Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : FordTom 2009 January 05, 01:15:31 AM
-
Lehetséges? Ha igen merre kell ezt belőni? Vagy esetleg AC pumpa csere? Fogyasztás biztosan nőne de kíváncsiság hajt hogy merre hol...
-
nyomásszabályzónál lehet vmennyit állítani
-
okéé és az merre van? :D kb? az szívósor fele keressem?
-
ezt ki tudnátok fejteni bővebben?
mert mostanába engem is az foglalkoztat hogy lehetne növelni a befecskendezési nyomást!
nekemm cvh efi van!
előre is köcy!
-
azóta én is várom a választ :D
-
ma levakoltam a szabályzot és huhu kapszkodni kellett 1 kicsit a kormányba!!
csak nem merem igy hagyni nehogy vége legyen az acnek,vagy szétszáljanak a csövek!!
léccy segitsetek!
-
minek emelgetni a nyomást??
elmesélitek??
-
nagyobb nyomáson aprobb cseppekre porlad a benzin igy elvileg jobban keveredik a levegővel,jobb lest az égés!
pl dizel motorok,vagy még sorolhatnám más dolgoknál is!
-
aha értem.....és mit csinálsz az emelt nyomással bejuttatott többlet benzinnel???
szerinted nem arra a nyomásra tervezték a befecskendezésed amit gyárilag beállítanak??
ott jó a porlasztási képe....
a dízelt meg nem hozzuk már fel.....ahol öngyulladás van!!!!
érdekes,hogy nekem sikerül gyári benzinnyomással is 650 LE-t csinálni.......
de emeljétek..pont semmi nem fog történni
-
A benzin nyomásszabályzó tuning!?
Apróbb cseppekre porlad a benzin? ??? Nem kötekedek, de ez nem így van! A nyomás növelésének az lenne elviekben a célja, hogy az adott keresztmetszetű nyilláson egységnyi idő alatt nagyobb mennyiségű gáz/folyadék áramolhasson át! ;) Nagyobb nyomás=több benzin a hengerbe! Több benzin pedig tuti nem fog bejutni, mert ha több benzin kerülne ugyanynnyi levegőhöz, akkor az a bizonyos lambdaszonda úgy számolná ki neked, hogy a következőkben hígabb keveréket juttasson be neked az injektor. Így megmarad az optimum! Ebből kifolyólag esetleg rugalmasabb lehet kicsivel a motor, jobb lesz talán a gyorsulás, de plussz lóerők nem lesznek!
-
650 paci van a sasban Szabyk? ;) :notworthy:
Nem is tudom hogyan konstatáljam! Hát, le a kalappal! Nem Nyíregyházi vagy véletlen? Ott is van egy ilyen szörnyeteg! ;)
-
Kezdem lassan érteni ,hogy miért van(volt) minden általam vett autóba valami értelmetlen házi barmolás. A hülye következő tulaj meg keresheti
meg javíthatja a kóklerkedés okozta rejtett hibákat. Ne kisérletezzen senki ilyen hülyeségekkel főleg ha mástól kell megkérdeznie ,hogy hol van az alkatrész amit hackelni akar... :(
-
Nem Nyíregyházi vagy véletlen? Ott is van egy ilyen szörnyeteg
nem,bp-i vagyok.....a nyíregyházi még 300 sincsen...de ismerem,már hívott párszor...... ;)
-
semmivel nem lesz jobb sem erősebb az autó!!!
-
hm.. és akkor a síma 1.4 CVH-t hogyan lehet megpiszkálni?
-
ha kicseréled a motort...
gondolom nem akarsz százezreket rákölteni.....de 1.5 millióból csinálok neked 400Le-t......csak szólj,ha kell ;)
-
szabyk fönök mk4-be 1.7-es puma motort mennyiért raknál bele? ???
-
nekem csak pár lovacska kellene nekem pluszban.... ::)
-
akkor tegyél bele egy 1.6 vagy 1.8-at ;)
-
nekem csak pár lovacska kellene nekem pluszban.... ::)
CFI->EFI
-
lehet nem köztéma,de te miket csináltál a motoron hogy 650le lett???
egyáltalan mijen motor is ez pontosan?
miket csinálnál 1,5milláert a motoron szabyk?
-
komplett kipuffogó rendszer(leömlő főleg) +sportszűrő , sportgyertya,+kábelek, Felesleges súly kivétele,
Ezek összessége sem olcsó ha igényes! Ezen felűl annyival nem nő a telljesítmény,hogy megérje egy 1.4 motornál.
Továbbá külömböző elektronikát befolyásoló okosságok. (ál lambda jel, maf/map) stb... ez persze függ attól milyen a motorod. Ráadásul telljesen,majdhogynem hibátlan motor kell hozzá.
...szerintem
-
abba lehet igazatok van hogy a lambda miatt bevariál a vezérlő!
de az tuti minél nagyobb a nyomás annál jobban porlasztodik a folyadék!
azért nem benzint irtam mert a gázolajnál is meg a viznél is igy van!
nem hulyeségből használnak a dizel motoroknál 100-1500bárt vagy még nagyobb nyomást!
meg mivel traktoros vagyok és vegyszerezéskor ugyanugy be kell állitanom a nyomást hogy mennyire porlassza a vegyszert a gép!lényeg ha a gépen fel veszem a nyomást ugyanazzal a fuvokamérettel a vizből akár ködöt is tudok csinálni!!
-
ryan!
magyarúl hengerenkénti injektor? meg gondolom másik injektor vezérlő is egy kanyarral....
-
Olvass és tanulj ;) :-X
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=33&t=1882
-
sportgyertya,+kábelek
Fordnál ezek kilőve...
szabyk is gyárit használ ha jól tudom!
egyszerüen csak a gyárival megy jól...
-
ryan!
magyarúl hengerenkénti injektor? meg gondolom másik injektor vezérl? is egy kanyarral....
nálad nehéz a helyzet...
elektronikusgyujtás,szivósór, komplett injektorokkal mindennel kábelköteg,ac....
jobban jársz azzal a donorral ami fent van használt autón 70ért...
1.4 EFI f<kukac>sza Xr forma plüs ülés...stb
-
hát igen... ezzel a mezitlábassal megvan kötve a kezem de rendesen :( akkor 1xűbb ha az 1,4-et 1.6ra csinálom
-
sportgyertyát felejtsétek már el semmire se jó! a kábel sem lesz jobb attól hogy rá van írva hogy tuning... ne legyetek már ennyire naívak!
-
Sudye!De az érzés amikor meséled a raj haveroknak hogy nini!! tunying káááábel,meg tunying gyeeeertya odabasz :-X
A köv projekt a turboboost gomb megtanítom a compit rá esküszöm csak ott bal oldalt azt a csavart megfordítom és kész is! ;D :-X
Viccet félre téve.
Mindenhol téma ez és mindig oda lyukadnak ki hogy motor csere!!!
-
Norbi! és az az érzés milyen amikor a haver kiröhögi hogy milyen egy sötét marha hogy ezeket elhiszi? :D na én az ilyen haver szerepében szeretek lenni :D
-
kismociból is lehet komolyat csinálni csak pénz kérdése ;)
vezérlés dugó meg társaik ;)
1,8 d mocit szeretnék majd építteni úgy hogy nem túrbóval csak szimplán de menjen mint állat ;)
kb 2 év múlva ;) de lehet addigra meggondolom magam.
-
Vadi 1.8TD-t bele és máris lesz 60ból 90+ paci 8) ;)
-
én is igy vagyok vele pedig nekem ott van az rs moci is felujitásra várva 150loval de szivesebben piszkálom az 1,6osat!
lehet huje vagyok de ez van!
-
ha sok pénzed van ....hajrá......
én nem választanám ezt az utat......
-
cegyszer ugyis eljön az ő ideje is!
de még mindig nem mondtad mijen mocid van szabyk!???
-
egyedi 2.0 zetec...
-
picit módosítottam a tavalyi aláírásom ;)
-
linkelem az aláírásod szabyk papa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=yUwbXifwlRw&NR=1
nagyon szép és gratula :notworthy:
esetleg megoldható hogy eme kocsival élőben egy kicsi klubtalin találkozzunk?tehát rendszámos a kocsi?
-
nem igazán rendszámos a kocsi.....picit nem gyári...pl az eleje egy barabban levehető üvegszál....és kb oldalanként 15cm szélesítése van,hogy elférjen a 10.5x26-os gumi....
-
le a kalappal!
nem semmi géped van!!!
hogy birtad beletomni a fiestába a 2000res turbot????????
de azert priviben elkuldhetnéd miket csináltál a motoron,meg 1-2pontosabb adatot!!! ;D
naon kiváncsi vok mi lehet abba,azon a motoron!!!
köcyke!!!!
-
2.0 zetec-et betenni nem nagy kunszt.....
ha kell beteszem bárkinek!!!
a többit hagyjuk...hogy nekem mi van cserélve.....az öntvénye gyári meg a főtengely.....más semmi....
itt az utólsó 2-3 év,....cca
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=33&t=1882 (http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=33&t=1882)
meg itt...
http://www.timeslip.hu/szabyk/ (http://www.timeslip.hu/szabyk/)
olvassátok...
-
a szivosort ra vetted vagy csináltattad?
a szelepek gyáriak vagy nagy szelepek?esetleg véknyitott szelepszárral?
tuti hogy neked a gyári 3 bárrol megy a rendszered?
vagy csak rá tettél még 1 porlasztosort?
bocsi ha ezeket is leirtad csak tulszaladtam rajtuk!
akkor most neked joformán a mocid 1 2000res zetek,átalakitott szivosorral,turboval,kibővitett,polirozott járatokkal,sportveztengellyel,fokolhato veztengellyel?
és ennyivel ki tudtál belőle hozni 600 lovat????nem semmi vagy!bocsi ha kihagytam vmit!!!
-
a szívósort csináltam...
a szelepek nagyobbak 33szívó 30kipuff.....cosworth(a gyártó)
tuti hogy 3 baron meg...1600ccm-es injektorokkal....
a mocim jóformán...2.0 zetec az öntvény és a főtengely gyári a többi minden race.....
elég hosszú lenne leírni mindent....de az autó ára kb egy úf Focus ST háromnegyede......;)
-
És mennyiben lenne egy ilyen 2.0. motor behelyezés cakk-pakk? Kíváncsi lennék mert hasonlón gondolkodom. :-X
-
mondtam 1-1.5mill a 400Le....
ha csak simán kell(136Le) akkor beszerelve olyan 150-200k
-
Nem is olyan veszélyes ez az összeg, mondjuk utcára mindennapi használatra elég a 136le is, szerintem. Nekem még mindig a Puma 1.7-es motorja a szimpatikus ami hasonló paraméterekkel bír (asszem125le). Külföldi fórumon olvastam hogy egy az egyben belemegy nem kell alakíttani semmit. Majd kíváncsi leszek :laugh:
-
egy az egyben tuti nem megy bele...
de a zetechez sem kell vágni semmit!
és picit egyszerűbb szerezni
alkatrész is van hozzá
meg nyomatékosabb is...
kb ennyi
-
Te válalsz is ilyen motorberakást vagy csak saját célra? Ez 150-200 motorral együtt vagy az még rá jön?
-
vállalok...
ha hozod a motort nekem az a legjobb;)
az ár megbeszélés tárgya.....
-
Nekem okt.-ben lesz a műszaki utánna szeretném megoldani ezt a dolgot. Ilyenkor a motortér át lesz alakítva, ugyértem még vissza lehet rakni a régi mocit is? Ez a motor amit te mondasz az az ami a régi mondeókban van?
-
a motortérben nem változik semmi
egy az egyben visszameg a gyári motor is...
igen ez a motor az MK1 mondeójé....mondjuk tőlem lehet focus is vagy MK2 mondeo csak azt nehezebb szerezni....
-
Akkor majd visszatérünk rá. Amúgy érdemes lepapírozni vagy sem, mert nekem mindennapi használatra kell!? Ezekben a dolgokban is jártas vagy?
-
papirozást felejtsd el lehetetlen jah és ha lehetséges is akkor is 2db mk4 ára lenne :-\
-
Van pár alternatív megoldás,de nem adok tippeket inkább.
Halkan megjegezném, én még nem találkoztam motortérbe bújó,motorszámot kutató kékruhással. Persze amit nem látok az nembiztos,hogy nem létezik.
-
sose néznek motorszámot...
csak a vizsgán...
vagy ott sem ,)
-
eredetvizsgán néznek :) amúgy nem szokás. :)
-
csak akkor van gáz ha vki nem birja visszafogni magát és a rend őrei meglátják a cm3it a forgalmiba!
szerintem kiváncsiak lesznek egyből hogy birt az a kis motor ugy menni!felénk már 1cer lebukott igy 1 srác!
-
motorcsere nélkül is normálisan kell közlekedni. a közút nem versenypálya ezt senki ne feledje el!
-
Azért gonoltam volna a puma motorra mert az jobban hasonlítt az 1.25-ös zetecre nem olyan feltünő mint egy 2.0-ás motor. Én sem akarok versenyezni de néha jó lenne egy erősebb motor ezért fontolgatom a motorcserét. :)
-
lehet azt is....
ha hozod mi megcsináljuk..;)
-
de ha arról lenne szó ti is be tudjátok szerezni a motort? Ez az átépíttés az elektronikus dolgokra is vonatkozik( visszajelz?k,fordszámmér? stb)??
-
én nem nagyon tudok 125Le-s puma motort eladót..szerintem ha van is rohadt drága,de ha kell beszerzem..
a beszerelés mindenre vonatkozik igen.....
-
köszönöm addig is még visszatérünk rá!
Addig is további jó Fiestázást :-X
-
És még gyűjthetsz komolyabb fékekre és futóműre is.
De legalább lesz egy 1 -1.5 millió körüli ráfordított összegű fiesta-d amit nem lehet eladni átírással csak újabb motorcserével a gyárira:)
Lehet én vagyok a hülye meg nemtudom milyen, de ennyi ráfordításból már vennék egy v-tech civic-et.
Vagy ha már mindenképp ford meg puma motor akkor egy gyári pumát...
-
az mk4-es fiesta féke és futóműve van a puma alatt is, mivel a puma a fiesta padlólemezére épült. Tehát a futómű és fék már megvan :laugh:
-
@Ntb: azt a civices beszólást meg se hallottam. motorcserét ha jól csinálod és jó motort raksz be fékestül nem lesz 1-1,5 millió.csak kb fél misi. :)az messze nem egy másik autó ára. Másik kérdés, ki az aki eladásra tartja az autóját? én őszintén nem akarom eladni. új autót nem vennék, japán csodát szintén nem vennék.
bull: az lehet de az 1.25 és az 1.7 féke között lehet különbség.
-
Csak elfelejtetted hozzászámolni a mostani autója árát.
-
kb 4-500e az. de azt minek számoljam? ma eladni nem lehet autót normális áron, és ezt nem kell rákölteni ez már megvan. amúgy meg a gyári motort ha elrakod 1 nap alatt vissza lehet mindent alakítani ha normálisan lett összerakva a kocsi.
-
láttam már pumát szédszedve és annyi volt a különbség hogy hütött tárcsa volt rajta, lehet hogy picit nagyobb de nekem nem tünt fel.
Ntb: nem veszek se hondát sem mást mert akkor az adóm is több lenne de így csak az 1.25-után fogok fizetni, és jó lesz láttni arcokat amikor a kis autó megy mint a golyó, ekkora kasztniba elég a 125le. Ennek az autónak a nagy hibáit kijavitottam tudom mi van még hátra, semmi kedvem előről kezdeni
-
egy biztos mondeo nyerget és tárcsát kell rárakni előre és fasza lesz ::)
-
látom a vérbeli fordosok velem vannak!!!!!!!!! :-X
-
"amúgy meg a gyári motort ha elrakod 1 nap alatt vissza lehet mindent alakítani ha normálisan lett összerakva a kocsi."
- Így van ahogy mondod , majd újabb 200 ezerért visszateszik neki . Avagy műszaki vizsgák,mert ugye nem adjuk el! Hopp kezdésnek motorcsere 200 ezerért +vizsgadíj . (mert mókolni ugye nemszabad)
-Így festene a dolog jelenleg, Vagy megtanul az ember motort cserélni és akkor sklappol minden.
- Ne adja ég,de betétlapot se kelljen kapnod sose,mert a kárfelmérő/biztosító sem repesne a motor láttán.
Ekkor merül fel bennem ,hogy megéri mindez összegben,eredményben és szarakodásban? Főleg ha már szóbajött az adó is...
És az arcok majd biztos meglepődnek 100LE alatt hogy megy a fiestad mint a golyó. Éljen a Streetracing...!
Az autóeladásról meg annyit, hogy szerintem senkinek sem az élete autója jelenleg amit birtokol, hogy ne adja el valamikor. Így az első autómnál gondolkodtam friss jogsival.
Egyébként meg sok sikert a motorcseréhez.
Nade mostmár benzinnyomást emeljünk inkább,ha ez a cím :)
-
200 ezerért +vizsgadíj .
:evil6: :laughing4: :laughing5:
-
igaz!
motorszakik!
mijen nyomást birnak el a gyári porlasztok anélkülhogy ne legyen utáncsepegés????
szerintetek meddig lehet emelni a nyomást?ameddig birja az ác?vagy a kettő közé?(gyári érték)
-
az utolsó off! mindenki saját maga döntse el mire költi el a pénzt, ezt a 200ezret nem tudom honnan szedted. Persze minden legálisan fog történni, ja majd egyszer így 1.2 után fogok fizetni a műszaki meg ugy megy mint most 4 éve nem látták az autót mégis van műszakim ;) csak kell egy kis utánna járás meg + 5ezer ft és kész is. És eszemben sincs eladni minek azért hogy csak ujabb legyen azért nem fogom. A kárfelmérőre meg csak annyit nem kell összetörni.
És lehet benzinnyomást emelni
-
Igen,így van! Telljesen igazad van. Ha a műszaki megoldott akkor már mindjárt másképp fest a dolog ,csak nem akartam itt reklámozni a dolgot.
dejdo: nincs sok értelme igazából, csinálhatsz 10bar-os nyomást is ,nem fogsz vele elérni sok mindent. A motor 3-ra van belőve. Ha felemeled akkor benzinben dús keveréked lesz és fulladni fog a motor.
-Lambda szonda korrigálni fogja,ha pedig nincs lambda és mégis emelt a nyomás , az szépen majd megsütögeti a szelepeket.
Nemvéletlenűl a motor állítja magának a keverék arányt és nem a vezető. És ezt nem a levegővel tudja szabályozni hanem az üzemanyaggal. Ezért te csak a levegőt szorítanád ki a többlet üzemanyaggal ami nem túl hatásos telljesítmény növelés szempontjából. Viszont remek fogyasztás növelésre.
-
én mikor össze törtem nem nézték a motort csak a forgalmit ::)
-
Miért akartok nyomást emelni?Permetezni akartok a kocsival?
Jobbaknál egy motor csere 1üveg üditő meg pár darab péksütiből kijön ;)
Ha már megvan a moci persze :-X
-
ehhh!!!!azt csak PÉLDÁNAK hoztam fel!!!!
nehogy azt higgyétek nekem hogy csak 1 hülye paraszt vok!!!!
mind1!lényeg :kiprobáltam,muködött!ment is nagyon!márcsak a szabályzást kell befolyásolnom és kész!!!
de ha 1szer jo lesz,működik,bizonyisten elviszem valamejik talira valahogy!!minden fanatikustol aki ellenezte tapsvihart várok!!!! ;D
-
akkor 7 bart neki(azt még kibírja talán vissza is zár)......hátha 1000le lesz ;)
és mivel ez a tuning nem kerül pénzbe csináld meg mindenkinek aki szeretné!
komolyan...mint ha a falnak beszélne az ember..szerinted ha ilyen egyszer lenne nemmindenki ezt csinálná??
mindegy én lesz..om,te dolgod...
-
A visszafolyó benzincsövet is ki lehet iktatni, és akkor direktbe kapja a motor a cuccot ha kell hanem...ezesetben a gumi benzincsövek működhetnének amolyan turbóként is! nem vicc . Csak nem sokan akarnak 50literes fogyasztást, tömítések durranását, motortüzet, leégett szivattyút stb...sorolhatnám. ;)
Tőled sem szeretnék autót vásárolni :-\
-
"amúgy meg a gyári motort ha elrakod 1 nap alatt vissza lehet mindent alakítani ha normálisan lett összerakva a kocsi."
- Így van ahogy mondod , majd újabb 200 ezerért visszateszik neki . Avagy m?szaki vizsgák,mert ugye nem adjuk el! Hopp kezdésnek motorcsere 200 ezerért +vizsgadíj . (mert mókolni ugye nemszabad)
hol rakják 200-ért be a motort? bazz az udvarba hátul kicseréli szinte bárki. kell hozzá egy zsiráf, vagy csörlő, vagy 3-4 erős ember azt kész. ha jól van összerakva akkor pikk-pakk megvan. vizsgán meg én még nem láttam motort bütykölő vizsgabiztost, pedig volt már pár vizsgán jelenésem, az egyetlen hely ahol nézték az az eredetvizsga.
-Így festene a dolog jelenleg, Vagy megtanul az ember motort cserélni és akkor sklappol minden.
- Ne adja ég,de betétlapot se kelljen kapnod sose,mert a kárfelmér?/biztosító sem repesne a motor láttán.
Ekkor merül fel bennem ,hogy megéri mindez összegben,eredményben és szarakodásban? F?leg ha már szóbajött az adó is...
És az arcok majd biztos meglep?dnek 100LE alatt hogy megy a fiestad mint a golyó. Éljen a Streetracing...!
a sok madár még el is hiszi. :) hidd el egy ideje benne vok az iparban és tudom miről beszélek. :)
Az autóeladásról meg annyit, hogy szerintem senkinek sem az élete autója jelenleg amit birtokol, hogy ne adja el valamikor. Így az els? autómnál gondolkodtam friss jogsival.
Egyébként meg sok sikert a motorcseréhez.
nekem sem életem autója, jelenleg üzemképtelenül porosodik szegény. De őszintén megmondom nem fogom eladni. és miért? mert szeretem a kocsit, nem túl drága fenntartani, és nem utolsó sorban eladni nem éri meg. lesz nekem másik autóm, ezt meg megtartom hobbinak. és nem kertes villában lakom a rózsadombon, hanem a belvárosban egy polgári lakásban. nem eladásra építettem meg, ha eladni akarnám akkor egy fillért nem költenék rá az állapotfenntartáson kívül.
Nade mostmár benzinnyomást emeljünk inkább,ha ez a cím :)
komolyan mondom hallgassatok a szakikra benzinnyomás ügyben. a gyárban vmiért ekkora nyomásra állították be, valsz mert az a legjobb a motornak. :) amúgy meg ha már tuningolgatunk akkor érdemes lenne az autó motorjának és futóművének felépítését is megismerni, megismerni az alapelveket, hogy amellett javítsunk az autón, azaz tuningoljuk, és ne csak tuningolásnak nevezett szakbarbárkodással rontsunk az autónk hatásfokán.
-
hol rakják 200-ért be a motort? bazz az udvarba hátul kicseréli szinte bárki. kell hozzá egy zsiráf, vagy csörlő, vagy 3-4 erős ember azt kész. ha jól van összerakva akkor pikk-pakk megvan. vizsgán meg én még nem láttam motort bütykölő vizsgabiztost, pedig volt már pár vizsgán jelenésem, az egyetlen hely ahol nézték az az eredetvizsga.
azé ennyire nem egyszerű a dolog....kell azért bakot gyártani...kábelköteget hekkelni...üzemanyagrendszer stb,stb...
de ha te megcsinálod a kertben zsiráffal pikk pakk 10ezeré akkor szóljál mer lenne neked munkám ;)
-
az átalakítás meg nem belevaló motor berakása nem ilyen egyszerű, de amihez megvan az üa rendszer, meg a bakok meg a kábelköteg az kivitelezhető ilyen körülmények között is. :) nem véletlen nem magam csináltam a saját motorcserémet sem. Amikor vissza kell rakni a gyárit, akkor lehet ilyen ha normálisan visszacserélhető módon lett megcsinálva.
-
azt nem is nehéz....
-
ezzel egyet is értek ;) ezért is írtam amit írtam, bocsánat hogy félreérthető volt :)
-
3-4 er?s ember azt kész.
elég kettő is ;D ::) :-X
-
vihetem az autókat????? :P
-
az igaz hogy nem nagy kunszt a hasonlo motort bevarázsolni a kocsiba!
tényleg joforman csak szerszámok,zsiráf,meg 1 kevés jozan paraszti ész kell és be lehet dobni!
tom én is magamba raktam be a mocimat a kocsiba!
csak én is akkor szoptam mikor jöttek a kábelezések,benzincsövek,stb!!!!
jol átkell előtte gondolni hogy csinálja az ember!
tom mert elősször én is elb....tam és szehettem vissza ki a mocit és előrről kezdhettem az egészet!
bár bevallom másodjára sikerült!
-
és akkor olyan motort aminem volt az adott modellben??
vagy csak 10db mondjuk és semmi alkatrész hozzá???
én ezekről beszélek...
én voltam az első olyan pl aki 2.0 Zetecet épített be.....és én vagyok az első itthon aki MTX75-öt rakott MK3 fiestába...sőt fiestába egyáltalán......én csináltam itthon egyedül Turbo-s zetec-et....stb...stb....
nekem nem meséljétek hogyan raktok be egyedül motort....nem ez a nagy kunszt...;)
-
ezt én tudom és elismerésem :notworthy: ! én pl típusazonos cserére gondoltam ahhoz elég volt 2 ember!
-
a te péledád azért tényleg 1 kicsit,sokkal másabb!
az enyémnél annyi volt hogy gyárilag karbis volt,csak én szerkesztettem át efire.
nekem csak az efivel voltak problémáim!de neked joformán a komplett motorral!
te példadatn ne vagyük ide szabyk!az már más kategoria!
de az biztos nem semmi munka lehetett.gratula!
én 200 lonéert is sirnék nemmég 600ért!
de azért majd ha lesz időm meg lovém remélem segitesz jotanácsaiddal az rs mocihoz!
-
így legyen ;)
-
motor és kocsi választásnál kell agyalni alkatrész ügyben... sógorom szívja a rudat mint az állat mivel van neki egy Renault 5 GT Turbo-ja és nem Alpine hanem vmi síma.. semmit se kap hozzá ha kap akkor is 2 hét alatt jut hozzá :-\
-
Az Alpine az nagyon megy :-X Tapasztalat, de soha többé nem ülnék be életveszélyes :o
-
hagyjuk ;)
-
az mijen?még nem hallottam rola!
milyen szive van?meséljetek!
és hogy ne térjunk el a témátol annak mekkora nyomásavan? ;D
-
ami cimbimnek van 1,4 turbo ennyit tudok róla karbis... folyamatosan henger fej baja van a benzin nyomását ne kérdezd lövésem sincs de fix h franciát soha.. annyi baj van vele h nem igaz
-
én se komálom őket!se az olaszokat!
szerintem a legjobb az amerikai,német,ruszki!
a ruszki csak azért mert halhatatlan!hiába üti -vágja az ember az megy! :laugh:
-
az fix!
am. milyen gyártmány a mi fordjaink? nem tudom hova sorolni őket... főleg ha vmi elromlik akkor hogy szidjam?!
mk3 1.4 cvh-nak elektromos az AC-ja?
-
A franciák is gyártják a Fordot, főleg az újabbakat.
Az én MK3-asom spanyol gyártmány...
-
ez is ojan már sajn amint a suzuki!
nálunk azt mondják hogy magyar pedig japán!
meg ugyanugy mint az audi!bár nem tudom muködik e még a gyár?
sajna a fordnál nem tom pontosan hogy van!de azt hiszem az europai tipusokat föleg a németeknél gyártják!
de valaki kiegészithetne hogy is van!
-
nem maga a gyártással nem vagyok tisztába mert bárhol gyárthatnak autót csak maga a Ford az hova valósi? Mert van Amerikai és Európai de Eu.-ban melyik ország?
-
Deutschland