Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : pistikek 2014 August 14, 21:53:57 PM
-
Hello mindenki,
új vagyok a forumon igy nemtudom volt-e már hasonlo tema vagy sem, ezért a segítségeteket kérném.
Az alábbi problémáim akadtak a kocsimmal FORD FIESTA (2007) 1.25 55kW 75ps (67700km):
- hideg inditásnál a kocsi pár mp-ig tartja az alapgázt, majd fokozatosan elkezdi engedni lefelé és majdhogynem már léáll a motor mikor az elektronika hirtelen visszahuzza a gázt ez megismétlodik 2x, majd ezután már minden OK meleg motornál semmi probléma VALAKINEK valami tipp?? Gyertya, gyertyához vezeto kabelek(oxidácio, nedvesedés)?
- néha inditásnál a kocsi probléma mentesen beindul elsore, de a mutatok (fordulat, uzemanyag mennyiseg, viz) nem mozdulnak, mintha a kocsi nem is menne, valamint nehány LED is világit ABS, AIRBAG, és egy ! a fogaskerekben :D bocs de hirtelen nemtudom mi az... MINDEZ csak pár mp-ig max 2-4mp utána minden beugrik és a ledek is elalszanak... VALAMI tipp mi lehet? valakinek volt-e hasonlo gondja? Gyenge aksi??
Minden válaszért elore köszi! :) :ford:
-
lehet hogy az akksid szarakodik méress rá.
-
Hello mindenki,
új vagyok a forumon igy nemtudom volt-e már hasonlo tema vagy sem, ezért a segítségeteket kérném.
Az alábbi problémáim akadtak a kocsimmal FORD FIESTA (2007) 1.25 55kW 75ps (67700km):
- hideg inditásnál a kocsi pár mp-ig tartja az alapgázt, majd fokozatosan elkezdi engedni lefelé és majdhogynem már léáll a motor mikor az elektronika hirtelen visszahuzza a gázt ez megismétlodik 2x, majd ezután már minden OK meleg motornál semmi probléma VALAKINEK valami tipp?? Gyertya, gyertyához vezeto kabelek(oxidácio, nedvesedés)?
- néha inditásnál a kocsi probléma mentesen beindul elsore, de a mutatok (fordulat, uzemanyag mennyiseg, viz) nem mozdulnak, mintha a kocsi nem is menne, valamint nehány LED is világit ABS, AIRBAG, és egy ! a fogaskerekben :D bocs de hirtelen nemtudom mi az... MINDEZ csak pár mp-ig max 2-4mp utána minden beugrik és a ledek is elalszanak... VALAMI tipp mi lehet? valakinek volt-e hasonlo gondja? Gyenge aksi??
Minden válaszért elore köszi! :) :ford:
Alapjárati gondok nekem a szívócsonk alatti vákuumcső (kb 25 cm-es gumicső) elszakadása miatt voltak.
Ha az akksi szórakozna egy idő után úgy is letiltana (10 V alatt) az immo és el sem indulna.
-
Szerintem csináltass egy terheléses aksi tesztet. Jobb akkus boltokban ingyen megcsinálják. Egy cellazárlatos akku sok furcsaságra képes.
-
Hello mindenki,
új vagyok a forumon igy nemtudom volt-e már hasonlo tema vagy sem, ezért a segítségeteket kérném.
Az alábbi problémáim akadtak a kocsimmal FORD FIESTA (2007) 1.25 55kW 75ps (67700km):
- hideg inditásnál a kocsi pár mp-ig tartja az alapgázt, majd fokozatosan elkezdi engedni lefelé és majdhogynem már léáll a motor mikor az elektronika hirtelen visszahuzza a gázt ez megismétlodik 2x, majd ezután már minden OK meleg motornál semmi probléma VALAKINEK valami tipp?? Gyertya, gyertyához vezeto kabelek(oxidácio, nedvesedés)?
Hello,
ugyanezt csinálja nekem is, ugyanez a motor, évjárat.
De azt vettem észre, hogy csak akkor csinálja, ha meleg van. Akkor néha annyira leesik az alapjárat, hogy a motor le is áll. Ahogy hűvösebb idő van, gond nélkül indul, minden rendben megy.
Hamarosan viszem éves szervizre, ott megnézetem, mi lehet a gond. 8)
-
Koszonom a segitseget es a tippeket :) az akksit megnezetem mert meg gyari van benne lehet abban lesz a hiba..
a motorral pedig itthon nemtudok mit csinalni ugyhogy szerviz lesz a vége
Hamarosan viszem éves szervizre, ott megnézetem, mi lehet a gond. 8)
ha valamit megtudsz a szervizben megoszthatod ;) koszi
-
...
- néha inditásnál a kocsi probléma mentesen beindul elsore, de a mutatok (fordulat, uzemanyag mennyiseg, viz) nem mozdulnak, mintha a kocsi nem is menne, valamint nehány LED is világit ABS, AIRBAG, és egy ! a fogaskerekben :D bocs de hirtelen nemtudom mi az... MINDEZ csak pár mp-ig max 2-4mp utána minden beugrik és a ledek is elalszanak... VALAMI tipp mi lehet? valakinek volt-e hasonlo gondja? Gyenge aksi??
Minden válaszért elore köszi! :) :ford:
Nem lehet, hogy ez a gyujtás ráadást követő teszt és csak azért látod járó motorral, mert egy mozdulattal adod a gyujtást és indítózol?
-
Nem nem , mindig megvarom gyujtas elott h elaludjanak a led izzok. Az jutott meg eszembe, lehet hulyeseg de nemlehet valami érintkezesi hiba a motorterben levo iranyitoegysegnel? Valamikor lehetett javitva ott valami mert a kabelek csatlakozasa nem a muanyag boritassal vannak beburkolva hanem csak szigszalaggal betekerve... Persze ha annak az egységnek van valami koze a muszerfalhoz Koszi a valaszokat!
-
Koszonom a segitseget es a tippeket :) az akksit megnezetem mert meg gyari van benne lehet abban lesz a hiba..
a motorral pedig itthon nemtudok mit csinalni ugyhogy szerviz lesz a vége
ha valamit megtudsz a szervizben megoszthatod ;) koszi
Ma vittem éves szervizre, fojtószelep tisztítás megvolt, egyelőre minden jól működik. Szoftver frissítés nem volt az autóhoz, remélem ez megoldotta a problémát.
-
Szia
"- hideg inditásnál a kocsi pár mp-ig tartja az alapgázt, majd fokozatosan elkezdi engedni lefelé és majdhogynem már léáll a motor mikor az elektronika hirtelen visszahuzza a gázt ez megismétlodik 2x, majd ezután már minden OK meleg motornál semmi probléma VALAKINEK valami tipp?? Gyertya, gyertyához vezeto kabelek(oxidácio, nedvesedés)? "
Nekem hideg indulásnál nem emelte fel rendesen az alapjáratot, és ha indulni akartam több gázt kellett adnom neki, sőt rángatott is. 100m után semmi hiba.
Nekem a hőfok szenzor volt elkoszolódva, inkább cseréltem is.
Azóta egyszerre lehet vele menni, hidegen magas az alapjárat.
Jelei nem voltak, csak a végén olyan volt hogy 40 fok melegben 10 km után leesett a vízhőfok 1 egységet a kijelzőn. Addig gyanakodtam erre, akkor vált biztossá.
Ez csak 1 lehetőség, nem lehet tudni milyen hűtőfolyadékkal ment a kocsid.
Takarítása nem kerül semmibe. 2 emberes, mert amig kihuzod, valakinek be kell fognia a lyukat.
Hideg motornál ajánlom :DDD
Üdv.
-
Sziasztok!
Olyan baj van a kocsival, hogy egy pöccre indul, de utána nincs alapjárat, lefullad. Kb. 10 másodpercig kell neki nyomni a gázt nagyobb fordulaton, utána szépen megy magától is alapjáraton. Igazából hőmérséklet független, üzemi hőmérsékletű motornál csak néha fordul elő.
Mi lehet a gond?
1.25-ös benzines, 2008-as.
Köszi!
-
Sziasztok!
Olyan baj van a kocsival, hogy egy pöccre indul, de utána nincs alapjárat, lefullad. Kb. 10 másodpercig kell neki nyomni a gázt nagyobb fordulaton, utána szépen megy magától is alapjáraton. Igazából hőmérséklet független, üzemi hőmérsékletű motornál csak néha fordul elő.
Mi lehet a gond?
1.25-ös benzines, 2008-as.
Köszi!
Szia!
Szerintem vidd el egy olyan műhelybe, ahol diagnosztikával foglalkoznak.
A mért értétkekből rá kell jönniük a hibára.
-
Sziasztok!
2006-os bubi MK7 1.3 8V Fresh plus
November közepén 1500-2000-es fordulaton pörgött az alapjárat, alapjárati motor csere után a hiba megszűnt.
Most pont az ellenkezője történik, kuplung kinyomásakor lefullad a motor.
Diagnosztika a következő hibákat dobta ki:
P0511 - Alapjárati fordulatszám szabályzó . szakadt áramkör vagy zárlat a testhez/akkumulátorhoz.
P0444 - EVAP vezérlőrendszer szellőzés szabályzószelepének áramköre nyitott.
P0691 - Alacsony fordulatszámú ventilátor kimeneti áramkör hibás működése, zárlat a testhez.
Motorfigyelmeztető lámpa világít.
Hol találom az EVAP szelepet(üzemanyag szellőztető mágnesszelep)?
Találkoztatok már ilyen esettel?
Üdv.