Ford Fiesta Klub Fóruma

Csevegő => Csináld magad szakkör => : subika 2014 February 11, 13:56:52 PM

: Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 February 11, 13:56:52 PM
Helló mindenkinek.
Érdeklődnék van egy '95 1.1 fiestám központi injektorral szerelt,és a jelenség hogy torpan.Mivel nem egy Mustang igy nem is foglalkoztam vele és nem használtam olyan fordulattartományban sem ahová már nem pörgött fel a motor.Kb 3hónap után egyre gyengébb lett ,míg egyszer meg is állt.Cseréltem üa.szűrőt mert kávé szerű "lé" folyt belőle ami már megérett....de kicsit lett csak jobb a helyzet.Már szétszedtem az injektor középső részét,kitakarítottam,átfújattam kompresszorral injektortól szűrőig szűrő után a tankig az injektor házat....stb,de semmi javulás.Kb a fordulattartomány 3/4-ig pörög ki a motor.Olyan mintha nem lenne elegendő üzemanyag és nem bír felpörögni.Van-e vmi tipp hogy mit nézek meg rajta még?Esetleg tapasztalt/látott már vki ilyesmit ilyen tipusnál,és ha igen hogyan lehet orvosolni?
Előre is köszönöm.
Üdv.: Subi
: Re:Mk3 1.1 központis...
: tarjoska 2014 February 13, 09:53:24 AM
tankot, üzemanyagcsöveket nézd meg, lehet, hogy elfogy a nyomásod valami szmötyi/dugulás miatt

AC nyom eleget?
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 February 13, 11:38:00 AM
Hali.Hogyan tudnám megvizsgálni hogy elegendő nyomása van a szivattyúnak itthon házilag??Akkor még mindig vmi dugulás /üanyag hiba után nézzek?
: Re:Mk3 1.1 központis...
: hetelaci 2014 February 14, 08:02:38 AM
Szia Subika,

a kipufogórendszered katalizátoros?
Nekem pont ez volt a szitu, én is kipucoltam mindent, új üzemanyagszűrőt tettem fel, végül felfigyeltem egy zörgő hangra alul, a fenekem alatt. Aknán átnéztem, kopogtattam, és végül a katalizátorban találtam a hibát: a katalizátorban elszabadult az egyik prizma, és keresztbe fordult a házában, hol félig, hol meg teljesen elzárva a kipufogógáz útját. Ennek függvényében néha csak félig pörgött ki a motor, néha meg semennyire...
Nem biztos, hogy neked is ez a probléma, de gondoltam, hátha segítségedre lesz.
Sok sikert: hetelaci
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 February 15, 09:39:33 AM
Hali Hetelaci!

Már a tank leszerelésénél tartok,ill. kitisztításánál. Az autó katalizátoros volt , de vki kipucolta teljesen.Tehát ha ezzel meglennék akkor tudok pontosabbat mondani lett e változás.Köszönöm a segítséget.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 February 22, 18:28:46 PM
Hát tankot is leszedtem de semmi,vagyis dugulásra utaló problémát nem találtam.Csöveket átnyomattam levegővel.Nem tudom merre vizsgáljam.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 March 26, 21:13:59 PM
Vissza raktam mindent de semmi változás.  Valami más hiba forrás után kell néznem , de semmi ötletem merre induljak.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: tarjoska 2014 March 27, 10:17:24 AM
AC csere? vagy egy nyomásmérés is megteszi
: Re:Mk3 1.1 központis...
: bosdaniel 2014 March 27, 17:57:52 PM
Az injektor tetején találsz egy kis kupakot,ott tudsz mérni ;-)
Az AC 3bart tol a nyomásszabályzó után 1bar a jó
Ha sok volt a szemét,akkor a befecskendező fej is eldugulhatott.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 March 27, 18:11:55 PM
Hali. Már cseréltem a befecskendező fejet is.Találtam azon is ilyen apró szűrőt, az teljesen tiszta volt. vhogy ezt a mérést kellene ellenőriznem.Hát ezután kell keresnem egy szakit aki csinál ilyet.Köszi a tippet.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: bosdaniel 2014 March 28, 12:54:20 PM
Merre felé vagytok?
Nekem van hozzá műszerem.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 March 28, 23:33:43 PM
Borsod.  Miskolctól 40 km.
: Re:Mk3 1.1 központis...
: Roli77 2014 April 04, 18:51:07 PM
Nem Tiszaújváros esetleg?
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 April 07, 17:17:46 PM
Hali. Szerencs mellett Mád. Esetleg van vmi szaki T.újban?
: Re:Mk3 1.1 központis...
: subika 2014 April 23, 19:31:07 PM
Hali. Összeraktam igaz nem tudtam még nyomást mértni de nagyobb gáznál nem bír felpörögni és keményen feketét füstöl, szerintem nem ü.a.szivattyúnak néz ki...
: Re:Mk3 1.1 központis...
: foldi79 2014 May 08, 15:21:02 PM
Hali, esetleg gyújtás részt nézd még át, a fekete füst tökéletlen égésre utal és talán sok az elégetlen szénhidrogén, esetleg nem kap elég levegőt? a nyomást meg jobb híján ujjbeggyel befogott csővéggel saccolhatod, a 3 bart nehéz hüvelykujjal befogni  ;D