Author Topic: MK7 típushiba!!!  (Read 57492 times)

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #30 on: 2008 April 29, 21:32:59 pm »
Nekem 2 éves a kocsi 33000km még nem töltöttem rá soha,de nem is fogy!
Nekem is  2 éves,32000km-rel,és egy csepp sem hiányzik belőle(egyébként múlt szombaton volt 2 éves ;D )
Curtis!valószínű,kezdődő hengerfejtömítés átégés az oka,egy régebbi autómnál volt ilyen problémám.
Ha az olajszinted nem növexik,és tiszta az olajad,akkor valószínű a hengerbe szivárog be,és egyszerűen kifüstöli(kigőzöli) a verdád.

Nálam egy csepp sem !

Azért a hengerfejtömítés előtt még van lehetőség bőven az már a vég lenne :) de nem lehetetlen. Nos Ami nem látszik, nincs olajjal keveredve, nincs tócsa az autó alatt, és nem égeti el a motor, akkor valószínüleg csak melegen nyomás alatt csöpög valamelyik csatlakozásnál vagy tömítésnél és azonnal elpárolog "nyom" nélkül. Azért van nyoma mert ha alaposan átnézzük a csatlakozásokat gumicsöveket akkor az elpárolgott víz álltalában fehéres nyomot hagy mint a vízkő.

Én itt kezdeném.

Üdv

Curtis

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #31 on: 2008 April 30, 09:02:34 am »
Nekem 2 éves a kocsi 33000km még nem töltöttem rá soha,de nem is fogy!
Nekem is  2 éves,32000km-rel,és egy csepp sem hiányzik belőle(egyébként múlt szombaton volt 2 éves ;D )
Curtis!valószínű,kezdődő hengerfejtömítés átégés az oka,egy régebbi autómnál volt ilyen problémám.
Ha az olajszinted nem növexik,és tiszta az olajad,akkor valószínű a hengerbe szivárog be,és egyszerűen kifüstöli(kigőzöli) a verdád.

Nálam egy csepp sem !

Azért a hengerfejtömítés előtt még van lehetőség bőven az már a vég lenne :) de nem lehetetlen. Nos Ami nem látszik, nincs olajjal keveredve, nincs tócsa az autó alatt, és nem égeti el a motor, akkor valószínüleg csak melegen nyomás alatt csöpög valamelyik csatlakozásnál vagy tömítésnél és azonnal elpárolog "nyom" nélkül. Azért van nyoma mert ha alaposan átnézzük a csatlakozásokat gumicsöveket akkor az elpárolgott víz álltalában fehéres nyomot hagy mint a vízkő.

Én itt kezdeném.

Üdv

Én is nagyon remélem, hogy 0km-es autóknak az első 4-6e kilométer alatt nem megy ki a hengerfej tömítésük. Ráadásul pont a mi két kocsinknál...
Mivel fagyállósak is a hűtővizeink, ezért fokozottan keressük a nyomát, mert talán a fagyálló hagy valami nyomot, de eddig ott, ahol "sufniban" látjuk nem találtunk semmit. A szakszervizben sem találnak - állítólag. Hallottam pletykákat a kupakkal kapcsolatban. Tény, hogy ha megszorítjuk, akkor mintha lassaban fogyna, de azért a menetet se szakíthatjuk meg...
A kocsi alatt sem találjuk, az olajban sem (azt a szervízben mondták is), hogy elégeti-e a motor....? Azt honnan tudjam...?
« Last Edit: 2008 April 30, 09:07:20 am by Curtis »

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #32 on: 2008 April 30, 10:02:34 am »
Egy szervíz nem szervíz, vidd el máshova is! garancia ugyanúgy szól rájuk is!
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #33 on: 2008 April 30, 10:53:14 am »
Quote

Én is nagyon remélem, hogy 0km-es autóknak az első 4-6e kilométer alatt nem megy ki a hengerfej tömítésük. Ráadásul pont a mi két kocsinknál...
Mivel fagyállósak is a hűtővizeink, ezért fokozottan keressük a nyomát, mert talán a fagyálló hagy valami nyomot, de eddig ott, ahol "sufniban" látjuk nem találtunk semmit. A szakszervizben sem találnak - állítólag. Hallottam pletykákat a kupakkal kapcsolatban. Tény, hogy ha megszorítjuk, akkor mintha lassaban fogyna, de azért a menetet se szakíthatjuk meg...
A kocsi alatt sem találjuk, az olajban sem (azt a szervízben mondták is), hogy elégeti-e a motor....? Azt honnan tudjam...?

Ha a motor "elégeti" és jelentős a vízfogyás akkor álltalában visszafúj a hűtőrendszerbe, azaz a kiegyenlítő tartályba, hütőben a motor ford számával arányosa buborékok, nyomás keletkezik - nem összetévesztendő a normális melegedés által keltett tágulási nyomással! - a motor gőzöl nagyon a kipufogón stb stb

Ha jó "illatos" a fagyállód, azt azért lehet érezni ha folyik, sokszor még az utastérben is- néhány cseppet is! - sőt sokszor a kipufogógáz szaga is megmondja. :)

Üdv
« Last Edit: 2008 April 30, 21:15:04 pm by viktorwrz »

Curtis

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #34 on: 2008 May 07, 07:58:10 am »
Quote

Én is nagyon remélem, hogy 0km-es autóknak az első 4-6e kilométer alatt nem megy ki a hengerfej tömítésük. Ráadásul pont a mi két kocsinknál...
Mivel fagyállósak is a hűtővizeink, ezért fokozottan keressük a nyomát, mert talán a fagyálló hagy valami nyomot, de eddig ott, ahol "sufniban" látjuk nem találtunk semmit. A szakszervizben sem találnak - állítólag. Hallottam pletykákat a kupakkal kapcsolatban. Tény, hogy ha megszorítjuk, akkor mintha lassaban fogyna, de azért a menetet se szakíthatjuk meg...
A kocsi alatt sem találjuk, az olajban sem (azt a szervízben mondták is), hogy elégeti-e a motor....? Azt honnan tudjam...?

Ha a motor "elégeti" és jelentős a vízfogyás akkor álltalában visszafúj a hűtőrendszerbe, azaz a kiegyenlítő tartályba, hütőben a motor ford számával arányosa buborékok, nyomás keletkezik - nem összetévesztendő a normális melegedés által keltett tágulási nyomással! - a motor gőzöl nagyon a kipufogón stb stb

Ha jó "illatos" a fagyállód, azt azért lehet érezni ha folyik, sokszor még az utastérben is- néhány cseppet is! - sőt sokszor a kipufogógáz szaga is megmondja. :)

Üdv

Köszi, megnézem!

Veekthor

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #35 on: 2008 May 09, 14:30:15 pm »
Sziasztok!

Én múlthéten hoztam el a Fiesta Coloromat. Azt vettem észre, hogy ki és beszállásnál recsegnek a rugók a futóműben (vagy valami olyasmi). Szerintetek ez normális, vagy észleltetek ilyesmit?

Kezdek aggódni, félek a jövőben a szervízesek agyára fogok menni..:-)

Amit én még - kemény 1 hét és 1000 Km alatt- eszrevettem a bal hátsó ajtómban a hangszórónál ha hangosabban hallgatom a zenét valami torzít, recseg... a többinél nem.




sztrakk9

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #36 on: 2008 May 09, 15:31:31 pm »
Szerintem ne kezdj el mindjárt szaladgálni, kicsit várd meg míg össze áll a kocsi.

kiskrisz

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #37 on: 2008 May 11, 19:50:46 pm »
Nyugi én a 2005-ös fiestámmal mentem a szervizesek agyára. meglátnak és előre köszönnek!  :-X :-X

A hangszórót meg cseréltesd ki gariba! A recsegést is mutasd meg, mert nekem is mindent aminek hangja volt kicsreéltettem! Arról nem beszélve h 15.000km-nél ültettem az autómat és a két első rugóm ugy el volt görbülve h azt már visszaalakításkor tuti nem rakom vissza!  ??? ??? Igy mostanra van egy félig új autóm a sok cserealkatrészből!  ;D ;D

Offline RoliST

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 127
  • Segített?: +5/-2
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #38 on: 2008 May 13, 08:33:44 am »
Lehet hogy az első rugók így lettek kitalálva :o, bár kétlem. Az én autómból is úgy jöttek ki mint a kifli :laugh:

Beras

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #39 on: 2008 July 01, 19:33:56 pm »
Sziasztok

Én még nagyon új fiestás vagyok. Egészen pontosan 6 napos. :)
Olvasgatom a hozzászólásokat és kezdek azon aggódni, hogy lehet nem a legjobb választás volt
a fiesta? Tudom, hogy az új kocsiknak úgymond össze kell csiszolódni, de azért kicsit tartok is tőle, hogy rám mi vár.
Régebben egy polo-m volt, és eddig annyi a tapasztalatom a fiesta-val ( 6 nap alatt) hogy mintha kicsit  lassú lenne, és nem gyorsul annyira. Vagy csak én érzem ezt?
Nektek mik a tapasztalataitok? Mire kell figyelni az elején? (minden jó tanácsot szívesen fogadnék)!

Offline Virgonc

  • Látott már fiestát
  • ***
  • Posts: 58
  • Segített?: +1/-1
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #40 on: 2008 July 01, 20:08:27 pm »
Pontosabban milyen? Dízel? Benzin? Mekkora motor? (Klímával nem is gyorsul annyira) és még ne is nyomkodd a pedált tövig csak az első (kb 1500-as) szerviz után. "ajánlott"

 :v:

Amadeusboy

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #41 on: 2008 July 01, 20:17:44 pm »
Sziasztok

Én még nagyon új fiestás vagyok. Egészen pontosan 6 napos. :)
Olvasgatom a hozzászólásokat és kezdek azon aggódni, hogy lehet nem a legjobb választás volt
a fiesta? Tudom, hogy az új kocsiknak úgymond össze kell csiszolódni, de azért kicsit tartok is tőle, hogy rám mi vár.
Régebben egy polo-m volt, és eddig annyi a tapasztalatom a fiesta-val ( 6 nap alatt) hogy mintha kicsit  lassú lenne, és nem gyorsul annyira. Vagy csak én érzem ezt?
Nektek mik a tapasztalataitok? Mire kell figyelni az elején? (minden jó tanácsot szívesen fogadnék)!

Nézzenek oda...Beras lány és lassú neki a 6mpes gyorsulás?? :D nyomjad szorgalmasan,de óvatosan a pedálokat...hidd el,hogy fürge a kicsikat,csak megkell találni az összhangot...amúgy arra én is kíváncsi lennék,hogy milyen paraméterekkel rendelkezik az autó.

Gaben

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #42 on: 2008 July 01, 20:22:51 pm »
6-8 ezer km után kezd észheztérni az autó addig meg csak türelmesen! :)

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #43 on: 2008 July 01, 21:30:11 pm »
Sziasztok

Én még nagyon új fiestás vagyok. Egészen pontosan 6 napos. :)
Olvasgatom a hozzászólásokat és kezdek azon aggódni, hogy lehet nem a legjobb választás volt
a fiesta? Tudom, hogy az új kocsiknak úgymond össze kell csiszolódni, de azért kicsit tartok is tőle, hogy rám mi vár.
Régebben egy polo-m volt, és eddig annyi a tapasztalatom a fiesta-val ( 6 nap alatt) hogy mintha kicsit  lassú lenne, és nem gyorsul annyira. Vagy csak én érzem ezt?
Nektek mik a tapasztalataitok? Mire kell figyelni az elején? (minden jó tanácsot szívesen fogadnék)!
a polo-k nagyon mennek. Az új fiestát mikor vezettem az is lépeget szépen, bár az egy 1.4 tdci volt "csak".
bár én régi autó mániában szenvedek, mert egyik új autó sem hasonlítható össze mondjuk egy MK3 1.8 xr3i-val  ;D

Beras

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #44 on: 2008 July 02, 08:02:50 am »
Pontosabban milyen? Dízel? Benzin? Mekkora motor? (Klímával nem is gyorsul annyira) és még ne is nyomkodd a pedált tövig csak az első (kb 1500-as) szerviz után. "ajánlott"

 :v:


Fiesta Fresh plus 1, 25 és 75 lovas benzines. Majd visszafogom magam, bár nem könnyű :)
Klima nélkül is próbáltam, de majd kivárom a 2000 es szervizt. :)
Köszi