Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : Kimi 2009 September 21, 23:04:04 PM
-
Hali!
Olyan gondom van hogy a kicsi kocsimnak (MK3, 1.1 C, 1990-es) elég magas a CO -ja.
Szerintetek mi lehet a gond és mit lehet tenni ez ügyben.
Előre is köszi!
Kimi
-
Hali!
Azt még hozzátenném, hogy a magas co az a háromszorosa a megengedettnek. Egyébként az olajat nem eszi.
Amúgy egy WEBER karbi van benne. Egy ismerősöm azt mondta, hogy nagyon dús a keverék. Lehet valahol ezen álítani, vagy menjek esetleg vele egy szakszervízhez?
Kimi
-
keresd fordklubon Geree-t...
vagy www.geree.hu
-
Hali! Lehet túl sok benzint porlaszt be a karburátor, vagy kevesebb levegőt szív be mint kellene. Ezért lehet magas a CO-d, nem tudja rendesen elégetni az üzemanyagot. Ezt vagy egy szakszervíz esetleg egy olyan maszek tudja beálítani akinek van gázelemzője, és álítás közben tudja figyelni az értékeket!Max egy 30 perc alatt szerintem be lehet állítani, már ha olyan csinálja aki ért hozzá! Remélem tudtam valamit segíteni. ;D Hal! Biri.
-
ilyen mértékű növekedés, az katalizátor probléma is, de valsz lambdával is lehetnek problémák, a keverékképzésnél. uis nekem kat nélkül kb duplát teljesített a kocsi a CO-ból.
-
szia a lambdaszonda ha pár éve volt cserélve kérdés hogy gyári vagy univerzális lett beletéve mert a ford igen kényes a lambdaszondára.és ha uni akkor az első perctől nem dolgozhatott tökéletesen nem pár év után
-
szevasztok,
ma voltam co mérésen. elsőre mindig sz*r, megpörgetve beáll tökéletes, co volt hogy 0 volt!
de az a koszos lambda szonda nem akar értékbe állni. 1,03 lehet max nekem meg 1,1. Tippek?
Kipufogó elméletileg tömítve azt megcsináltam. egyszerűen nem értem mi a sz*r lehet!
kösz!
-
Helló.
A karburátort (Weber 26/28 TLDM)1 perc alatt be lehet állítani, géppel a legegyszerűbb, de érzésből is be lehet, de ahhoz ismerni kell a gépet. Általában az autószerelők azt sem tudják hol kell állítani rajta sajnos. Hátúl a tűzfal felől van egy 3-as imbusz csavar, amit befelé csavarva szegényítesz, kifelé dúsítasz. Előtte vedd ki a gyertyát és akkor jó ha szép barna színű. Ha fekete akkor dús a keverék akkor befelé kell csavarni, ha fehér akkor pedig kifelé, max fél fordulatot, majd próba. Ja és ha sokat mentél úgy hogy dús volt a keverék akor olajat kell cserélni mert tele van benzinnel. A szép a gyertya akkor sok minden más is lehet nem kell azonnal elcsavargatni a karbit.
Jó szórakozást! Ha v.mit nem tudsz kérdezz!