Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : sztrakk9 2013 March 03, 20:39:32 PM
-
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,h a motor tud e billegni valamelyik bak hibája miatt? Mert gázadásra érzem,h előre menne és koppan,majd elengedésre vissza dől hátra, kettő bakot találtam, egy a toronynál jónak tűnik,egy alul váltó-motor között újnak tűnik. Am mennyi bak van a motoron? most vettem az autót és nem tudom mi lett cserélve csak állapotára nézem,h ujj. vagy ha nem bak akkor mi tud ilyet produkálni?
Kösszi ha valaki tud segíteni
-
pont az alsó váltótartó bakra tippeltem volna.
-
Én is! ezt mondták a boltban is?de ez az ami újnak tűnik.
De viszont behúzott kézifék 1-es sebesség,kuplung játék,így viszont nincs billegés,sem rükvercben, ha nem bak mi tud ekkorát ütni?
-
1.4 tdci?
-
Igen!
-
oké holnap megkérdezem szerelőmet mitől lehet találkoztak e már ilyennel
-
köszönöm!
-
Azt is vedd figyelembe hogy a dízeleknél van egy kicsivel nagyobb kilengése a motornak a benzineshez képes, nem csak a fifinél hanem a peugeot/renault motoroknál is van egy kicsi "játéka", de a tutit megmondja majd a szerelőd.
-
ha a bakok jók a felfogatása is nézesd meg a lengőkar szilenteket.menet közbe hirtelen terhelésnél a nyomaték tekerhet rajt annyit,hogy az csattanik
-
Sziasztok na erre kiváncsi leszek én is mert az enyém is ugyan ezt produkálja csak az 1.3 bezin és a bakok ot is jonak tünek de meg lehet tanulni együt élni vele :-\ de érdekelne hogy mi a baja
-
az 1.4 TDCI meg pont PSA motor...
de nem ez a topic lényege :) naszóval, többen elmondták, ha a motor billegéséből adódik a koppanás akkor az bizony valamelyik tartóbak. fiestában hirtelen nem tudom milyen van, de már az mk1 focusban is biztos hogy az egyik bak olajos csillapítású. Ha ilyen bak van a fiestában is akkor ezen kívülről nem nagyon látod hogy nem jó.
-
Ilyen van benne a jobb toronynál! csak az 67000huf
-
és általában az szokott tönkremenni sajna :/
-
az 1.4 TDCI meg pont PSA motor...
de nem ez a topic lényege :) naszóval, többen elmondták, ha a motor billegéséből adódik a koppanás akkor az bizony valamelyik tartóbak. fiestában hirtelen nem tudom milyen van, de már az mk1 focusban is biztos hogy az egyik bak olajos csillapítású. Ha ilyen bak van a fiestában is akkor ezen kívülről nem nagyon látod hogy nem jó.
Szerintem is. A belsejét nem látni.
Csak annyit, hogy ha üresben nagyon hirtelen gázra, ott a baknál nagyot mozdul a motor.
Esetleg a bak belsejében fém a fémen nagyot koppan.
-
viszont akkor mikor behúzott kézifékkel próbálja akkor kéne legjobban csattognia ha motortartó bak lenne.
-
De akkor meg sem mozdul a motor!
-
tudom már írtad azért mondom hogy akkor a motortartód nem lehet.lengőkar szilent lehet a hátsó de nézesd át az egészet
-
én is arra gondolok,ma megyek aknára és megnézzük rendesen. Csak látunk valami.
-
Minden bak oké! nem mozog nem zizeg ,nincs szakadás.
Szerelő mondott olyat,h ezekben valami kettős tömegű lendkerék van! Lehetséges ez?? És mit is jelent??
-
Kettőstömegű lendkerék a benzinesben is van nem csak a dieselben, ha a lendkerék lenne a bibi akkor bizonyos koppanó hangot hallanál leállításkor-váltáskor...Szerintem ha a bakok rendben vannak akkor csak szoktalan neked a diesel motor rezgése/kilengése....
-
De az 1.3 as benzineshez sima lendkerék van és nálam is csata vagy katan valami és elvileg jok a bakok és lengö kar is már gondoltam a váltora is :-\
-
Na a kuplung csere megoldotta a dolgot, és sima lendkerekes az autó.