Köszi a választ, szórakoztam vele egy kicsit, de nem tudom mennyiben lettem most okosabb, úgyhogy megosztom az eredményt.
Akksin mértem mindent nyugalmi állapotban 12,5-től 13,x-ig, de mivel ezt leállítás után tettem, így nem mérvadó. A hidegben beugrottam a kocsiba és elfelejtettem mérni előtte...
Járó motorral a feszültség 14,2 körül volt. Többször is mértem, kis eltérésekkel ekörül alakult.
Indításkor, ha beindult, akkor 11,x volt a feszültség, pontosan nem tudom, mert olyan gyorsan történt, h nem volt időm egyszer sem leolvasni a nedves szélvédőn keresztül. Viszont amikor nehezen indult, akkor 10,6 körül volt, de ekkor volt olyan amikor beugrott azért. Amikor pedig nem indult, akkor 9,6-ra is lement, de ekkor össze vissza ugrált a műszer.
Szóval most már csak a konzekvenciát kéne levonnom, de nem vagyok benne biztos. Én akksira tippelnék. Főleg, mert nemrég az indítómotor ki lett cserélve (igaz bontottra), de régi tényleg elég vacak volt.