Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : suvi81 2010 December 07, 16:27:18 PM
-
Szisztok!
Egy kérdéssel fordulnák hozzátok!!!
2005 gyártásu 1.3 8v fiestám van ,és egyszer nem fogadta ell a gyári kulcsokat
a műszerfalon az imonak a jele folyamatossan világitott, az elektromos ablakot letiltotta(se le se fel),a vizhőfok mérő pedig villogott. a végén berágtam felnyitottam a gépháztetőt és az aksi előtt azt a fém doboz kábelkorbácsát megmozgattam , a vizhőfok mérő csatlakozoját , és elindult!!! Azota kb10-15ezer km mentem ell vele de nem csinálta ujra.
Erre valaki valami értelmes magyarázatott tud nekem mondani????
Előre is kőszőnőm!!!
Űdv: Sűvi
-
Valami leárnyékolta a kulcsot, bezavart valami nagy fém kulcstartó vagy hasonló. Asszem a használati utasításban is írják, hogy ne legyen semmi ilyen a közelében. Vagy csak rossz napja volt.. ;D
Én nem foglalkoznék vele nagyon ha most jó.
-
szia
Nem hiszem hogy leárnyékolta volna valami a kulcsokat, a potkulcson semmi sincs a távirányitoson meg egy bőr disz van meg a fordos kulcstarto amit adtak hozzá. Kőszőnőm a választ!!!
-
Nincs mit.. ;D
Reméljük nem csinálja többet.
-
Sziasztok!
Lehet, hogy nem tartozik kimondottan ebbe a topikba a kérdés, de szeretném, ha válaszolna egy hozzáértő:
Az alábbi linkren
Link (http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/biztonsagtechnika/inditasgatlo/ford_focus_mondeo_fiesta_fusion_ka_kulcs_haz_1436059487.html)
találtam ezt a kulcsot, amit szerintetek gond nélkül lehet használni? Arra gondolok, hogy a gyári kulcsban lévő szerkezetet simán át tudom e pakolni a linken szereplő kulcsba, majd kimaratom a kulcsot és minden ok? Itt elsősorban az immora gondolok.
Üdv
-
Hali
Ha gyárilag nem ilyen kulcsod van, akkor elég macerás átpakolni a másik típusú távirányító részt.
a legegyszerűbb része hogy elviszed a kulcsmásolóshoz.
99% hogy az immo chip sem fog egyezni méretileg úgyhogy még azt is elég rendesen faragni kell.
nézz utána neten hogy milyen cuccokból épül fel a gyári kulcsod aztán utána döntsd el.
Nekem gyári bicskakulcsom van,nem gyárilag :)
de nálam a távirányítót hozzá lehetett tanítani a kocsihoz,az immo teljesen ugyan az úgyhogy az csak cserélve lett,a kulcsszár pedig bele lett faragva a bicskakulcsfoglalatba.
de még egyszer nem biztos hogy nekiállnék.
-
Szia Pocok!
Lehet, hogy félreértettél, ugyanis nekem a gyári kulcsom pontosan ugyan úgy néz ki, mint amit a linken mutattam. Ebből következtetek, hogy mindennek meg van benne a helye és működhet a dolog. Csak az immotól tartok.
Üdv
-
Hali
ha ilyen kulcsod van akkor egy az egyben átmegy minden bele mert amit belinkeltél az után gyártott kulcsház.
az immó is átmegy nem kell tartani tőle,igazából nem is értem miért tartanál,hisz nem változik semmi csak a ház.
de miért akarod lecserélni a gyárit?
-
Nincs semmi gond, csak most vettem a gépet és a gyári kulcsról hiányzik a Ford embléma illetve meglehetősen karcos a ház. Gondoltam még az első "lelkesedésemben" lecserélem.
Üdv
-
ja értem már.
simán átpakolgatsz bele mindent és kész. gond nélkül működik.
-
Sziasztok!
Nekem kobold rakott központi zárat a kocsiba, adott hozzá távirányítót. A nyerskulcsot én vettem, emiatt az immobilizer nem volt feltanítva, mert még a nyerskulcsot meg kellett faragni hozzá. Elolvastam a Fiesta használati útmutatót, és a 84. oldal környékén szépen le volt írva minden. Simán, pikk-pakk fel lehetett tanítani az új kulcsot a két eredeti bírtokában.
Van egy Mondeónk is, azzal nem volt ilyen szerencsém - kulcs ugyanolyan.
A régi távirányító tönkrement (záró gomb beesett), vettem egy komplett másik kulcsot a neten. Így lett össz. 4 kulcsunk a kocsihoz, két távirányítós (egyik gyári) és kettő sima (egyik gyári). Ismét megnéztem az Útmutatót, a távirányítót simán feltanítottam, de az immobilizer kifogott rajtam. PErsze nem segített, hogy néha véletlenül az egyik nem feltanított kulcsot dugtam be. Volt, hogy egyszerre az összes kulcsot letiltotta! ??? Még úgy is, hogy teljesen lecsupaszítottam, nem volt rajta semmi más fém fityegő. :P
Felhívtam Ford Petrányit, a tanácsára: kiszálltam, bezártam az autót, kicsit elsétáltam, vártam 5 percet, visszajöttem, kinyitottam, beszálltam - ugyanis ekkor az elektronika üzemmódot vált és kinullázza az előző tárolt állapotot vagy vmi ilyesmi. Ezután kulcs a gyújtásba és ekkor az esetek többségében újra elfogadta a gyári kulcsok közül az egyiket és beindult. Persze lehet, hogy a végére teljesen összezavartam az agyát, de szerintem volt ennek előzménye is (más is vacakolt vele korábban). :(
Miután ezt többször megcsinálta (márminthogy egyik kulccsal sem indul), és ez alkalmanként fél órámba került, végül szervízzel töröltettem az agyát és újraprogramoztattam a kulcsokat- kb. 5000 Ft volt. Azóta mindegyik kulcs jó hozzá. ;D
Bocsi, ismét egy rövid enci komment volt...