Fogalmam sincs, hogy ez Mk hányas, meg hogy milyen egy Mk3,4,5 motor, de tegyük fel, hogy injektoros, lambdaszondás szabályozású.
Ha igen, akkor ahhoz, hogy pörögjön a motor, ahhoz levegő kell. (A benzint az elektronika adja hozzá. )
Honnan jöhet a levegő, amikor nem kell?
Elpiszkolódott az alapjárati szabályozó (ha van ilyen).
Elpiszkolódott a pillangószelep környéke és kicsit felakad a szelep. A kettő közel van egymáshoz. A pillangószelepnél a torokban néha van valami bevonat, amit a gyár szerint nem szabad letörölni.
Hamis levegő jön be, mert valamelyik vákuumcső, vagy kartergáz visszavezető cső repedt.
Az alapjáratszabályozó nem hibás, csak rossz jelet kap.
Hirtelen ezek jutottak eszembe valószínűségi sorrendben (a net-es panaszok gyakorisága alapján).