Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK3-MK4-MK5 => : pyt 2007 September 17, 19:36:26 PM
-
Szevasztok
Nem tudjátok hogy miért van az hogy a 120 loból kb 100 döglött a verdába... most lett felújítva a motor, a kipufogó heggesztve lett, de a lamdaszondát nem vették ki belölle , elképzelhető hogy kiégett belőlle és ezáltal a kocsi ereje nem kicsit hanyatlott. A motor nem szív falsot , elektronikailag csak az imobilisert kötöttem ki de nem hiszem hogy ez a gond, a motor kenyeg jár csak annyi erő van benne mint 1 kapálógépbe! VALAKI HELP aki tud okossat mondani!
köszi!
-
Szevasztok
Nem tudjátok hogy miért van az hogy a 120 loból kb 100 döglött a verdába... most lett felújítva a motor, a kipufogó heggesztve lett, de a lamdaszondát nem vették ki belölle , elképzelhető hogy kiégett belőlle és ezáltal a kocsi ereje nem kicsit hanyatlott. A motor nem szív falsot , elektronikailag csak az imobilisert kötöttem ki de nem hiszem hogy ez a gond, a motor kenyeg jár csak annyi erő van benne mint 1 kapálógépbe! VALAKI HELP aki tud okossat mondani!
köszi!
nem szorul ugye?
amugy csak 100Le az 1.6 xr2i
-
Szevasztok
Nem tudjátok hogy miért van az hogy a 120 loból kb 100 döglött a verdába... most lett felújítva a motor, a kipufogó heggesztve lett, de a lamdaszondát nem vették ki belölle , elképzelhető hogy kiégett belőlle és ezáltal a kocsi ereje nem kicsit hanyatlott. A motor nem szív falsot , elektronikailag csak az imobilisert kötöttem ki de nem hiszem hogy ez a gond, a motor kenyeg jár csak annyi erő van benne mint 1 kapálógépbe! VALAKI HELP aki tud okossat mondani!
köszi!
ezen nem kell csodálkozni ha most lett a motor felújítva mert általábasn eléggé paszzosra köszörülik a dolgokat vmiért szal neaggódj majd bekopik 1-2e km és utánna már érezhető leszz a változás.szal menni kell vele de nem gyilkolni am nem melegszik jobban mint eddig ? mert ha igen akkor még szorul a dolog egy picit..nekem ez pl ugy jelentkezett h pl ha leállítottam ugy megállt a moci mint ha kitámasztották volna.
-
Az enyim is 1.6! 83kw!114ló!(spanyol)
Mellesleg nekem is most volt teljes felújítás,én is észrevettem hogy gyengébb mint eddig volt,de már jobb!1500km-t raktam azóta bele!Szépen áll vissza a régi állapotára!
A lambdaszonda nem arra van,hogy a kipufogógáz arány/keveréket mérje és küldje tovább az efinek a szükséges beállitásokat?
Befolyásol ez valamit azon kívül,hogy rossz mérésnél csak az alapjárat ingadozik?
-
Az enyim is 1.6! 83kw!114ló!(spanyol)
Mellesleg nekem is most volt teljes felújítás,én is észrevettem hogy gyengébb mint eddig volt,de már jobb!1500km-t raktam azóta bele!Szépen áll vissza a régi állapotára!
A lambdaszonda nem arra van,hogy a kipufogógáz arány/keveréket mérje és küldje tovább az efinek a szükséges beállitásokat?
Befolyásol ez valamit azon kívül,hogy rossz mérésnél csak az alapjárat ingadozik?
hát persze hogy befolyásol..pl az enyém most roszz néha berángat az autó és nagyon sokat fogyaszt..16-18l..
volt már cserélve egy darabig meg is oldódott vele a probléma de mivel használt lett beletéve az is elfáradt hamar..:(
-
lambda szonda hol található és mennyi a cseréje ha új ???
-
A kipufogo leőmlőben van tehát a motortol az első részében a kipufogo rendszernek a cserélése vadi ujra pedig 26000ft ha te cseréled.
-
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&8304&9900236&9900278&-1&12&5&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|2|6|-1
-
Ryan-nek nem ien kell!Pyt, megpróbálhatnád...hátha! :-X ;D
-
de megtaláltam az enyém :P
-
Az a gond hogy a kocsiba nincs erő, tehát nem szorul, mert a dugattyúk ki sem lettek szedve, az a gond hogy a motor felpörög ha üresbe van, de sebességbe a nagyim lenyom gyorsulásba , és járokerete van.
a másik az hogy egy idő után leáll kb 10 perc, és utánna nem akar elindulni, csak fél óra mulva
-
lambda szonda hol található és mennyi a cseréje ha új ???
Lambda szonda diagnosztika és csere leírása (http://www.popularmechanics.com/automotive/how_to/4219927.html)
-
Minden hengered megy?
Nekem is volt ien,még az audimban!Szétlett hajtva...2henger besült!:(
2.2 20v 5e CD!170paripa!:)
-
Az a gond hogy a kocsiba nincs erő, tehát nem szorul, mert a dugattyúk ki sem lettek szedve, az a gond hogy a motor felpörög ha üresbe van, de sebességbe a nagyim lenyom gyorsulásba , és járokerete van.
a másik az hogy egy idő után leáll kb 10 perc, és utánna nem akar elindulni, csak fél óra mulva
ismerős... escortnál ugyanez volt... 1.6 CVH... tipikus, szikrád van rendesen? megfelelő erősségű, és megfelelő helyen??? nekem a gyujtáselosztóm halt meg és akkor csinált ilyent. pontosabban, keletkezett rajta egy hajszálrepedés és a reggeli pára is már beleszivárgott, nem beszélve az esős időről... és így kihagyott 1-2 hengerem, és nem akart menni az autó... pont azt csinálta amit te leírtál. elosztó cseréje megoldotta. :) (bontott, bevizsgált olyan 7-10e között lehet kapni bontóban ha jól emléxem )
-
Az a gond hogy a kocsiba nincs erő, tehát nem szorul, mert a dugattyúk ki sem lettek szedve, az a gond hogy a motor felpörög ha üresbe van, de sebességbe a nagyim lenyom gyorsulásba , és járokerete van.
a másik az hogy egy idő után leáll kb 10 perc, és utánna nem akar elindulni, csak fél óra mulva
ismerős... escortnál ugyanez volt... 1.6 CVH... tipikus, szikrád van rendesen? megfelelő erősségű, és megfelelő helyen??? nekem a gyujtáselosztóm halt meg és akkor csinált ilyent. pontosabban, keletkezett rajta egy hajszálrepedés és a reggeli pára is már beleszivárgott, nem beszélve az esős időről... és így kihagyott 1-2 hengerem, és nem akart menni az autó... pont azt csinálta amit te leírtál. elosztó cseréje megoldotta. :) (bontott, bevizsgált olyan 7-10e között lehet kapni bontóban ha jól emléxem )
az a baj,hogy ez nem elosztós ;)
dupla trafó no mozgó alkatrész ;)
-
ok akkor a trafó na. de igaz. :) csak ránézel a trafóra mer ugye abból jönnek ki a gyújtáskábelek, és az ugrik be h az az. :D igazad van szabyk. :) szal annak a cseréje oldotta meg a problémát. :) (nekem is trafós mer ugye már EFI-s :D
-
mindegy, a lényeg az hogy nincs erő a kocsiba, szikra van, 4 henger megy. és az a motor ameddig nem lett áttépítve , kiló15 el ment. ehelyett most talán a ferihegyen 100 ki tudom huzatni 5 be :D
-
115 , kettesbe. hozzáteszem :D
-
115 , kettesbe. hozzáteszem :D
és ezek után csodálkozol hogy hulla a kocsid??
ff és még rám mondják hogy autógyilkos :D :-X
-
115 , kettesbe. hozzáteszem :D
....az naggyon kemény
2-esbe én 60nál nem is merem pörgetni tovább (1.1CFi), no f.sz.mérő no para...
-
a 115-öt sokallom ehhez a motorhoz kettesben... nekem egyszer egy próba erejéig megnéztük 98 a vége 2-esben... ha télleg 115-öt ment neked 2-ben akkor ne csodálkozz télleg, h tönkrement vmi... mondjuk tapasztalatom szerint elég nehéz megölni ezeket a mocikat, de azért nem lehetetlen...
-
a 115-öt sokallom ehhez a motorhoz kettesben... nekem egyszer egy próba erejéig megnéztük 98 a vége 2-esben... ha télleg 115-öt ment neked 2-ben akkor ne csodálkozz télleg, h tönkrement vmi... mondjuk tapasztalatom szerint elég nehéz megölni ezeket a mocikat, de azért nem lehetetlen...
elég egyszer menni vele víz nélkül..és kuka..vagyis lehet felújítani mint az enyémet :D
-
például így. :)
-
emberek, azért 1.6 os motornak ne 60 legyen a vége tisztázzuk. ennek az a dolga hogy repítse a kasznit. és kikurtul nem vagyok autó gyilkos. és nem ez miatt ment szarrá a motor.... aki ért hozzá az tudja :).
A motor ki lett szedve 1 3 ajtósból és egy 5 ajtósba lett betéve, elektronikával mindennel együtt. és amióta átt lett téve azóta nem müxik rendessen. ennyi 8)
-
Igaza van Pyt-nek ! Nekem 1985 XR2-sem van 2-esbe 85km/h a vége 3-masba pedig 145km/h és még menne csak hely nincs elég mert egy tity- toty mindig vezetö elém kerül és a verdám nem is 100%-os.
-
http://www.youtube.com/watch?v=2s81uZ3GVls
-
emberek, azért 1.6 os motornak ne 60 legyen a vége tisztázzuk. ennek az a dolga hogy repítse a kasznit. és kikurtul nem vagyok autó gyilkos. és nem ez miatt ment szarrá a motor.... aki ért hozzá az tudja :).
A motor ki lett szedve 1 3 ajtósból és egy 5 ajtósba lett betéve, elektronikával mindennel együtt. és amióta átt lett téve azóta nem müxik rendessen. ennyi 8)
ugyanez az 1.6 CVH moci van az én escortomban is, és viszi azt a kasztnit is... de a 115 2-esben akkor is sok neki... én nem tudom h mitől van baja, én csak reagáltam az itt elhangzottakra. nem vagyok autószerelő, de volt dolgom már jópár autóval műhelyben is találkozni, és tudom h így távsegítségbe csak tippelni lehet, megállapítani a hibát biztosra csak látva lehet az autót.
mi mondtunk egy lehetséges okot, amit a rendelkezésre álló információkból leszűrtünk, ne legyen ilyen hangvételű erre a válasz pls. :)
átépítésnél minden tuti jól lett összerakva? vákumcsövek stb?
-
nem állt szándékomban senkit sem sértegetni, ha sikerült bocs, igazából 8 éves korom óta szerelek autót és ennek már 14 éve, de ilyennel még nem tallkoztam hogy müködött a motor most meg nem megy ahogy kell, a váltószerkezet sz*r de attol még a motorba lenne erő de nincs, minden be van kötve legjobb tudásom szerint, és mégsem műxik rendessen , érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
-
nem állt szándékomban senkit sem sértegetni, ha sikerült bocs, igazából 8 éves korom óta szerelek autót és ennek már 14 éve, de ilyennel még nem tallkoztam hogy müködött a motor most meg nem megy ahogy kell, a váltószerkezet sz*r de attol még a motorba lenne erő de nincs, minden be van kötve legjobb tudásom szerint, és mégsem műxik rendessen , érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
noproblem ;) hát ha a váltó sz*r, az okozhatja h nem megy az autó.
meleg nem indulás: ennek a motornak ez típushibája. nekem is volt ilyen bajom az enyémmel, és majdnem minden ismerősömnek akinek 1.6 CVH-ja van. egy idő után megöli az önindítókat ez a motor. :S nézd meg az önindító kábeleit, jól érintkeznek-e ha igen, akkor tovább kell keresni a hibát, valsz az önindítóban lesz.
-
...érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
Nem tudom, hogy milyen elektronikák vannak egy 89-es XR2-ben, de az egyik lehetséges ok, hogy egy alkatrész melegen kontakthibás. Ha lehül, megint jó.
Pl. trafó, vagy ha van elektronikus gyújtás, vagy valamilyen szenzor.
Le kellene ellnőrizni, hogy amikor nem indul, van-e szikra (szabad levegőn 0,5-1 cm). Vagy nedvesek-e a gyertyák.
Vagy pl.ha egy vizes ronggyal lehűtöd a trafó köpenyét (persze az elektromos részek ne legyenek vizesek), hamarabb indul?
-
...érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
Nem tudom, hogy milyen elektronikák vannak egy 89-es XR2-ben, de az egyik lehetséges ok, hogy egy alkatrész melegen kontakthibás. Ha lehül, megint jó.
Pl. trafó, vagy ha van elektronikus gyújtás, vagy valamilyen szenzor.
Le kellene ellnőrizni, hogy amikor nem indul, van-e szikra (szabad levegőn 0,5-1 cm). Vagy nedvesek-e a gyertyák.
Vagy pl.ha egy vizes ronggyal lehűtöd a trafó köpenyét (persze az elektromos részek ne legyenek vizesek), hamarabb indul?
a trafó is lehet ludas ez így van. nekem amikor ez a problémám volt még több mint 1 évig jártam vele így. a végére már az önindító is megsínylette, aztán mind a trafót, mind az önindító csere, és pöcc indul a gép :D
-
a trafó is lehet ludas ez így van. nekem amikor ez a problémám volt még több mint 1 évig jártam vele így. a végére már az önindító is megsínylette, aztán mind a trafót, mind az önindító csere, és pöcc indul a gép :D
Ja. Nem szabad 30 (de inkább 15) másodpercnél tovább folyamatosan önindítózni. Nem azért, mert lemerül az akksi, hanem azért, mert az önindító nincs folyamatos üzemre tervezve és túlmelegszik. :(
-
igazából lehet hogy a trafó sz*r... de akkor miért indít amikor hideg... nem értem a dolgot... de pöccre indul.. aztán ... érdekes a dolog
-
igazából lehet hogy a trafó sz*r... de akkor miért indít amikor hideg... nem értem a dolgot... de pöccre indul.. aztán ... érdekes a dolog
azért mert az anyagoknak van hőtágulása is például. vagypedig mondok mást, van 1 hajszálrepedés a trafó borításán, ahol beszivárgott egy pici víz, és mikor bemelegszik a motor ez a víz páraként jelenik meg a rendszeren belül, mivel elszivárogni kifele nem tud már...
én tapasztalat alapján beszélek mondom nekem ugyanezt csinálta az escort, h melegen nem indult, önindítót cseréltem, nem oldotta meg 100%-osan, jobb lett, de a probléma még mindig megvolt, utána kicseréltem a gyújtótrafót, és láss csodát megszűnt a probléma.
-
aha, 1.1 es fityesz trafó nem jó hozzá? nem tudod..? elvileg ugyan úgy néz ki
-
http://www.fordalkatresz.com/index.php?main=26583635&action=alkat&open=26608580&autotipus=I&termek_al_id=126
sztem ez kel neked..a 1.1 fiesta meg ha jólrémlik ohv:
http://www.fordalkatresz.com/index.php?main=26583635&action=alkat&open=26608579&autotipus=I&termek_al_id=18451
szal sztem nem jó
nem érdemes ezen mókolni meg kell venni a belevalót..tudom drága de az autó sport az már csak ezzel jár..xrhez minden drágaább általában mint a többi alap fityeszhez,...
-
aha, 1.1 es fityesz trafó nem jó hozzá? nem tudod..? elvileg ugyan úgy néz ki
ha dupla akkor simán ua.
-
nem állt szándékomban senkit sem sértegetni, ha sikerült bocs, igazából 8 éves korom óta szerelek autót és ennek már 14 éve, de ilyennel még nem tallkoztam hogy müködött a motor most meg nem megy ahogy kell, a váltószerkezet sz*r de attol még a motorba lenne erő de nincs, minden be van kötve legjobb tudásom szerint, és mégsem műxik rendessen , érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
::)
Szia nekem ugyan ez volt nekem a megoldást az jelentette, hogy az aksiról kötöttem le két teljesen új vezetéket a "teljesen felújított" önindítóhoz.(xr2i)
Előtte volt önindítósnál ,lehúzott teljesen, önindító 20e, meg valami sz*r pótáramkör 3e, hiába mondtam neki még riasztó sincs a járgányba vagy valami ami leszívná......azt mondta így tuti lesz.
Szart, kicseréltem a negatív póluú vezetéket is azóta sincs semmi gond.
:notworthy: ???
-
de nekem nem az önindítő sz*r.. hanem maga a gyujtásom, vagy mi... a kocsi indul. pörget.... pöcre indul.. csak nincs benne erő , az xr motor kapálógépnek is gyenge lenne most, na mind1. szal beindul a kocsi áll 1 helybe és egy idő után leáll, vagy ha mégsem és én állítom le az többet el nem indul, csak 1- másfél óra mulva. tehán gondolom azért mert kihül a motor. ennek az oka lehetnek a sz*r rotorok is. meg lett ütve a trafo sajna kicsit amikor kivették a motort. lehet hajszálrepedés?
nemde? mi a vélemény?
-
de nekem nem az önindítő sz*r.. hanem maga a gyujtásom, vagy mi... a kocsi indul. pörget.... pöcre indul.. csak nincs benne erő , az xr motor kapálógépnek is gyenge lenne most, na mind1. szal beindul a kocsi áll 1 helybe és egy idő után leáll, vagy ha mégsem és én állítom le az többet el nem indul, csak 1- másfél óra mulva. tehán gondolom azért mert kihül a motor. ennek az oka lehetnek a sz*r rotorok is. meg lett ütve a trafo sajna kicsit amikor kivették a motort. lehet hajszálrepedés?
nemde? mi a vélemény?
az lehet bizony, és akkor értem a reakciót, nekem simán csak a sok hirtelen hőmérsékletváltozás miatt lett hajszálrepedés rajta, és hasonlókat produkált, egy kispók legyorsult vele akkor :D
-
de nekem nem az önindítő sz*r.. hanem maga a gyujtásom, vagy mi... a kocsi indul. pörget.... pöcre indul.. csak nincs benne erő , az xr motor kapálógépnek is gyenge lenne most, na mind1. szal beindul a kocsi áll 1 helybe és egy idő után leáll, vagy ha mégsem és én állítom le az többet el nem indul, csak 1- másfél óra mulva. tehán gondolom azért mert kihül a motor. ennek az oka lehetnek a sz*r rotorok is. meg lett ütve a trafo sajna kicsit amikor kivették a motort. lehet hajszálrepedés?
nemde? mi a vélemény?
A trafó nem egy érzékeny jószág, ha szándékosan nem ütöd akkor nem lesz baja. Kipuff rendszer? Dugulás? Apám Escortjában szétment a kat és eltömte a kipufogót, annyi erő volt benne mint egy széthajtott kispolszkiban. Üzemanyagszűrő is lehet és légtömegmérő is. Hirtelen ennyi
-
A trafó nem egy érzékeny jószág, ha szándékosan nem ütöd akkor nem lesz baja. Kipuff rendszer? Dugulás? Apám Escortjában szétment a kat és eltömte a kipufogót, annyi erő volt benne mint egy széthajtott kispolszkiban. Üzemanyagszűrő is lehet és légtömegmérő is. Hirtelen ennyi
Igazad van, lehetséges a kipufogó eltömődés is, bár a trafó ütődéstől független hibáját nem kéne figyelmen kívül hagyni.
A fordfocus.hu-n ez elég gyakori hiba.
Persze, lehet gyujtókábel is. Amikor leáll, meg kéne nézni a gyertyákat.
Az üzemanyagszűrő is lehet, bár az inkább akkor okoz problémát amikor nagy a fogyasztás (pl. autópálya).
-
amikor vettük ki a motort a fiestából a trafó udaütődött a kocsihoz, úgy hogy letört a csatlakozó körüli tartó foglalat. Szal sztem kaphatott, a kipufogó rendszer 50 es nem hiszem hogy eldugult mert zsír új, és nem katalizátoros. Az üzemanyag szűrő pedig ki lett iktatva.
-
Próbáltad már átrakni az 1.1-esből a trafót? Szabyk szerint full kompatibilis :) egy próbát megér...
-
igazából nincs sok időm mostanság, a trafót belepróbáltam de nem indul a kocsi, szikrát viszont ad... de nem hiszem hogy a trafó miatt nem indul, sztem most emgszívta magát. Majd ha lessz valami infóm leírom, ha nem veszek 1 kanna benzint és felgyújtom az egésszet
-
igazából nincs sok időm mostanság, a trafót belepróbáltam de nem indul a kocsi, szikrát viszont ad... de nem hiszem hogy a trafó miatt nem indul, sztem most emgszívta magát. Majd ha lessz valami infóm leírom, ha nem veszek 1 kanna benzint és felgyújtom az egésszet
nyugi ez a rendszer buta mint a tök....
csak rájössz már végre mi a gond.
-
igazából nincs sok időm mostanság, a trafót belepróbáltam de nem indul a kocsi, szikrát viszont ad... de nem hiszem hogy a trafó miatt nem indul, sztem most emgszívta magát. Majd ha lessz valami infóm leírom, ha nem veszek 1 kanna benzint és felgyújtom az egésszet
Ha tényleg megszívta magát, akkor ki kell venni a gyertyákat és gáztűzhelyen kiégetni, meg drótkefézni. Azalatt a motortér is kiszellőzik. :)
-
már megtettem csak a sérót kelett leégetnem amikor visszagyujtott :D:D igazából, szerintem valami kábelezési gond lessz, a gyári kábelezése is már gázos volt, tehát egy ujrakábelezés nem árt :D. szabyk, majd lehet meglátogatlak a kocsival amint járóképes lessz azt belekukkantassz :D:D már beszéltük multkor... :D
-
már megtettem csak a sérót kelett leégetnem amikor visszagyujtott :D:D igazából, szerintem valami kábelezési gond lessz, a gyári kábelezése is már gázos volt, tehát egy ujrakábelezés nem árt :D. szabyk, majd lehet meglátogatlak a kocsival amint járóképes lessz azt belekukkantassz :D:D már beszéltük multkor... :D
;)
-
2009-es fórumtakarítás alkalmából a témát lezárom és a topiktemetőbe kerül.