Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : Hartyi 2009 August 08, 12:19:29 PM
-
Sziasztok!
A héten egyszercsak azt vettem észre, hogy a töltés visszajelző lámpa ég akkor is, ha leállítom a motort. Gondoltam lehúzom az akksiról egy időre, hátha helyreáll, de nem tette. Aztán most már azt csinálja, hogy ha nincs ráadva a gyújtás, akkor nem ég. Viszont gázadáskor - függően a gázadás erősségétől világít. Tehát alapjáraton halványan, ha adok gázt, akkor egyre erősebben. Hazafelé jöttünk volna a Balcsiról, ezért csak annyi időre ugrottam be egy szerelőhöz, hogy kimérje működik-e a generátor. Az úgy tűnik, hogy működik is. A szerelő szerint ez így valszeg valami biztosíték probléma. Szerintetek?
-
az a szerelő nagyon nem akart dolgozni akkor. vhol lehet vmi összeolvadt vezeték vagy kisebb rövidzár. de látatlanba elég nehéz okosnak lenni sokminden lehet.
-
Már pedig szerintem generátor lesz,azok a tünetek amiket elmondtál dióda híd cserés lesz.
-
Dolgoztak ők nagyon is. Én kértem őkat, hogy csak akkor foglalkozzanak vele, ha Pestig nem megyek el a Fityesszel. Aztán viszem a jól bevált szerelőhöz. :)
Egébként a műszer szerint a generátor működik.
-
lehet beázott nálam akkor csinálta ezt meg mikor betegek voltak a csapágyak ;) vigyázz vele mert ha elmegy a csapágyazás elviheti a forgó részt is és az egész kuka lesz /már mint a generátor/
-
lehet beázott nálam akkor csinálta ezt meg mikor betegek voltak a csapágyak ;) vigyázz vele mert ha elmegy a csapágyazás elviheti a forgó részt is és az egész kuka lesz /már mint a generátor/
Hmmm, mostanában mondjuk pont nem érte víz szegényt. Szerelő lesz belőle az biztos, csak előtte kicsit tájékozódni akartam.
-
Ha az ellenőrző lámpa ford.szám nővelésre nem alszik ki, akkor valszeg a generátor és a lámpa közötti vezeték testzárlatos, ezt megerősíti az is, hogy a lámpa fényereje változik ahogy a rezgések hatására a zárlatos ponton az átmeneti ellenállás változik. A zárlat legvalószínübb helye ott van, ahol a vetetékek kijönnek a generátorból és elfordulnak a hűtőradiátor alatt.
Ha kikapcsolt gyújtásnál is ég a lámpa, akkor az dióda zárlat.
-
Na visszajött a gép a szervízből. Generátor felújítás lett belőle. Aszonta a szaki, hogy nem is érti hogy bírt tölteni a cucc, mert annyira rottyon volt. A fene enné. 28 ezret kérni egy komplett felújításért (azt mondta a szerelő, hogy csak a búra maradt meg az eredetiből) reális ár?
-
Igen reális,ha tényleg csak a ház a régi,de még így is olcsobb mint gyárit venni!
Ezzel legalább nem lesz problémád egy darabig.
-
Sziasztok!
Van egy olyan problémám az elektromossággal, hogy ha kapcsolok lámpát és semmi más nem megy akkor elkezt vibrálni a műszerfal világításom és a külső világításom is! Ha ráteszem a fűtést és az ablakfűtést akkor sürübben csinálja! Mintha feszülcség ingadozásom lenne! Aki tud segítsen hol keressem a hibát! Akksi új és a töltésemre is rámérettem pont a határon belül vagyok! Volt egy kábelszakadásom az ki lett cserélve, de azóta ez a hiba.
Előre is köszi!
-
Fesz.szabályzó, diódasor probléma?
(Nekem ilyen huncut szavakat mondtak ugyanilyen problémára :D)
-
Köszönöm segítségedet! megnézem, azt majd lesz valami! :):):)
-
Csak, hogy más irányban is gondolkodjunk: nem lehet, hogy a terhelés hatására meg-megcsúszik a szíj a generátoron?
-
Hali!
Van egy olyan problémám hogy valami nagyon rövid idő alatt leszívja az akkumulátort.
Egyik nap még semmi baja most meg hirtelen lemerül és leáll.
Ha nem ég a tompított akkor a generátor tölt annyit hogy tudjak vele közlekedni.
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Na hali.
A probléma továbbra is fent áll.
Úgy vettem észre hogy irányjelzésnél szívja le jobban az akksit.
És találtam egy csatlakozót amire nem jöttem rá hogy mi lehet.
Mindkét oldalt csak lógott és nem volt bedugva a helyére.
(http://kephost.hu/thumb-1E2C_4D1902D5.jpg) (http://kephost.hu/share-1E2C_4D1902D5.html)
(http://kephost.hu/thumb-849B_4D1902D5.jpg) (http://kephost.hu/share-849B_4D1902D5.html)
Ja és még annyi hogy irányjelzésnél a fordulatszámmérő fel-emelkedik és vissza esik:)
-
valami zárlat lehet...
csati amúgy a lámpa magasság állítómotoré... ;)
-
Hehe akkor most már értem miért nem állította a tekerentyű a pilácsot ;D
Igen én is arra gondolok hogy zárlat csak azt nem vágom hogy hol és multiméterem meg egy darab sincs:(
Köszi a segítséget!
-
hasra mi sem tudjuk....
szerezz multimétert és keresgélj!
-
generátorod tölt?
mert a forimérő mozgása terhelésre bizony az alacsony feszültségre utal.
-
Hali!
Van egy olyan problémám hogy valami nagyon rövid idő alatt leszívja az akkumulátort.
Egyik nap még semmi baja most meg hirtelen lemerül és leáll.
Ha nem ég a tompított akkor a generátor tölt annyit hogy tudjak vele közlekedni.
A válaszokat előre is köszönöm!
Ha menet közben leáll, akkor az biztos generátor probléma.
Ha a generátor rendesen töltene, akkor az akksi töltöttsége folyamatosan javulna még bekapcsolt tompítottal is.
A "leszívásra" inkább akkor kellene gyanakodni, ha hosszabb rövidebb állás után nem tudnál elindulni.
A biztosítékok nem engedik, hogy valami annyit fogyasszon menet közben, mint egy jól működő generátor árama.
-
Tegnap is úgy jártam hogy nem volt semmi gáz elkezdtem irányjelzőzni és a középső műszerfalvilágítás fényereje csökkent.
-
Az akkumulátorod + pólusához megy egy vékonyabb kábel a vastagon kívül is?
Nekem a Favoritom annó ilyen volt.
Ha ez a kábel belül meg van törve (többnyire a szigetelés alatt a tövénél), vagy laza, akkor a kisebb fogyasztók nagyobb ellenálláson keresztül kapják a delejt és együttes működésnél áramhiányban szenvednek.
Hátha ez a baj.
-
Hali!
Úgy tűnik megvan a gond.
Laza volt a generátor szíj.
Annyira volt töltés hogy ne jelezzen a lámpa de annyira már nem hogy elbírja a pilácsot is.
De azért át kéne vezetékeltetni valakivel.
Szerintetek mennyiért vállalnak egy ilyet?
-
Nekem lenne egy kérdésem:
Hol találom a '92-es 1,3-as Fiestámban a diag csatit?
Egy háromszög alakút keresek. ;)
Köszi előre is!
-
Nem tud senki sem segíteni ebben a kérdésben? Szeretnék diagnosztikát csinálni az autón, csak nem tudom, hogy melyik ez a csati pontosan... :(
-
akksi mellet... 2 is van!
-
Sziasztok!
Van egy nagy gondom már megint! Buksikám ( a kocsim ) már megint rakoncátlankodik, olyan módon, hogy menet közben ha meleg a motor ha hideg váltás közben leesik a fordulat 500 alá és leáll a motor. Elkezdtük a keresgélést és mivel 16 éves így előbb üzemanyag szennyezésre gondoltam, de nem volt benne üzemanyag szűrőm és én a bemenő csövet elvágtam és tettem be egy átlátszó benzinszűrőt, de ott teljesen tiszta üzemanyag áramlik és dugulásnak nyoma sincs rendesen áramlik az anyag. Szétbontottuk egészen karburátorig és ott se találtunk dugulást szennyeződést! Így most egyenlőre elektromos gondra gyanakodunk! Jah és a csöveket is leellenőriztük fars levegőt sehonnan nem szív, az az minden rendben van! Olyan az egész hiba mintha kihagyna a gyujtás vagy nem is tudom! Kérnék segítséget!
Előre is köszönöm!
Buksi típusa 1995-ös 3ajtós 1.3 fiesta