Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : Avirex 2009 March 29, 09:09:56 AM
-
Sziasztok! Kérdésem a következő: mi lehet a hiba ha a klima nem kapcsol be? ugye a relé doboz a motortérben van, rövidre zártam akkor bekapcsolt. A gomb rendesen világít. A relét lebróbáltam egy 9 voltos elemmel, és behúzott (kattogot) ettől függetlenül lehet rossz?
Köszi a válaszotokat előre is. Sanyi
-
Jah bocs azt elfelejtettem hozzátenni hogy egy 2003. 1.3 fifi comfortról van szó manuális klímával.
-
Szia!
A ventilátor bekapcsolt állapotban van? Ez sajnos nem derül ki a kérdésedből.
-
Igen a ventilátor be van kapcsolva. A levegő keringés is. Lepróbáltam mindent,de semmi
-
Csak egy ötlet (nem értek hozzá): Amikor bekapcsolod a klímát akkor kattan a relé?
Ha nem kattan, akkor nem kap behúzófeszültséget.
Kontakthiba a vezetékben, vagy az elektronika úgy dönt, hogy nem kapcsolja be a klímát.
Nem tudom, hogy milyen volt a külső hőmérséklet, de a klíma 4 fok alatt nem kapcsol be.
Rémlik, hogy akkor sem kapcsol be, ha kevés benne a gáz. :(
-
Köszi a választ.. Nem sajna nem húz be a relé.Egyébként ez nem most romlott el hanem még tavaly nyáron.Szerintem ez biztosan elektronikai probléma.Mindenképp elviszem szerelőhöz,de előbb jó lenne tudni milyen hiba lehetőséggel állok szemben.
Meg úgy tudom hogy ha a klímát teljesen melegre állítod akkor is be kell kapcsolnia kemény fagyban is. Esetleg azt lehet tudni hogy hol lehet keresni azt a behúzó feszültséget (kábelt)Tavaly én is arra gondoltam hogy a gáz fogyott ki, fel is akartam töltetni de azt mondták a klímások hogy kb félig van.Úgyhogy az a lehetőség kizárva.
-
Úgy emlékszem, hogy a TIS CD (http://www.fordfiestaklub.hu/component/option,com_smf/Itemid,95/topic,1223.msg22519/#msg22519) -ben van a klímáról kapcsolási rajz. Innen lehet letölteni (http://www.fordfiestaklub.hu/component/option,com_smf/Itemid,95/topic,825.0/)
-
???nem tudom letölteni... 130mb-nál megáll és amikor kicsomagolnám akkor hibát is ki és nem engedi.
-
A TIS CD-s link topikjában más is panaszkodott erre, és akkor a hozzáértők azt mondták, hogy valami olyan letöltőt kell használni, amelyik folytatni tudja a letöltést.
-
Sziasztok! Nekem az a gondom a klímával, hogy mikor bekapcsolom utánna kb 20mp-enként pattan valami egyet. nem tudom mi lehet. Mennyi időnként kell a klímát töltetni?
-
(Dani81) szerintem nézesd meg egy klímással, hogy meggyire van kifogyva benne a gáz. Úgy tudom az még nem kerül semmibe.
-
Hi!
A klíma bekapcsolást akadályozó tényezők: Hűtőközeg hiánya
nyomáskapcsoló hiba
kompresszor mágneskuplung hiba
motorelektronika hiba
A klíma működés közbenni "pattogása" a kompresszor ki-be kapcsolásának a hangja,amely természetes,ha rendesen hűt emellett. Akkor is tud ilyet csinálni,ha kevés a hűtőközeg,nyomásméréssel el lehet dönteni,de sajna ez sincs ingyen!
-
vargagabi Valóban a hiba a nyomáskapcsolólóban volt.A szerelőm valami zárlatot diagnosztizált benne. Az a lényeg hogy teljesen jól működik. ;D
Jah és koszi mindenkiek a hasznos tanácsokat.
Üdv: Sanyi
-
Sziasztok!
Sajnos már 3x játszottam el a következőket az 1.3 2004-es Fiestámmal:
1: Klíma kb. 1 órás működés után ki-be kapcsolgatott,1-2 másodpercenként, majd meg is állt, ventilátor ment csak, hideg levegő nem jött, mindezt nyáron, dög melegben, 800 km-re a céltól....
2: Klímacentrum Veszprémben: Gáznyomás OK, Nem kapcsol be a kompresszor:elektromos hiba.
ELSZAKADT vezeték, ami a kompresszort vezérli.Ez egy kábelkötegben van, a motortérben, és csak aknáról, vagy felemelve hozzáférhető!
A vezeték nagyon kis keresztmetszetű, és nagyon rossz anyagminőségű, immáron 3. alkalommal kell javítani!
Jelenleg is rossz, de most magam javítom:forrasztani kell....
-
na az kb. a nyomáskapcsolónál van szerintem mert ott nekem valamit forrasztottak a klímások ( mert amikor az autót felemeltem és a ködlámpámat szeretem, akkor láttam hogy ott valami bütykölés volt) és tényleg valami nagyon vékony kábel köteg van behúzva oda nem is értem hogy egyáltalán miért nem lehet azt valami vastagabb kábelköteggel bevezetni.
-
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Ma az eső okozta párát szerettem volna leszedni a szélvédőről, de sajnos nem sikerült.
2008-as, 1.4-es benzines, digit klímás.
A szellőztetés szabályzón AC kapcsolás után kialszik az AC mellett az OFF, de nem történik semmi, sem "Auto" funkción, sem ki/vissza kapcsolva, motort újraindítva, minden variációban, sajnos sehogy:/
Ventilátor mindig áll, nincs "kattanó" hang, az autó jól húz (pedig klímával mindig lomhább), nincs alapjáraton motorfordulatszám változás.
Milyen hibák lehetségesek?
Előre is köszönöm!
Ricsi
-
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Ma az eső okozta párát szerettem volna leszedni a szélvédőről, de sajnos nem sikerült.
2008-as, 1.4-es benzines, digit klímás.
A szellőztetés szabályzón AC kapcsolás után kialszik az AC mellett az OFF, de nem történik semmi, sem "Auto" funkción, sem ki/vissza kapcsolva, motort újraindítva, minden variációban, sajnos sehogy:/
Ventilátor mindig áll, nincs "kattanó" hang, az autó jól húz (pedig klímával mindig lomhább), nincs alapjáraton motorfordulatszám változás.
Milyen hibák lehetségesek?
Előre is köszönöm!
Ricsi
1. Sima fűtésed sem megy klíma nélkül?
2. Melyik ventilátor nem megy/kapcsol be?
3. Van a szélvédő párátlanító gomb, azzal sem megy?
4. Ilyen a klímavezérlőd?
(https://farm9.staticflickr.com/8656/16087924875_6a5c3ce2d0_z.jpg)
-
1. Megy a fűtés, és a szabályozása is jó.
2. Utastéri ventilátor tökéletesen működik, a "hűtőventi" nem kapcsol be.
3. Van párátlanító gomb. Itt a "hűtőventi" bekapcsol, de a klíma tuti nem, mert az autó folyamatosan jól húz.
4. Igen, ilyen.
Ma is mentem vele 1 órát, sajnos nem működik.
-
1. Megy a fűtés, és a szabályozása is jó.
2. Utastéri ventilátor tökéletesen működik, a "hűtőventi" nem kapcsol be.
3. Van párátlanító gomb. Itt a "hűtőventi" bekapcsol, de a klíma tuti nem, mert az autó folyamatosan jól húz.
4. Igen, ilyen.
Ma is mentem vele 1 órát, sajnos nem működik.
Ha kevés a gáz/klíma közeg, az is lehet a hiba oka, akkor sem kapcsol be. Illetve még a hideg idő is, mert 4 vagy 5 fok alatt nem kapcsol be a klíma tudomásom szerint. Klímatesztet lefuttattad?
(Öndiagnosztika indítása: az OFF és a lábtér levegőelosztás kapcsológombokat egyidejűleg, és ezt követően az AUTO kapcsológombot működtetni.
öndiagnosztikát befejezni és a hibakódot kitörölni: A PÁRÁTLANÍTÁS kapcsológombot működtetni.
öndiagnosztikát befejezni és a hibakódot nem törölni: A PÁRÁTLANÍTÁS kivételével egy tetszőleges kapcsológombot működtetni.
Hibakódok kijelzése öndiagnosztika nélkül: az OFF és a lábtér levegőelosztás kapcsológombokat egyidejűleg, és ezt követően a műszerfal levegőelosztás kapcsológombot működtetni.
Kijelzést befejezni, és a hibakódokat kitörölni: A PÁRÁTLANÍTÁS kapcsológombot működtetni.
Kijelzést befejezni, és a hibakódot nem törölni: A PÁRÁTLANÍTÁS kivételével egy tetszőleges kapcsológombot működtetni.)
-
Sziasztok. Még december elején én is próbáltam bekapcsolt de rövid idő után kikapcsolt, utána nem ment. jobb idők lettek 10 fok is volt megpróbáltam bekapcsolt. pár napja megint kapcsolom, bekapcsol pár másodperc után ki. szerintem hidege van.
-
Sziasztok. Még december elején én is próbáltam bekapcsolt de rövid idő után kikapcsolt, utána nem ment. jobb idők lettek 10 fok is volt megpróbáltam bekapcsolt. pár napja megint kapcsolom, bekapcsol pár másodperc után ki. szerintem hidege van.
Bizonyos hőmérséklet alatt nem is kapcsol be a klíma (4 vagy 5 fok alatt).
-
Köszönöm a tippet.
Öndiagnosztika indítása + öndiagnosztikát befejezni és a hibakódot nem törölni + Hibakódok kijelzése öndiagnosztika nélkül = 888 eredménnyel. Azaz nincs hiba?
Sokat autópályáztam szeptember - februári viszonylatban. 3 fő fölött mindig jött a pára, és mindig ment a klíma, ezért fura, hogy most nem megy:/
Tényleg létezik, hogy 4-5 fok alatt nem kapcsol be a klíma?
-
Köszönöm a tippet.
Öndiagnosztika indítása + öndiagnosztikát befejezni és a hibakódot nem törölni + Hibakódok kijelzése öndiagnosztika nélkül = 888 eredménnyel. Azaz nincs hiba?
A 88-as azt jelenti, hogy nincs hiba.
Várd meg míg melegebb lesz (min 6 fok, vagy garázsban/zárt parkolóházban) teszt, és ha akkor sem működik akkor még lehet egy hibakód olvasást is csinálni Forscan-nel, vagy a hűtő közeg mennyiségét ellenőriztetni klímással. Ha töltetsz akkor színeztesd is meg, hogy ha szivárog valahol akkor látszódjon!
-
Nagyon köszönöm a segítségedet, és a tanácsot! Ha lesz fejlemény, írok.
-
Nagyon köszönöm a segítségedet, és a tanácsot! Ha lesz fejlemény, írok.
Ok, rendben. Nem tudom merre laksz, de Budapesten hibakódolvasásban tudok segíteni. :wave:
-
Ma enyhe idő volt felénk, gondoltam megpróbálom a klímát. Működött eddig hidege lehetett.
-
Ma enyhe idő volt felénk, gondoltam megpróbálom a klímát. Működött eddig hidege lehetett.
:thumbsup: Ahogy írtam, 5 fok alatt be sem kapcsol. :hello:
-
Én 4 fokot tudok, de a lényeg ugyanaz :)
Amúgy ezt nem tartom túl jó megoldásnak FORDéktól, 4 fok alatt is párásodhat az ablak, és akkor meg lehet szenvedni a párátlanítással AC nélkül..
-
Én 4 fokot tudok, de a lényeg ugyanaz :)
Amúgy ezt nem tartom túl jó megoldásnak FORDéktól, 4 fok alatt is párásodhat az ablak, és akkor meg lehet szenvedni a párátlanítással AC nélkül..
Nem voltam biztos én sem abban, hogy 4v5. 4
Szerintem a szélvédő párátlanítás gombbal megy.
-
Igen, de az AC akkor sem indul el 4 fok alatt; az is csak sima levegőt fúj.. :/ :)
-
Igen, de az AC akkor sem indul el 4 fok alatt; az is csak sima levegőt fúj.. :/ :)
Aham. Általában akkor párásodik le belülről, ha víz jutott az utastérbe. Ez lehet beázástól vagy akár cipő által is.
Valóban hasznos lenne 4 fok alatt is a működése.
-
Gyerekek, azért a légkondi előtt is párásodtak az ablakok és meg lehetett oldani. :P
Nekem spec. nincs is, mégse halok meg minden alkalommal a párás ablak mögött...
-
...a lakatosig meg vissza már úgyis csukott szemmel eltalálsz :D :P
-
Igen, de az AC akkor sem indul el 4 fok alatt; az is csak sima levegőt fúj.. :/ :)
Megnéztem, a Mondeoba nekem lefújja a párát rendesen hidegben is.
-
Gyerekek, azért a légkondi előtt is párásodtak az ablakok és meg lehetett oldani. :P
Nekem spec. nincs is, mégse halok meg minden alkalommal a párás ablak mögött...
Igen csak azért szeretem jobban lefújni, mert ha törölgetve távolítom el a párát, közben jól össze maszatolom az üveget.
Persze ha nincsen légkondi, akkor is le lehet fűteni, csak lassabb, nem olyan hatékony.
Könnyeben szokunk hozzá a jóhoz....
-
Soha nem szoktam a légkondit bekapcsolni a párátlanításhoz. Hideg levegő csak a szélvédőre és kész is.
-
Gyerekek, azért a légkondi előtt is párásodtak az ablakok és meg lehetett oldani. :P
Nekem spec. nincs is, mégse halok meg minden alkalommal a párás ablak mögött...
Szilicás macskaalom zokniba, majd be akár a gumi szőnyegre és megköti a párát :D
-
Megnéztem, a Mondeoba nekem lefújja a párát rendesen hidegben is.
Digit klíma igen
-
Digit klímám van..
-
Soha nem szoktam a légkondit bekapcsolni a párátlanításhoz. Hideg levegő csak a szélvédőre és kész is.
A párátlanító gombot megnyomva, automatikusan bekapcsolja az A/C-t, és abban a funkcióban ki sem kapcsolható.
-
Digit klíma igen
A Fiestánkban is automata klíma van, és a kérdezőnek is aki a témát indította.
http://www.fordfiestaklub.hu/forum/index.php?topic=1596.msg72083#msg72083
-
Ezek szerint autója válogatja, hogy melyiknek működik hidegben a klímája.
-
Ezek szerint autója válogatja, hogy melyiknek működik hidegben a klímája.
Igen, csak az ember azt gondolja, hogy Ford-Ford, akkor ugyan az, az elv.
-
A párátlanító gombot megnyomva, automatikusan bekapcsolja az A/C-t, és abban a funkcióban ki sem kapcsolható.
Nem kapcsol be mivel nem digit klímás (2004-es az autó) ;)
-
Nem kapcsol be mivel nem digit klímás (2004-es az autó) ;)
Én nem konkrétan a te autódra gondoltam. Viszont azt nem tudtam, hogy Facelift előtt nem is volt választható az automata klíma.
-
Szilicás macskaalom zokniba, majd be akár a gumi szőnyegre és megköti a párát :D
Ezt most kezdtem tesztelni 2 autóban. Kíváncsi leszek.
-
Sziasztok!
Az utóbbi időben a belvárosban is kutya hideg volt.
Ma végre valahára jó idő lett, 6C° környéke, és kapcsolásra azonnal indult a klíma!:)
Úgyhogy köszönöm a segítségeteket, főleg Styleair-nek:)
Szép estét,
Ricsi
-
Sziasztok!
Az utóbbi időben a belvárosban is kutya hideg volt.
Ma végre valahára jó idő lett, 6C° környéke, és kapcsolásra azonnal indult a klíma!:)
Úgyhogy köszönöm a segítségeteket, főleg Styleair-nek:)
Szép estét,
Ricsi
Örülök, hogy mégiscsak működik. :wave:
-
sziasztok!
Nemrég került hozzám egy Mk6 tdci fiesta. Olyan problémám lenne, hogy a fűtőventillátor nem működik. Hiába kapcsolgatom a fokozatokat, el sem indul a fűtőventillátor. Viszont valamelyik nap egyszer valami csoda folytán elkezdett működni, mentek a fokozatok is, majd kikapcsoltam és többet már megint nem működött.
Nekem BMW-m van és ott általában ilyenkor az előtét ellenállás a gond (igaz ott olyankor a maximum fordulaton attól még üzemel a motor).
Lehet, hogy itt is az előtét ellenállás a ludas? (azért kételkedem csak, mert godolom attól még valamelyik fokozatnak mennie kéne....)
előre is köszi
-
sziasztok!
Nemrég került hozzám egy Mk6 tdci fiesta. Olyan problémám lenne, hogy a fűtőventillátor nem működik. Hiába kapcsolgatom a fokozatokat, el sem indul a fűtőventillátor. Viszont valamelyik nap egyszer valami csoda folytán elkezdett működni, mentek a fokozatok is, majd kikapcsoltam és többet már megint nem működött.
Nekem BMW-m van és ott általában ilyenkor az előtét ellenállás a gond (igaz ott olyankor a maximum fordulaton attól még üzemel a motor).
Lehet, hogy itt is az előtét ellenállás a ludas? (azért kételkedem csak, mert godolom attól még valamelyik fokozatnak mennie kéne....)
előre is köszi
Manuális? Szerintem lehet kapcsoló hiba is, bár nem tudom mennyire jellemző. Ki kellene mérni!
-
Manuális? Szerintem lehet kapcsoló hiba is, bár nem tudom mennyire jellemző. Ki kellene mérni!
Igen, manuális. Nem lehet a kapcsoló, mert ha nem 0-s állásban van a kapcsoló, akkor behúz a klímakompresszor mágneskuplungja, ha leveszem 0-ra akkor meg kikapcsol a klíma. Szóval ez alapján úy vélem, hogy a kapcsolóval nincs gond.
-
4es fokozaton sem megy a venti?
-
4es fokozaton sem megy a venti?
nem. ezek szerint akkor kéne mennie 4-es fokozaton?
-
nem, csak ha csak 4esen megy akkor biztosíték, vagy relé vagy miatúró a baja..
De akkor nem ez lesz... :/
-
és ha az előtétellenállás sz*r? akkor kell mennie 4-esen vagy sem?
-
Igen 4 esen müködnie kell ! mert ha az elektronika megy tönkre akkor az ellenálláson keresztül csökkentett feszültségü fokozatok szünnek meg .
-
Igen 4 esen müködnie kell ! mert ha az elektronika megy tönkre akkor az ellenálláson keresztül csökkentett feszültségü fokozatok szünnek meg .
gyanítom akkor szénkefés lesz a motor :(
-
Klímát feltöltettem. Alapjáraton működik is rendesen, de terhelés alatt, gyorsítás (nem is kell intenzív legyen) ill. motorfékkel lassulás közben is ki-, be kapcsolgat a kompresszor.
Mitől lehet? Volt-e már valakinek ilyen hibája, jelensége?
Ami furcsa számomra, hogy ha bekapcsolom a klímát akkor folyamatosan megy a ventilátor a motortérben?
Szerintem ez nem normális. Nálatok is megy folyamatosan?
-
folyamatosan nem kéne menjen szerintem
-
folyamatosan nem kéne menjen szerintem
Akkor már ketten gondoljuk így. :notworthy:
-
Klímát feltöltettem. Alapjáraton működik is rendesen, de terhelés alatt, gyorsítás (nem is kell intenzív legyen) ill. motorfékkel lassulás közben is ki-, be kapcsolgat a kompresszor.
Mitől lehet? Volt-e már valakinek ilyen hibája, jelensége?
Ami furcsa számomra, hogy ha bekapcsolom a klímát akkor folyamatosan megy a ventilátor a motortérben?
Szerintem ez nem normális. Nálatok is megy folyamatosan?
Ez egy érdekes tünet, az előző autómmal ( focus ) eléggé körbejártuk a problémát. Azért kapcsol ki mert megnő a nyomás és a nyomáskapcsoló letilt. Több klímás is gyakorlatozott rajta, de végül így maradt. cseréltünk nyomáskapcsolót, tágulószelepet, ( itt nincs fagyásérzékelő ) dehidratálót, próbából még kompresszort is. Természetesen ki lett takarítva a rendszer, a klímahűtöt is. Ezek után az volt hogy a Ford biztos ilyen. Itt untam meg. ( bőven 100 rugó felett ) A megoldás az volt hogy magasabb fokozaton járattam a szellőző ventilátort így nem tiltott.
Annak a hűtőventilátornak folyamatosan kell hogy menjen, ha nem működik valami okból akkor a klíma be sem kapcsol ! Minden autón !
-
Ez egy érdekes tünet, az előző autómmal ( focus ) eléggé körbejártuk a problémát. Azért kapcsol ki mert megnő a nyomás és a nyomáskapcsoló letilt. Több klímás is gyakorlatozott rajta, de végül így maradt. cseréltünk nyomáskapcsolót, tágulószelepet, ( itt nincs fagyásérzékelő ) dehidratálót, próbából még kompresszort is. Természetesen ki lett takarítva a rendszer, a klímahűtöt is. Ezek után az volt hogy a Ford biztos ilyen. Itt untam meg. ( bőven 100 rugó felett ) A megoldás az volt hogy magasabb fokozaton járattam a szellőző ventilátort így nem tiltott.
Annak a hűtőventilátornak folyamatosan kell hogy menjen, ha nem működik valami okból akkor a klíma be sem kapcsol ! Minden autón !
Köszönöm a válaszod. :notworthy: Ezt nem szeretném utánad csinálni, hogy kicserélek több dolgot is és nem oldódik meg a probléma, marad a jelenség, a pénz meg huss.
Lehet a Ford ilyen, már csak a magas ventilátor fordulat a kérdés.
-
Klímát feltöltettem. Alapjáraton működik is rendesen, de terhelés alatt, gyorsítás (nem is kell intenzív legyen) ill. motorfékkel lassulás közben is ki-, be kapcsolgat a kompresszor.
Mitől lehet? Volt-e már valakinek ilyen hibája, jelensége?
Ami furcsa számomra, hogy ha bekapcsolom a klímát akkor folyamatosan megy a ventilátor a motortérben?
Szerintem ez nem normális. Nálatok is megy folyamatosan?
Ma megnéztem a Mama MK6-án (manuál klíma). Ott is hűt rendesen, és terhelésre (fordulatszám növelés helyben járatáskor) ott is kikapcsol a kompresszor. A ventilátor klímával együtt indul ott is, viszont alacsonyabb fordulaton megy. Igaz arra 2 db két vezetékes stekker megy, míg a mienkre (MK7) csak 1 db két vezetékes.
Azt nem értem, hogy a miénken miért megy max fordulaton a ventilátor!? Szerintem ez nem normális.
Itt csak egy fokozata lenne? Mi vezérli a ventilátort, és sebességét?
Forscannel volt egy hibakód P0691 - Alacsony fordulatszámú ventilátor kimeneti áramkör hibás működés - zárlat a testhez.
Töröltem, de egyszer visszajött, azután nem. Nem tudom, hogy az nem generálhatta-e ezt a hibakódot, hogy a klímásnál nyomás tesztnél, kivettük a ventilátor reléjét.
-
Szia! Amíg jóvoltából az enyémben a klíma addig fordulaton időnként ki és be kapcsolgatott. A ventillátor bekapcsolás után folyamatosan ment, szerintem nem nagy fokozaton. Tavaly tél után nem volt jó a klímám. Elvigyem forsca ahol nyomaspobaztak, feltöltötték, jó is volt. Most februárban már nem kapcsolt be. Izzocsere jobb oldalt, lámpa ki. Kivancsisagbol levettem a szárítószűrő töltőcsatijáról a műanyagot, láss csodát bugyborékol kifelé az anyag. Gondolom itt engedte el. :(
-
Szia! Amíg jóvoltából az enyémben a klíma addig fordulaton időnként ki és be kapcsolgatott. A ventillátor bekapcsolás után folyamatosan ment, szerintem nem nagy fokozaton. Tavaly tél után nem volt jó a klímám. Elvigyem forsca ahol nyomaspobaztak, feltöltötték, jó is volt. Most februárban már nem kapcsolt be. Izzocsere jobb oldalt, lámpa ki. Kivancsisagbol levettem a szárítószűrő töltőcsatijáról a műanyagot, láss csodát bugyborékol kifelé az anyag. Gondolom itt engedte el. :(
Ha bugyogott akkor bizonyára. Ki kell cserélned a dehidrátort, és feltölteni.
Nekem viszont nem tudom miért pörög annyira a ventim.
-
Ma megnéztem a Mama MK6-án (manuál klíma). Ott is hűt rendesen, és terhelésre (fordulatszám növelés helyben járatáskor) ott is kikapcsol a kompresszor. A ventilátor klímával együtt indul ott is, viszont alacsonyabb fordulaton megy. Igaz arra 2 db két vezetékes stekker megy, míg a mienkre (MK7) csak 1 db két vezetékes.
Azt nem értem, hogy a miénken miért megy max fordulaton a ventilátor!? Szerintem ez nem normális.
Itt csak egy fokozata lenne? Mi vezérli a ventilátort, és sebességét?
Forscannel volt egy hibakód P0691 - Alacsony fordulatszámú ventilátor kimeneti áramkör hibás működés - zárlat a testhez.
Töröltem, de egyszer visszajött, azután nem. Nem tudom, hogy az nem generálhatta-e ezt a hibakódot, hogy a klímásnál nyomás tesztnél, kivettük a ventilátor reléjét.
A Focus-nál is alacsony fordulaton ment a ventilátor amikor bekapcsoltam, csak nagy melegben,kis sebességnél ( pl: rutinpálya ) kapcsolt be a magasabb fokozat. Én megnézetném azt a hibakódot, nem hinném hogy csak egy fordulata lenne a venti-nek.
-
A Focus-nál is alacsony fordulaton ment a ventilátor amikor bekapcsoltam, csak nagy melegben,kis sebességnél ( pl: rutinpálya ) kapcsolt be a magasabb fokozat. Én megnézetném azt a hibakódot, nem hinném hogy csak egy fordulata lenne a venti-nek.
A Forscan sem 100 %-os. Keresi a venti alacsony fordulatát, de sajnos nincs. Két vezetékes, egy fokozatú.
Nyomáskapcsolót a klímahűtő utánit (4 vezetékes) is cseréltétek, vagy csak a dehidrátorban lévő 2 vezetékest?
-
A Forscan sem 100 %-os. Keresi a venti alacsony fordulatát, de sajnos nincs. Két vezetékes, egy fokozatú.
Nyomáskapcsolót a klímahűtő utánit (4 vezetékes) is cseréltétek, vagy csak a dehidrátorban lévő 2 vezetékest?
A magasnyomású kapcsolót, ami a tűzfal előtt van. Ez a belső elpárologtató előtt van.
-
A magasnyomású kapcsolót, ami a tűzfal előtt van. Ez a belső elpárologtató előtt van.
Lehet ugyanarról beszélünk, csak a Focusban máshol van.
https://farm8.staticflickr.com/7700/17273343925_59462e8d59_o.jpg
A piros keretesre gyanakszom 19D594, de nem tudom, hogy rossz-e?!
-
Lehet ugyanarról beszélünk, csak a Focusban máshol van.
https://farm8.staticflickr.com/7700/17273343925_59462e8d59_o.jpg
A piros keretesre gyanakszom 19D594, de nem tudom, hogy rossz-e?!
Szerintem is ez lehet az ! Ha a "19D990" tágulószelep az ezt követő csőben van, akkor igen. Azt hogy jó-e , a klímásnak látni kell a nyomásértékekből. Klímahasználat közben. Nálam is felesleges volt a cseréje.
-
Szerintem is ez lehet az ! Ha a "19D990" tágulószelep az ezt követő csőben van, akkor igen. Azt hogy jó-e , a klímásnak látni kell a nyomásértékekből. Klímahasználat közben. Nálam is felesleges volt a cseréje.
Szerinte túl a alacsony nyomáson kapcsol. Tudja valaki, hogy ennél a Fiestánál mekkora nyomásnál (gyár szerint) kell kapcsolnia?
-
Szerinte túl a alacsony nyomáson kapcsol. Tudja valaki, hogy ennél a Fiestánál mekkora nyomásnál (gyár szerint) kell kapcsolnia?
Focus-nál 1.5.....2.9 Bar-nál kell kapcsolni. Szerintem a fiesta is hasonló érték 8)
-
Focus-nál 1.5.....2.9 Bar-nál kell kapcsolni. Szerintem a fiesta is hasonló érték 8)
A visszamenő ágban annyinak kell ennie a nyomásnak és akkor kapcsolja le a kompresszort?
Ha jól emlékszem, ~2 Bar körül volt, amit sokallott a klímás. Akkor lehet nincs is baja?
-
Sziasztok! Valaki tud ajánlani klímást Zalaegerszeg Szombathely környékén? Válaszotokat előre is köszönöm!
-
hello!
a fűzésventillátor egyik pillanatról a másikra megszűnt működni. egyik állásban sem megy. van ötlete valakinek, hogy mi lehet a baj? elsőként lecsekkolnám a biztiket, de vajon melyik bizti felel érte? 2002-es tdci
-
sziasztok!
A fűtésventillátor egyik pillanatról a másikra megszűnt forogni, bármilyen állásban is van a kapcsoló. Melyik biztosítékokat nézzem át? Sajna nem igazán találtam a neten keresve olyan biztitábla rajzot, ami nekem kéne. Ha van vkinek, akkor azt is megköszönném.
-
Szia! Nekem tdci van bubilámpás, a biztosíték tábla a kesztyűtartó mögött van. A kesztyűtartón rajt van melyik biztosíték mié. Ha az jó akkor még kell nézni megy e áram a ventillátorhoz.
-
Szia! Nekem tdci van bubilámpás, a biztosíték tábla a kesztyűtartó mögött van. A kesztyűtartón rajt van melyik biztosíték mié. Ha az jó akkor még kell nézni megy e áram a ventillátorhoz.
az a baj, hogy nekem már nincs ott a matrica, ezért kérdeztem, hogy melyik biztosítékokat kell átnézni?
-
Az autó kézikönyve megvan? Abban is benne van a biztitábla rajz, ha jól emlékszem..
-
Elvileg ez egy mk6 fiesta biztitáblája ami a kesztyűtartó mögött van. Remélem segített.
-
1000 hála és köszönet. Megnézem :)
-
Sziasztok!
Érdekes problémám van a klímával, mégpedig az, hogy normálisan mükszik egészen addig, amíg menet közben nem nyomom neki egy kicsit jobban, 80-90 km/h tól fölfele, gondolom mikor jobban fölmelegszik a motor, pl. kerülésnél, autópálya, egyszerűen úgy gondolja, hogy nem hűt tovább és aztán így is marad! A probléma a hűtőfolyadék feltöltése után sem szűnt meg, esetleg találkozott már ilyennel valaki?
-
Sziasztok!
Érdekes problémám van a klímával, mégpedig az, hogy normálisan mükszik egészen addig, amíg menet közben nem nyomom neki egy kicsit jobban, 80-90 km/h tól fölfele, gondolom mikor jobban fölmelegszik a motor, pl. kerülésnél, autópálya, egyszerűen úgy gondolja, hogy nem hűt tovább és aztán így is marad! A probléma a hűtőfolyadék feltöltése után sem szűnt meg, esetleg találkozott már ilyennel valaki?
Csak padlózásnál? Utána újra működik?
-
Ha lazán felgyorsítok kb. 80-ra és tartom, akkor minden oké, hűt ahogy kell, de ha már 100-ra felgyorsítok és tartom, vagyis nem jövök le rögtön vissza, akkor fújja azt a jó meleg levegőt ami nyáron amúgy is beáramlik és aztàn nem is hajlandó újra hűteni a következő nagyobb pihenőig!
-
Ha lazán felgyorsítok kb. 80-ra és tartom, akkor minden oké, hűt ahogy kell, de ha már 100-ra felgyorsítok és tartom, vagyis nem jövök le rögtön vissza, akkor fújja azt a jó meleg levegőt ami nyáron amúgy is beáramlik és aztàn nem is hajlandó újra hűteni a következő nagyobb pihenőig!
Klíma közeg (gáz) megfelelő mennyiség van benne? Klímásnál voltál a hiba megjelenése óta?
-
Igen, amikor vittem szervízre akkor állítólag fel lett a klíma is töltve, mivel mondtam a mesternek, hogy szórakozik a klíma és ő egyből rávágta, hogy biztos csak utánna kell tölteni. Aztán, hogy ő mit vagy mit nem csinált vele, azt sajnos nem tudom.
-
Igen, amikor vittem szervízre akkor állítólag fel lett a klíma is töltve, mivel mondtam a mesternek, hogy szórakozik a klíma és ő egyből rávágta, hogy biztos csak utánna kell tölteni. Aztán, hogy ő mit vagy mit nem csinált vele, azt sajnos nem tudom.
Ez kb egyenlő azzal, hogy nem voltál klímásnál.
Rávágta, hogy biztos csak rá kell tölteni? Nyomáspróbát is kell végezni, ha kevés benne az anyag, hogy nincs-e szivárgás. Ha meg túl lett töltve az is lekapcsolhatja a klímakompresszorodat. Melegszik a rendszer, nő a nyomás, stb.
-
Igen, azt mondta, hogy valószínüleg csak fel kell tölteni, de ha csinált is vele valamit, az nem segített.
-
Igen, azt mondta, hogy valószínüleg csak fel kell tölteni, de ha csinált is vele valamit, az nem segített.
El kell menni vele egy igazi klímáshoz, aki nem csak tölteni tud, hanem javítani is!
-
Sziasztok. 2006- os 1.4 benzines manualis klímám van. Nyáron észrevettem, hogy minden normálisan működik viszont, a hűtés majdnem egyenlő a nullával. Elvittem szerelőhöz, feltöltötte,azt mondta ez a baj ,de kb 1 hónap után ismét alig hűtött. Szivároghat valahol ? Szerintem mast nem csinált csak feltöltötte. A kondenzvíznek hol kell mormalis esetben távoznia a fiestában? Mert én láttam néha kb a kormány alatti részen az autó alatt kis vizet klímahasználatkor . Tud valaki esetleg jó klímást Pécsen vagy környékén ? Köszönöm ! Ja igen, és néha hallok olyan érdekes hangot a műszerfal előtti részről indításkor mintha valami bugyogna egy darabig majd abbamarad.
-
Sziasztok. 2006- os 1.4 benzines manualis klímám van. Nyáron észrevettem, hogy minden normálisan működik viszont, a hűtés majdnem egyenlő a nullával. Elvittem szerelőhöz, feltöltötte,azt mondta ez a baj ,de kb 1 hónap után ismét alig hűtött. Szivároghat valahol ? Szerintem mast nem csinált csak feltöltötte. A kondenzvíznek hol kell mormalis esetben távoznia a fiestában? Mert én láttam néha kb a kormány alatti részen az autó alatt kis vizet klímahasználatkor . Tud valaki esetleg jó klímást Pécsen vagy környékén ? Köszönöm ! Ja igen, és néha hallok olyan érdekes hangot a műszerfal előtti részről indításkor mintha valami bugyogna egy darabig majd abbamarad.
Ezért szokták megszínezni, hogy látszódjon ha ereszt valahol. UV lámpával ellenőrzik.
Igen, klíma használatkor szokott kondenzvíz csöpögni a motor alatt, középen.
-
Nos van egy klíma hibánk. Egy klíma cső, vagy csatlakozásánál szivárog.
1361398 a cső cikkszáma és elég drága 36-48000 Ft.
Volt már valakinek gondja ilyen csővel? Mi lett a megoldás? Javítható volt vagy csere?
-
Szia!
Látom budapesti vagy probálkozz velük.
Bár én szervocsövet javitattam velük , de szerintem ebben is tudnak segiteni ahogy látom a szolgáltatásuk leirásában.
Töredék áron javitattam mint emannyibe egy uj került volna.
Ja és azota sincs gondom azzal a csövel.
http://www.hefal.hu/index.php/hu/ (http://www.hefal.hu/index.php/hu/)
-
Szia!
Látom budapesti vagy probálkozz velük.
Bár én szervocsövet javitattam velük , de szerintem ebben is tudnak segiteni ahogy látom a szolgáltatásuk leirásában.
Töredék áron javitattam mint emannyibe egy uj került volna.
Ja és azota sincs gondom azzal a csövel.
http://www.hefal.hu/index.php/hu/ (http://www.hefal.hu/index.php/hu/)
Köszi. Ez el fog még húzódni, idő hiány miatt is, de ha lesz megoldás referálok.
-
Nos van egy klíma hibánk. Egy klíma cső, vagy csatlakozásánál szivárog.
1361398 a cső cikkszáma és elég drága 36-48000 Ft.
Volt már valakinek gondja ilyen csővel? Mi lett a megoldás? Javítható volt vagy csere?
Megoldás született.
Nem vettem gyári csövet 48000-ért, sem Hellát 37000-ért, + munkadíj + klímatöltés.
Találtam egy helyet (http://www.hullokft.hu/), ahol megjavították a csövet, kicserélték a kapilláris szűrőt, feltöltötték a klímát 34290 Ft-ért. Remélem most már sokáig jó lesz.
Amelyik cső nem javítható, ahelyett tudnak gyártani is. Javítanak akár babakocsit is, műanyagot, pótolnak letört lámpafület, stb.
-
Sziasztok,
nekem az a problémám, hogy kitisztítottam habbal a rendszert, de nem láttam távozni a kondenzátumot, pedig járattam legalább 10 - 14 percen keresztül. Arra gyanakszom, hogy el lehet dugulva a leeresztő csonk.
Valaki meg tudná mondani, hogy hol találhatnám a leürítő csonkot, ahol távozik a kondenzvíz, mert eddig nem találtam meg, illetve, ha tényleg el van dugulva, hogy/mivel érdemes kitakarítani?
2004-es MK6-os, 1.3-as benzines Fiestám van.
Előre is köszi a segítséget!