Author Topic: mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt  (Read 7259 times)

Offline edufeher

  • Újonc
  • *
  • Posts: 8
  • Segített?: +0/-0
mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« on: 2015 February 09, 10:50:24 am »
Sziasztok,

mk4, '97, 1.3 8v, a tünet, hogy minden jó több szerelő által megerősítve, de a műszerfalon a mutató "o" (1/3-a a teljes skálnak) főlé sosem megy, télen még normál sávba sem, és visszahűt koppanásig amint megyek a kocsival mondjuk egy dugó után. Cserélve voltak a gombák, és a termosztát is, a csövek jó sorrendben melegednek. Elvileg a ventillátor is jókor kapcsol, de én még sosem tudtam addig melegíteni, hogy ez megtörténjen (kartonpapíros megoldással sem), az egyik szerelő mondta, hogy 90C°-nál bekapcsolt. Hűtővíz a kocsi korához képest tiszta. Valamelyik fórumban olvastam, hogy ez lehet elektromos probléma, valaki le tudja nekem ezt a verziót írni?

nagyon köszi!
Edu
1998 Fiesta MK4 3 ajtós 1,3 OHV

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #1 on: 2015 February 09, 14:48:40 pm »
Sziasztok,

mk4, '97, 1.3 8v, a tünet, hogy minden jó több szerelő által megerősítve, de a műszerfalon a mutató "o" (1/3-a a teljes skálnak) főlé sosem megy, télen még normál sávba sem, és visszahűt koppanásig amint megyek a kocsival mondjuk egy dugó után. Cserélve voltak a gombák, és a termosztát is, a csövek jó sorrendben melegednek. Elvileg a ventillátor is jókor kapcsol, de én még sosem tudtam addig melegíteni, hogy ez megtörténjen (kartonpapíros megoldással sem), az egyik szerelő mondta, hogy 90C°-nál bekapcsolt. Hűtővíz a kocsi korához képest tiszta. Valamelyik fórumban olvastam, hogy ez lehet elektromos probléma, valaki le tudja nekem ezt a verziót írni?

nagyon köszi!
Edu
A termosztátod lehet rossz az új is, amire cserélve lett a régi. Vernet jó bele.
Hűtőd is melegszik végig? Nincs dugulás?
Nekem is kicsit melegedett csak az MK3, de nem megfelelően, mert picit áteresztett a termosztát. Kicseréltem Vernetre és hopp minden jó lett!
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4

Offline edufeher

  • Újonc
  • *
  • Posts: 8
  • Segített?: +0/-0
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #2 on: 2015 March 18, 09:08:40 am »
hát kicseréltünk mindent, jeladókat, termosztátot, mire kiderült hogy az ECU beázott és nem vezérelte a hűtést. két dióda kirohadt a helyéről. hogy hogyan tud az ecu beázni ne kérdezzétek...
1998 Fiesta MK4 3 ajtós 1,3 OHV

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #3 on: 2015 March 18, 09:29:02 am »
hát kicseréltünk mindent, jeladókat, termosztátot, mire kiderült hogy az ECU beázott és nem vezérelte a hűtést. két dióda kirohadt a helyéről. hogy hogyan tud az ecu beázni ne kérdezzétek...
Érdekes. Akkor most már jó?
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4

Offline edufeher

  • Újonc
  • *
  • Posts: 8
  • Segített?: +0/-0
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #4 on: 2015 March 18, 15:49:58 pm »
Igen, most minden szuperál:) igaz a költség meghaladta az autó értékéne 20%-át, de mondjuk a gyári ECU meg 1,5-szer került volna többe mint az egész kocsi.
1998 Fiesta MK4 3 ajtós 1,3 OHV

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #5 on: 2015 March 18, 16:49:54 pm »
Igen, most minden szuperál:) igaz a költség meghaladta az autó értékéne 20%-át, de mondjuk a gyári ECU meg 1,5-szer került volna többe mint az egész kocsi.
Értem. Fogd fel úgy, hogy abból az összegből lett egy autód.
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4

Offline edufeher

  • Újonc
  • *
  • Posts: 8
  • Segített?: +0/-0
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #6 on: 2015 March 23, 08:47:41 am »
ja nem gáz, nekem is a másik kocsim 1 titán X monden csak benyás automata, ennyiért egy fél féltengelyt kapok arra:)
1998 Fiesta MK4 3 ajtós 1,3 OHV

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #7 on: 2015 March 23, 09:42:01 am »
ja nem gáz, nekem is a másik kocsim 1 titán X monden csak benyás automata, ennyiért egy fél féltengelyt kapok arra:)
Igen, kb. Titánium X helyesen. Milyen évjárat?
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4

Offline edufeher

  • Újonc
  • *
  • Posts: 8
  • Segített?: +0/-0
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #8 on: 2015 March 24, 07:56:28 am »
2005 dec. 4-es automatával.
1998 Fiesta MK4 3 ajtós 1,3 OHV

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
« Reply #9 on: 2015 March 24, 08:21:08 am »
2005 dec. 4-es automatával.
Akkor tesók ;) , csak nekem augusztusi és MMT6 váltóval.
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4