Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : jani79 2013 February 10, 14:27:28 PM
-
Sziasztok!
Hidegen egy kicsit hosszasan teker mire beindul és kékes színű a fűst. Egyenletlen az alapjárat és nem megy rendesen a henger. Pár percig csinálja ezt ilyenkor dadog és szürkés a füstje. Beindul dadog ( nem megy rendesen a henger) pár másodpercig ilyenkor rázkódik is a motor, utána abba hagyja majd egy kis idő után megint. Amikor ez a dadogás van akkor adok neki fordulatot nem bír felpörögni. Világítás ráadásakor is észre vehető ez a rendellenesség és akkor is amikor tolatok a kocsival mikor kap egy kis terhelést pl tengelykapcsoló be nyomása.
Tavaly be volt vizsgálva a 4 porlasztó amire azt mondták, hogy tökéletes. Arra gondolunk hidegen még is becsepeghet.
Valakinek ötlet?
-
...
Valakinek ötlet?
Izzítógyertyák?
Ellenállásmérővel ki lehet mérni, hogy nem szakadtak-e.
-
Ki lettek véve és lepróbáltuk rendesen izzik.
Résolaj veszteséget mértem a porlasztóknál. Egy szakember ismerősöm ajánlotta azt a mérést, hogy a mérőpoharakat felfüggesztem és első hideg indításnál járassam 20-30 sec-ig és nézzem meg, hogy a csövekben mennyi gázolaj lesz. Én a vezérlés felől számoltam a 1-2-3-4 porlasztókat. És a mérés úgy végződött , hogy az 1 -es porlasztóban volt a legtöbb gázolaj, utána a 3-as , 2-4 -es porlasztóknál a kevesebb. Ha a mérésnek lehet hinni én az 1 es porlasztóra tippelek.
-
És a hengerenkénti kompresszió?
-
Pár hete volt egy diesel autókat javító embernél, Ő megmérte a kompressziót azt mondta, hogy 4 löketre a nyomás 25.
Inkább csak hidegebb időszakban csinálja ezt , hogy nem megy rendesen egy henger. Míg be nem melegszik. Beindul dadog pár másodpercig abba hagyja utána egy kis idő után megint sántít. Két ismerősöm azt mondta, nézték a füstölést , hogy szürkés fehér, meg büdös.
-
Nyitva van az EGR?
Ideiglenesen, próba céljából le lehetne zárni egy lemezzel. Láttam egy autójavítós műsort, ahol kólásdobozból vágtak ki egy tömör alátétet.
-
Elektromos EGR van rajta. Az most lett cserélve.