Author Topic: Ford Fiesta MK3 Turbosítás  (Read 25703 times)

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #15 on: 2007 July 20, 07:16:59 am »
szabyk  :notworthy: most melyiket nem kell nagyon hekkelgetni a 1.6os escortba a 2.0 focus zetec 130LE v. a 2.0 duratec 145LE mert nem rég láttam a neten egy mondeot alkatrészekre bontva 2.0 duratec eladó belőlle. kell-e másik kuplung vagy bírja az escort-é is ? kell-e új elekrtonika? stb és kb mennyi lehet a papírmunka ha másik motort teszek bele. ja és így átengedik-e a műszakin vagy a fékeket is ki kell cserélni? és még valami olcsóbb a motorcsere mint ha +turbóznám kb 130LE-re az 1.6-os motort ? ? ? mert állítólag 750e-ért ún. puha feltöltést 0.4-0.5bar nyomással felhúznák 130LE-re mindenféle károsodás nélkül. legalább is ezt mondták

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #16 on: 2007 July 20, 10:50:16 am »
szabyk  :notworthy: most melyiket nem kell nagyon hekkelgetni a 1.6os escortba a 2.0 focus zetec 130LE v. a 2.0 duratec 145LE mert nem rég láttam a neten egy mondeot alkatrészekre bontva 2.0 duratec eladó belőlle. kell-e másik kuplung vagy bírja az escort-é is ? kell-e új elekrtonika? stb és kb mennyi lehet a papírmunka ha másik motort teszek bele. ja és így átengedik-e a műszakin vagy a fékeket is ki kell cserélni? és még valami olcsóbb a motorcsere mint ha +turbóznám kb 130LE-re az 1.6-os motort ? ? ? mert állítólag 750e-ért ún. puha feltöltést 0.4-0.5bar nyomással felhúznák 130LE-re mindenféle károsodás nélkül. legalább is ezt mondták
azzal is számolj h ha motort cserélsz a papírmunka a nagyobb összeg és munka az egészben. turbósításnál is kell papírozni mivel 10%nál nagyobb teljesítménynövekedés történik az autón és az is horror áron megy. hozzá a fékeket se árt cserélni erősebbre. műszaki mindkét esetben pénzes, ha nincs lepapírozva. a papírmunka meg amint mondtam még annyi mint amennyiért megcsinálod a motorcserét/turbozást.

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #17 on: 2007 July 20, 14:09:23 pm »
Quote
mert állítólag 750e-ért ún. puha feltöltést 0.4-0.5bar nyomással felhúznák 130LE-re mindenféle károsodás nélkül. legalább is ezt mondták

aha,biztosan tartós lesz......

a zetec motort lehet hekkelés nélkül betenni(mivel most  is ez van benne)kuplung elvileg bírja ha szívó marad.....

duratec-et nem láttam még itthon beszerelve.


Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #18 on: 2007 July 20, 14:10:59 pm »
Quote
turbósításnál is kell papírozni mivel 10%nál nagyobb teljesítménynövekedés történik az autón és az is horror áron megy

ezt most nem gondolod komolyan................. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

honnan tudják meh hogy mennyit erősödött szerinted ???

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #19 on: 2007 July 20, 19:09:26 pm »
szabyk mit szólsz ha az eredeti 1.6-os motort ( és bocs hogy téged zaklatlak de ugy látom és hallotam hogy nagyon penge vagy a témába ) :notworthy: furatnám fel 2.0 re van-e értelme ?  " www.protechnic.hu  " pl. nálluk. vagy mit szólsz a   " debreceni  X-tutbóhoz  " láttad-e már a munkájukat? ha nem akarod más munkáját dícsérni vagy épp fordítva írd ide: smuggle@freemail.hu

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #20 on: 2007 July 20, 20:32:36 pm »
szabyk mit szólsz ha az eredeti 1.6-os motort ( és bocs hogy téged zaklatlak de ugy látom és hallotam hogy nagyon penge vagy a témába ) :notworthy: furatnám fel 2.0 re van-e értelme ?  " www.protechnic.hu  " pl. nálluk. vagy mit szólsz a   " debreceni  X-tutbóhoz  " láttad-e már a munkájukat? ha nem akarod más munkáját dícsérni vagy épp fordítva írd ide: smuggle@freemail.hu

hi,
nem tudod felfúrni mert másak a vízterei a blokknak(nem adja ki a fala) ;)

protechnic-nél már jártam,de se nem győzött meg a csaba peti sem az árai nem jók.
az x-turbo-ról konkrét dolgokat nem tudok,se jót se rosszat.mondjuk olyan nagy dolgot nem csináltak még.....

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #21 on: 2007 July 23, 19:25:47 pm »
szewa mki. nemrég voltam a focus klub oldalán és olvastam pár dolgot amiről szeretném azt hinni hogy igaz  ;) pl: "
Ami tudok javasolni a jackson racing (www.jacksonracing.com) altal keszitett compresszor, huzos, mert 3000 USD, de viszont 230 LE garantaltan meg van es fogyasztasban akkor lesz sokkal tobb ha nyomod neki, persze ez csak a 2.0 Zetec DOHC-ra rakhato fel.
"""" ÉS MÉG EGY pl: "800e ft és a 2.0 focusból kompresszorral 240-250 Le környékén lehet járni. 500e ft és a 2.0 focusból vti-vel lehet csinálni 180-190 Le-t. "" ez igaz lenne ????? szarok a túrbóra kompresszor keeeeeeel l l l  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D iu: érdemes átnézni a focus klub-ba 

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #22 on: 2007 July 24, 05:08:29 am »
szewa mki. nemrég voltam a focus klub oldalán és olvastam pár dolgot amiről szeretném azt hinni hogy igaz  ;) pl: "
Ami tudok javasolni a jackson racing (www.jacksonracing.com) altal keszitett compresszor, huzos, mert 3000 USD, de viszont 230 LE garantaltan meg van es fogyasztasban akkor lesz sokkal tobb ha nyomod neki, persze ez csak a 2.0 Zetec DOHC-ra rakhato fel.
"""" ÉS MÉG EGY pl: "800e ft és a 2.0 focusból kompresszorral 240-250 Le környékén lehet járni. 500e ft és a 2.0 focusból vti-vel lehet csinálni 180-190 Le-t. "" ez igaz lenne ????? szarok a túrbóra kompresszor keeeeeeel l l l  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D iu: érdemes átnézni a focus klub-ba 

nem tudom utána kellene nézni,az ár az jónak tünik a teljesítmény nem annyira én oilyan 180-200Le-t mondanék.
a beszerelés nem eccerű és amit küldenek chip az az europai autóba nem műxik ugyhogy comp kell hozzá.....

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #23 on: 2007 July 24, 17:45:32 pm »
hi EZT IS FOCUS KLUBBON TALÁLTAM ' Nem igaz, hogy itthon nincs, aki normálisan átépít szívómotoros autót turbósra, én két komoly sikereket elért embert is ismerek. Egy kisnyomású turbós beszerelés fém csövezéssel, normális intercoolerrel, optimalizált programmal megvan kb. 400e-ből, gyári dugókkal és hajtókarokkal, emiatt 0.35-0.5 baron. Ugyanez kovácsolt alu dugókkal, kisebb kompresszióval és normális hajtókarokkal 700e-től 1m-ig terjed, nyomásban ki tudja meddig.

www.dcstuning.hu
www.bartosmotorsport.hu

Az utóbbi úriember tuningolta a Saxo VTS-em, és a Punto HGT-m is. Ez utóbbi a gyári 130 lóerőből 4-2-1-es SuperSprint rendszerrel, Szuromi tengelyekkel, Whistler hengerfejjel és Weber állítható üa. nyomásszabályozóval jól beállítva 163le-t tudott. (ezzel lettem pl. a Hungaroringen kategória második) "                                             ÉS EZT IS " 0.4bar nyomást a széria zetec motor is elbír és elég szép plussz lóerőket ad "         NA MEG VOLT MÉG EGY ÉRDEKESSÉG DE AZT MOST NEM TALÁLOM  ??? AZ A KOMPRESSZOR TÖLTÖNYOMÁSÁRÓL SZÓLT. NA AZ A LÉNYEG JÁRT-E MÁR VALAKI A DCS-nél ? KIVÁNCSI VAGYOK HOGY 400e-ért MIT HOZÁNAK KI A 1.6-os ZETEC-ből

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #24 on: 2007 July 24, 18:52:32 pm »
hi EZT IS FOCUS KLUBBON TALÁLTAM ' Nem igaz, hogy itthon nincs, aki normálisan átépít szívómotoros autót turbósra, én két komoly sikereket elért embert is ismerek. Egy kisnyomású turbós beszerelés fém csövezéssel, normális intercoolerrel, optimalizált programmal megvan kb. 400e-ből, gyári dugókkal és hajtókarokkal, emiatt 0.35-0.5 baron. Ugyanez kovácsolt alu dugókkal, kisebb kompresszióval és normális hajtókarokkal 700e-től 1m-ig terjed, nyomásban ki tudja meddig.

www.dcstuning.hu
www.bartosmotorsport.hu

Az utóbbi úriember tuningolta a Saxo VTS-em, és a Punto HGT-m is. Ez utóbbi a gyári 130 lóerőből 4-2-1-es SuperSprint rendszerrel, Szuromi tengelyekkel, Whistler hengerfejjel és Weber állítható üa. nyomásszabályozóval jól beállítva 163le-t tudott. (ezzel lettem pl. a Hungaroringen kategória második) "                                             ÉS EZT IS " 0.4bar nyomást a széria zetec motor is elbír és elég szép plussz lóerőket ad "         NA MEG VOLT MÉG EGY ÉRDEKESSÉG DE AZT MOST NEM TALÁLOM  ??? AZ A KOMPRESSZOR TÖLTÖNYOMÁSÁRÓL SZÓLT. NA AZ A LÉNYEG JÁRT-E MÁR VALAKI A DCS-nél ? KIVÁNCSI VAGYOK HOGY 400e-ért MIT HOZÁNAK KI A 1.6-os ZETEC-ből

hehe ;D

ők tényleg értenek mindenhez..... :notworthy:majdnem

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #25 on: 2007 July 24, 19:33:11 pm »
szabyk jó jó de mit jelent az a "hehe" és a "majdnem" ::)

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #26 on: 2007 July 24, 19:37:21 pm »
szabyk jó jó de mit jelent az a "hehe" és a "majdnem" ::)

1 értelmes ford-ot nem csináltak még........

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #27 on: 2007 July 24, 19:50:18 pm »
egyáltalán létezik olyan hogy, a motor megbontása nélkül tesznek rá turbót / kompresszort és érezheők lessznek a plussz lóerők és nem károsodik a motor? vagy csak a  fórumos baromságok miatt a mit a sok "hozzáértő" leír én meg  bebeszélem magamnak hogy pár 100.000-ért (volt rá példa aki azt állította hogy neki 100.000be van a turbósítás "escort club" ) 130-140lovas lessz az 1.6 16V zetec.

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #28 on: 2007 July 24, 19:54:59 pm »
egyáltalán létezik olyan hogy, a motor megbontása nélkül tesznek rá turbót / kompresszort és érezheők lessznek a plussz lóerők és nem károsodik a motor? vagy csak a  fórumos baromságok miatt a mit a sok "hozzáértő" leír én meg  bebeszélem magamnak hogy pár 100.000-ért (volt rá példa aki azt állította hogy neki 100.000be van a turbósítás "escort club" ) 130-140lovas lessz az 1.6 16V zetec.


szivesen megnéznék egy oilyen turbos autót milyen...........
a gyári 90ből csinált 92-őt..........................
lehet csinálni gyári cuccokkal(motorbelső),de nem éri meg mert nem sokkal lesz erősebb.
ami már érezhető ott a gyári ECU(mivel ez szívóé és azt hogy nyomás nem is ismeri)az kukka.akkor meg nem 100K
ami már érezhető változás(pl 200le a 136-ból 2.0 16V)az olyan 700K szerintem és akkor még gyári a motorbelső,viszont nem áll meg minden sarkon és megbízható.
a 400Le "picit" több ;)

smuggle

  • Guest
Re: Ford Fiesta MK3 Turbosítás
« Reply #29 on: 2007 July 24, 19:57:31 pm »
és mennyibe van az a 400le ? ;)