Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : picur1972 2010 April 29, 17:36:46 PM
-
Sziasztok !
Remélem valaki tudja a megoldást mert én már feladom, a gondom az, hogy 100km/ó felett úgy elkezdi rázni a kocsi, hogy ha tovább gyorsítanék talán még szét is peregne. Bal előlről érzem a rázkódást, de már nem tudom mit gondoljak.
A kerekek kicentírozva, féltengely újrazsírozva( bár jó volt), és nincs is lógása, nem lóg a bölcső, jó a lengőkar, és a szilentjei is, új a talpas, jók a csapágyak. Ezek után nem tudom, hogy mi nem jó. Várom az ötleteket, mert én passzolok...
2006.12.-i 1.4 16V fiestáról van szó. :'(
-
Szálszakadt gumi?
-
Sajna nem, már a hátsók vannak elől, és ezzel is sz*r... Egyébként 80%-osak, és 2 évesek, tehát nem túl régiek...
:-\
-
kormányösszekötő.
-
Alufelnid van?
-
Kormány összekötő jó, és igen alufelnim van.
-
akkor nézd meg a tehermentesítőjét a felninek, ha nem gyári, ha gyári akkor nem ott a hiba, van télikereked? ha igen akkor rakd fel egy próba erejéig és nézd meg azzal, ha azzal nem ráz akkor a felni-gumi kombónál a hiba. Ha azzal is ráz akkor futómű
-
CSAK az alufelnire centríroztass rá egy gumisnál, valószínű ott lesz a bibi..
Ha ez a hiba, akkor a felnit ki kell görgőztetni; célszerű akkor már mindet megnézetni legalább egy centrírozás erejéig.
Görgőzéshez van kontaktom, de ez pesten van :-\ de elméletileg a gumisoknál tudják hogy ebben az esetben merre indulj..
-
Az alufelni pont passzol az agynál, nincs tehermentesítő gyűrűm. Sajna csak az alufelni van hozzá nincs másik garnitúrám, de megpróbálok keríteni rá valamit egy próba erejéig..... :notworthy:
Viszont a rázkódás a futóműben olyan mintha rá lenne téve egy súly a kerékre, és ahogy gyorsúl úgy próbálná a súly elrántani a kereket a forgásirányba, tehát nem egy ilyen keresztirányú rázás ez hanem mintha hosszirányú lenne, tényleg olyan mintha el lenne centírozva a kerék, de nincs mert már 3 helyen is ellenőriztettem.
-
picur a 2 legutóbbi hozzászólásodat összevontam; az egymás utáni hozzászólások esetén kérlek inkább használd a "Szerkeszt" gombot és egészítsd ki az előző hozzászólásodat, minthogy mondatonként egy új hozzászólást írjál.
Visszatérve a kerékrázásodra, nekem ugyanez volt, és az alufelni el volt deformálódva a jó kis magyar utak miatt... nézesd meg a felnit gumi nélkül, s ha szükséges, görgőztesd ki, kb 5.000/db, de utána olyan mintha új lenne!
-
Megpróbálom ezt a felnicsere dolgot, és ha segít akkor görgőzés lesz. Köszi. :notworthy:
-
Nincs mit, várjuk a beszámolót! :)
-
Oké, mindenképpen.
-
Hello !
Probléma ki iktatva, az alufelni a ludas, lemezfelnivel jó a kocsi. Ezt viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire érzékeny a felnik ütődésére, mert csak minimálisan ütöttek(más kocsinál simán jó lett volna), de hát mégis csak a felnik a hiba forrásai... :laugh:
-
viszont ha ütött centír után a felni akkor ott bajok vannak... nem szabad ütnie, ha meg van ütve a felni, ellensúlyozni lehet súlyokkal, ha nem lehet annak látható nyoma is van már a felnin... a centírozásnál vmit nem jól csináltak akkor.
-
Több helyen több gumissal is lett centíroztatva, ahány hely annyi féleképpen cetírozták. Viszont 70g meg ilyeneket kért a felni.....
-
az sok. nem mondta a gumis hogy a felninek baja van? mondjuk nekem volt olyan felni ami 80g-ot kért centírozásnál, aztán szépen végigcsinálta a gumis amíg 0-t nem írt ki és nem rázott vele az autó semmilyen körülmények között sem. nekem mondta akkor a gumis hogy a felnit görgőzni kéne, de még azért centírozható.
-
vedd meg inkább a felnijeimet!nekem nincs centirozva se a gumi ami rajta van és nem ráz ;D ;D
najo 150nél kicsit ráz... ;D
-
Sziasztok!
Ugyanezzel a problémával találkoztam én is mint picur1972!
A kocsi 120-nál rázott, alatta nem!
Gumikat centirozták volna, de "kivágta" a centirozó gépet.
2 alufelni meg volt ütve!
Ezek után görgőzés + centirozás, meg 2 új gumi előre, mivel a hátsók zúgtak (régi elsők hátra).
Most már 120-nál is simán fut!