Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : Papesz 2008 July 24, 11:26:09 AM
-
Helló mindenki!
2006-os fiestához keresek elérhető áron toronymerevítőt,mert a magyar utak minősíthetetlen, kritikán aluli minősége (legalábbis felénk) és az ültetés miatt ugyérzem itt az ideje beépítenem amíg nem késő. Szóval ha valaki tudna esetleg tippet adni, hol érdemes érdeklődni, azt megköszönném.
-
Találtam vmit. Nem tudom, hogy aktuális-e még. De Ő tuti tudja, honnan lehet venni.
http://www.fordfiestaklub.hu/component/option,com_adsmanager/page,show_ad/adid,501/ (http://www.fordfiestaklub.hu/component/option,com_adsmanager/page,show_ad/adid,501/)
-
Helló mindenki!
2006-os fiestához keresek elérhető áron toronymerevítőt,mert a magyar utak minősíthetetlen, kritikán aluli minősége (legalábbis felénk) és az ültetés miatt ugyérzem itt az ideje beépítenem amíg nem késő. Szóval ha valaki tudna esetleg tippet adni, hol érdemes érdeklődni, azt megköszönném.
Sztem egy toronymerevítő nem fog ezeken segíteni, ellenben ha összetörik az autó frankón el fogja húzni egyik oldal a másikat.
-
Oké, köszi! :notworthy:
-
Sziasztok !
eléggé tudatlan vagyok még a kocsik terén mivel csak 5 hónapja vagyok boldog tulajdonosa a fityómnak. Tudjátok hogy van ez első autó - nagy szerelem :)
szóval toronymerevítő ? ez mire is jó illetve ha télleg törik a kocsi akkor gázos lehet ?
mivel lépten nyomon találkozok örültekkel így 4 baleset után már bespályzoltam egy két alkatrészt:)
-
ha törik a kocsid efektíve oldalról megnyomják a jobb első kerekedet jobb esetben csak az sérűl rosszabikban minden... de ha van toronymerevítőd elviszi a másik tornyodat is. Lényege az egésznek? azt pontosan én sem tudom de ha nem vagyok túl bolond és hülye akkor szerintem valamennyire merevíti a két tornyot nem tud mozogni mert szerintem minimálisan mozog század miliméterekre gondolok... de lehet hogy az egész kasztnit merevíti szoval ebben a témában egy kicsit buta vagyok de az elméletem szerintem nem rossz... ::) :D
-
ha törik a kocsid efektíve oldalról megnyomják a jobb első kerekedet jobb esetben csak az sérűl rosszabikban minden... de ha van toronymerevítőd elviszi a másik tornyodat is. Lényege az egésznek? azt pontosan én sem tudom de ha nem vagyok túl bolond és hülye akkor szerintem valamennyire merevíti a két tornyot nem tud mozogni mert szerintem minimálisan mozog század miliméterekre gondolok... de lehet hogy az egész kasztnit merevíti szoval ebben a témában egy kicsit buta vagyok de az elméletem szerintem nem rossz... ::) :D
:laugh: igen én is erre gondolok...nem csináltatok torony merevítést... :) köszi a választ ! :D
-
Toronymerevítésnek általában csak az ültetett autóknál van jelentősége.
Az ültetett,keményített futómű plusz terheket ró a tornyokra,amik egy idő után "kifáradnak",esetleg megrepedhetnek a hegesztések mentén.Ezen próbálnak meg segíteni,toronymerevítéssel,ami elosztja valamennyire a terhelést,és nem engedi annyira mozogni a tornyokat(minimális,de káros mozgásról van szó).Jó hatással van a kanyarstabilitásra,és az úttartásra is.
Amit írtatok,az mindenesetre elgondolkodtató(balesetnél a másik torony is kaphat,a merevítő miatt)
Igazatok lehet,de én lehet mégiscsak teszek bele,mert több előnye van,mint hátránya,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
-
Toronymerevítésnek általában csak az ültetett autóknál van jelentősége.
Az ültetett,keményített futómű plusz terheket ró a tornyokra,amik egy idő után "kifáradnak",esetleg megrepedhetnek a hegesztések mentén.Ezen próbálnak meg segíteni,toronymerevítéssel,ami elosztja valamennyire a terhelést,és nem engedi annyira mozogni a tornyokat(minimális,de káros mozgásról van szó).Jó hatással van a kanyarstabilitásra,és az úttartásra is.
Amit írtatok,az mindenesetre elgondolkodtató(balesetnél a másik torony is kaphat,a merevítő miatt)
Igazatok lehet,de én lehet mégiscsak teszek bele,mert több előnye van,mint hátránya,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
öhh...ezekről a plusz tulajdonságokról nem is tudtam ! elgondolkodtató az uttartás és a kanyar szempontjából nekem épp erre van szükségem 4 alkalommal volt balesetem :) ebből 2 ő a kanyar nem sikerült bevenni :P árok-szallagkorlát :)
:szerelőnek csak annyit mondtam elütöttem majdnem egy kutyát, de elugrot és maradt az árok ;D
-
Toronymerevítésnek általában csak az ültetett autóknál van jelentősége.
Az ültetett,keményített futómű plusz terheket ró a tornyokra,amik egy idő után "kifáradnak",esetleg megrepedhetnek a hegesztések mentén.Ezen próbálnak meg segíteni,toronymerevítéssel,ami elosztja valamennyire a terhelést,és nem engedi annyira mozogni a tornyokat(minimális,de káros mozgásról van szó).Jó hatással van a kanyarstabilitásra,és az úttartásra is.
ez igaz. De hozzáteszem, hogy bölcsős futóműnél ültetés nélkül is van értelme, ugyanis tényleg jobban ott tartja az úton az autót, és a kanyarban 20-30km/h-s plusz sebességet is eredményezhet. Ez az én tapasztalatom is a toronymerevítővel kapcsolatban. Nem bölcsős futómű esetében viszont nem olyan hatékony.
Amit írtatok,az mindenesetre elgondolkodtató(balesetnél a másik torony is kaphat,a merevítő miatt)
Igazatok lehet,de én lehet mégiscsak teszek bele,mert több előnye van,mint hátránya,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
Jól mondod nem törni vettük az autót. És hogy elmozdul a másik torony is... igen elmozdul nagy erejű ütközésnél, de kisebb erőnél az egyik torony sem mozdul el mert megoszlik a terhelés.
-
egy hülye kérdés.... milyen a bölcsős futómű?
-
,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
Sajnos ez nem akarás kérdése, és nem csak rajtad múlik. Ha szentendrei kisköcsög 17éves bmw-s épp arra jár amerre te, akkor hiába minden.
-
Toronymerevítésnek általában csak az ültetett autóknál van jelentősége.
Az ültetett,keményített futómű plusz terheket ró a tornyokra,amik egy idő után "kifáradnak",esetleg megrepedhetnek a hegesztések mentén.Ezen próbálnak meg segíteni,toronymerevítéssel,ami elosztja valamennyire a terhelést,és nem engedi annyira mozogni a tornyokat(minimális,de káros mozgásról van szó).Jó hatással van a kanyarstabilitásra,és az úttartásra is.
ez igaz. De hozzáteszem, hogy bölcsős futóműnél ültetés nélkül is van értelme, ugyanis tényleg jobban ott tartja az úton az autót, és a kanyarban 20-30km/h-s plusz sebességet is eredményezhet. Ez az én tapasztalatom is a toronymerevítővel kapcsolatban. Nem bölcsős futómű esetében viszont nem olyan hatékony.
Amit írtatok,az mindenesetre elgondolkodtató(balesetnél a másik torony is kaphat,a merevítő miatt)
Igazatok lehet,de én lehet mégiscsak teszek bele,mert több előnye van,mint hátránya,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
Jól mondod nem törni vettük az autót. És hogy elmozdul a másik torony is... igen elmozdul nagy erejű ütközésnél, de kisebb erőnél az egyik torony sem mozdul el mert megoszlik a terhelés.
Ezt a 20-30km/h-t erős túlzásnak tartom. Maximum egy rallyautónál jelenthet ennyit, ahol amúgyis nagy sebességgel kanyarodnak.
Azt azért tudni kell, hogy ha káreseményre kerül sor a biztosító bele fog kötni a tornymerevítőbe.
-
,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
Sajnos ez nem akarás kérdése, és nem csak rajtad múlik. Ha szentendrei kisköcsög 17éves bmw-s épp arra jár amerre te, akkor hiába minden.
Na jó,de azért optimális esetben nem jön nekem minden nap egy 17 éves bmw-s.
De ha így gondolkoznék,mint pl. te,akkor nem szerelnék cd lejátszót a kocsiba,mert ütközésnél a lézerfej kimozdul a helyéről,és nem játszik többé cd-t,vagy mondjuk akkor ne vegyek drága hangszórót az ajtóba,mert ha belém jönnek oldalról,összepréselődik,és dobhatom el.Vagy ne vegyek szép felnit sem,mert úgyis nekem jönnek valamikor,és akkor miért költöttem rá annyit :-\ :boxing: :icon_scratch:
-
,balesetezni meg nem akarok(kopp-kopp)
Sajnos ez nem akarás kérdése, és nem csak rajtad múlik. Ha szentendrei kisköcsög 17éves bmw-s épp arra jár amerre te, akkor hiába minden.
Na jó,de azért optimális esetben nem jön nekem minden nap egy 17 éves bmw-s.
De ha így gondolkoznék,mint pl. te,akkor nem szerelnék cd lejátszót a kocsiba,mert ütközésnél a lézerfej kimozdul a helyéről,és nem játszik többé cd-t,vagy mondjuk akkor ne vegyek drága hangszórót az ajtóba,mert ha belém jönnek oldalról,összepréselődik,és dobhatom el.Vagy ne vegyek szép felnit sem,mert úgyis nekem jönnek valamikor,és akkor miért költöttem rá annyit :-\ :boxing: :icon_scratch:
Még az életbe nem hallottam olyan cd lejátszót ami ütközés miatt elromlott volna, a hangszóró dettó, az alufelnire fizet a biztosító, a toronymerevítő okozta plusz károkra nem. Az összehasonlításod nem helytálló.
Mindenesetre ezekhez a komoly 70-80lóerős autókhoz sztem felesleges toronymerevítő és kb annyira érezni mint a dierktszűrő, meg a sporthátsódob okozta mentális pluszlóerőket.
-
Én már találkoztam vele,mivel autóhifit szerelek.Hangszórót is láttam már az ajtóval együtt összenyomódva,eldeformálódva.
-
Én már találkoztam vele,mivel autóhifit szerelek.Hangszórót is láttam már az ajtóval együtt összenyomódva,eldeformálódva.
Rendben akkor lehetséges, de feltételezem se a hangszóró se a magnó nem okozott további károkat az ütközés miatt.
-
az alufelnire fizet a biztosító, a toronymerevítő okozta plusz károkra nem. Az összehasonlításod nem helytálló.
Mindenesetre ezekhez a komoly 70-80lóerős autókhoz sztem felesleges toronymerevítő és kb annyira érezni mint a dierktszűrő, meg a sporthátsódob okozta mentális pluszlóerőket.
ha a toronymerevítő be van jegyezve a forgalmidba, és műbizonylatos, akkor fizet a biztosító. Mellesleg nekem GYÁRILAG van a kocsiba toronymerevítő, elől-hátul, szal nekem ez nem kérdés szerencsére, és az én autóm 151+ LE
-
az alufelnire fizet a biztosító, a toronymerevítő okozta plusz károkra nem. Az összehasonlításod nem helytálló.
Mindenesetre ezekhez a komoly 70-80lóerős autókhoz sztem felesleges toronymerevítő és kb annyira érezni mint a dierktszűrő, meg a sporthátsódob okozta mentális pluszlóerőket.
ha a toronymerevítő be van jegyezve a forgalmidba, és műbizonylatos, akkor fizet a biztosító. Mellesleg nekem GYÁRILAG van a kocsiba toronymerevítő, elől-hátul, szal nekem ez nem kérdés szerencsére, és az én autóm 151+ LE
Akkor ugyanazt mondjuk.