Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : mihalusz 2012 August 21, 09:33:00 AM
-
Üdv mindenkinek.Nekem egy MK3-as 1990-es Fiesta-m van.Az a gondom hogy időnként(nem olyan sűrűn de azért kellemetlen)menet közben rángat aztán egyszer csak leáll.És az az érdekes hogy egy ilyen alkalomnál mikor félretoltuk próbából ráinditottam és beindult.Utána rendesen hazaértem vele nem volt vele semmi gond.Van valakinek valami tippje hogy mi lehet a gond,mert így nem igen merek hosszabb útra indulni vele.A válaszokat előre is köszönöm! :)
-
Írd meg, hogy milyen moci van benne ;)
-
1.4-es benzines
-
Üzemanyag szűrő és gyertyák mikor voltak cserélve?
-
Még nincs 1 éves egyik se.
-
Gyujtó trafó ? esetleg benzin minőség , próbálj ki egy injektortisztítót (aki szerint hülyeség részemről bekap6ja :))) )
-
Gyujtó trafó ? esetleg benzin minőség , próbálj ki egy injektortisztítót (aki szerint hülyeség részemről bekap6ja :))) )
pro-tec gyártmányú,márkájúban van üzemanyagrendszer tisztító injektor tisztító.jó féle,és az ára sem veszélyes 3500ft körül van egy falkon.
-
Köszönöm a segítségeteket megnézek mindent.Az elosztó fedél és a rotor most lett cserélve.Szóval köszönöm majd megnézegetem őket. :)
-
Tisztítás gyanánt lökhetsz bele bioetanolt 50-50 arányban benzinnel keverve. Pucol rendesen csak közben cserélj benzinszűrőt is.
-
Az injektor biztos tisztítva van mert mielőtt megvettem valami nagy tudású véletlenül dizelt öntött bele benzin helyett és át lett tisztítva az egész motor.Esetleg üzemanyag szivattyú?
-
Üdv,az MKIII-as Fiesta-nak hol van a benzinszivattyúja?
-
motortérben akksi alatt vagy emelő és a fékrásegítő közt a nyúlványon.
-
Az a szűrő, nem?
-
elnéztem, a szivattyú a tankban van. le kell hozzá venni a tankot utána kitudod szedni...
-
Köszi!Közben előjött egy másik probléma ami megdönti a benzin problémát.Tegnap beakartam indítani és nem indult,olyan volt mintha nem lett volna töltés.Rámértem az akksira 11.4 V-ot mutatott.Beleraktam egy másik akksit azzal jó volt pedig alapon az is 11.94 V-ot mutatott.Menet közben is mértem hogy a generátor tölt-e vissza na az ok.Ja ez az akksi 72Ah-ás a másik 44Ah-ás.Szóval álló helyben mitől mehet el az akksi,előző nap még pöccre indult.Uraim várom az ötleteket.
-
Érdekelne hogy ennél a típusnál van ECU?
-
kesztyűtartó mögött az ablak alatt.
Motortérből tudod kivenni. ki kell buktatni hozzá a kiegyenlítőtartályt.
-
Köszi az infót.Használtan milyen árban lehet egy ilyen?
-
attól függ mibe kell?
-
MKIII-as 1990-es fiesta
-
ez eddig tiszta de milyen motor van benne? csak mert 1.4em van, 1.6 16v-m van polcon.
-
1.4-es benzin 52kW-os
-
ilyenem van polcom utána nézek azért még ha meg van 3k+posta.
-
Első körben feszszabályzóra gondolnék.
Lehet,hogy a kefék határ esettre koptak és nem mindig ad rendesen villanyt.
-
Annyi már kiderült hogy a trafóig eljut az áram de a trafótól az elosztófedélig már nem.Időnként hidegen beindul de egy idő után leáll és utána már a fent említett probléma jön elő.
-
Volt nálam egy autóvillamossági szaki és azt mondta hogy a gyújtáselosztó vagy a gyujtómodul a rossz.Azért nem tudta pontosabban mert nem volt nála műszer csak egy multiméter.Ezeket hogy vesztegetik?
Üdv
mihalusz
-
Na a gyújtómodul kilőve maradt a gyújtáselosztó.Hétvégén kikapom.Van valami amit így kiszedett állapotban érdemes megnézni rajta hátha javítható?Ilyen gyújtáselosztóra lenne szükségem:[imghttp://(http://kepfeltoltes.hu/thumb/121006/SDC10196_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/121006/SDC10196_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/121006/SDC10197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/121006/SDC10197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)
oltes.hu_.jpg](http://kepfeltoltes.hu/thumb/121006/SDC10200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)][/img]
-
Üdv mindenkinek!
Nekem olyan problémám van hogy 3000ford/min-nél nem pörög többet a motor söt úgy csinálja hogy 3000ig felpörög majd le 2500re és ez folyamatosan padlógáznál is. Nem tudom kihuzatni az autót rendesen érdekes hogy 2000ford/min-ig teljesen jól használható az autó de utána halott. Megáll a motor sajnos nem tudom hogy szikra nincs vagy benzin.
Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg valami ötlet merre keressem a hibát?
1990 Ford fiesta mk3 1.1 CFI
-
benzinoldalon lehet AC, benzinszűrő vagy injektorhiba(ez a legkevésbé valószínű)
elektronika terén körbe kéne nézni alapjárati motort, TPS-t.
ECU-d nincs vészüzemben? ezt abból tudod, hogy gyújtáson nem áll le az AC, hanem folyamatosan megy.
-
Benzinszűrő ac szivattyú uj
alapjárati motor megy nem vettem észre hogy rossz lenne a tps az lehet azt még nem cseréltem kerestem már a neten de horror ára van az ecu ok
-
TPS-nek a szigetelése szokott elporladni, ha azt kijavítod, más baj nem lehet vele, csak ha halálra kopott... beállítási lehetőség nem sok van rajta, az nem okozhatná ezt.
injektort érdemes lenne még meglesni
-
A tps kábelét már megcsináltam mert tényleg el volt porladva.
Az injektorral mit csináljak max csere azon kívül nem tudok vele semmit csinálni.
-
amúgy ha olyanja van megy rendesen
-
Megnéztem az injektort ránézésre nincs baja az ellenállása megvan. TPS is jónak tűnik. Nem tudom mi lehet a baja kezdek ott tartani h veszek egy másik injektort kompletten. :'(
-
esetleg van az is polcon, ha arra adnád a fejed... :)
de várj még egy kicsit, lesz még úgyis, aki hozzászól ;)
-
Most irtam PÜ-t is :D
-
Mennyit kérnél az injektorért?
-
valahol a kábelekben törés? az okozhatna még ilyen holmegy-holmegnem állapotot
PM ment
-
Üdv Mindenkinek!
Nagyon nagy szükségem lenne 1 TPS szenzorra.
Ha esetleg van valakinek otthon elfekvőben megvenném!!!
Előre is Köszönöm!
Üdv
-
Üdv mindenkinek!
Nekem olyan problémám van hogy 3000ford/min-nél nem pörög többet a motor söt úgy csinálja hogy 3000ig felpörög majd le 2500re és ez folyamatosan padlógáznál is. Nem tudom kihuzatni az autót rendesen érdekes hogy 2000ford/min-ig teljesen jól használható az autó de utána halott. Megáll a motor sajnos nem tudom hogy szikra nincs vagy benzin.
Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg valami ötlet merre keressem a hibát?
1990 Ford fiesta mk3 1.1 CFI
Kipufogódob,vagy katalizátor dugulásnál is csinál ilyen,ha kitekered a Lambda szondát és úgy kiforog,akkor dugulás(nem csinál gebaszt,ha kiveszed,majd visszateszed),TPS-nél akkor szokott ilyen lenni,ha nagyon rá van állítva vagy sz*r a szenzor,de tapasztalataim szerint akkor padlógáznál le kéne fullasztania a gépet.
-
Kipufogódob,vagy katalizátor dugulásnál is csinál ilyen,ha kitekered a Lambda szondát és úgy kiforog,akkor dugulás(nem csinál gebaszt,ha kiveszed,majd visszateszed),TPS-nél akkor szokott ilyen lenni,ha nagyon rá van állítva vagy sz*r a szenzor,de tapasztalataim szerint akkor padlógáznál le kéne fullasztania a gépet.
Vettem egy teljesen uj tps-szenzort nem javult meg a gép
fullad-fullad és fullad
Kezd a fa...... kilenni az egésszel
árok+üngyújtó lesz a sorsa hamarosan
-
Amit bosdaniel először mondott, hogy el van dugulva a katalizátor, az könnyen lehet.
Azért pörög fel 3000-ig, mert akkor még "üres" a katalizátor előtti térfogat. Ahogy megtöltik a gázok és nő a nyomás, leesik a fordulat.
Ha régóta nem volt mozgatva a lambdaszonda, óvatosan mert könnyen beletörik a csavarásba.
És vigyázni kell, hogy hova fúj ki a forró kipufogógáz (én nem tudom, nem ismerem ezt a motort), lehet, hogy az érzékenyebb dolgokat védeni kell egy kis azbeszttel, üveggyapottal, vagy fémlemezzel.
-
Nincs veszélyben semmi,nem tart olyan sokáig a művelet ;)
-
Katalizátor nincs a kocsiban. Már csak azért sincs mert ha a kis 50LE-re még rárakok 1 katalizátort mi marad??? 5LE :D Azért köszönöm az ötletet. Most azt fogom csinálni hogy kicserélem a benzincsövet hátha dugulás van. Mert hol kap benzint hol nem mint a mesében.
Majd irom az eredményt!
Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget ! ! !
-
Meglepődsz,de elvileg lehet rajta katalizátor,főleg,ha piros a matricája.
A dobok is eldugulhatnak,úgyanúgy kiszűrhető a szonda kiszedésével.
Üzemanyagot az injektor tetején lévő szelepnél tudsz mérni.
Bejövő ágon 3bar szelepndél pedig 1 az ok,ha jól emlékszem.
-
Jól emlékszel a nyomás adatokra. Viszont meglett a probléma el volt dugulva a benziscső de hogy mitől azt ne is kérdezd mert nem tudom. Délelőtt szétszedtem átfujtam 6bár levegővel és akkor köpött ki valamit a benzinszűrő előtti szakaszból. A lényeg hogy most megy rendesen.
NEM TUDOM MINDENKINEK ELÉGGE MEGKÖSZÖNNI A SEGÍTSÉGET NAGYON HÁLÁS VAGYOK ÉRTE ! ! !
Üdv Tomika
-
Darabos volt a benzin ;D
További jó utat :)