Author Topic: mk3 xr2i olajkinyomás  (Read 11648 times)

gizmoz

  • Guest
mk3 xr2i olajkinyomás
« on: 2007 July 04, 15:40:38 pm »
Hali!
Én most vettem pár napja egy xr2i-t,és hazafele észrevettem,hogy csöpög az olaj.Úgy láttam,hogy az olajbetöltőnél,és a karterkivezető csőnél nyomja ki az olajat.Szinte az egészet kinyomta.Mitől lehet ez?Hogyan lehet orvosolni a problémát?
Abszolút nem értek az autóhoz,még kezdő vagyok. :-)
Akinek van valami ötlete,kérem segítsen.Köszi
Hali

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: mk3 xr2i olajkinyomás
« Reply #1 on: 2007 July 05, 10:18:07 am »
Sajna még nem volt XR2-m így nem tudom pontosan, hogy néz ki a motor. Nézd meg hol folyik az olaj pontosan, lehet, h csak valami kisebb tömítés szakadt át, ami párszáz forintból gyógyítható. Vagy épp a gumicső adta meg magát (a kartergázcső), azt meg valószínű bontóban kapsz szintén 1-2százforintért.
Az elnyomott olajat persze pótolnod kell!!! Ha most vetted pár napja akkor amúgy is érdemes kicserélni az olajat, mert az előző tulaj kitudja mikor cserélt benne...
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

KPeter

  • Guest
Re: mk3 xr2i olajkinyomás
« Reply #2 on: 2007 July 05, 11:03:06 am »
Ahoi!
Nekem olyan gondom volt igaz nem szivo hanem tuerbos motornal hogy meg volt torve a kerter gaz kivezeto cso es amikor meglepkedtem kitolta a nivopalcat a gaz es ott frocskolte az olajat szorgalmasan. Be is pureztem hogy mashol tolja. Szovala  karter csovet mindenkepp csekkold ha el van oregedve jobb ha kicsereled. Remenykedjunk hogy nem masmiatt nyomja az oilt.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: mk3 xr2i olajkinyomás