Csevegő > Szervizek

Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.

<< < (3/4) > >>

Littleb:
Most nézem csak Gyikusz! A profilodban nem egy ford szervízben vagy lefényépezve? A ruhádon nem az Ivanics régi logoja van?  ;D

Akkor mostmár biztos, hogy érdemben tudsz válaszolni a kérdéseimre.

Bele:
Kuti

Megmondom őszintén , hogy nem kedvelem a fórumokat és nem is nagyon használok ilyen formákat információszerzéshez .
Néhány napja viszont olvasgatom a hozzászólásaidat és olyan pontatlanságok ill. ferdítések találhatóak bennük , hogy úgy éreztem válaszolnom KELL !
Annál is inkább , mert az objektiv vélemény kialakításához - ilyen mérvű bosszúhadjárat folytatásával /nem odaillően más topikokban is ócsárolod az Ivanics Kft.-t/ - mindenkinek joga van .
1 - " Ivanicsnál végzett 2005-ös szerviz 78000.- volt és a 2006-os Más márkaszervizben meg 45000.- ?"
2005-ben kétszer jártál az Ivanics Kft.-nél ,az első díja nem 78.000 .- hanem bruttó 93.362 .-volt.
Nem szervíz történt az autódon , hanem váltózár beszerelés és vásároltál egy tetőcsomagtartót .
2 - "A vége 50 és 51 ezer között volt (magyar forintban). A részösszegek külön-külön is magasak voltak, amit nem részleteznék a nyilt nyilvánosság előtt. A végösszeg az előző évi szervíz áránál több mint kétszer nagyobb volt."
Én részletezném .
A második 2005-ös látogatásod a 20.000 km-es szervíz volt 33.645 .-
2006 -ban az éves revíziót végeztetted el : A szervíz díja 34.201 .- , melynek emelkedése az egy év alatt bekövetkezett normál árszintemelkedéssel nőtt.
Ezen felül kértél ablaktörlő lapát cserét elöl + hátul 6664 .- alaktrészárral .
Ezen felül mivel két éves volt az autód , el lett végezve a 2 évente előírt fékolaj csere : 4736 .-
Hátsó fék tisztítás : 5184 .-
Így alakult ki a fentebb említett ár ami ha jól számolom  17.320 .- árkülönbözetet jelent .
Ez erős rátartással sem több mint a duplája , csak kicsivel több , mint egyharmadával nőtt a szervízköltség és ebben az ablaktörlő lapátjaid is benne vannak .
Sajnálatos , hogy neked ennyit nem ér meg a te és családod biztonsága történetesen , hogy meg tudj állni az autóval és kilássál a szélvédődön .
3 - "Egy szó mint 100 a Ford is egy országos hálózat, mely mindegyik tagja köteles teljesíteni a FONTOS vevő óhaját, sóhaját ha az jogos."
Itt a jogoson van a hangsúly . Garanciális autónál ha az ügyfél hibákat jelez az autón a márkaszervízeknek kötelessége kivizsgálni és ha VALÓS és fennálló , diagnosztizálható problémáról van szó , térítésmentesen kijavítani .
Azt a márkaszervíz dönti el és nem az ügyfél , hogy a jelzett hibák garanciálisak-e , ténylegesen fennálnak -e ill. szükséges -e azokat javítani .
Lássuk be a Fiesta egy középkategóriás autó . A túlzott elvárásokkal a szervíz nem tud mit kezdeni , nem tud alád tolni egy Lexust . Sajnos  ::)
A Ladádon is lerázódtak az ablakok egy idő után , de erről se a ford se az Ivanics Kft. nem tehet . Ezért okold a budapesti városvezetést akik képtelenek voltak tisztességes utakat építeni 20 év alatt .
4 - "Lent a szervizbe a szerelő minden hibajelenséget szinte elutasított és azt mondta nem hiba (khmm nem volt kedve dolgozni) majd jött az amin kiborultam. 2 éves volt a kocsi és 3 év garancia. Utóbbi egy évet nem nem tudta a szerelő, így elkezdett játszani. A kocsi dadogott, erre ő feldugta neki a kézi kütyüjét azt röhögve közli, hogy haha eddig nem volt felprogramozva a járgány, nem tudta a gép milyen motorja van, biztos sokat fogyasztott, stb-stb. Itt írom még egyszer 2 éves volt a kocsi és eddig nem volt felprogramozva? szóval azóta is kevesebbet iszik az autó 6-7,5 l ről 8-8,5-re nőtt a fogyasztás a programozás óta "
Elég alattomos dolognak érzem a szerelő munkáját és hozzászólásait kifigurázni . /Több ok mellett ezért sem mehetsz be a kedvenc szervizedben a javítást végignézni , de erről később /
Azért autószerelő és nem munkafelvevő , mert autót kell javítania és nem kommunikálnia .Sajnos ebbe beletartozik az is , hogy néha az ügyfél olyat hall amit nem kéne .
Sokszor előfordul sajnos , hogy a gyárban bizonyos adatokat nem programoznak fel .
Ilyen az oktánszám , a kerékméret , késleltetett előgyújtás . Ha ezek nincsenek megadva attól még az autód működik .
Most kevesebbet eszik az autód vagy többet ???
Ha fennállt a hibád a programozás után is , miért nem jelezted a márkaszerviznek ???

Egyenlőre ennyit , foly.köv.


Kuti:
Nos kedves ember az Iv.kfttől.

A vált.zár és tető csomi talán nem tartozik bele az éves szervizekbe ezt nem is kevertem bele, de a váltózár szerelésről csak annyit, hogy röhejes volt az összeszerelés, mindegy.

És itt jegyezném meg, hogy annyira hü***ének néztek a telephelyen, hogy közölték ne szedjem le a kocsiról a tetőcsomagtartót mert nagyon hosszú munka és túl bonyolult. (Ezt már nem is kommentálnám, azon sértődés lenne.)

Nos áraknál kerekített összeget írtam és ha nagyon kell a számlákat is elő tudnám rángatni.
Az ablak törlők nélküli árat mondtam, és se a kutya, se én nem kértem a szerelését, csupán mint alkatrészként lett kérve. Mint ahogy ezt a 'más szerviz topikokban' írtam. 2005-ös szervizdíjjá nem vitattam egy percig sem.
Mellesleg más szerviz topikokban a céget nem húztam le sértőn, tán két mondat erejéig és említés képen.

Fékek, kilátás fontossága. Nos autómat össze lehet hasonlítani műszaki állapota végett Magy. o. összes autóját és azt lehetne mondani, hogy igenis abban a szűk élbolyban vannak, amire azt lehet mondani, hogy semmi kivetni való, minden tökéletes. A biztonság mindenek felett, mivel klubautó így ez is elmondhatja róla, hogy jobban oda van figyelve rá mint egy egyszerű használati tárgyra.

Ja a Lada köszöni szépen 22 éves korába se volt semmi baja az ablakával, nem kell az utakra fogni azt, hogy állóhelyzetben csúszik le az ablak. Valamint nem csak az ablakról van szó.
Fiesta is köszöni szépen probléma megoldva, egy olyan szerelő (nem márkaszerviz) érdekes meg tudta oldani, aki szereli az autókat és nem pedig eltölti az idejét a fizetésért a munkahelyén.
Emellett ha már itt tartunk, akkor elmondanám a pedálok alatti szűrő burkolatát hozzáértő Iv. szerelő több helyen eltörte, csavar túlhúzással. Igaz másik márkaszerviz pedig a motoron lévő műanyagját törte el szintén túlhúzassál.

Én nem várom el a Lexus minőséget egy Fordtól, de azok az "apróságok" meg se lettek vizsgálva. Érdekes Petrányinál rögtön a felét orvosolták, másik felét meg más helyen. Mily csoda, ha valaki óhajt dolgozni, akkor rögtön megvan az eredménye.
Emellett jelezve volt a probléma (programozás utáni) ugyanaz lett a sorsa mint az "apróbb" hibáknak, annyi különbséggel, hogy ezt máshol se orvosolták.

Fogyasztás: Az írásban bár nehezebb de észrevehető az irónia. Bár itt megköszönöm az idézést, mert látom elírtam: 6-7,5 l ről 8-8,5-re volt az eredeti, de valójában 7-7,5 ről 8-8,5 re növekedett.

FONTOS vevőről annyit: Amennyiben a márkaszervizek hozzáállása normális lenne, akkor biztosan onnan vettem volna a következő járgányt is. Finoman fogalmazva, ha az a fél sz<kukac>rik a fejemre, essen szét alatta az autó jeligével, akkor ez visszaüt, én (más vevők) is tojnak oda vesz máshonnan autót, de ezek után inkább használtat. Használt autónál meg úgyis tudja mindenki, hogy ritka a jó, de ez legalább BIZTOS kiindulópont.

Mielőtt a karosszéria munkába való témakörbe fognánk bele a folytatásba, előre szeretném közölni, hogy csak kárt okoztak vele, mint javítást! Szebb volt az autó megkarcolva, mint zseniálisan megjavított formájában. Arról nem is szólva, hogy a fél kocsit "elfelejtették" visszaépíteni. Ha 2000-szer nem jártam ott, hogy ez is lemaradt, az is lemaradt akkor egyszer sem. Na ennél a munkánál voltam úgy, hogy ha időben észreveszem azt a csúnyaságot, amit a kerékíven észre is lehet venni, akkor tutti feljelentést tettem volna, vagy valamit, amivel kicsit meg lehetett volna leckéztetni a céget. Így hogy nem kellett fizetnem, is drágábban jöttem ki a javításból, mintha egy 'maszek' hozzáértőhöz vittem volna.

Végül örülök, hogy végre felfigyelt valaki és nem egy oldalról olvashatja mindenki a "bosszúhadjáratot" én szavaimmal, meg igazság kinyilvánítást. Ugyanis ha 'kisember' mondja bosszúhadjárat, ha szolgáltató, vagy cég akkor igazság kinyilvánítás.
Ezt csak azért is mondom mert 4 azaz négy éve nem tudott a cégük egy ajánlott levélre válaszolni. Ennyit erről. Örülök, ha már a hírnevük veszélybe kerül reagálnak (pár éves fáziskéséssel). Mert ugye míg az ügy nincs felfújva médiába addig senkit nem érdekel. (Még ha ez csak egy kisebb kőr is olvassa.)

Egyenlőre ennyi.
Állok elébe a további felvetéseknek, de továbbiakban, bizonyításképpen engedem a Járművet bevizsgáltatni, egy általam meghatározott márkaszervizben, amit az utolsó pillanatban jelölnék meg; természetesen nem Méhész utcában, mert akkor darabokra hullana az Egérutat elérve.

Gyikusz:
személyeskedés miatt törölve by sUdYe

mx24bmuszi:
Tisztelt Bele:
Szüleim fiestáját ford szervizbe hordjuk, hordtuk. Olyan amilyen.
Viszont nagyon furinak tartanám, ha a személyesen rám vonatkozó információkat egy belső munkatárs részletesen bemásolná egy nyilvános topikba, még akkor is ha netán egyértelmű butaságokat írnék arról a szervizről. Ez biztos hogy jó így? Szerintem nem!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version