Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : sztrakk9 2013 May 04, 19:39:40 PM
-
Sziasztok!
A fent említett autó, minden napi első indításnál fehéren,gázolaj szaggal füstöl. és egyenletlenül jár a motor.
De ha felmelegszik akkor is csattogó hangja van! csak akkor már nem füstöl.
Mi lehet a gond?
Ami cserélve lett eddig, magas nyomású pumpa, 4 injektor, gázolajszűrő, olaj/ford/, olaj szűrő. Rendszer mosás.
Valaki mondhatna valami ötletet,mert lassan tüzet rakok alatta!! :)
Köszi!!
-
Hali
Nekem is hasonló volt, azzal a különbséggel, hogy én kopogó hang helyett inkább sziszegést mondanék.
Sajnos az új típusú TDCI-knél, típushiba hogy a porlasztócsúcsnál elfújja a réz gyűrűt.
Nekem is így kezdődött aztán az lett a vége, hogy nem tudtam indulni.
Hogy ha neked is ez a hibád akkor viszonylag "olcsón" megúszhatod.
Nekem 2 db is elszállt, de megmarták és újra összerakták.
-
Nekem is van egy kis kék vagy szürke füst hidegen ugyanilyen autónál. Tippem az hogy egy porlasztó csúcs nem tökéletes és egy henger nem indul el rögtön de a többi kényszeríti, utána beindul az is és megy rendesen.
-
Sziasztok!
A fent említett autó, minden napi első indításnál fehéren,gázolaj szaggal füstöl. és egyenletlenül jár a motor.
De ha felmelegszik akkor is csattogó hangja van! csak akkor már nem füstöl.
Mi lehet a gond?
Ami cserélve lett eddig, magas nyomású pumpa, 4 injektor, gázolajszűrő, olaj/ford/, olaj szűrő. Rendszer mosás.
Valaki mondhatna valami ötletet,mert lassan tüzet rakok alatta!! :)
Köszi!!
Kapott új kalibrációs kódot, és fel is lett programozva?
Gyári diagot javasolok. :wave:
-
Voltam Szerelőnél aki ilyennel foglalkozik, és azt mondta,h a siemenst nem lehet,nem kell programozni!
Porlasztók lettek cserélve azzal együtt meg réz karika is!
Na ma rászántam magam az Egr szelep kiszedésére, nem igazán láttam rajta semmi elváltozást,nem volt megszorulva.
-
...
Sajnos az új típusú TDCI-knél, típushiba hogy a porlasztócsúcsnál elfújja a réz gyűrűt.
...
Ha a rézgyűrű nem tömít, erős dízelolaj szag (kb. kipufogószag) van a motortérben.
Ha nem érezni, akkor ott nem mehet el a kompresszió.
-
Hát mindenki azt mondja,h valamelyik injektor még mindig nem jó. Jövő héten elviszem beméretni,mert nem bízok benne,h kicserélték volna őket. lehet,h csak ultrahangos mosóban próbálták kitakarítani,csak nem jött össze nekik,úgy ahogy tervezték.
Ha az megvan akkor már tovább lehet lépni,más irányba.
-
Hát mindenki azt mondja,h valamelyik injektor még mindig nem jó. Jövő héten elviszem beméretni,mert nem bízok benne,h kicserélték volna őket. lehet,h csak ultrahangos mosóban próbálták kitakarítani,csak nem jött össze nekik,úgy ahogy tervezték.
Ha az megvan akkor már tovább lehet lépni,más irányba.
Mennyi garival csinálták? Vidd vissza gariba!
-
Az a helyzet,h 250 km re tőlem vettem a kocsit, ők már nem küldenek trélert érte mint első alkalommal, ha le viszem a kocsit akkor kell,h jöjjön velem még egy kocsi,ami haza hoz, mert ugyebár a kocsi csak az első napi indításnál füstöl és dadog,utána már nem. meg utána vissza is kell vinni érte ami cakk pakk oda vissza 45-50 ezres a két kocsi.
De esküsznek,h kicserélték újra a dolgokat benne,meg újnak is néz ki, de hát tudjuk milyen világban élünk.
-
Az a helyzet,h 250 km re tőlem vettem a kocsit, ők már nem küldenek trélert érte mint első alkalommal, ha le viszem a kocsit akkor kell,h jöjjön velem még egy kocsi,ami haza hoz, mert ugyebár a kocsi csak az első napi indításnál füstöl és dadog,utána már nem. meg utána vissza is kell vinni érte ami cakk pakk oda vissza 45-50 ezres a két kocsi.
De esküsznek,h kicserélték újra a dolgokat benne,meg újnak is néz ki, de hát tudjuk milyen világban élünk.
Használd az "idézet" gombot és akkor látszik kinek válaszolsz, és mire!
Lehet, hogy a fele sem igaz annak amit mondtak/mondanak (nem csináltak semmit), csak így könnyebben rád sózták az autót. :(
Lehet, hogy csak újraprogramozták a csúcsokat, és most megint eldobta a kódot.
Vidd el diagnosztikára, de normális gyári diagra, azzal kell kezdeni, és utána verd le rajtuk.
Egy pcs felújítás is 40-50e.
4 csúcsnak a felújítása, + magasnyomású szivattyú, stb + üzemanyag rendszer tisztítás, stb szerinted olcsóbb mint 40-50e Ft? Nem.
Kell hozzáértő ember száma, akkor szólj! :hello:
-
Használd az "idézet" gombot és akkor látszik kinek válaszolsz, és mire!
Lehet, hogy a fele sem igaz annak amit mondtak/mondanak (nem csináltak semmit), csak így könnyebben rád sózták az autót. :(
Lehet, hogy csak újraprogramozták a csúcsokat, és most megint eldobta a kódot.
Vidd el diagnosztikára, de normális gyári diagra, azzal kell kezdeni, és utána verd le rajtuk.
Egy pcs felújítás is 40-50e.
4 csúcsnak a felújítása, + magasnyomású szivattyú, stb + üzemanyag rendszer tisztítás, stb szerinted olcsóbb mint 40-50e Ft? Nem.
Kell hozzáértő ember száma, akkor szólj! :hello:
[/quote]
ezeken már túl vagyunk! Az autót tréleren vitték el mert megált. Azt mondták a rossz alkatrészeket kicserélték,pumpa,injektor,rendszer mosás! De ezt le is írtam már! Megy az autó,csak hidegen füstöl. Voltam diesel szakinál aki csak porlasztókkal foglalkozik,és azt mondta,sőt előttem telefonált is,h a siemens-t nem kell programozni! Ha ő félre beszélt akkor én is!
-
ezeken már túl vagyunk! Az autót tréleren vitték el mert megált. Azt mondták a rossz alkatrészeket kicserélték,pumpa,injektor,rendszer mosás! De ezt le is írtam már! Megy az autó,csak hidegen füstöl. Voltam diesel szakinál aki csak porlasztókkal foglalkozik,és azt mondta,sőt előttem telefonált is,h a siemens-t nem kell programozni! Ha ő félre beszélt akkor én is!
Már majdnem jó!
A quote zárójeles sorokat ne töröld ki! Amúgy íráskor van előnézet, de ha elrontva kerül ki a hsz, akkor is ott a módosít gomb. :wave:
Fiestába Simens csúcsok vannak? Azt hittem Delphi.
Még mindig azt mondom, hogy lehet találgatni, meg kísérletezni a pénztárcádra, de olcsóbb ha gyári diagra viszed először! Akit én tudok az gyári diagot csinál.
-
tudom,h kell beszurni idézetet,nem az első hsz-m csak telóról kicsit rossz írni.
Gyári diag? Mit takar magában?
-
tudom,h kell beszurni idézetet,nem az első hsz-m csak telóról kicsit rossz írni.
Gyári diag? Mit takar magában?
A gyári diagnosztikai eszköz, minden hibakódot lát, míg pl egy ELM327-ről ez nem mondható el.
5-10e Ft között van egy diagnosztika (még Márka szervízben is).
A csúcsok állapotára lehet a résolajveszteségből is következtetni. "Poharazással" az is ellenőrizhető szervízben.
Sorba kell menni, de ésszel, nem pedig tippekre alapozva cserélgetni az alkatrészeket, hátha jó lesz.
Persze én nem vagyok autószerelő, csak próbálok segíteni.
Hozzáértő emberhez kéne inkább fordulnod. :wave:
-
siemens-el és delphi-vel is csinálták őket.akinek utóbbi van a kocsijában kicsit szerencsésebb :D
-
Na ma sikerült összeszedni a cuccokat és időm is volt egy kicsi, megcsináltam a poharas mérést.
Össze raktam mindent indítottam,majd 4-5 percig járattam a kocsit.
Az adatok a következők lettek, váltótól számoztam a hengereket 1-2-3-4
1-25Ml
2-25Ml
3-26Ml
4-28Ml
Itt van néhány kép is!
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/130513/20130513350_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/130513/20130513350_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/130513/20130513347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/130513/20130513347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)
-
Na ma sikerült összeszedni a cuccokat és időm is volt egy kicsi, megcsináltam a poharas mérést.
Össze raktam mindent indítottam,majd 4-5 percig járattam a kocsit.
Az adatok a következők lettek, váltótól számoztam a hengereket 1-2-3-4
1-25Ml
2-25Ml
3-26Ml
4-28Ml
.....
Én nem érzek itt akkora külömbséget, ami miatt aggódni kellene.
Gyári diag volt már?
-
Én nem érzek itt akkora külömbséget, ami miatt aggódni kellene.
Gyári diag volt már?
A héten talán meg lesz!
-
Na ma voltam diagnosztikán,és a kuplung oldali 1 injektoron határon kívüli értékek vannak! Minden más alkatrész jól működik.
Szerintetek vigyem el azt az 1 injektort bevizsgáltatni vagy sem? Javítani nem lehet!
Vagy kapásból vegyek egy másikat a helyére?
-
Na ma voltam diagnosztikán,és a kuplung oldali 1 injektoron határon kívüli értékek vannak! Minden más alkatrész jól működik.
Szerintetek vigyem el azt az 1 injektort bevizsgáltatni vagy sem? Javítani nem lehet!
Vagy kapásból vegyek egy másikat a helyére?
Próbáld meg a Filep Dízelt! Őket dicsérik. ;)
-
Próbáld meg a Filep Dízelt! Őket dicsérik. ;)
Bevizsgálásra gondolsz vagy itt kérdezzek rá injektor vásárlásra?
Am még egy kérdés, jelenleg 9663429280 JH04 N0752 es számú injektor van bent,ugyan ilyet kell vegyek?
3 régi mellé tehetek újat vagy csak használtat?
-
Bevizsgálásra gondolsz vagy itt kérdezzek rá injektor vásárlásra?
Am még egy kérdés, jelenleg 9663429280 JH04 N0752 es számú injektor van bent,ugyan ilyet kell vegyek?
3 régi mellé tehetek újat vagy csak használtat?
Vedd fel velük a kapcsolatot, és ők megmondják mi a teendő.
Bevizsgálják, felújtható-e, ha igen mennyiért.?
Gondolom, valami számsornak meg kell egyeznie. Lehet új és használt vagy felújított is.
Van aki azt mondja elég a rossz injektort cserélni/felújítani, van aki meg azt hogy ilyenkor mind a 4-et + magasnyomású szivattyút + teljes üzemanyagrendszer tisztítás.
Általában a magasnyomású szivattyúban leváló spén cseszi szét a pcs-okat.
Ezért mondják, hogy azt is fel kell újítani, mert berakod az új pcs-ot és a spén tönkreteszi azt is.
Persze így drágább, de lehet, hogy hosszútávon olcsóbb. :wave:
-
Vedd fel velük a kapcsolatot, és ők megmondják mi a teendő.
Bevizsgálják, felújtható-e, ha igen mennyiért.?
Gondolom, valami számsornak meg kell egyeznie. Lehet új és használt vagy felújított is.
Van aki azt mondja elég a rossz injektort cserélni/felújítani, van aki meg azt hogy ilyenkor mind a 4-et + magasnyomású szivattyút + teljes üzemanyagrendszer tisztítás.
Általában a magasnyomású szivattyúban leváló spén cseszi szét a pcs-okat.
Ezért mondják, hogy azt is fel kell újítani, mert berakod az új pcs-ot és a spén tönkreteszi azt is.
Persze így drágább, de lehet, hogy hosszútávon olcsóbb. :wave:
Ha vissza olvasol a legelső hsz em ben benne van h volt pumpa cserélve és volt rendszer mosás is,csak valszeg használt injektorokat tettek be a rosszak helyére,de ezekből is egy rossz lehetett! siemens injektor a mai napig NEM JAVÍTHATÓ! ezt nem tudom jobban kihangsúlyozni már! ezért kérdeztem,h foglalkozzak e a beméréssel, vagy kapásból cseréljem e?
-
Ha vissza olvasol a legelső hsz em ben benne van h volt pumpa cserélve és volt rendszer mosás is,csak valszeg használt injektorokat tettek be a rosszak helyére,de ezekből is egy rossz lehetett! siemens injektor a mai napig NEM JAVÍTHATÓ! ezt nem tudom jobban kihangsúlyozni már! ezért kérdeztem,h foglalkozzak e a beméréssel, vagy kapásból cseréljem e?
Bocsánat az elején olvastam, de azóta elfelejtettem a pumpát. :notworthy: Én nem tudom, hogy a csúcs javítható vagy nem.
Azért írtam, hogy hívd fel a Filep Dízelt és ők majd megmondják, hogy dobd el és vegyél újat/használtat, vagy tudnak-e vele valamit csinálni. Ettől okosabbat én nem tudok mondani neked.
Egyébként ha sok pénzed van, vagy tuti biztos vagy benne, hogy nem javítható, akkor meg vegyél újat és akkor nem kell dilemmázni! :wave:
Egyébként meg több türelmet kérek, ha már próbálok segíteni. Nem okoskodni, mert annak nincs értelme.
-
Bocsánat az elején olvastam, de azóta elfelejtettem a pumpát. :notworthy: Én nem tudom, hogy a csúcs javítható vagy nem.
Azért írtam, hogy hívd fel a Filep Dízelt és ők majd megmondják, hogy dobd el és vegyél újat/használtat, vagy tudnak-e vele valamit csinálni. Ettől okosabbat én nem tudok mondani neked.
Egyébként ha sok pénzed van, vagy tuti biztos vagy benne, hogy nem javítható, akkor meg vegyél újat és akkor nem kell dilemmázni! :wave:
Egyébként meg több türelmet kérek, ha már próbálok segíteni. Nem okoskodni, mert annak nincs értelme.
Bocsi,de már nem tudom hányszor írtam le mi volt cserélve. Türelmes vagyok csak nem értek ezekhez a dolgokhoz.
Javítani tuti nem lehet,ezt mondták már több porlasztósnál is ,és ma a filippék is :)
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=siemens (http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=siemens)
csak a számsor miatt nem tudom,h más sorozat jó e bele, főleg 1 db.
Köszi a tippet a gyári diagra,nem hittem volna,h ekkora különbségek vannak gépek között. És,h így megtudják mondani,h pisál és becsöpög az 1ik injektor.
-
Bocsi,de már nem tudom hányszor írtam le mi volt cserélve. Türelmes vagyok csak nem értek ezekhez a dolgokhoz.
Javítani tuti nem lehet,ezt mondták már több porlasztósnál is ,és ma a filippék is :)
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=siemens (http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=siemens)
csak a számsor miatt nem tudom,h más sorozat jó e bele, főleg 1 db.
Köszi a tippet a gyári diagra,nem hittem volna,h ekkora különbségek vannak gépek között. És,h így megtudják mondani,h pisál és becsöpög az 1ik injektor.
Na látod mindketten tanultunk valamit. Te azt, hogy a gyári diag több mindent megmutat, mint egy egyszerűbb, én meg azt, hogy a Simens pcs nem javítható.
Új lenne bele a legjobb, csak kérdés, hogy mennyibe kerül az új és mennyi a használt?
Újat alvázszám és motorszám alapján keress, garival! Ha használtat veszel arra is legyen pár nap teszt üzem gari. :wave:
-
újj 75 től indul! Használtért megyek holnap 10e beszerelés után rossz adnak helyete másikat!
-
nah ki volt cserélve az összes porlasztó! jelenség ugyan az! feladtam! Keresek másik motort a kocsiba.
-
nah ki volt cserélve az összes porlasztó! jelenség ugyan az! feladtam! Keresek másik motort a kocsiba.
Másik motor is lutri lesz. Inkább fel kellene tárni a valós hibát!
Küldök P.ü.-t!
-
küldtem egy telefonszámot cégnevet velük felvetted már a kapcsolatot?
-
fel! Nem tudtak semmi olyat mondani,amit más már nem mondott volna.
Amúgy az van,h nem a porlasztók miatt csattog és füstöl, hanem 6000km alatt megevett 3dl olaja,és a motorban,v hengerfejben csattog valami az egyik hengernél! Most kap 1 másik motort amíg a saját mocija meg nem kapja a felujítást.
Ja és most érdekes 3 napja nem füstöl első indításnál.
-
látatlanba persze,hogy nem tud mit mondani,de az sem teljesen igaz hogy a siemens porlasztót nem lehet javítani,az egyik részét nem lehet.de ők ha esetleg bemész átnézik megmondják neked,ha arra hivatkozol akit mondtam.
-
igazad van! Lehet javítani,egy részét de a javítás összege 45 ezer per db! És nem biztos,h jó lesz,ezt ők mondták!Szét lett szedve a kocsi,újj continental porlasztók vannak benne.
-
Na gyerekek meg van mi baja volt az autónak, első nekifutásra cseréltünk hidro tőkéket,mert azt hittük az kopog,össze raktuk semmi változás,egy hét múlva rászántam magam,h szedjük le a hengerfejet,és gyűrűzzük meg a motort. Na ekkor fogadott a szörnyű látvány,majd a végén dobok be képet, az 1-es henger dugattyúja úgy nézett ki mint akit egész életében vertek :D ki húzgáltuk a dugókat,akkor jött a másik döbbenet,h mekkora válla van a hengernek 160e km-nél.
Úgy döntöttem elvisszük a blokkot gépműhelybe,találtam is megfelelő árban,és szimpatikában is megfelelő műhelyt,elvittük azt mondták 2 nap és kész a blokk.
Másnap reggel hívnak baj van,már a görcs húzta a gyomrom mi lehet még,közli a mester,h az egyes henger fala repedt, ohh mondom az kemény, meg tudják csinálni,kifúrják a régi hüvelyt,és újra hüvelyezik plusz 2 nap,meg plusz ft-ok,meg is lett csinálva szépen. De közölte a mester,h a kocsiban kb 300 ezer lehetett a hüvelyből megállapítva.
Na lényeg a lényeg ma lett kész a kocsi és szép hangja lett,nem kopog nem füstül.
Ami cserélve illetve javítva lett:
Blokk köszörülés
Hüvely csere
Hengerfej felújítás
Kuplung csere,ja és egytömegű kuplungom van
Nyugvó csapágy sor
Hajtókar csapágy sor
Vezérlés
Hidro tőke sor
Plusz a tömítések amik kellettek.
De végre autó hangja van!
http://kepfeltoltes.hu/130803/20130728451_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (http://kepfeltoltes.hu/130803/20130728451_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
http://kepfeltoltes.hu/130803/20130728449_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (http://kepfeltoltes.hu/130803/20130728449_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
pont most vinném vissza annak akitől vetted.jól átbasztak fizessék ki a javítást.
-
Tuti, hogy a fejét beleverném a cserélt alkatrészekbe...
-
Na gyerekek meg van mi baja volt az autónak...
A kompressziómérés korábban nem mutatta, hogy baj van a hengerekkel?
-
Na gyerekek meg van mi baja volt az autónak,
.......
De végre autó hangja van!
:icon_thumright: