Ha nem a kerék pörög ki (amit hallanál), akkor egyértelműen kuplung.
Nem valószínű, hogy a víz eljutna a kuplungtárcsáig, úgyhogy az esőnek ehhez nincs köze.
De az lehet, hogy a kuplung már elfogyóban volt és az öcséd koptatta le az utolsó tizedmilimétert.
Vagy az újszerű kuplungot is tönkre lehet tenni, ha sokáig csúsztatják. Ekkor megég a felülete,
"feltükrösödik" és normál használatnál is csúszni kezd.
Mindenesetre nem szabad próbálgatni, hogy csúszik-e mert az rohamosan tovább rontja.
Óvatos gázadásokkal kell vezetni, amíg szerelőhöz nem viszed.
Úgy emlékszem a Surányinak volt egy régi könyve, amiben azt mondta, hogy a megégett
réteget óvatos vezetéssel le lehet koptatni, és ha van még rajta anyag, akkor a kuplungtárcsát meg lehet menteni.
De erre elég kicsi az esély. Ha ilyesmivel próbálkozol ne menj hegyre és maradj a szerelőd közelében.