Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : Samesz 2010 July 12, 18:28:42 PM
-
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem: adott MK4 96-os 1.3 endura-e efi aluolajteknős, JJA kódos ez van az autóban, a másik egy 2000/11-havi 1.3 endura-e lemezolajteknős. A 96-osban a hármas hengernél megadta magát a hajtókarcsapágy ezáltal megrendezte a főtengelyt és a hajtókart, valamint a csapszegnél eltörte a dugattyút mindkét oldalon. Tehát a blokk kuka. Ezért szeretném beépíteni a másikat az autóba viszont kábelezési problémák vannak, megvan ugyan a másik komplett köteg is biztitáblával és minden apró kütyüjével de nem igazán szeretnék ekkora munkát ha nem muszály. A kérdésem az lenne, hogy elég e a szívósort átrakni a komplett befecskendezéssel együtt? Meg esetleg generátor, szervószivattyú stb. Előre is köszi!
-
én átkábelezném az egészet, és úgy raknám be ahogy volt és működött a másik kocsiban.
Elméletileg működhet a dolog, mivel mindkettő ugyanaz a moci, de gyakorlatban szerintem jobban jársz a 4 évvel fiatalabb kábelezéssel nem kell annyit mókolni vele, kompletten az egész kábelt kell cserélni és nem kell kötögetni semmit, úgy nem olyan vészes meló.
És nem utolsó sorban ha nem működik a dolog a régi befecsivel úgy ahogy kéne a végén úgyis meg kéne csinálni, én inkább 1 körbe megcsinálnám tutira. ;)
-
Köszi megfogadtam! Motor-váltó kint, műszerfal kint, komplett beltér kint, kábelköteg kint. Hát erre futotta ma az időmből az escort és a focus mellett. Az előbbire első ködlámpás gyári lököst vadászok, a második pedig egy St külsőbe bújtatott 1.6 tdci ma gurult a fényezőhöz.
-
Üdv. Samesz.
Egész autót szereztél vagy találtál valahol bontottat, hogy ennyire ki tudtad filézni a verdát?
Csak mert engem is érdekelne belső kábelköteg.
-
Szia! Egy komplett másik ausztriait donornak. Teljesen hibátlan, a kaszni sérült egy picit, ezt leszek így kénytelen házasítani. A 96-os kábelköteg kellene neked?
-
@samesz: mikori escortra? :D véletlenül képben vagyok a típussal :D
-
Ha van elektronika az ajtóban, akkor valószínűleg igen, mivel azoknál már ki van építve a kábelezés.
Az "A" oszlopon lévő csatlakozónak csavarosnak kellene lennie.
Itthon van a kocsi? Ha nincs túl messze, akkor szívesen megnézném.
Akár ma is elmegyek és ha van ami neked nem kell, de nekem szükségem lenne rá, akkor biztos megegyezünk.
Küld a címet!
-
sUdYe: hát a fene tudja ebben a nagy kavarodásban :D Talán! 8) Ha tudomásodra jut nekem való lökös jó áron az érdekel. ;)
-
még mindig kérdés hogy mikori, abból hogy gyári ködlámpás lököst keresel hozzá evidens hogy 90 utáni, de hogy 95 előtti, vagy utáni az a kérdés :) mert a kettő teljesen más. sőt a 93-95 közötti is más kicsit mint a 90-92-es de az gyakorlatilag csereszabatos. :)
-
98-as a szörnyeteg. :)
-
mk7 escort és hidd el biztos tud segíteni Süti ;)
-
úgy biz, ment pm-ben az info ;)
-
Danke mindenkinek! :notworthy:
-
Üdv. Samesz!
Na mi van azzal a szekérrel? Reméltem, hogy valamikor visszaszólsz majd, hogy tudjak a hétvégére tervezni.
Kérhetnék egy "Termin"-t az autó látogatására? Csak mivel lenne mit kicserélni az autón.
Ha ráérsz a közeljövőben, akkor szóljál légyszi, hogy mikor mehetek.
-
Szia! Kicsit sok volt meló ügyileg a hét, ma késő délután tudtam beindítani az átépített verziót. Vízhőfok visszajelzésem még mindig nincs, és a termosztát sincs a helyzet magaslatán szerintem. Folyt. köv. holnap. Hétfőn délután valamikor egyeztessünk, a többit privben. Üdv.
-
Ok, rendben. Irtam neked privben is.
-
Samesz, hogy áll a dolog? Holnap esetleg lehetne menni?
-
Szia! Priv. ment. ;)
-
szevasztok.
adott egy mk3 fiesta 96 évjárat. 1.1 motor
azon gondolkodom bele kéne tolnom egy mk4 endura 1,3 mocit.
valaki csinált már ilyet? meg kéne néznem egy mk4 mocit de még nem volt időm, gondoltam megkérdezlek titeket. ki mit tud! tapasztalat?
kösz előre is!
-
bele lehet rakni, csak számíts rá hogy az autó összes kábelére szükséged lesz hozzá, vagy egy olcsón és jól dolgozó villanyászra aki összehozza neked a két kábelköteget.
-
hm, én olyanra gondoltam hogy csak az alapot rakom át. tehát egész motor, blokk, hengerfej szelepek stb. a többi marad a régi. befecskendező meg ilyesmi. ahogy nézegetem meg gondolom ez így is megy!? vagy rosszul gondolom?!
szóval motortartó bakok stimmelnek, váltó rögzítő csavarok / furatok akkor stimmelnek!
a motor ugyan onnét veszi a jeleket stb?:)
köszöntem!
-
ha már endura-e-t akarsz belerakni akkor célszerűbb a befecsit is átrakni, modernebb, és jobb rendszer. persze megoldható mivel OHV-OHV, de sztem a központi injektoros megoldás a lehető legrosszabb, és a leg megbízhatatlanabb megoldás, sokkal jobb a az EFI-s és érdemes átépíteni a kábelezést hozzá. :)
-
hát őszinte leszek, nekem nagyon megfelel a központi befecskendezés. eddig elmentem vele kb 160 e Km-t. szerintem minél modernebb egy autó annál hamarabb szarja össze magát.
az EFI-nél van négy fej itt meg egy, tehát mindjárt 3 mal kevesebb hibalehetőség. meg nekem tetszik hogy nincsen agyonbonyolítva, ez legalább elmegy árkon bokron, és nem teszi ki a vészvillogót ha éppen valami elektromosan machinált műanyag sz*r tönkremegy. aztán meg lehet a havi fizut ráfizetni.
-
örülj neki.én megutáltam a CFI-t annyit sz*ptam vele...
én inkább EFI párti vagyok...
-
sajnos ez így ahogy leírtad csak elméletben igaz, a ford CFI megoldása egy kalap kaki. ha egyszer beszarik sose lesz jó... EFI-t még nem nagyon láttam megmakkanni úgy ahogy jópár CFI-t viszont igen :( . Ha teheted cseréld le EFI-re :) sokkal jobb megoldás, és megbízhatóbb is.
-
akkor elméletben jó vagyok:)
de az átkábelezés nem fog játszani. marad ez a verzió. az átkábelezés akkor fog szóba jönni ha majd xr2 mocit tetszek bele, de olyan asszem nem most lesz. :)
lényeg hogy a blokk meg a váltó furatai passzolnak meg a motortartó bak, meg a hengerfej. ez a lényeg. :)
köszöntem!
-
mk3ba nem jó az mk4-5 váltó ;)
-
váltót nem akarok cserélni, csak az érdekel, hogy a MK4 blokkon ugyan ott vannak e a furatok mint az MK3 as blokkon!
tehát az MK4 blokk mindenféle közdarab nélkül összepasszol e az MK3 váltóval!
de szerintem má megnézem:)
-
igen, fordnál minden négyhengeres motor összemegy minden négyhengeres motorra való váltóval, max a kuplung és a lendkerék más, de a csavarhelyek ugyanott vannak.
-
:notworthy: ez az ezt akartam hallani :notworthy: