Author Topic: Kormányoszlop-kapcsoló  (Read 8460 times)

Ordog

  • Guest
Kormányoszlop-kapcsoló
« on: 2009 May 18, 08:32:54 am »
Segítséget szeretnék kérni a kormányoszlop-kapcsolóval kapcsolatban.

Kiszerelés után szét-e lehetszedni, m az enyémbe a jobboldalon valami elfüstölt (szerintem kondenzátor), most nem müködik a szakaszos ablaktörlés és nem áll vissza alaphelyzetbe.Leírás szerint ki kell venni a kormánykereket is, de szerintem anélkül is ki lehet venni.Az autó 94-es légzsákos, ezért nem is bolygatnám a kormányt.

Köszönöm.

RyAn

  • Guest
Re: Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #1 on: 2009 May 18, 08:41:52 am »
burkolatok le 4 csavar mk3 esetén utána 1 fogja már csak meg a kábelek és kész

Ordog

  • Guest
Re: Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #2 on: 2009 May 18, 08:53:09 am »
Igen az alsó részt négy csavar fogja, a felsőt belülről kettő felülröl kettő.

Csatlakozók le ez is világos, de a kapcsolot csak egy csavar fogja fennt, alul pedig ki kell pattintani és így kihúzni?
A kapcsoló összevan öntve vagy szét lehet csavarozni?

Köszi

RyAn

  • Guest
Re: Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #3 on: 2009 May 18, 10:50:10 am »
magát a kapcsolot még nem kellet szétszednem  :-\

Offline Petrux

  • Újonc
  • *
  • Posts: 2
  • Segített?: +1/-0
Re: Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #4 on: 2013 February 04, 14:52:14 pm »
Sziasztok!
Problémám a következő:
MK3 93’ Előző tulajnál elfüstölt az ablaktörlő kapcsoló. Bontóban rakatott bele egy másikat.
Réginél :
1.   nulla
2.   gyors
3.   nagyon gyors
fokozatai voltak
az „újonnan” belekerült pedig kibővült egy szakaszos állással.
„Újnál” :
1.   nulla
2.   szakaszos (lenne)
3.   gyors
4.   nagyon gyors
Kérdésem, hogy valami  relével kéne-e kiegészíteni, vagy mit kellene tenni, hogy a „2” állás is működjön. Ha relé akkor milyet és hová kell kötni? A kormányoszlopban lenne-e a helye?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Offline tarjoska

  • A mester
  • *****
  • Posts: 476
  • Segített?: +52/-0
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #5 on: 2013 February 04, 14:57:58 pm »
a relé helye a biztosítéktáblában  van, nagy és piros. két szálat kell behúzni a kapcsolótól a biztosítéktábláig, hogy működjön.

http://www.fiestaguides.co.uk/content/intermittent_wiper.html
A "tiszteletbeli szokásos" by Csipi

Offline bosdaniel

  • A mester
  • *****
  • Posts: 495
  • Segített?: +36/-0
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #6 on: 2013 February 04, 20:52:58 pm »
Akkor ez is mk3-mk3,5 különbség?

RyAn

  • Guest
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #7 on: 2013 February 05, 09:57:21 am »
felszereltség.

Offline bosdaniel

  • A mester
  • *****
  • Posts: 495
  • Segített?: +36/-0
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #8 on: 2013 February 05, 10:32:02 am »
Így már világos a dolog  ;)

RyAn

  • Guest
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #9 on: 2013 February 05, 10:58:50 am »
mk3,5 is van fapad ;)
el sem hiszed milyen kocsikat tudtak a németek berendelni.
mk3,5 óra nélkül, osztatlan hátsó üléssel.

Offline Petrux

  • Újonc
  • *
  • Posts: 2
  • Segített?: +1/-0
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #10 on: 2013 February 05, 13:00:13 pm »
a relé helye a biztosítéktáblában  van, nagy és piros. két szálat kell behúzni a kapcsolótól a biztosítéktábláig, hogy működjön.

http://www.fiestaguides.co.uk/content/intermittent_wiper.html

Köszönöm a segítséget. :notworthy:
Az angol egy kicsit kacifántos, de össszemagyarosítom magamnak  :)
A piros relét néztem , de nem találtam, .... ámde ahogy a neten keresgéltem, valószínű hogy kevés a bizti tábla fedelét kipattintani, hanem a biztosíték tábla alján lehet valahol, ami takarva van a műszerfal alsó borításával.

Offline tarjoska

  • A mester
  • *****
  • Posts: 476
  • Segített?: +52/-0
Re:Kormányoszlop-kapcsoló
« Reply #11 on: 2013 February 05, 14:15:30 pm »
a relék a biztitábla hátában vannak, két csavar tartja a fedél alatt, utána le tudod engedni
A "tiszteletbeli szokásos" by Csipi