Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : ferenczyrobi 2009 April 01, 12:41:48 PM
-
hello mindenkinek!valaki,ha tudna segiteni,akkor azt nagyon megköszönném!olyan probléma van a fiestámmal,hogyha a motor jobban bemlegszik,pl most bejött a melegebb idö,akkor olyat csinál a kocsi,hogyha leálitom,és utána inditanám megint be,nem indul,alig forgatja,olyan mintha teljesen lelenne merülve az akksi..pdig nem..és várok egy 10-15 percet,utána meg rögtön indul..olyan mintha,mindig várni kéne,h kicsit hüljön a motor,vagy én nemtudom,miért csinálja ezt..télen,h hidegebb volt és nem melegedtt be szinte soha normálisan a kocsi,akkor jó is volt,és mindig indult is rögtön...azt mondják lehet generátor szarakszik..szerintetek milyért csinálhatja ezt? köszi elöre is!
-
Ugyanez volt nekem is amikor megvettem.
zárlatos volt a lambdaszonda, mert a kábelei hozzáértek a hűtőbordához és a meleg hatására megolvadtak és így érintkezett a testhez ami zárlatott okozott. az érdekesség, hogy rögtön nem indult, viszont csak 10 perc elteltével. ??? Mikor rájöttem, hogy ez a baj utána már nem volt probléma. csak a lambda betojt. Nézzd meg teis lehet máshol okoz gyenge zárlatot, de az is lehet, totál nem ez okozza a problémát. De az is lehet, hogy az aksi zárlatos, tőltés után rögtön indítani nem reagál, csak akkor ha egy kicsit megpihen.
-
zöld relé a biztitáblába ;) 8)
-
Skaccok Öninditó!!! :-X Indul rendesen az autó csak indulás után még 1mp-ig kb olyan reszelős hangja van! Nem kapcsol ki az öninditó az írja a könyv! Ilyenkor bendixet vagy mágnes izét kell venni! Vagy más is lehet? ???
-
azt irja tekeri magyarul nem kap benzint ;) relé 8)
-
ÚÚÚ az útolsó hsz-m nem válasz volt hanem kérdés felétek! Nálam csinálja ezt az autó miútán beindul jár a motor 1-2mp olyan reszelős hangja van!
-
felujitás állitolag segit.
-
vagy még lehet gyújtáskapcsoló is.
-
nem hiszem hogy gyújtáskapcsoló mert gombra indul! :laugh: Nekem a bendixet mondták
-
akkor valsz jah, nem enged időben a behúzómágnes, és tovább pörgeti indítás után is.
-
Igaz nem ilyen jellegű volt a problémám de megtanultam az önindíttó cserét - javíttást szóval ha talin összefutunk viszek játszósruhát és neki esek:)
-
Hát holnap viszem reggel 8-ra és megnézzük nekem nincs hozzá szerszámom hogy megnézzem! Remélem nem hiúsitja meg ez az önindittós galiba a találkozóra menetelemet, egyszóval olcsón megúszom ;D
-
Én ma reggel akadtam el. :-\ Útépítés miatt le kellett állnom, motort leállítottam, a világítást kb 1,5 perc múlva. További 2 perc várakozás után indulhattam volna, de se kép, se hang. Se lámpák nem jeleztek vissza hogy van töltés, se semmi. Még jó hogy az útépítők betoltak, és másodszorra vagy harmadszorra sikerült továbbmenni vele. Apám megnézte az aksit, mert arra gondoltunk az a hunyó, de azt mondja tökéletes. Mi lehet vele? El merjek így indulni reggel melózni, vagy számíthatok újabb kellemetlen meglepire? Mit kellene még megnézni rajta? Van tippetek? ::)
-
ha nem jelzett semmi, akkor mégis az akksi körül lehetett a gubanc, a testelését meg az érintkezéseket nézzétek meg, ha kell csiszoljátok meg. Ha az akksi jó és van benne delej valsz csak ennyi.
-
Ok. Köszi! Remélem ez lesz a baj,megnézettem, és azt mondja apám, elég oxidáltnak tűnik a saru.
-
Wd40-nel az összes aksi körüli csatit,meg a sarukat fújjátok át!Ahogy sUDYe is írta a test kábelt nézzétek meg,nekem a régebbi fiestán az teljesen szétmált olyan volt mint egy zöldkötél!!A gyujtáskapcsoló is lehet esetleg ha nem változik a téma,v bisztosíték tábla!!!Sok sikert! :-*
-
Átfújom. Ma egyébként olyan volt mint a kisangyal, semmi gond nem volt. Azt mondták rá,hisztis csaj az autóm, és csak besértődött. :-[ Hááát...
-
nálam is bejátszotta ezt a minap. piros lámpánál leállitottam, majd indulásnál nemindult\szentendrei uton hehe\ még az elakadásjelzö se tudtam bekapcsolni. tehát kiszálltam motorháztetö fel és azt láttam h az akksirol kicsit feljebb van csuszva a kábel. kézzel lenyomtam, ujra müködött minden. aztán aznap midnen egyes indulás elött u.a.t a procedurát kellett eljátszani. háztetö föl, lenyomni, indulás. aztán itthon meghuztam a csabart rajta és Voila.
-
Működik az önindittó! Ki volt száradva és tele volt porral! Takaritás és egy kis kenőanyag és jó! :notworthy:
-
Üdv ismét!
Olyan problémám adódik néha, hogy mikor lefullad valahogy a gép utána nagyon nehezen akar újra beindulni, tekeri tekeri az önindító és mintha alig akarna "belobbanni" újra. Utána már természetesen nincs probléma semelyik indítással csak kizárólag ha lefullad és az utána való indítás, de mikor sikeresen elindul utána semmi probléma az indítással.
Bosch gyertyák vannak benne ha számít.
-
számithát motorcrafot bele!
-
nekem a beru gyertya is bejött! 1.25 zetechez csak ajánlani tudom :laugh:
-
sziasztok,
sajnos kezd megint kiújulni az alapjárati problémám. Amikor a fordulat visszaesik az alapjáratra -> időnként nagyon alacson lesz -> ha nem lépek oda, akkor leáll mint ha csak a gyújtást vettem volna le -> anno ez tps cseréjével lett orvosolva -> létezik, hogy 3 év után tönkre tud az menni? -újat raktak bele.. -> ez akkor egy amolyan gyakori típus hiba? -talán itt olvashattam arról, hogy annak a kábelei el szoktak olvadni (még nem jutottam el a motortérbe nézelődni), de most még nem leltem rá a fórumkeresőben..
kíváncsiságból rátelefonáltam a cromaxba, hogy megtudjam mennyibe fáj: 24e körül.. -> 3 éve erre 20e-t mondott a szerelő.. -> lehet, hogy ez nem egy márka specifikus alkatrész -> olcsóbban máshonnan, után gyártottat is be lehetne szerezni? -bontottat nem szívesen applikálnék bele, ha ez ilyen gyakori hiba.. az sem volt sokkal olcsóbb az újnál kb 12e-t kértek volna..
a másik.. 1.1i-nek van légtömegmérője?? olvastam más fordos (aszem escort) forumon, hogy van olyan motor, ahol nincs mert/viszont tps van..
előre is köszi a válaszokat!
Bende
-
le kell dobni róla azt a sz*r cfi-t. igen tipushibája a központi injektorosoknak. rá egy sima karbit, vagy egy efit. (persze ezekhez többmindent kell cserélni, pl szívósor) de viszont egy jobb konstrukciót kap az ember :)
-
egy karbi projektbe most nem ugornék bele -> használt -> kopott -> újabb nyűg stb :o
..így akkor kénytelen leszek mélyen a zsebembe nyúlni
*ezt a potmétert nem lehet szétszedni, megfújkálni kontaktspray-vel? gondolom csak meg van kopva a felülete az alapjárat környékén..
-
annyira nem értek a CFI-hez, csak azt tudom hogy csak a nyűg van vele, karbit rá előtte azt felújít, és nem lesz vele gond :D de ez az én véleményem :D megrögzött régi technika mániás vok :D lehet ez beszél belőlem :D kevesebb vele a gond mint az újabb kütyükkel :D
-
szerintem pénzben ugyanott lennék ha neki vágnék, csak ez viszont egy csavar és egy csati ki meg vissza.. amúgy is max 2 évet adok a tanuló verdámnak, addig meg a statisztikám szerint ki kell hogy tartson..
köszi azért a lelkesítést! :)
légtömegmérő nincsen benne ugye? azért nem kell hogy később valamiért fájjon a fejem..
-
Sajna bedöglött az önindittóm keddig S.O.S. keresek egyet a telszámom az adatlapomon!!!!!
Nem indul a kocsim:(
-
Dízel mi a gond?
-
sziasztok!
Az a problémám hogy, hőmérséklettől függetlenül ráadom az izzítást nagyon hamar elalszik a lámpa ha ilyenkor indítok egyáltalán nem indul be, ezért addig izzítok amíg hallok egy kis kattanást gondolom ez az izzítás végét jelzi, de ilyenkor is sokat forgat és csak utána indul be nehezen, télen is nyáron is mindegy neki. Melegen egy rugásra indul.
Köszi a segítséget, dízel
-
Izzító gyertya?Mikori benne?Lehet hogy a végét járja
-
Az izzítogyertya vagy jo vagy rossz -nem ? -ez jó. eleve azt nem értem hogy mér alszik el olyan gyorsan az izzító lámpa kb3-4másodperc azalatt felsem izzik jóformán , és persze nem is indul be .nemtom milehet
-
Nem,és én első körben kivenném és letesztelném,kösd 12voltra ha felizzik a vége jó,ha nem akkor megvan a ludas!