Az autó nyugalmi áramfelvételét gondolom még nem mérted. Mert, ha egyik napról a másikra lemerül és az akku új, akkor csak ilyesmi hibáról beszélhetünk. Pl.: rossz riasztó, kpzár, egyéb elektronikák
Ezt nagyon egyszerűen megtudod mérni egy mezei műszerrel, úgy, hogy leveszed az akku egyik saruját és közbeiktatod a műszert. Néhány miliamperél nem ehet többet az autó. (természetesen mindent kikapcsolsz, bezársz a kocsiban, sőt még riaszd is be!!!)
Ha van áramfelvétel (több mint 100mA) akkor ott valami gubanc van. Szedd ki egyesével a biztositékokat és figyeld mikor esik le az áramfogyi. Igy elöbb utóbb kitudod zárni a hibás áramkört.
Szerk.: bocsi most olvasom, h feltöltött akkuval se indul. Erre viszont nagyon egyszerű megoldást tudok.
Áram alatt kell meghúzni az öninditó saruit. Tehát megkérsz valakit, h üljön be a verdába és a jeledre inditózik.
Te aláfexel a kocsinak és asszem 13-as villáskulccsal jól meghúzod a csavarokat miküzben a kolléga inditózik.
Ha szerencséd van akkor még jóideig nem lesz igy gond a kocsival.
Ha nem sikerül akkor bontsd le az öninditó saruit és tisztogasd meg drótkefével az öninditónál a csavarokat és a sarukat is.
Tavaly sajna végigszivtam ugyanezt a mondeómmal.
Remélem sikerül mihamarabb megoldanod a gondod.