Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : szabi.84 2008 June 11, 18:31:03 PM
-
Sziasztok!! Az a problémám volna, hogy a vas egyszer csak gondolt egyet és elkezdett furcsán járni és nagyon döcögve menni!! Nem nagyon reagál a gázpedálra a tipus CM3-as!! Olyan érzésem van mintha nem menne az egyik henger!!!! Köszi
-
Húzogasd le a gyertyapipákat egyenként járó motornál. Amelyiknél nem tapasztalsz változást az a henger nem megy. De ha kiveszed a gyertyákat, azokon is látod ha gond van. Fekete olajos benzines gyertya = nem megy! csere - vagy gyújtókábel vagy rotor, vagy elosztó de ezt majd a gyertyák után ellenőrizd ha egyértelmüleg gyújtás a probléma.
csak egy kérdés: nem lehet hogy egyszerűen beázott az esőben, vagy bepárásodott az elósztó és vagy a kábelek?
Üdv
-
Húzogasd le a gyertyapipákat egyenként járó motornál. Amelyiknél nem tapasztalsz változást az a henger nem megy. De ha kiveszed a gyertyákat, azokon is látod ha gond van. Fekete olajos benzines gyertya = nem megy! csere - vagy gyújtókábel vagy rotor, vagy elosztó de ezt majd a gyertyák után ellenőrizd ha egyértelmüleg gyújtás a probléma.
csak egy kérdés: nem lehet hogy egyszerűen beázott az esőben, vagy bepárásodott az elósztó és vagy a kábelek?
Üdv
ha a gyertya olajos az már rég rossz. ha csak benzines az nem gáz, akkor gyújtásprobléma, de ha már olajos, akkor célszerű ránézni a gyűrűkre is.
-
Húzogasd le a gyertyapipákat egyenként járó motornál. Amelyiknél nem tapasztalsz változást az a henger nem megy. De ha kiveszed a gyertyákat, azokon is látod ha gond van. Fekete olajos benzines gyertya = nem megy! csere - vagy gyújtókábel vagy rotor, vagy elosztó de ezt majd a gyertyák után ellenőrizd ha egyértelmüleg gyújtás a probléma.
csak egy kérdés: nem lehet hogy egyszerűen beázott az esőben, vagy bepárásodott az elósztó és vagy a kábelek?
Üdv
És vigyázz amikor lehúzod a pipákat, mert komolyan megrázhat az áram. A minimum az, hogy száraz ronggyal fogd meg a pipát.
És rakjad azonnal a motor fémrészéhez, mert, ha a szikra nem tud átugrani, akkor átégetheti a trafót (főleg, ha már amúgy is gyengélkedik). :(
-
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani nekem, a kocsim MK3 vagy MK4? 1996-os,novemberi, az újabbik szériából. Akkor volt a váltás a régi és az új típus között.
Köszönöm!
MK4
-
Köszönöm,sUdYe!
-
nem találtam hova írjam...
tudom nem egy verseny autó... de azért menjen egy 1.4es létére...
a problémám... szörnyen lusta lett az autó 100ig éppen éppen megy 100tól lassan felmegy 130ig és 130-140nél megáll a tudomány mitől lehet ez?? Valami szörnyen lefolytja...DE mi? Nem szeretem a végsebességet csak előzénél jól jön ha kicsit 120ig megbír mozdúlni... 15ös kerék ennyire nem fogja le.. mert próba ként a 13ast felraktam és ugyan ez a probléma
-
Ami most eszembe jut az a gyergya..légszűrő..v nézd át a fékeket..,nekem annó az 1.8 disel-emnek befogot és nem értettem h miért nem megy elég ha egy picit ráfog már olyan mintha 5-en ülnének benne!
-
Benzinszűrő vagy üzemanyagpumpa is lehet.
Ha a fékre gyanakszol, tapintsd meg a tárcsákat, dobokat, hogy melegek-e.
-
nekem légtömegmérő volt a gond
-
MK3 1.1i-n nekem a kipufogó középső dob volt eltömődve a benne lévő hangszigeteléstől, alig ment a kocsi 90 fölé, majd megőrültem.
-
Igen, osztom a véleményedet, ezt nagyon egyszerűen meg lehet állapítani, lehúzod az ablakot és meghallgatod a hangját.
Ha fordulaton erősen sziszegő hangot ad ki, akkor mehetsz a kipufogóshoz, nekem a hátsó ment tele, levette aztán azonnal jó lett.
-
közép dobom nincsen :D 50-es rendszer van a katalizátortól hátra... hátúl meg egy pár hónapos Paragi van... katalizátorra gyanakszom...
/tegnap kicseréltem az olajat (1 éves olaj volt ::) ::) ) és picit jobban megy... de mintha semmit se csináltam volna/