Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : grimmcsalad 2009 November 04, 20:13:52 PM
-
Kedves fiesztás guruk! Kellene nekem egy rakás segítség!
Van egy kedves, hangulatos fiestám amivel már gurultunk vagy 120000 km-et.
Szeretném megtartani(lányom múltkor megsiratta mikor arról beszéltünk, hogy bontó), de rengeteg alkatrész kellene hozzá.
A segítségeteket abban szeretném kérni, hogy a 91-es kocsimhoz milyen donort vegyek.
A 96-os tetszene a legjobban de nem vok benne biztos hogy minden átmenne ami nekem kell.
Szóval, ti hogy tudjátok csereszabatosak az alkatrészek?
Köszönöm előre is!
-
az ülések nem.....
-
1.8 D
A többi igen?
Kispolskiba építettem már be fiesta ülést, bár azt hegesztgetni is kellet.
Ezt nehéz átfaragni vagy azért megoldható?
-
mit akarsz átrakni?
-
hát mihez képest?
az első szériás MK3-asoknak az ülései úgy vannak hogy elől no láb a sínt csavarozod a kasznihoz hátúl van két "láb" az újabbaknál van úgy hogy 2 láb van de pont átlóba azt hiszem.. vagy 3 láb van... ebből a részből nem kontabilis a dolog... motor ügyileg passzolni fog asszem mondjuk az 1.4 CVH és az 1.4CVH között is van külömbség.. az egyik ilyen rotoros zsiguli gyújtásos az újabb 2 trafós elektromos komoly gyújtásos.. ;D a lökős passzol a futóműnél elsőknél asszem a féltengely és az a kerék csonk nem eggyezik még.. ennyi jutott hírtelen eszembe de jönnek a többiek aztán mesélnek...
szerk.: hupsz most olvasom hogy mk3 vs. mk4 alkatrészek.... akkor passzolom a dolgot
-
Elsőkörben MK3-ból kellene megoldani, de nagyon gondolkodok egy kasztnicserén.
Vajon legálisan át lehet papirozni egy 91-es háromajtóst egy 98-as háromajtósra?
-
Ezt gondold át sztem - mármint, hogy melyik országban élsz, és aztán rájössz. :) Amúgy akkor már egyszerűbb simán venni egy 98ast, nem?
-
Ja avval az országgal tutira igazad van!
De nem olcsobb! 98-as osztrák 70.000 körül
Veszek egy fehéret és átrakom a rendszámot.
Csak hát ez nem megy mert jó lenne becsületesnek lenni
Vajon MK3-on belül lehetne 96-osra cserélni a kasztnit?
-
Mk3-at 96ig gyártották. Szerintem lehet cserélni. De mk3 mk4 nagyon sok a kölömböző alaktrész.pl: futómű is más hátul
-
Háááát igen (bár állítólag háttal nem kezdünk mondatot), ez lett, lenne a lényeg hogy minél kevesebb meglepetés érje ha esetleg veszek egy donort vagy elmászok valamerre alkatrészért.
Lehet, nem lehet, bemegy nem megy be?
Pl. a szervós kormányműt betudnám aplikálni a 91-es fityeszbe?
-
mk3 és mk4 ha bármit is akarsz cserélni jól nézz körül. Mk4-ben zetec 1.25 1.4 és 1.3 endura motor van. Mk3 ban ezek a zetec motorok nincsenek csak nagyobb, hogy endura van-e azt nem tudom. De ez szerintem hasonlíthat a chv-ra.De ezt majd megmondják a profik. A beltér is teljesen eltérő. Szerintem ez elég felejtős. De vannak még csodák.
-
am. nem tudom miért akarod bántani szegényt.. képekből nézve nem rohad semmi baja nincs... inkább szerezz egy donort aztán abból össze rakni ;) vagy bontokba nézz szét aztán alkudozz! Meg kell nézni melyik az olcsóbb... a donor nagy beruházás de van rengeteg alkatrészed a bonto "olcsó" megoldás és lesz helyed az udvarban...
-
Sziasztok.
Most én is nagyon gondolkodóvá váltam, hogy kimegyek auszriába és veszek egy donort ami még közúton közlekedhető.
A sztori:
Az egyik haverom nagyon bátor volt,és szerencsés.
Van egy 98-as opel omegája 2.5dízelmotorral. Kiment vonattal/busszal a hátitáskában a 3napi kaja meg némi pénz és a 2rendszámtábla.A kis tarisznyában a szótár és a kis térkép. meg jónagyra tőltött telefon.
Addig meddig keresgélt míg megnem találta az ugyanolyan típust mint ami neki van. Színben, kombiban, motorikusa stb..../Nem volt rajta rendszám./ Felrakta a saját autójának a rendszámtábláját és pötyögött hazafelé közel 700km-ert. És ami röhejes. majdnem becsinált mikor a rendőrök közúti ellenörzést tartottak. Jogsi, forgalmi nálla volt, ellenőrizték a műszakit és a zöldkártyát. Tehát minden rendben volt.
Na erre varjatok Gombot. Szóval milyen országban élünk mi????
Na most én is megyek!!! Fillérekért megveszem én is és haza pötyögök vele.
Valaki velem tart?
-
Egy piros opel corsával én is megjátszottam egyszer hasonlót.
Havernak donornak kellett mert megtörte.
Piros volt háromajtos és osztrák. Rendszám fel és irány 400 km, előtem egy ascona felvezető ha mégis zsandárság lenne.
Megúsztuk.
Felbátorodva szerelő srác megcsinálta ugyanezt egy toyotával. Sajna Ő Bíróságon kötött ki. Bebukta a közuti ellenörzést mosonmagyaróvár környékén. Sokba lesz neki.
-
ennél volt jobb is :D szombathelyről jöttünk haza egy 91-es fekete 3 ajtós RS2000 escorttal, rendszám rajta egy 98-as fehér 5 ajtós 1.6 16v zetec-é volt :D márc 15.-én :P
-
Én október 23-án mentem egy 5 ajtós, '96 1.3 Fiestával, papírok is ugyanerre az autóra szóltak, rendszám is volt rajta, és még a rendőrök sem állítottak meg.
Az a baj, hogy az autósok a fejőstehenek, mindenért minket sarcolnak meg. Hiába képzett autószerelő végzi a motorcserét, akkor is az autó többszörösét kéne kifizetni, hogy minden szabályos legyen. inkább kockáztatják az emberek a lebukást...nevetséges.
-
Jól átgondolva ez a rendszámfeltesz és hajt ott bukhat ki nagyon ha véletlenül csinál az ember egy balesetet.
Mivel a biztosítás nem az adott kocsira szól ezért a biztosító nem fog fizetni, és esetleg viszik az ember feje felől a házikót ha nagyon elnézte.
Igazad van AniBaba de sajna adott dolgokból kell kihúzni a legjobbat.
Én pl. jobbnak találnám a sofőrre kötött biztosítást. Meg ha nem kellene 4500 fordulnia a dieselemnek a zöldkártya vizsgálaton(legalábbis papíron annyi
-
Szeretném megkérdezni hogy ilyen kipufogó idomja vajon csak az MK3 1.8 D-nek van, vagy keresgethetem máshol is? Szegénykét már 3-szór megheggesztgettem a 4-év alatt. Ha van valakinek othon a pócon egy szívesen elcserélném vele hivatalos magyar fizetőeszközre
[a csatolmány törölve]
-
Hátha arra tudná itt valaki a kérdést:
MK3 benzines és diesel üzemanyag tank csereszabatos?
Sajna a diesel tankomat felütöttem rendesen és csak benzineseket találok.
-
Háát aszittem valami ötletet kapok a fiestaguruktól.
Sebaj! Magad uram ha gurud nincsen ;D
Például arra a gondolatra hogy be fér-e a mondimotor a fityesbe találtam választ:
[a csatolmány törölve]
-
escort 1.8 motor ugyan az csak van belőle TD-s ;)
-
Háát aszittem valami ötletet kapok a fiestaguruktól.
Sebaj! Magad uram ha gurud nincsen ;D
Például arra a gondolatra hogy be fér-e a mondimotor a fityesbe találtam választ:
Erre a kérdésre nem is emlékszem, csak MK3-MK4 kérdésre. :) Amúgy Mondeo motor befér Fiestába, hiszen az enyémben is olyan motor van mint a nemtudommelyik Mondeoban.
-
Most már értem miért te vagy az adminisztrátor. Nyomon-követ, megjegyez, figyel. ;)
Na de a többi kérésre nem sok válasz érkezett, és itt teljesen életbe lép a "magad... ha gurud nincsen" gyakorlat.
Neked benzines mondimotor van a kocsidban, vagy mondit is szereltek olyan motorral mit ami a kocsidban van?
-
Hát, előfordul, hogy nem minden kérdésre kap az ember választ - de igyekszünk. :)
Motorilag utóbbi: vagyis ugyanezzel a motorral szereltek Mondeót is. De másfél óra múlva megnézheted Lurdynál élőben is, ha gondolod. :)
-
A gépjármű jelenlegi állapotában a 180 km olyan erőfeszítésnek tűnik mint féltüdővel felmászni a Himalájára. De azé köszi a meghívást. Ilyen talikra elég ha van az embernek egy fiestája, vagy meghívó is kell?
-
Ne viccelj, van akinek Fiesta sem kell, csak a hangulat/társaság miatt is eljön (ugye, sUdYe? :) ).
Rendszerint egy parkoló kell hozzá, pár félkegyelmű Fiestás, aztán kis szabadtéri ökörködés és autónézés után biliárdba vagy ilyesmibe torkollik. Na de ne offoljuk szét ezt a topicot, inkább a Csevegőben folytassuk pl...
-
zsóti jól beszél :) sajnálom hogy ma nem tudtam menni, de vmikor aludni meg tanulni is kellett :(
-
Asszem egy olyan lépés előtt vacillálok, amivel sok tapasztalatot készülök gyüjteni(lehet rossz tapasztalatot)!!!
91-es 1.8 d-hez készülök venni 96-os donort.
Vajon mennyit fogok köpködni?!
Dokumentálom majd, csak jöjjön össze a vásár.
-
Régi a fórum, de én most vagyok benne...
Majdnem sikerült egyben megvennem egy motor nélküli Mk4-es Fiestát... (szétvágták :-( )
Így csak a belseje (ülések, kárpitok, műszerfal) +ajtók maradtak nekem.
Szóval:
hátsó ülés: alja elvileg jó, a háttámla része nem kompatibilis a régi zsanérral + a felső beakadó is vastagabb az MK3-ban.
Első ülések: nagyon más.
Biztonsági öv magasság állító: ezt nem értem... lyuktávolság jó, de az MK3-ban a felsőbe kisebb a menet...
Műszerfal még odébb van...
A következő teszt az ajtók lesznek... (itt már látszik, hogy az MK4-nek elől is olyan a kocsiszekrényen lévő zárrésze, mint hátul. MK3-nak ügye csak egy hengeres valami...) A Ford elmehet a francba! Az ajtó csapszeget kiszedni szinte lehetetlen!
8db-ból kiszedtem 6db-ot, egy bele van törve... 2meg sem mozdul:-(
Egyenlőre az ajtók kábelkötegeit rendezgetem.
-
Hátha érdekel valakit:
Első állítható biztonsági öv bent van, a takaró műanyaggal együtt...
Igaz kell szerezni hozzá 8-as, 10-es és 11-es csavart.
Hátsó ülés bent van, csak kell hozzá a zsanér is.
Elvileg ma jön az ajtó csere... egyedül nem boldogulok, így karoszériás segítséggel.
-
Új fejlemény!
Karosszériás megszenvedett az ajtó csapszegjeivel...
Kicserélte az MK3-as ajtajait a 4-esre!
Sajnos az első nem nyitható, a hátsó sem tökéletessen (első doblemezt át kellene alakítani)
Így mennek vissza a régiek :-( pedig olyan szép lett volna, simább, nincs benne annyi törés stb...
Szóval így eladó lesz a 4db Mk4-es ajtó sötétzöld színben.
-
Lassan Blog-nak minősítem:-)
Szóval a gond az, hogy az MK3-as ajtóban van lépcső a csík alatt, az MK4-nek nincs!
Megoldható lenne, de nem akarok hegeszteni és fényezni...
Most úgy néz ki pakolom át a belsejét... hétvégén jön a műszerfal!
-
A blogokkal semmi baj....Majd úgyis lesz akinek jól jön! ;)
-
Lassan Blog-nak minősítem:-)
Szóval a gond az, hogy az MK3-as ajtóban van lépcső a csík alatt, az MK4-nek nincs!
Megoldható lenne, de nem akarok hegeszteni és fényezni...
Most úgy néz ki pakolom át a belsejét... hétvégén jön a műszerfal!
http://fiestaguides.co.uk/content/interior.html
-
Köszi, hogy állandóan belinkeled az oldalt, de ismerem :-)
Amúgy én a komplett műszerfalat (műanyagot) akarom átrakni, nem az elektronikát...
Tegnap megcsináltam az egyik hátsó ajtó belsejének (ablakemelő, központi zár, tartó) és kárpitjának az átköltöztetését -állat lett!
Majd dobok fel képeket!
-
Itt egy kép, de még nem végleges állapotról...
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5517635933/in/set-72157626245176080/
-
Első ajtóból mindent kiszedtem a kocsin lévő+ az MK4-esből is.
Elsőre ez egy csomó időben került... a második kipakolása a kis műanyag patentekkel együtt is kevesebb volt, mint egy óra...
Szokásos szívás.. az ablakemelő beszerelése: az újnál az ajtó lemeze van odahajtva, a réginél pedig kb 2cm-es U alakkal van beállítva a vezető sín távolság - na egy ilyet kellett gyártanom.
Voltam bontóban, beszereztem még pár hiányzó műanyag elemet + fejtámlás hátsó ülést! + ovális lapos oldal indexet...
Most kezdhetem előről az ülés takarítást...
Más: tudom, hogy volt előttem is törve az autó... az utas oldalon oldalmerevítés van az ajtókban, bal oldalt meg nem...
Csak nem tudom, melyik az eredeti... (Az autóm 1992 decemberi)
-
nekem a 95-ös volt fityeszemben volt merevités az ajtoban
persze ezzel nem biztos segitettem mert a 92-esben ettöl még nem biztos hogy volt
de ha tippelnem kéne akkor inkább neked a merevités nélküli az eredeti gondolom a merevitéses ajtokat késöbb alkalmazták
-
mk3ban is van merevités az ajtóba...
egyik nap megnézem majd melyik csak legyen jobban :-\
-
a 95-ös fityeszem amiröl beszéltem is mk3 volt ;)
a kérdés az volt hogy az övében volt e már anno eredetileg merevités vagy sem
-
enyém '91-es és bontottam '89-es mk3at is... abba is volt...
-
na az akkor jo
akkor miben lehetett merevités nélküli ajto? :-\
-
Nekem 2-ben van, 2-ben nincs.
Ma kiszedtem a műszerfalat és beraktam az MK4-esét.
Hát... nem csereszabatos! Kellett szabni rendesen! A műszer marad az MK3-asé, de a kapcsolók a 4-esé.
Most vadászom, hogy a ködlámpa kapcsolót és a hátsó szélvédő fűtés melyik vezetékét hova kell kötni...
Nagyon macerás! Utoljára hagyom a levegő elosztás átalakítását...
-
már bocsi hogy belepofa, de ha megkérdezed ezt elmondtuk volna simán ha már nem mondtuk, a Ryan által belinkelt oldalon meg ha alaposan végigbogarászod magad rájöhettél volna hogy ezek nagy része ott le vagyon írva. De én az escortomba raktam újabb fajta műszerfalat és tapasztalatból is tudom hogy hogyan megy ez. és szerintem az hogy valamivel dolgozni kell nem jelenti hogy nem csereszabatos ;)
-
Bocsi ismerem az oldalt :-)
Én nem a műszereket rakom át, hanem a teljes műszerfalat! A műanyagot! Ilyenről ott nem írnak...
Sőt a hátsó ajtó kárpitról se sokat... Csak annyit, hogy az ablakemelő tengelye rövid a ha az MK4 kárpitját rakod fel.
Ezen márt túl vagyok:-) költözött az ablakemelő is.
A műszerek érdekesek! Egy csomó izzó meghalt! De mi a fenétől? Most mehetek vadászni...
Meghalt a műszerfal világítás, a generátor és a fék visszajelző...
Ami érdekes: átraktam egy jó izzót, de ógy sem világított!!!! Semmi kábelt nem szedtem szét!
Aminek viszont nagyon örültem! A biztosíték táblába be volt kötve a központi zár és ablakemelő kábelei és biztosítékai!
Így nem kellett buherálni! Megtaláltam az üres csatlakozót, amibe beköthettem az MK4 kábelkötegét!
A biztosítéktábla is kompatibilis az MK4-el :-) Simán bement a helyére!
A levegő átvezetések lesz a legkeményebb!!!! Valami flakonokból kell összeollózni...
A kilométer óra is beljebb kerül, így a spirállal is birkózni kell
-
vezető oldalon van az ajtóba keresztrúd anyósoldaliba nincs ;)
mk3ban is van merevités az ajtóba...
egyik nap megnézem majd melyik csak legyen jobban :-\
-
mert a műanyag átrakása az néhány csavar azt jónapot. a kapcsolók, meg a műszeregység átkábelezése ami nagyobb gondot jelenthet. nem vészes az se amúgy. csak kell hozzá egy multi, meg egy kapcsirajz is tud segíteni.
a műszerre annyit hogy nézz körbe a biztitáblánál hogy a lábkiosztás tuti stimmel-e, vagy nincs-e megszakadva 1-2 áramkör ott mert fordnál szereti megadni magát a tábla.
-
Jaj... ti honnan szereztetek műszerfal izzót??? újabb autókhoz foglalattal együtt lett volna 350Ft...
Régihez a 13.ker Alig utcában találtam: 1050Ft/db!!!!!
Szerencsére volt neki foglalat nélkül 250Ft-ért - mondjuk itthon 3db izzót kellett cserélnem, de csak kb 1órás munkával sikerült! Gyárilag úgy belerakták, hogy nem jött ki!!!! Így eltörtem a búráját és megpróbáltam kivadászni...
Az egyik úgy beletört, hogy nem lehetett hozzá férni :-( alulról megfúrtam és lassan csak kipiszkáltam.
A generátor jelzés rendben, már csak a kézi fék visszajelzést kell kiguberálnom...
A következő szívás a kilométeróra spirál... megyek megnézem, írnak-e valami megoldást.
-
én a cromaxbol szoktam beszerezni.
bár multkor azzal is megszivtam
a fütéskapcsolokhoz kellett volna izzo direkt ki is szereltem milyen kell
bevittem mutatom neki nézegeti milyen van nekik de olyan nem volt
erre megnézi talált egy hasonlot azt mondja vigyem ki rakjam be ha nem jo akkor nem kell elvinnem
hálistennek jo lett de csak 1 darab volt nekik belöle persze nekem 2 kellett volna
-
A Váci úton a nyugatinál nyílt egy Tunsgram GE márkabolt.
Ott van ilyen nagyobb izzó a fűtésvilágításhoz -komoly 60Ft volt :-)
-
bemész bármeik bontóba és utánad vagdossák ezeket az izzókat foglalattal....
-
Aha, csak az is idő és pénz :-( Ahova járok az csak 16-ig van nyitva... csak hétvégén jutok el.
Sikerült megoldani a kilométeróra spirált is! Alakul, mint púpos gyerek a prés alatt :-)
Itt egy kép a mostani állapotáról:
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5535447390/in/set-72157626245176080/lightbox/
A fűtéshez vadászok hosszabb bovdent. Vajon meg lehet oldani nem drótos bovdennel is? Vagy a tolás-húzás miatt nem?
Lehet át kéne alakítanom tekerősre...
Tudom a kormányt is cserélni kellett volna :-(
Már száradnak a fejtámlás hátsó ülések, hétvégén bekerül, az összes hátsó műanyaggal egyetemben.
-
én kicserélném kmórát is :-\
de amúgy szép ;)
-
Később meglátjuk...
Ma kicseréltem a hátsó műanyagokat, kapott a C-oszlop is...
Átcseréltem fejtámlásra a hátsó üléseket:
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5540064285/in/set-72157626245176080/
Nekiálltam a szellőzés átszabásának... át kell vezetni a levegőt az elosztókból a műszerfalig.
Az ablakra fújás sikerült kb. 3óra alatt!!! Ennyi időmbe került mire műanyagból kivágtam és összeragasztottam a megfelelő alakot... Elkezdtem a középső befújást is, de az MK4-ben van egy brutál vascső, ami eléggé útban van :-(
Szereztem merev bowdent a fűtés kapcsolók átalakításához is. Már a hely kialakítását is elkezdtem.
-
Haladok...
Hét végén megcsináltam a szelőzés 2 csövét... (ablakra fújás)
Kialakítottam a új fűtés panelt. Sikerült merev bowdent is szereznem, ma átkötöttem azt is.
Kireszeltem az előlapot... most a fűtéspanel világítása szívat :-( meg volt olvadva, és nem fogja az izzót :-(
Ma megjött Angliából az óra is (ez hiányzott a műszerfalból) gyorsan átforrasztottam a vezetékeket -működik.
Sajna a riasztó villogó LED-jét nem tudom életre kelteni benne...
Közben kiderült, hogy a jobb első ülésnél a belső küszöb elfogyott:-( Ma voltam karosszériásnál -2hét és rendben lesz.
Lassan már csak az első ülések cseréje van hátra!
-
Kirámoltam a belét, készítem a karosszériáshoz...
Az anyós oldali küszöbnél kilátni... csurom vízes volt a belsőség :-(
Az MK4-es első üléseiről leszedtem a felesleges vasakat, az MK3-as anyósülésről is és összepárosítottam a kettőt.
Nem az igazi! Az MK3-ashoz képest a 4-es befele van eltolva -nagyon közel kerülnek az ülések egymáshoz. Ha átrakom a vezető oldalára, akkor meg kiér az ajtó oszlopig. Ekkor az ajtó vastag kárpitja miatt nem lehet az ajtót becsukni :-(
Holnap megnézem, hogy kicsit eltolva jó lesz-e... kap pár fület a sín...
-
Jelentem ülések is a helyükre kerültek!
Kifele kellett eltolni kb 4cm-et. Füleket kapott a sín, azoknál fogva van rögzítve az eredeti helyre.
Az ülés ugyanakkor magasabb helyzetben van, mint az MK3-asé!
Én 173cm vagyok, sokkal magasabb vagy testesebb ember nem biztos, hogy befér!
Az ülés kényelmes, de keményebb, mint a régi.
Sajna az üléseket még sikálni, kell -idáig nem volt időm...
és végül a képek:
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5564029405/in/set-72157626245176080/
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5564030005/in/set-72157626245176080/
-
sirály lett nagyon :))
nekem volt mk3-asom ezelött de most mk4-esem van.
de figyelemmel követem hogy mennyi idöt meg energiát rászánsz a dologra :))
-
Még egyszer nem állnék neki! kegyetlen munka:-(
Mondjuk pénzem nem igazán van lecserélni, így felújítani olcsóbb :-)
Van egy listám, hogy miket kell még megcsinálnom... hosszú!
-
Beszereltem a csomagtartó nyitó motort. Végre! Nem is tudom, hogyan tudtam élni nélküle:-)
Ma az esős-párás időben kiderült, hogy a levegő ablakra fújása nem tökéletes :-(
-
Tegnap este nyitott ajtó mellett is párásodott a szélvédő -szerelés közben.
Ne, megnézem, hogy megy a szellőzés... SZARUL :-(
Sajnos a szélvédőre nem fújt levegőt -akitől vettem a műszerfalat, az nem adta hozzá azt a műanyagot.
Ma voltam bontóban -kb. 1,5óra volt, mire a 2szélső szellőző csövet, a közép konzolost és az ablakra fújót kioperáltam.
Sajnos egy az egyben nem lehet átszerelni, szabni kell :-(
Az egész úgy kezdődik, hogy ki kell venni a teljes műszerfalat :-( ÁÁHHHHH
A vezető oldali cső egyszerű -félbe vágtam az újat és a régit, középen összetoltam -jó is lett.
A bal oldali nagyon más alakú -azt a kifujónál vágtam -nem lett tökéletes. Az ablakra fújásnál is kellett vágni az MK4-eséből -de egyész jól rámegy a 3-aséra. A 4-esnél van külön egy cső ami az oldalsó ablakokra fújja a levegőt -ezt is a szélvédő fújóhoz kötöttem. Végül maradt a középkonzolé. Ebből szintén vágni kellett +ragaszgatni. Most kész és jó is a szellőzés!
Rakom össze, erre nem megy az ablakemelő és a központi zár ... valahol szétcsúszott a vezeték :-(
-
kormány alatt van a csatija rögtön.
mk3nál ott ahol a fűtés-rádió stb kezdődik ;)
egy 6 vezetéke csati ;)
-
Azt én már lecseréltem:-)
Az MK4-es kábelkötegéhez való csatit raktam rá. (azom volt) +átköltözött a középkonzol jobb oldalára:-)
-
Szétbontottam a vezetékeket... elcsesztem fél napot! Közben csak a földelés vezetéke lett laza :-(
-
Karosszériás végzett a 2db első belső küszöbbel. Itthon nézegetem a többi rozsdafoltot... a francba! A hátsó belső küszöb is rohad nagyon:-( Megy vissza...
Az utas oldali öv, nagyon laza volt...
Gondoltam, szétszedem és tekerek egyet-kettőt a rugón. Renault Fuegón 10éve még csináltam ilyet.
Hát persze, hogy szétugrott :-( Összetekertem, laza. Húztam rajta még -laza. Újabb tekerések, kezd jó lenni.
Mire visszahúzta, utána meg csak 1m-et lehetett kihúzni :-(
A sok szerelésben persze elfáradtak a műanyag pöckök -szóval bontó.
Annyira pörög, hogy már nem volt ott a múlt heti autó. Csak 3ajtós Fiesta volt, az nem jó nekem.
Végül Escortból szereltem ki -jó lett!
Ha már ott jártam, akkor hoztam kesztyűtartó világítást is :-)
Lassan látszik az alagút vége...
-
Utolsó két kép:
Belső küszöbök rendben. Kívűlről még néhány helyen javítva lesz, de belül már összerakva...
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5653832528/in/set-72157626245176080
http://www.flickr.com/photos/53780089@N07/5653833276/in/set-72157626245176080/
A belső küszöb műanyagok is eltérnek. Ügye az első üléseknél nálam van púp, az A oszlop alján is egy kicsit másként takar...
-
Korrekt lett, gratula! :thumbsup:
-
az Mk4 rugói jók az Mk3-hoz? Pofára ugyan az...