Author Topic: Zár problémák  (Read 13583 times)

2Bálint

  • Guest
Zár problémák
« on: 2007 April 02, 09:58:39 am »
Sziasztok

Bal első zárszerkezetet keresek MK3-ból, központisat.
Nem Fiestába lesz, hanem a nagytesóba, Sierrába. Szétkopott.
Állítólag ugyan az.

SOS

Bálint

MNX

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #1 on: 2007 October 13, 18:30:04 pm »
Sziasztok, egy pár kérdésem lenne, az én autóm, amely a képeken is látható milyen tipus? MK3?
A másik dolog pedig az lenne, 1,1-es benzines , központi injektoros és szeretnék chipet szereltetni bele de nem vállalják, állítólag régi tipus és nem lehetséges. Igaz ez?Ha igaz, mi lenne mégis a megoldás, hogy növeljem az erejét?Köszönök minden segítséget

[a csatolmány törölve]

Offline doubleo

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 343
  • Segített?: +16/-1
Re: Zár problémák
« Reply #2 on: 2007 October 13, 18:49:45 pm »
mK 3 -OM AZ BIZTOS, A TUNNIG ÜGYBEN ÉRDEKLŐDJ sZABYKTÓL!!!!
Apám mindig azt mondta: Fiam a munkát és a sarat, messziről kerüld! Nekem ez eddig bevált!

MNX

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #3 on: 2007 October 13, 18:53:50 pm »
Köszike, igy legalább tudom a tipusát.

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Zár problémák
« Reply #4 on: 2007 October 14, 10:53:08 am »
Sziasztok, egy pár kérdésem lenne, az én autóm, amely a képeken is látható milyen tipus? MK3?
A másik dolog pedig az lenne, 1,1-es benzines , központi injektoros és szeretnék chipet szereltetni bele de nem vállalják, állítólag régi tipus és nem lehetséges. Igaz ez?Ha igaz, mi lenne mégis a megoldás, hogy növeljem az erejét?Köszönök minden segítséget

nem chipelhető.
mivel nincsen benne.
cserélj erősebb motorra az olcsóbb és jobb.
árulnak itt 1.6 xr2i motort azzal jobban jársz.

Robi

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #5 on: 2007 October 14, 11:37:03 am »
Valamilyen katalizátor-tuningos topikban írtam: (tájékoztatólag írok neked árakat is)
- sport gyújtókábel, (kb 20 ezer Fttól, attól függ milyen márka, és melyik kell a kocsidba... típusfüggő)
- sport gyertya, (kb 12 ezer Ft.)
- direktszűrő és spirex együtt, (kb 30-40 ezer Ft szereléssel együtt.)
- sport kipufogó rendszer. (egy komplett rendszer leömlőkkel együtt kb 150 ezer Ft. De apránként, darabokban is meg lehet csinálni.)

(Lacccus-nak bevállt! Neki mk7-ese van, de szép sorban pakolja bele ezeket és érzi a változást.)

Vagy tényleg egy másik motor! (Ezt viszonylag olcsón kapsz! De hidd el! itt sem lesz elég a teljesítmény! Én is mindig többet szeretnék, de megvagyok elégedve az 1.25-ös motorom mostani teljesítményével is.) :)

Üdv!
« Last Edit: 2007 October 14, 11:41:00 am by Robi »

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Zár problémák
« Reply #6 on: 2007 October 14, 11:51:40 am »
Quote
Valamilyen katalizátor-tuningos topikban írtam: (tájékoztatólag írok neked árakat is)
- sport gyújtókábel, (kb 20 ezer Fttól, attól függ milyen márka, és melyik kell a kocsidba... típusfüggő)
- sport gyertya, (kb 12 ezer Ft.)
- direktszűrő és spirex együtt, (kb 30-40 ezer Ft szereléssel együtt.)
- sport kipufogó rendszer. (egy komplett rendszer leömlőkkel együtt kb 150 ezer Ft. De apránként, darabokban is meg lehet csinálni.)

na ezek nem érnek semmit.

egy 50lovas autónál cca 1-2 le-t ha jól sikerül(ami azért nem szokott)

ezért kidobni 100-200K-t nem érdemes ;)

Robi

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #7 on: 2007 October 14, 12:13:05 pm »
Nekem az 1.25-öshöz beválltak, én nem panaszkodom, bár még a kipuf rendszer nem teljes... Kell négyleömlő és sport katalizátor.
És sokkal jobban vezethető az autó is. De még jobb lenne ha lenne egy garnitúra új nyári gumim! :D

(Félreértés ne essék! Nem akarok senkire rábeszélni semmit!)

MNX

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #8 on: 2007 October 14, 14:38:12 pm »
(nem chipelhető.
mivel nincsen benne.
cserélj erősebb motorra az olcsóbb és jobb.
árulnak itt 1.6 xr2i motort azzal jobban jársz.)

Még annyit szeretnék tudni, ezek a tipusok non eurosok, mert valaki azt mondta euro 2-es, miböl lehet megtudni?

Ryan

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #9 on: 2007 October 14, 14:48:28 pm »
mk3 és még hozzá calipso is és 1.1es? na ilyet sem láttam még ugy tudtam azok 1.3as motorral van szerelve/forgalmazva  ;)

MNX

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #10 on: 2007 October 14, 15:04:45 pm »
Bocsi, hogy ilyen zöld fülü vagyok, de csak nem rég lettem én is Fordos, RyAn, az elöny, vagy hátrány, hogyha calipso? Mit jelent az? Mivel külömbözik a többitöl?

Ryan

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #11 on: 2007 October 14, 17:30:11 pm »
elöny ;) mivel nekem csak "sima" napfénytetöm van addig neked egy panoráma tetöd(calipso tetö) és tudtommal ezeket a kocsikat 1.3 as motorral szerelik össze,bár én sem tudhatok sok mindent  8)  ::) amugy nagyon szép állapotban van  :notworthy:

Sziszko

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #12 on: 2007 October 14, 19:02:48 pm »
Valoban jobban jársz ha veszel bele egy Xr2i mocit amit az aprohirdetések között meg is találsz és nem is adja drágán a srác!!!
Azért pár ötletet is feldobhatok:
-nagyobb karbi Xr3 már ha rá lehet hekkelni
-nagyszelepes hengerfej
-nagyobb kipufrendszer /150000 ér rohat drága/

372zoli

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #13 on: 2007 October 25, 22:51:48 pm »
Hi.Az elöttem szolóknak igaza van hogy chippelni nem lehet. de megoldás azért van.Persze függ az igényedtöl és pénztárcádtól, fordulatot el lehet vinni magasabb tartományba /nagyobb fordulat nagyobb teljesitmény/ tengely:sikolás:nagyobb szelep:STB.

gergo

  • Guest
Re: Zár problémák
« Reply #14 on: 2007 October 26, 08:27:26 am »
Sziasztok, egy pár kérdésem lenne, az én autóm, amely a képeken is látható milyen tipus? MK3?
A másik dolog pedig az lenne, 1,1-es benzines , központi injektoros és szeretnék chipet szereltetni bele de nem vállalják, állítólag régi tipus és nem lehetséges. Igaz ez?Ha igaz, mi lenne mégis a megoldás, hogy növeljem az erejét?Köszönök minden segítséget

Hmm.... az igazat megvallva nem vagyok nagy autószerelő szaki és lehet, hogy egetrengető baromságot fogok most írni....
szóval pillanatnyi ismerteim szerint a fent említett központi injektoros (az enyémmel azonos :)) motorral megáldott fityeszbe nem igazán lehet nagyobb karburátort rakni, merthogy nincs benne karbi... vagy rosszul tudom? ??? ::)