Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK8 => : viktorwrz 2006 November 15, 16:10:10 PM
-
Most találtam egy holland oldalon az alábbi képeket az új Fiestáról.
Lehet véleményezni ;)
[a csatolmány törölve]
-
Hátulja király, eleje nekem nem jön be--->turcsi orr.
-
Mi ez mazda3 karikatúra? :-\
-
szerintem jobb mint a mostani! az eleje nagyon S-maxos ami most az álmaim lett ::) (meg a bili ;D
-
Hááááát... az oldalunkron a fórumon nyitottunk topic-ot az új fiesta-ról...
Olyan "érdekes"... az MK6 sokkal jobban tetszik, de majd megszokom az új formáit. :)
-
SRFTnél láttam a hátulját is, hát hova h...nyjak?
-
Most találtam egy holland oldalon az alábbi képeket az új Fiestáról.
Lehet véleményezni ;)
nekem teccik ,sztem szép kis izomgolyó
-
szerintem egy csúnya COLT utánzat. Nemhiába a Colt tervezőit csábították át a Fordhoz de ez azért nagyon csúnya lett. Nem mindha a Colt szép lenne ;D ;D ;D
-
inkább úgy fogalmaznék, hogy a Ford S-MAX esett össze!
-
Oda nem adnám érte a mostanit!:D
-
Hát én sem adnám oda!
-
A 2007 autókatalógusban nem szerepel a Fiesta B-max, de a Ford Fusion igen. A jármű elemzésénél viszont lássátok mit írnak.
A kocsik árairól anyit, hogy az alapár nőtt (2,1m-ről 2.5m-re), míg a Giha felszereltségű csökkent (4m-ról 3,1 m-re az adatok az 1.4-es benzines járműre vonatkozik).
A Brazilliai térségben ellenben a Fiesta amit ott gyártanak/eladnak azok a nálunk 5-össel jelöltek ;D elmaradottak, de lépcsőhátú fiesztályuk is van, bár Europában csak mondeonak neveznénk a kaszniát.
Ja és a lada is gyárt autót mostanában de egy-két vonást átalakítva kiköpött MK6-os Fiestárol van szó a Lada Kalina, 80 LE gépsárkánya esetében!
[a csatolmány törölve]
-
Mit szóltok hozzá?
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/country/acf/spyphotoID/6070607.001/ford/new-ford-fiesta-spy-photos
Nekem így oldalról az eleje egy kicsit első generációs Focus.......
-
namost annak a matricának, nejlonak, stb a lényege, hogy torzítson, ha jobban megnézed ez még mindig lehet ez:
http://www.fordfiestaklub.hu/content/view/113/57/
-
Elég csinos gép lesz úgy látom ;D
De azért nem cserélném le a kis Mk3-asomat erre ;)
-
1 az 1 ben csere mehet?:D Simán! :-X
-
http://www.leblogauto.com/wp-content/uploads/2007/09/Geoffroy/verve_concept_francfort.jpg
http://www.thetorquereport.com/ford_verve_concept_official_image002.jpg
http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Ford-Verve-Concept-Dashboard-Closeup-1280x960.jpg
Én nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon bejön a külseje, belseje :laugh: szerintetek? most, hogy nézegetek képeket, egyre jobban tetszik! ;D
-
tényleg nagyon pofás, csak kár h tanulmány még...
-
nah, hát, na! a jó dolgokra várni kell! 8)
-
az idén már 31 éves fiesta nemzedék újabb tagja bámilyen is lesz, mi szívesen látjuk a klubban. Én azé picit egy két hejen a ceruzát más irányba húztam volna.
A jelenlegi 2 szériát javítanám, súlyosan, azaz nem csak ráncfelvarrással, hanem a fő vonalakat hagyva mindent módosítanék, hogy egy luxus járgány kinézetét adja :)
-
;D
http://www.seriouswheels.com/cars/2007/top-2007-Ford-Verve-Concept.htm
-
Kuti!Ugy érted, h az idén már 32éves Fiesta nemzedék? ;D mert már 2008van! :laugh:
-
Ha 2007-ben 30 éves volt akkor 2008-ban mért lenne 32?
Hírek/ Ford/ Fiesta evolúció, jó olvasást ha már olyan sokat szenvedtem azzal a hírrel :)
-
1976 nyarán-> 77 1 éves -> 87 11 éves -> 2007 31 éves és idén 2008-ban lesz 32 éves
-
Bocsánat valamiért '77-re emlékeztem :D
-
Semmi gond! ;) A hírekből ellenzőriztem! ;D
-
amit én írtam :D
Az zavart meg hogy 2007-ben dobták ki azt a saktáblás 30 as évfordulós Fityeszt
-
Majd ha ebből a Verve-ből lesz ST vagy Turbós kiadás akkor beszélünk róla... :D
Nekem így is tetszik kívül-belül, de motorilag a fent leírtak alapján vűálasztanék... :)
-
Ha valaki még nem látta volna a hírt ;)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.02.15.&342796 (http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.02.15.&342796)
-
Kár, hogy a formatervező szabadságon volt, de ezek szerint már nem lehet mit tenni ellene? EZ CSÚNYA!!!
-
hát nem tom akkor már inkább az új Focus :P
-
sztem egyáltalán nem csúnya, tök vagány
meg végre kiderült hogy maradnak a fiesta névnél, dejó :D
-
Szerintem fasza lett(lesz).Még azt is mondják,h az ára is elfogadható lesz.Nem tudom ez alatt mit értenek.
-
Nagyon baba kis szekér!!Simán a popóm alá tolhatná valaki! :) :P
-
Nekem is jobban bejön a facelift-elt Focus, ez nekem nagyon mazda 2-ős, de ha a fenekem alá tennék nem fintorognék :)
-
Kívül elmegy, de belül .. . inkább nem, ez a mobiltelefon style nem jön be :-\
-
Hát persze,hogyha tehetném beleülnék ,de tetszik is+nem is vagy Forditva? :dontknow:
-
Hát skacok én nem vagyok ettől az új fiestától elájulva a régi valahogy jobban tetszik!Nem tudom ti hogy vélekedtek ez ügyben??!!Ez szerintem inkább hasonlít a Mazda2-re mint fiestára!!!Nem tudom az egész kicsit túl modern vagy valami űrhajóra hasonlít na és a cd-lejátszója hát arról inkább nem is nyilatkozom!
-
Szerintem faszányos az a középkonzol :P Hirtelen aszittem a kormányon levő + - os hangerőgombokra hogy F1-es váltó ;D
Elfogadnám ha hozzám vágnák 8)
-
Én sem tiltakoznék de akkor nem az enyém lenne a legöregebb talira járó fityó hanem a legfiatalabb:)
-
igen elég merészre sikeredett a gépjármű vonalvezetése és formája, de nekem is inkább jobban tetszenek a "régebbi" Fiesta-k
(főleg az mk3 :P )
de természetesen el tudnám képzelni a garázsban! :laugh:
a középkonzol viszont tetszik
-
A hírek szerint az új Fiestából valóban készül RS verzió, és nem is akármilyen. 1,6 literes, 200 lóerős turbómotorjával, és dupla kuplungos automatájával könnyen a szegmens leggyorsabbja válhat a Ford kisautójából.
A Ford Fiesta előző generációjából a rajongók legnagyobb bánatára csak tanulmányként készült RS sportverzió, szériában csak a 150 lóerős szívómotorral szerelt ST változat volt kapható. Az új generáció esetében változik a helyzet, a hírek szerint ugyanis hamarosan megjelenhet minden idők leggyorsabb szériagyártású Fiestája. A sportmodell megjelenése főleg annak köszönhető, hogy a Ford jelentősen növelte jövedelmezőségét Európában, így marad keret a kevésbé hétköznapi autók fejlesztésére is.
Újabb morcos turbótörpe
Újabb morcos turbótörpe
Annak érdekében, hogy tartsa a lépést az erősödő riválisokkal - például a 192 lóerős Opel Corsa OPC-vel, vagy a Renault Clio 197 Cup-pal a kis Ford turbómotort kap. Az 1,6 literes EcoBoost erőforrás körülbelül 200 lóerő leadására lesz képes, mellyel az RS 6,3 másodperc alatt letudhatja a 0-100-as sprintet. A remek adat főleg a csekély tömegnek, mintsem a nagyszerű tapadásnak köszönhető, ugyanis a Fiesta nem kapja meg a Focus RS-ben alkalmazott különleges önzáró differenciálművet. Végsebességként 225 km/h-t nevez meg a hírforrás.
A limitált példányszámban piacra kerülő autó valószínűleg borsos, 6 millió forint feletti árcédulát kap, de a nagy összegért cserébe 18 colos kerekeket, agresszív spoilerezést, kagylóüléseket, és különleges anyagok alkalmazása révén jelentős súlycsökkentést is kapunk. A Fiesta RS legnagyobb ütőkártyája mégis a hatsebességes dupla kuplungos automata lehet, amely amellett, hogy némi rali érzést csempész az autóba, a kézinél jóval gyorsabban vált, és az üzemanyaggal is jobban takarékoskodhat. Hogy ne kelljen a megszerzett lendület túl nagy részét a megerősített fékekre bízni, arról a szélesebb nyomtáv, keményebb rugók, vastagabb gátlók, és erősebb lengéscsillapítók gondolkodnak, a széles gumikról nem is beszélve.
Bár az új Fiesta még az idén (valószínűleg október környékén) a kereskedésekbe kerül, a szolidan sportos ST verzióra 2009-ig, az RS-re pedig 2010-ig kell várni.
(http://www.a5.hu/kepek/0803auto//fiestakeret.jpg)
(http://www.a5.hu/kepek/0803auto//20070327fordfiestars1_n.jpg)
forrás: http://www.a5.hu/cikkek/1/25299.shtml
-
Csini,bár nekem a 2. OFF kocsi jobban kéne!Bár,kinek a pap,kinek a papné :)
-
Szívesen befizetnék egy RS-re... 1.6T nem semmi. :)
Csak azért elég borsos az a 6 millió. :(
Nem is nézem, mert csak a szívem fáj...
-
Nem rossz :)
-
wow, ez igen! tetszetős a kicsike. Tudnék neki helyet szorítani a garázsban. Az ára valóban elgondolkodtató (Mondeót kapni ennyiért), bár pénteken, amikor bent voltam egy kereskedésben, azt mondták, hogy igen magasról fog indulni az új fiesta ára. A kereskedők a bevezetést követő első időszakban(ez év vége) nem is terveznek nagy darabszámot, pont emiatt. "Majd ha rájönnek miért adunk el olyan keveset, akkor majd engednek belőle" - mondta az ért vez.
-
Ha megmondod a forrást kitesszük a hírek közé ;)
-
Ha megmondod a forrást kitesszük a hírek közé ;)
KUTI nézd meg az utolsó sort!
a képek alatt! ;)
-
Pontos árakat nem mondott, csak ennyit, Jászberényi szalon értékesítési vezetője egyébként. Gondolom nem dicsérnék meg, érte
-
kép alatt nem olvasok :D
-
kép alatt nem olvasok :D
a forrás mindig az utolsó sor de majd akkor legközelebb a kép fölé rakom :P
-
Sziasztok. Nagyon szeretnék információt kapni az új 2008-as Fiesta modell árával kapcsplatban, tudnátok segiteni? Valaki tud valamit ez ügyben?
-
Azt mondták a kereskedésben,hogy kb a mostani focus-al lessz egy árban,és amíg az MK7 széria ki nem fut teljesen ,nem is lessz olcsóbb. ;D
-
Gaben, nagyon szépen köszönöm az infót, szépen kikalkulálták. Mégegyszer köszi szép napot.
-
Gaben, nagyon szépen köszönöm az infót, szépen kikalkulálták. Mégegyszer köszi szép napot.
Nincs mit! ;D
-
Úgy néz ki októbertől kezdik forgalmazni. Lehet, hogy kövezés ( vagy tojásdobálás lesz ), de maradok annál a véleményemnél, hogy az új Mazda 6 szebb, mint az új Mondeo, és az új Mazda 2 is szebb mint ez:
http://www.autobild.de/artikel/der-neue-ford-fiesta-2008-_739655.html
:P
-
Ford Fiesta Zetec S info:
http://www.worldcarfans.com/9080716.005/ford-reveals-sporty-fiesta-zetec-s
-
Nagyon Pözsós lett az eleje, hátul viszont aranyosan pucsít :D ... De amúgy Nekem bejön!
Főleg majd az RS... :'(
-
Hát igen...a belső szerintem pazar! Nagyon tetszik, főleg ebben a vörös változatban. Viszont a külsőt nagyon elrontották szerintem. Tanulmány korában nagyon ütős volt, viszont ez a mostani forma nekem nem egységes..inkább a részletek szépek, viszont együtt az autó nekem túl bumfordi. ;)
-
Nagyon Pözsós lett az eleje, hátul viszont aranyosan pucsít :D ... De amúgy Nekem bejön!
Főleg majd az RS... :'(
Hát igen Robi,nagyon peugeot-s az eleje.
Én nem vagyok a peugeot-k ellensége,de mióta kitalálták azt a bumfordi lökhárítós elejt,egyszerűen rondának találom!!!
Nem örülök,hogy a fiesta errefelé tart designban,ha már ötleteket kell lopni,inkább az olaszoktól lopnék a helyükben! ;)
azért összességében nem rossz! :) Oldalról kimondottan tetszik.Egy 1.6 ti-re beneveznék! ;D
-
A hátsója kifejezetten szép! ;D
Ford Fiesta Econentic
http://www.worldcarfans.com/9080722.013/ford-launches-fiesta-econetic-at-bims
Ford Fiesta Cabrio
http://www.a5.hu/cikkek/1/27375.shtml
-
Nem is tudom - valahogy nem fogott meg, de lehet hogy csak szokatlan még. Az eleje túlságosan Peugeot-s - és bár a Peugeot-nak ez jól áll és tetszik, a Fiestának nem. Szerintem elvesztette az egyediségét az eleje ezzel. A hátulja meg Yaris szerintem - na ez a kialakítás a Yarison sem tetszett, itt pláne. De persze ez csak az én véleményem, majd meglátjuk hányan veszik. :) (Mindezek ellenére a vászontetős verzió pl. kifejezetten tetszett... )
-
Hát ez egyenesen förtelmes... :-\
Nekem már az Mk6 is elég fura volt.. de arra még rá lehetett húzni, hogy kis-focus.. ok, legyen, de akkor most döntsék már el, hogy ford a fiesta vagy valami francia mocsok.. Amerikában mekkora sláger a klasszikusok újratervezése.. milyen mókás lenne egy mk1 modernizálva, vagy ilyesmi.. az legalább ford lenne.. áhh.. kár érte...
-
Hát ez egyenesen förtelmes... :-\
Nekem már az Mk6 is elég fura volt.. de arra még rá lehetett húzni, hogy kis-focus.. ok, legyen, de akkor most döntsék már el, hogy ford a fiesta vagy valami francia mocsok.. Amerikában mekkora sláger a klasszikusok újratervezése.. milyen mókás lenne egy mk1 modernizálva, vagy ilyesmi.. az legalább ford lenne.. áhh.. kár érte...
emeg pont forditva vagyok vele, nekem a regi fiestak nagyon nem tetszenek(nem mondom, hogy ronda, mert kapnek a fejemre innen;D), hamar "hazai palyarol" kell idezni akkor regi nagyok kozul az igazi klasszikus 60' vegi mustang <- :notworthy:
-
A Ford (D) és a Ford (USA) kettő. :) Hozzátenném, hogy annak a mustangnak meg van az átdolgozott változata ami szintén mustang.. elég hülyén nézne ki ha fiesta lenne :P
És különben is nem is rondák a régi fiesták :D csak olyan kis izék.. de pont ezért szeressük :laugh:
-
A régebbi Fiesták mai szemmel aláírom hogy picit furák, szögletesek - viszont azoknak valahogy több karaktere volt, felismerhető messziről. Az MK4-nél viszont már ott a koppintás Mazda121, MK7-nek a békaszeme erősen Nissan-os, ez az MK8 meg aztán semmilyen egyediséget, "Fordosságot" nem mutat szerintem...
És azért a Mustang-ot a Fiesta-hoz hasonlitani!.... :D :D
-
Borzalmas,főleg a hátulja.
-
Borzalmas,főleg a hátulja.
;D :D :laugh:
Ez rövid volt és lényegre törő.. egyébként szerintem is ratyi :D
-
A régebbi Fiesták mai szemmel aláírom hogy picit furák, szögletesek - viszont azoknak valahogy több karaktere volt, felismerhető messziről. Az MK4-nél viszont már ott a koppintás Mazda121, MK7-nek a békaszeme erősen Nissan-os, ez az MK8 meg aztán semmilyen egyediséget, "Fordosságot" nem mutat szerintem...
És azért a Mustang-ot a Fiesta-hoz hasonlitani!.... :D :D
Najo latom nemertettek meg amit szerettem volna kozolni... inkabb kimondom: iszonyatosan gagyik a regi Fiestak... egyik sem tetszik... hanyadek! olyan ruutak amilyenek a regi escortok, brrrr... anblokk a regi autok rondak szvsz... DEHA VALASZTANI kene, hogy melyik regi auto tetszik es meg hazai palyan is maradok(Ford) akkor a regi Mustang tetszik... na??? igy mar ertheto? ::)
ehhh
[bevonul fedezekbe] :-X
(btw milyen lampa? nalam nemolyan :P)
-
Lehet, hogy rondák, de autó formájuk van és nem olyanok mint egy nagy buborék :P :P :P
-
Istenem, sikerült megfogalmaznod pontosan a dolgot. :D Köszönöm!
Lehet, hogy rondák, de autó formájuk van és nem olyanok mint egy nagy buborék :P :P :P
-
A régebbi Fiesták mai szemmel aláírom hogy picit furák, szögletesek - viszont azoknak valahogy több karaktere volt, felismerhető messziről. Az MK4-nél viszont már ott a koppintás Mazda121, MK7-nek a békaszeme erősen Nissan-os, ez az MK8 meg aztán semmilyen egyediséget, "Fordosságot" nem mutat szerintem...
Azért az MK4 dologgal kapcsolatban kicsit vitáznék... ugyan nem ismerem a valós sztorit, de szerintem az MK4 az MK3 lekerekítésével jött létre és eléggé hasonlít az akkori Escort-okhoz (főleg a műszerfal) és a Mazda121 meg egyszerűen egy átcímkézett MK4 volt... persze lehet, hogy tévedek ::) ;D
-
Ez sem kizárt, nem merném kijelenteni hogy nincs igazad - de mindegy is, én ugyanis csak arra akartam utalni, hogy ha meglátod azt a kasztnit, akkor nem tudod messziről eldönteni hogy Mazda vagy Ford. Mostanság meg egyre több autó kezd hasonlítani egymásra - a végén eljutunk oda, hogy mindenki ugyanolyan autót gyárt, csak a piros a Renault-é lesz, a kék a Ford-é, stb... ;) :D
A régebbi Fiesták mai szemmel aláírom hogy picit furák, szögletesek - viszont azoknak valahogy több karaktere volt, felismerhető messziről. Az MK4-nél viszont már ott a koppintás Mazda121, MK7-nek a békaszeme erősen Nissan-os, ez az MK8 meg aztán semmilyen egyediséget, "Fordosságot" nem mutat szerintem...
Azért az MK4 dologgal kapcsolatban kicsit vitáznék... ugyan nem ismerem a valós sztorit, de szerintem az MK4 az MK3 lekerekítésével jött létre és eléggé hasonlít az akkori Escort-okhoz (főleg a műszerfal) és a Mazda121 meg egyszerűen egy átcímkézett MK4 volt... persze lehet, hogy tévedek ::) ;D
-
Ezé kell kék billencses IFA-val járni.. az egyedi ::)
-
Istenem, sikerült megfogalmaznod pontosan a dolgot. :D Köszönöm!
Lehet, hogy rondák, de autó formájuk van és nem olyanok mint egy nagy buborék :P :P :P
en nem szepitenek... nyomorek :D
ennyi erovel jarjon mindenki kockaladaval... az is olyan "dizajnos" LOL! ::)
buborekozast meg nem kene, mert azert van 1-2 olyan autonak mondott ize, ami tenyleg tok buborek... :p
szerintem a 7es fifik mar eleg jok dizajnban... foleg az ST+custom lampa es maris van egy dogos kis joszagunk
es nemazert mondom, mert ST-s vagyok :angel11:
-
Hagyjuk ezt. Sose győzzük meg egymást.. :D
De nem is kell, mindenkinek tetszik valami, a lényeg az, hogy fiesta :)
Najó az IFA is tetszik.. egyébként meg a kocka lada tök király :D
-
Hagyjuk ezt. Sose győzzük meg egymást.. :D
De nem is kell, mindenkinek tetszik valami, a lényeg az, hogy fiesta :)
Najó az IFA is tetszik.. egyébként meg a kocka lada tök király :D
"De nem is kell, mindenkinek tetszik valami"
ez igy igaz :notworthy:
btw nekem ami a kozelmultbol tetszik az rs escort cossie(nalam ez az auto rajongasban mindenek felett all, majalison is mikor kiszalltam az STmbol egybol mentem az escortosokhoz Cossiet lesni :laugh:)! turbostul, szarnyastul, osszkerekestul mindenestul ^^ most kapnek egy fullos felszereltsegu utolso evjaratu kivalo allapotu erosebb cossiet(400 poni korul eleg :D) EGYBOL elcserelnem :angel12:
-
A régebbi Fiesták mai szemmel aláírom hogy picit furák, szögletesek - viszont azoknak valahogy több karaktere volt, felismerhet? messzir?l. Az MK4-nél viszont már ott a koppintás Mazda121, MK7-nek a békaszeme er?sen Nissan-os, ez az MK8 meg aztán semmilyen egyediséget, "Fordosságot" nem mutat szerintem...
Azért az MK4 dologgal kapcsolatban kicsit vitáznék... ugyan nem ismerem a valós sztorit, de szerintem az MK4 az MK3 lekerekítésével jött létre és eléggé hasonlít az akkori Escort-okhoz (f?leg a m?szerfal) és a Mazda121 meg egyszer?en egy átcímkézett MK4 volt... persze lehet, hogy tévedek ::) ;D
Hamarabb volt mk4, mint 121-es, azt tuti!
Istenem, sikerült megfogalmaznod pontosan a dolgot. :D Köszönöm!
Lehet, hogy rondák, de autó formájuk van és nem olyanok mint egy nagy buborék :P :P :P
en nem szepitenek... nyomorek :D
ennyi erovel jarjon mindenki kockaladaval... az is olyan "dizajnos" LOL! ::)
buborekozast meg nem kene, mert azert van 1-2 olyan autonak mondott ize, ami tenyleg tok buborek... :p
szerintem a 7es fifik mar eleg jok dizajnban... foleg az ST+custom lampa es maris van egy dogos kis joszagunk
es nemazert mondom, mert ST-s vagyok :angel11:
>:(
-
Friss cikk az origo-n:
http://www.origo.hu/auto/20080724-jon-a-legtakarekosabb-fiesta.html
-
Jó ez a téma. Nekem volt már öregautóm is, új is, mindegyiket szerettem. Mindegyiket másért, mindig az adott igényeimtől függően. Amikor retro feelingem volt, 205GTI-vel vagánykodtam...
Kétségtelen, hogy karakteresebbek voltak a régebbi autók, de könyörgöm, azért mert régen gyertyával világítottak, rángassuk ki a falból az elektronyos vezetéket? A régi fiesták a maguk idejében jól néztek ki, akkor ennyit tudott az autóipar...Ma meg máshogy néznek ki, mást, többet tudnak, mert más dolgokat várunk el tőlük.
A régi fiestába nem volt klíma, ma már szinte nem is lehet (nem is érdemes) anélkül autót venni.
Nekem egyébként nem a szívemcsücske a régi fiesta, de jó látni, hogy miből lett a cserebogár.
A bubifikázóknak meg annyit, hogy az aerodimanika törvényei ellen kampányolni értelmetlen.
-
"A bubifikázóknak meg annyit, hogy az aerodimanika törvényei ellen kampányolni értelmetlen."
ennyi! :notworthy:
-
Nézzétek: már a Suzuki is kezd hasonlítani a "standard" formához, színben legalábbis. :)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.08.07.&360510
-
Majdnem behánytam ettől a gyönyörűségtől :P
Szörnyűűű
-
Nézzétek: már a Suzuki is kezd hasonlítani a "standard" formához, színben legalábbis. :)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.08.07.&360510
"PEEEEG! MEGVAKULTAM" :-X
-
LOL :D :D
Hát igen, nekem is megégett a retinám kicsit. Na mindegy, maradok úgyis a bevált MK3-asnál... ;)
Nézzétek: már a Suzuki is kezd hasonlítani a "standard" formához, színben legalábbis. :)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.08.07.&360510
"PEEEEG! MEGVAKULTAM" :-X
-
Nézzétek: már a Suzuki is kezd hasonlítani a "standard" formához, színben legalábbis. :)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.08.07.&360510
Paris Hilton matchbox :)
-
Jó ez a téma. Nekem volt már öregautóm is, új is, mindegyiket szerettem. Mindegyiket másért, mindig az adott igényeimtől függően. Amikor retro feelingem volt, 205GTI-vel vagánykodtam...
Kétségtelen, hogy karakteresebbek voltak a régebbi autók, de könyörgöm, azért mert régen gyertyával világítottak, rángassuk ki a falból az elektronyos vezetéket? A régi fiesták a maguk idejében jól néztek ki, akkor ennyit tudott az autóipar...Ma meg máshogy néznek ki, mást, többet tudnak, mert más dolgokat várunk el tőlük.
A régi fiestába nem volt klíma, ma már szinte nem is lehet (nem is érdemes) anélkül autót venni.
Nekem egyébként nem a szívemcsücske a régi fiesta, de jó látni, hogy miből lett a cserebogár.
A bubifikázóknak meg annyit, hogy az aerodimanika törvényei ellen kampányolni értelmetlen.
ebben teljesen igazad van! de azért jó látni mikor mész az úton és egymás mögött van egy első szériás fiesta meg egy vadonat új fiesta hogy naa csak lett belőlük valami ::) én megvagyok elégedve az MK3-al csináld magad autó az új meg új nem szabad külömséget tenni régi és új kocsi között! fejlődik technika ennyi
-
Jó ez a téma. Nekem volt már öregautóm is, új is, mindegyiket szerettem. Mindegyiket másért, mindig az adott igényeimtől függően. Amikor retro feelingem volt, 205GTI-vel vagánykodtam...
Kétségtelen, hogy karakteresebbek voltak a régebbi autók, de könyörgöm, azért mert régen gyertyával világítottak, rángassuk ki a falból az elektronyos vezetéket? A régi fiesták a maguk idejében jól néztek ki, akkor ennyit tudott az autóipar...Ma meg máshogy néznek ki, mást, többet tudnak, mert más dolgokat várunk el tőlük.
A régi fiestába nem volt klíma, ma már szinte nem is lehet (nem is érdemes) anélkül autót venni.
Nekem egyébként nem a szívemcsücske a régi fiesta, de jó látni, hogy miből lett a cserebogár.
A bubifikázóknak meg annyit, hogy az aerodimanika törvényei ellen kampányolni értelmetlen.
Szoktam is mondani asszonypajtinak, amikor egy helyen parkolunk egy régebbivel, hogy "nézd miből lett a cserebogár"!
ebben teljesen igazad van! de azért jó látni mikor mész az úton és egymás mögött van egy első szériás fiesta meg egy vadonat új fiesta hogy naa csak lett belőlük valami ::) én megvagyok elégedve az MK3-al csináld magad autó az új meg új nem szabad külömséget tenni régi és új kocsi között! fejlődik technika ennyi
-
Beindult az új Fiesta gyártása:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.08.14.&361053
http://www.worldcarfans.com/9080814.005/all-new-ford-fiesta-production-commences
;D
-
a "Fiesta" felirat tetszik!
-
Még jó hogy kicsiny fiestám nem látja a monitort mert amit itt látott volna olvasott volna akkor egy életre megsértődött volna!Mert igen a régi vasaknak lelkük van ;) :D
-
A figyelmetekbe ajánlanám az alábbi videoklippet - nem a fekete autó miatt, bár az sem rossz!
www.youtube.com/watch?v=KOWP0Q4NLzg
-
http://www.carstyling.hu/pic/bg/49947.jpg
;)
-
vagy eeez :o http://www.a2.hu/cikk.php?id=1549
-
vagy eeez :o http://www.a2.hu/cikk.php?id=1549
hato" ... pontpontpont most mit irjak? tetszik is meg nem is... nekem jobban bejott a full verve dizajn :|
engem mondjuk jobban erdekel az (ket) RS ;D azon sokat izgulok, hogy el ne b@sszarintsak^^ bar ugyis elfogjak... -.-
amitol felek fifi fronton: megint alalonek a konkurencianak -> minden ellenfele az STnek "erosebb egy csopit" (GTI, Clio RS, OPC Corsa stb)
focus fronton: a 4WD UJBOLI mellozese :CCCC
Team RS sem mar a regi :'(
szerk: jahes haho RS! kene egy hatodik is a kis sportfifibe!!444 :(
-
http://www.vezess.hu/teszt/uj_fiesta_lenyomja/15803/ egy kis cikk a vezetési élményről és bővebb képek a kicsikéről ;)
-
http://totalcar.hu/tesztek/fiesta09bem/
-
http://totalcar.hu/tesztek/fiesta09bem/
szupi-szupi!
de engem jobban erdekel az uj RS ^^
-
Az új fiesta nagyon nagyon szép és alig várom hogy lehessen kapni, mert nekem most is egy új fiestam van és alig várom hogy becseréljem a mégújabbra pedig a mpostani is 2 hetes csak de az új sziven ütött.NEKEM KELL 1 AZ BIZTOS!!!!!!!!
-
nekem is nagyon tetszik, lenne keret lehet megfontolnám, de 2 évet azért várok vele, hogy a nyűgei előjöjjenek és legyen egy kis modelfrissítés!
-
Sziasztok!
Mai metro újság:
http://kepfeltoltes.hu/081013/k_p005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/081013/k_p006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-
Lecseréled Sdavid? :-XAz 1,6-os az már 120ló :-X
-
Majd 3-4 év múlva szeretnék 1,6-os focust :) Addig marad a Fityó :)
-
Áruló!!! :-XDe legalább Ford ;D
-
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.11.18&369517
-
Előre is bocs, picit nagyobb hozzászólás lesz remélem az átlagosnál. Gondolkoztam, hogy vajon nyissak-e új topikot vagy ne, de végülis ez is megfelel ugyanúgy (mellesleg kéne nyitni a szériáknál egy MK8 topikot, kedves Adminok).
Szóval ma volt alkalmam hosszabb távon tesztelni az új Fiestát. Egy ismerős nyerte meg 2 napos tesztvezetésre, és csináltunk belőle egy négyfős programot.
http://i33.tinypic.com/2w2kh0g.jpg
http://i36.tinypic.com/bjb9md.jpg
http://i35.tinypic.com/25zh65s.jpg
http://i37.tinypic.com/156pmop.jpg
Sajnos a kilóméter-limit (napi 200) megszabta a határokat, de egy Kékestető belefért azért. A résztvevők (sofőrök) száma 4, ebből egy női és mind különböző vezetési stílussal illetve tapasztalattal rendelkeztünk. Ez azért fontos, mert a váltásoknál nem néztünk fogyasztást és nem nulláztunk. Indulás Campo**-tól volt, íme az útvonal amit megtettünk:
http://href.hu/x/7l8x
A fogyasztás pedig visszaérve 7L/100km volt - autópályán nem voltunk, csak országúton, volt padlógáz is, volt 50nel tötyörgés is. Döntse el mindenki, nekem az 1.25höz képest soknak tűnt.
Az autó a mellékelt forgalmi szerint 1.25ös darab volt, alap felszereltséggel (sztem). Őszintén szólva a külsejével kezdek megbarátkozni de azt kell mondjam, hogy az összhatás alapján nem venném meg, esetleg telepakolva extrákkal talán. Mivel az 1.25ös motor szerintem kicsi azért ehhez a kasztnihoz (bár önsúlya tonna alatt), ezért különösebben dinamikusnak nem mondanám (igaz hogy 4en ültünk benne) - 1es és kettes jó, de fölötte lomha és csakis 2000-2500as fordulat fölött van ereje a fokozatoknak. Viszont nem sokáig, 4en ülve benne a 130km/h elég lassan jött el...
http://i36.tinypic.com/oiopl.jpg
Maga a belseje nagyon bejött, leheletnyit van az egész középkonzol a sofőr felé fordítva, tényleg csak hátul középen ülve lehetett igazán észrevenni. Apróság, de tetszett - és a műszerek is kellemes összképet nyújtanak, jól vannak kialakítva, kormányon is jól lehet kezelni a kapcsolókat. A váltónak nagyon jót tett a kicsi emelés, nagyon kézreesik és könnyű váltani vele, pontos is. Hasonló finomságok a tükrök, megfelelően nagyok és központizár bekapcsolásakor befordulnak.
http://i36.tinypic.com/28vgcac.jpg
Apróság, de bejött - az már kesvésbé, hogy mivel hátrafele emelkednek a vonalai az autónak, a hátsó kilincs azonos magaságban van a forgalommal. Nem nagy ügy, de zavaró. Viszont van még negatívum (illetve a szubjektív listám alapján több negatívum mint pozitívum).
Például a kormány kialakítása - első ránézésre és első fogásra azt mondtam, hogy zseniális ahogy "10óra-10perc"-nél ki vannak alakítva vastagabb fogórészek, bőrrel vonva, stb. De aztán pár km után zavaró lett, ugyanis senki ne mondja nekem hogy mindig 10-10ben vezet. És bizony átcsúszik a kezem és azt érzem, hogy nem tökéletes az átmenet a "sima" kormányrészre - valamint ahol nincs bőrözve és vastagítva, ott meg túl vékony a kormány.
Csalódás volt az is, amikor észrevettük, hogy az utasülés és a középkonzol milyen kapcsolatban van:
http://i37.tinypic.com/8xt27b.jpg
Nem mondom, hogy folyton mozog az az ülés, viszont az 100% hogy így hamarabb kikopik. Nem tetszett a hátsó kialakítása sem az autónak, kívülről eléggé látszik, ahogy összetartanak a vonalak és részben emiatt lőrésnyi hátsó ablak marad, amin nem kényelmes kilátni.
http://i38.tinypic.com/214ywk4.jpg
Zavaró volt a hátsó kapaszkodók hiánya is - értem én hogy függönylégzsák, de bármelyikünk ült hátul, kereste a keze. Merthogy a kapaszkodó/könyöktámasz nem látja el funkcióját, csak az ajtó becsukásához megfelelő a szög és az elhelyezkedés.
Valamint még egy dolog zavart, ami sofőrként nem érdekel(t) nyilván, de magam mögött nem férek el. Hátul olyan a hely, hogy buliból hazafele 10km megoldható, 30nál nagyobb távon viszont az ember elkezd fészkelődni, nem tudja hova rakni a lábát, nincs minek nekidőlni mert az ajtó kemény (még a világosabb színű is, ami pedig mintára olyan volt mint a puha műszerfal).
http://i37.tinypic.com/9fyubo.jpg
Szóval hátul csak a fejtérre tudom azt mondani, hogy az autó kialakításához képest megfelelő. Összeségében az élmény jó volt amúgy, nem lehúzni akarom, de azért vannak vele gondok, na! :) Ennyi.
-
DVZS. nagyon pontosan leírtad az élményeket és kábé csatlakozni tudok. a hátsó térrel nekem is voltak bajaim, pedig nem vagyok egy húúde nagydarab ember. vezetni kényelmes volt első két üléssel nekem sem voltak bajaim. A kormány nekem nagyon bejött, én szinte sosem -kivéve 160 felett- vezetek 10-50-nél nem is zavart a vastagítás. általában a sportkormányokon is van. motor, na ez ami nekem továbbra is kényes kérdés. addig szóba se jöhet amíg nem jön ki asz RS. lesz belőle ST 1.6 150LE, és RS 1.6T 200+LE na ez utóbbi már tetszene. szal nálam a motor teljesítménye városi kis kocsikázásra elegendő, de a város táblát a mostani motorpalettával nem szívesen hagynám el. max az 1.6-ossal bár még az RS escort után az is picit gyenguc nekem (bár ez szubjektív érzés, attól még jó és erős). :) szal kiváncsian várom az RS fiestát, előtte meg az RS focust. lehet vmelyikre majd benevezek ha lesz egy kis pénzem. :)
-
Hát igen... Állítólag lesz RS is a fityuszból... De már az ST is egy olyan autó lesz amibe szívesen belehuppannék. Sőt továbbmegyek... A mostani sport fityusz is egyre jobban tetszik... Van nálunk egy fekete 17-es felnikkel, sötétített üvegezéssel stb stb.... Imádat ez a külső amit kitaláltak. Össze is állítottam már egyet magamnak potom 4,5 gurításért :D :D
Sütike. Már azzal az 1.6-os 120LE-s motorral is simán kimerészkedhetsz bárhova mivel az autó nem sokkal több mint 1 tonna... Kérdem én mennyi is az Escort?? közel 1,2 tonna... Szóval nem annyira sz*r az az 1.6-os moci. Tény hogy a turbós verziók sokkal jobbak lesznek, de az áruk is eléggé horror lesz....
Visszatérve az RS-hez. Volt egy koncepció autó az MK 6-7-ből is és abból sem lett semmi. Az újból még koncepció sincs csak egy számítógépes terv... És a mostani gazdasági válságot alapul véve senki ne reménykedjen abban hogy tényleg lesz 2010-ben RS fityó...
-
az enyém 1070kg forgalmi szerint, ha a nagyobb motort hozzáveszem, talán 1100 lenne forgalmi szerint, de még nem láttam escortot ami teletankolva velem(70kg) együtt 1 t fölött mérlegelt volna.
-
Előre is bocs, picit nagyobb hozzászólás lesz remélem az átlagosnál. Gondolkoztam, hogy vajon nyissak-e új topikot vagy ne, de végülis ez is megfelel ugyanúgy (mellesleg kéne nyitni a szériáknál egy MK8 topikot, kedves Adminok).
...
DVZs!
Nagyon pontosan,szakszeűen fogalmaztál :notworthy:
Talán újságíró vagy valami lapnál? ;D ;) :D
A fogyasztáshoz annyit szeretnék hozzáfűzni,hogy az én Mk 7-esem is 7 L-t fogyaszt(1.3, 8V/70 ló),és cserébe ugyanúgy nem gyorsul 4 személlyel :(
Ha egyedül vezetek,akkor talán...de akkor sem annyira.A 130-as tempó az,amit viszonylag hamar elér....de utána... :-\
Csak azért írtam le,mert azt vártam volna az új fityesztől,hogy ezen javítottak!Vannak több lóerős 1.2-es,1.3-as autók,kisebb fogyasztással,ez eléggé bosszantó :-\
Összességében én nem estem hanyatt az új fiestától,bár elég szép ebben a kategóriában(egyedül a nagy peugeot-s első lökös nem tetszik)
Valamiért azt érzem,hogy tartalmilag és formailag az MK6-7 széria egységesebb.
De ez csak az én szerény véleményem :P
-
az enyém 1070kg forgalmi szerint, ha a nagyobb motort hozzáveszem, talán 1100 lenne forgalmi szerint, de még nem láttam escortot ami teletankolva velem(70kg) együtt 1 t fölött mérlegelt volna.
Nos akkor had homályosítsalak fel....
Nekem ugye EREDETI RS 2000-em volt. Forgalmi szerint 1190 kg... úgyhogy ne mond hogy nem láttál olyan Escortot ami 1 t feletti.... A mostani ST-m 1090 kg... Egy új fityó mondjuk titanium felszereltséggel amibe minden benne van 1035 kg... a sport még ennél is könyebb mivel 3 ajtós... Neked ugye cabrió van, plusz merevitésekkel nehezebb motorral mint amivel hivatalosan ki lett adva.. El ne hidd már hogy 1070 kiló az autód.... De ezt itt le is zárnám.
-
nem is érdemes ezen vitázni. mert a sajátomat még nem mérettem le csak a régit (1.6 cabrio) forgalmi szerint 1050 kg volt teletankolva és én ültem benne 980kg-ot nyomott. én a forgalmiban szereplő súly adatnak nem hiszek. majd le fogom méretni az enyémet egyszer, de nem lesz sokkal több mint 1 tonna az fix. :)
-
Még egy apróság eszembejutott a kocsival kapcsolatban, ami zavart: ajtócsukásnak rosszabb hangja volt mint az én tizenötéves kocsimnak. Valahogy kartondoboz jutott eszembe a hangról... :)
-
Nekem összességében tetszik a járgány,m van pár ijesztő csúnyaság: csomagtér szűkült vannak benne kitüremkedések, kilincs akkora mint egy bálna, egy-két illesztés, kalaptartó cipőfűző, ami nagyon de iszonyat zavar rajta az a tükör (trabantfilinges), első lökös (ha veszek ilyet az első az hogy azt az első lököst lerúgom róla! még ha lökös nélkül közlekedek akkor is jobban mutat mint az a pözsó...+%!& ide képzeljetek el bármi kisvirágot :-X), mindamellett a lámpa tartja ismételten a lökhárítót!
Mindenesetre Sudye nem akarok vitázni veled, de nem tudom mi bajod! nincs semmi gond az 1.6-os fityóval, de az 1.4-es is repít egyedül a 73-as út fog ki rajta, az is csak full súlyra rámolva! (vezetési technika hiányát nem motor köbcenti növeléssel kell ellensúlyozni!)
De ami fontos, hogy Ambiante és Trend felszereltséggel nem egy dögös. Ghia, vagy Titanium már igen. Ismertek annyira, hogy tudjátok külső, miatt nem fizetnék többet, de itt mégis! az alsó 2 kategória igazából nem tetszik. semmitmondó a műszerfal egybeolvad minden. de a felső két osztályban a vonalak ki vannak emelve, úgy már azt mondom igen! (apróság de sokat számít!)
Viszont nem láttam elérhetőséget a (még ha nincs is rá szükségem) tempomatra (ha már egy Corsaban elérhető, Fittyóba miért nem?)!
Egy szó mint száz várom hogy első ráncfelvarrással az előjövő bajokat orvosolják :D
-
félreértitek, nekem sincs semmi bajom vele, erős, dinamikus, jól megy, nem vitatom, de nekem picit kevéske (ahogy lassan az RS escort is... de ez más tészta), a vezetés technika hiányát meg magamra veszem, és kikérem magamnak. Nem vagyok profi, de vezetni azért tudok :-X 40LE-vel is lehet bravúrokat csinálni, csak sajnálom az autót. :) viszont kiskorom óta az autó nálam 2000ccm-nél kezdődik alatta matchbox. A modern motorok lassan lejjebb tolják ezt a határt, bár én a motor élettartam miatt inkább mennék felfelé. :) A régi 1.6-osom is jól ment, 105LE, de pályán már kevéske volt. meg 140-nél már inkább meggondoltam hogy egy 130-al haladó autót megelőzzek-e vagy se, egy egyenes szakaszon főúton. A sima 1.6 az a határeset amin érdemes elgondolkodni nekem is, bár én inkább megvárom a kétbetűsöket. :)
-
Kuti:
Rendelhető hozzá tempomat!!!!!! ;)
-
PeeT: köszi! :D
Sudye: érezd az iróniát a "hangomban"! ne vegyél fel mindent! :D
-
Kuti: érzem :-X azért is volt ott az ördög smile ;D 8) :-X
-
Mikor elindítottam a topicot, még nem tetszett, de kezdem beadni a derekam...nincs mit tenni, ez tényleg jól néz ki, főleg hátulról.
Egy tuti topgear-es teszt, pedig felteszi az i-re a pontot!
Sorry, az eredeti linket törölte a BBC, megy az új link:
http://www.youtube.com/watch?v=6exoTO4zUY4
-
Na.... hát itt letesztelik "rendesen"!
http://www.youtube.com/watch?v=6exoTO4zUY4
-
http://totalcar.hu/tesztek/fiesta14dci!2
-
Szép szép de nem tudnám kihasználni a - szépségét - :)
Nos ha már itt tartunk, azért vettem meg ezt a kis fiesta van-t mert ez volt éppen :) de idő közben megszerettem. Az MK8 al félnék felállni egy nagyobb padkára, a régivel ezt néha fékezés nélkül is meg merem tenni :D
A szépsége elhomájosulna a napi átlag 150km től mert idő a tisztogatásra semmi ugye, pedig itt van mit bőven! A mostani tisztogatás kiterjed egy No1.es programra - legolcsóbb- bármelyik kútnál. Valamint néha engedek egy kis kereszthuzatot - kinyitom a két első ajtót - :))
Igazából garásban - fűtött!! - csill vill, szombaton beül a család reggel 9 kor majd 1/2 10 kor kiszáll, erre tökéletes, de mindennapi használatra ezek az autók sajnos nem jók, és itt nem csak az MK8 ra gondolok hanem a vele azonos kategóriában lévő gyönyörű vonalvezetésü autókra. Szerintem a fiesta egy nagyot vesztett és ezt úgy hívják, hogy egyszerűség! Bonyolult de szép formák szépen mutatnak a szalonokban de kevésbé szépen a csepeli vas és fémöntöde előtt :) óriásit teljesítenek a tesztpályákon - egy réteg nikecell egy réteg bitumen 10 szer megismételve :DD - de a mindennapi használatban ez másképpen néz ki. Ha ténylegesen autózunk akkor hamar rádöbbenünk, hogy ez nem egyszerü dolog. Minden alkalommal előjöhet egy kis zörgés egy kis ez meg az, marad a halandónak a szervíz - 8400ft / óra stb -. Otthon a kertben emelőn meg szintén csúnyán mutatna az a gyönyörű kaszni. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez egy rossz autó csak azt hogy nem lenne szívem az itthoni körülmények, útviszonyok valamint morál-nak kitenni, mert csúnyán mutat a lökhárítóján a karc :))
Na kitomboltam magam és várom hogy visszaülhessek az enyémbe :D
-
Nekem egyszerűen nem tetszik.Túl modern a formavezetése,nincs semmi "autó formája".Az MK7 sokkal szebb,bár igazából az ára miatt választottam azt.Autókban nem szeretem a gömbölyített,modern formákat.Sorry.
-
Nos a hétvégén volt egy összehasonlító teszt a TV-be. Ott elég korrektül megnézte az elődöt és az utódot és az egyik negatívum az újban az volt, hogy kényelmetlen hátul ülni. A térdek hozzáérnek az első üléshez, a fejnél lefele halad meredeken a tető és majdnem hogy lekócolja a fejét egy magasabb ember. Nos pont az ilyen dologra figyeltem mikor kocsivétel előtt voltam. Tehát hogy hátul is embernek való hely legyen. Ezt most elvesztette az új Fiesta.
A formai világát tekintve: a külsővel nekem annyira nincs bajom, sokkal inkább a belső az ami nem tetszik. A közép konzol egyenesen gáz. Olyan mint egy ufo.. Régebben lehetett ilyen formájú HiFi-t kapni, na arra emlékeztet.
Viszont amit irigylek belőle az a jóval erősebb motor. 92 pacis 1.4 literes benya motorral.
Na az mindenképpen kellene.
-
nekem a beltér pont tetszik, hátul tényleg kényelmetlen, de mit várunk egy kisautótól. (nekem a cabrioban nagyobb hely van...), kívülről szép, de sajnálom hogy nem eredeti, hanem francia autókból van mixelve.
-
Sztem hasonlít a Mazda 2-re.
Egyébként szép-szép, de én is túlságosan félteném (mondjuk mostanit sem ütöm-vágom). Olyan, mint egy kis ékszerdoboz, talán túl giccses.
Mellékesen a "hogy férnek el hátul kérdés"...asszony mögött kényelmesen elférnek, mögöttem nem, mert nagyon hátratolom az ülést. De csak ezért nem fogok Mondit, vagy Scorpiot venni.
-
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.11.18.&369517 Fiesta Sedan szerintem ebben azért nagyobb lehet hátúl a fejtér :)
-
Őszintén szólva,nekem ez jobban tetszik,mint az európai MK8!! :notworthy:
Nekem az a bajom vele,hogy túlságosan széttagolt a kasztnija.ez a kínai piacra szánt modell,valahogy egységesebb.Nagyon tetszik :P :)
-
Nekem is jobban bejön. Ránézésre hasonlít az új Mondeora. Nem mondanám rá, hogy Fiesta....
-
Nekem is jobban bejön. Ránézésre hasonlít az új Mondeora. Nem mondanám rá, hogy Fiesta....
mini mondeo :D
-
Az eleje Fiesta,a hátulja Mondeo.Biztos maradt a gyárban egy egy fél mindkettőből! ;D és összerakták ;D
De jobban tetszik ez a változat.
-
Ez meg mi? Az új mondi 90 fokos mosás után?
-
Ma vezettem egy új Fiesta tesztautót(1.4 diesel),Water Edition(erről később :D).
Ami elsőre tetszett az az volt, hogy távirányítós nyitásra automatikusan nyílott a külső tükör.Gondolom ez felszereltségtől függ.Aztán beülve már nem sok minden fogott meg.A kormánykerék elég vékonykának tűnt,a belső műanyagok elég lehangolóak( színben,minőségben és kialakításban).Viszont vezetni kellemes,nyomatékos, jó a váltója,és a fék fog mint állat.Tetszik a viszonylag nagy külső tükör,viszont nagy az A és C oszlop holttere.Hátra a kilátás se túl jó.A kezelőszervek érdekesen vannak kitalálva(szellőzés,fűtés első pillantásra nem egyértelmű,az audio rendszer kinézete szörnyű,a tompított fény kapcsolója totál takarásban van).Viszont még egyszer mondom: Mégis valahogy kellemes vezetni.
Water Edition: Miután visszaértünk a szalonba,kiszállásnál vettük észre,hogy az anyósülés előtt/alatt a szőnyeg tocsog a vízben.Valahol beázott az elmúlt esős napokban!!!
-
Water Edition: Kemény! 8)
-
Ha jól láttam az előzetest vasárnap 12.35-ös kezdettel Mk8 teszt várható Viasat 3-jóvoltából. (Start)
-
Én tegnap leszórólapoztam az első mk8 autócskát! 2 csininbaba ült bele és nem dobták el a hírdetményt :D
-
Én eddig csak futólag láttam élőben az MK 8-at,és nem igazán nyerte el a tetszésemet.
Múlt hétvégén volt alkalmam megnézni a szalonban.egy számomra nagyon kedves lánnyal mentem,és ő egyből a régi KA-hoz ment oda...érdekes :)
Pedig ott volt az új KA is.
Na,mindegy...MK8...nézegettük,kívül belül.Kívülről egészen megbarátkoztam vele,nem tűnt olyan széttagoltnak,mint a képeken.Azt vettem észre,hogy csak bizonyos színekkel mutat jól.Ezüsben pl soha nem venném meg.Volt egy bordó gyöngyház metál színű,az nagyon jól mutatott.
Aztán jött a belseje...katasztrófa :-\ már ami a középkonzolt illeti+nem tetszett még az óracsoport feletti"svájcisapka"alakú műszerfal borítás.
Nekem a kormány bejött,meg az ülések,ajtók is,de valahogyan azt érzem hogy nem tudnék az egésszel összességében megbarátkozni :-\
Aztán átmentünk a Fiat szalonba ;D...hadd ne részletezzem,mert pár ős fordos legyilkolna O0
-
laccus nemrégibe vltam én is fiat szalonban. hát hogy is mondjam, gondolkoztam hogy sírjak azon amit látok, vagy röhögjek hogy ezt el is adják?
-
Hát akkor ebben az egyben nem értünk egyet ;D :notworthy: ;)
Én olasz fan vagyok,azon belül is főleg Fiat!
-
mondjuk hozzáteszem, majdnem így jöttem ki a ford kereskedésből is. :) imádom a Fordot, de sajnos tartom magam ahhoz hogy az elérhető kategóriában 2000 óta nincs autógyártás.
-
Pénteken (02.27.-én) vettük át az új fiestánkat... 1.4 TDCI GHIA 5 ajtós fekete. Sztem nagyon rendbe van az autó. Jól gyorsul, kényelmes, keveste eszik... stb. Ha lesz több tapasztalatom megosztom veletek.
-
Szia!
Reméljük a következő találkozóra eljössz Vele és megnézhetjük közelebbről az új Fiestát :)
-
mikor és hol lesz? elmennék :)
-
képet a képtárba! akarom mondani user-képekhez!
mert sokan az mk7et tekintik mk8nak :sad8:
-
Profilba tudsz csak feltölteni, képtár megtelt :(
-
mikor és hol lesz? elmennék :)
A következő találkozó március 7-én lesz Székesfehérváron, majd az utána lévő nagy találkozó úgy tűnik, hogy április 4-én lesz Gyöngyösön. Ezt követően Tökölön lesz a nagy FORD Majális.
Profilba tudsz csak feltölteni, képtár megtelt :(
Vagy feltöltöd egy ingyenes képtárra (pl. www.noob.hu) és az ott talált linket bemásolod ide. :)
-
töltök fel képeket... remélem sikerül, nem vagyok valami feltöltő GURU :(
7.-én nem tudunk menni az tuti, meló van, de Gyöngyösre megyünk :)
-
profilba van néhány kép az autóról
-
Ryan ez tényleg MK8!
No asszem kötelező lesz a Gyöngyösi tali! :D
-
profilba van néhány kép az autóról
(http://img.carstyling.hu/img/forum_icon_nyalcsorg.gif)(http://img.carstyling.hu/img/forum_icon_nyalcsorg.gif)(http://img.carstyling.hu/img/forum_icon_nyalcsorg.gif)(http://img.carstyling.hu/img/forum_icon_nyalcsorg.gif)
-
Ryan! Ne folyjon a nyálad! Neked igazi Night Rider Lökösöd van! Az mindent üt! :-X
-
OFF :P XR lökösök amik eladók!!!! :P
nem a cégé :P ON
-
Múltkor találkoztam menetközben én is egy Mk8-cal, Ford Szentendre matricával. Gyorsan körbe is autóztam, hogy megnézhessem, pofás darab...
Átvigyorgott a srác, aztán el kezdett sietni, mentem utána, játszottunk egy kicsit. Ő folytatta tovább a 11-esen az utat (gondolom vitte vissza szalonba), én pedig Coraba mentem.
Aztán ott láttam kiállítva még egyet, szintén Ford Szentendre-matrica. Gyönyörűszép lilás-bordós metálfényezéssel.
A belső tér láttán lehidaltam. Főleg a kormány. Valami botrány jó!
Jópofa, no.
Egyébként égszínkékben (vagy valami világoskék...) is jó, "100 éves a T-Ford" kiállításon voltunk Escort Clubbal, ott volt kiállítva egy. Világos színben még jobb.
-
http://www.fordvehicles.com/2011fiesta/
-
Pénteken (02.27.-én) vettük át az új fiestánkat... 1.4 TDCI GHIA 5 ajtós fekete. Sztem nagyon rendbe van az autó. Jól gyorsul, kényelmes, keveste eszik... stb. Ha lesz több tapasztalatom megosztom veletek.
Sziasztok, és grat. neked sorstárs, én tegnap vettem át, ugyanolyan mint a tiéd egy kivétellel: enyém 1,6 TDCI Ghia. De kívűl belül egyezik az izlésünk, enyém is beige-fekete. Nekem a szerelmemmé vált egy nap alatt. Rettentően szinte félelmetesen húz a motor, mégis stabil. Egyszóval mindenkinek ajánlom. Ha már több lesz benne a km, én is megosztom veletek a tapasztalatot.
-
Sziasztok!
1500km-es szervíz után vagyok. Minden rendbe az autóval. Amit kiemelnék az a futómű-kormány páros. Valami hihetetlen mennyire stabil. A motor nagyon csendbe teszi a dolgát. Fogyasztása vegyes használat mellet 4l körül alakul - kb.1l csökkenés!!!. A szervízbe azt mondták, hogy lehetne bátrabban hajtani....
-
Szia SZJ!
Egy pár képet tehetnél fel az autóról!
Ja, és gratula hozzá!
-
Szia, Mawrick, ígérem teszek csak mindig elfelejtem a kis drágámat a garázsba állás előtt lefotózni. Továbbra is a szerelmem. A fogyasztása a mérő szerint 6,1 de ha kiszámolom a tankoláskor akkor 5,5. Bevallom kicsit sokallom, de ahogy olvastam az irományodat lesz ez még kevesebb is, hisz még csak 545 km van benne:) Anno megígértem a szalonba hogy irok majd róla népítéletet a totalcar.hu-n, de még várok mert kevés benne a km. Jó pár új autót vezettem már, Nissan Almera, Peugeot 307, és az új Mondeo, és némi elfogultsággal ugyan de elmondhatom, hogy túltesz mindegyiken, szépségben, erőben, stabilitásban és kezelhetőségben egyaránt, legalábbis számomra női szemmel:) Utolsó autóm a 307-es Pgt volt, hát a Fiesta váltóját és a kormányt még csak egy napon is vétek említeni vele. Én úgy érzem megtaláltam azt az autót amit kerestem. Már Verve koncepció korában tudtam, hogy nekem kell ez a kis gyönyörű:) Szerencsére összejött. Remélem nem kell a hibáiról a jövőben új fórumot nyitnunk, és ha olyan mint a nagytestvér (Mondeo ami uramnak van) akkor bátran mondhatom, hogy a szervizesek nem belőlünk fognak megélni:)
Üdv.
Judit
-
Sziasztok!
Nekem is az új Fiesta lesz!Vezettem is és nem volt semmi bajom vele,MINDEN NAGYON JÓ!
A futómű,a kormány,belül,kívül!Szóval iszony JÓ!Április 20-a körül jön meg,nem győzőm kivárni.
Az enyém ilyen lesz! :Hófehér,1,25-ös 82 lovas motor,Trend felszereltség:(Ködlámpa,klíma,multikormány,stb...)B-oszloptól hátrafelé sötétítés,15"-os alufelni-195/50 R15 gumikkal, ja és körbespoilerezve!!!
Nagyon penge lesz.
MEGYEK a tököli Ford-os talira Május 31.-én!
Majd tali!:)
-
Várunk szeretettel!Rmélhetőleg nállad javítják a statisztikát és tartják a határidőt! :)Ha nem tessék sok ajándékot kérni! 8)
-
Szia Xerxes!
Úgy todom,hogy Szj-nél is tartották a határidőt(a 2 hónapot)!
Én jövőhéten megyek rendezni a papírokat és jövőhét utáni héten itt lesz a kocsi,már le van egyeztetve!
Úgy néz ki,hogy nálam még hamarabb is lesz intézve mint ahogy mondták,de ne kiabáljuk el!:)
Két hét múlva már benne ülök,simán!!!!:):):)
-
Kedves Speet, jól tudod valóban tartották. Január 18- án rendeltük, és március 17-én vettük át. Továbbra is szorítok neked, hogy időben meglegyen, mert tudom milyen rossz a várakozás.
Kitartás, üdv.
Judit
-
Judit!
Ha minden igaz akkor én már láttam a Fordodat:)
Ha a héten valamelyik nap jártál a Rádiótelep felé és hosszú szőke hajad van:)
-
Kedves Csibi!
Valóban én lehettem a kis drágámmal. Maroshegyen lakunk így elég sokat járok arra.:)
Üdv. Judit
-
Akkor a kövi fehérvári talira sok szeretettel várunk:)
Igaz időpont még nincs de komolyan megcsodálnám én magam is meg szerintem sokan mások is:)
-
Ha lesz fehérváron ígérem elmegyünk, és megnézhetitek milyen autót kell venni legközelebb:)
-
okés:)
-
http://www.rallyfanatic.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2135&mode=thread&order=1&thold=0
Igen komolyan nézki:)
-
olyan mintha laposabb lenne... de nagyon állatt ;D
-
Ez fincsi... :notworthy:
-
a durva szélesítés miatt tűnik alacsonyabbnak ;D
-
Nagyon brutális.
-
wáááá! Szerelmes vagyok! KELL! MUSTHAVEIT!
-
Én simán hazavinném . ;D
-
Kedden adok át egy gyönyörű példányt belőle. Lövök majd pár képet és megpróbálom feltenni 8)
-
http://farm4.static.flickr.com/3648/3469585887_5f3b88b70b_b.jpg (http://farm4.static.flickr.com/3648/3469585887_5f3b88b70b_b.jpg)
Ez a gép Amerikát is meghódítja ? :notworthy: :D
-
...nem csak Amerikát. ;)
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.04.24.&377099
-
Osceola a Youtube-n tudsz nézni videókat,én találtam egy pár amerikai videófelvételt!
Meg persze van még egy csomó videó a Fityeszekről!:)
-
Nos igértem képeket. Múlthéten adtam át az autót kedden. 1,6 Sport 120LE + nem kevés extra. Örült neki a néni nagyon. Nem látta addig amig át nem vette mivel mindent a lányának a barátja intézett.
(http://kepfeltoltes.hu/090501/K_p027_mod_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/090501/K_p030_mod_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/090501/K_p029_mod_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
:o 8) ::)
-
http://www.nemzetisport.hu/rali/andreas-eriksson-a-b-dontobol-feljutva-nyert-a-portugal-eb-futamon-234335.html
:wav:
-
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.05.04&377166
-
DVZS!
Speeté majdnem ilyen, nézd csak meg:)
-
ÓÓÓÓÓ Szj te honnan tudod?:):):)
Szép feketében is,de azért fehérben jobb!:)
Nézzétek meg az ÉN gépem!
Látom Szj azért összetartunk!:)
Csókoládé
-
Speet elvesztetted a fonalat?:) Megnéztem a te Fiestád képeit meg a linket amit DVZS feltett. Na erre írtam hogy majdnem mint a tiéd:) De szebb a fekete, bár fehérben is jól mutat.
És persze hogy összetartunk úgyhogy szorítsatok nekem mert holnap vizsgázom jogból!
-
persze hogy összetartunk úgyhogy szorítsatok nekem mert holnap vizsgázom jogból!
És ha sikerül a vizsga akkor eljöhetnél 16.án a fehérvári talira! ;)
Egyébként gratula a kocsitokhoz! Ja és amivel az eb-n nyertek én azt linkeltem be annak idején alig egy hónapja ;)
-
Láttam azt is:)
Fiesta függőség ;)
-
Szj én tudtam mire értetted,tudtam,hogy arra a linkre gondoltal,DE az enyém szebb!:):):) :notworthy: :-X
-
Valóban:) Sokkal szebb. ;)
-
Igen ,ezt szerettem volna hallani!:) ;D :-X
Egyébként feketében is jól néz ki,csak SPOILER hiányzik róla!
-
Minden szentnek magafelé hajlik a keze:) De a spoilert valóban irigylem:) Látom direkt bosszantasz :-X
-
Sziasztok! Nem szeretnék bunkónak látszani, de légyszives ne OFF-oljátok a topicot :)
Jobb lenne a Csevegőben folytatni
-
http://www.origo.hu/auto/teszt/20090504-ford-fiesta-toyota-yaris-osszehasonlito-teszt.html
-
... épp most akartam belinkelni a cikkhez tartozó videót, de ezek szerint már nem kell :)
Minden esetre nem túl hízelgő a Fiestára nézve a teszt...
Mondjuk arra nem találtam utalást, hogy melyik autóban milyen elektronikák dolgoztak, csak hogy a Fiestába nem volt ESP vagy minekhívják Fordéknál...
-
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.05.28.&377398
Nagyon kemény:) :-X
-
miket müvelhetett volna ezzel a forddal mcrae..
-
Isten nyugosztalja de tuti hogy lealázott volna mindenkit ;)
-
Mcrae bácsi,ő nagyon penge volt azért!
Szerettem is nézni a versenyeit!:)
Az enyém is majdnem 800 lóerős csak egy 0-a hiányzik a végéről!:) ;D :laugh:
-
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=85739
Megírtam, és veletek is megosztom:)
A valóra vált álom....
-
Érdemes megnézni ezt a videot,repül a fifi. :-X
http://www.vezess.hu/hirek/repulo_ford_fiesta_video/19966/
-
Nagyon kellemes kis videjó ;)
a cikkben azért emlittés van az amerikai hegyrefutáson elért eredményről is hogy minden idők 5. legjobb eredményét érték el ;)
Le a kalappal fordék elött :notworthy: :notworthy:
-
http://www.youtube.com/watch?v=_ROQxLIdYyE&annotation_id=annotation_896106&feature=iv
-
jáááááááj de jóó :laugh: :laugh: :laugh:
-
Mekkora pofon ;D ez még nekem is fájt ;D
-
Mivel ez a téma ezért lett nyitva beszámolok röviden nektek az új fityeszről:
Túl vagyok az 1 éves szervizen (18000km)és szerencsésen beszámolhatok róla,hogy nincs vele semmi gond!
Mondjuk furcsa is lenne,ha lenne valami.
Még kevesebb a fogyasztás,a motor halkabb lett,de legfőképp nagyon összeértünk. ;D
SAJNOS manapság nem tehető meg,hogy vegyen mindenki magának új autót,de aki igen az nyugodtan mehet a Ford szalonba és beruházhat egy új fityeszbe.:)
-
Csao!
Szeretnék beszerezni egy ilyen kocsit. Van valakinek olyan szintű negatív tapasztalata ami miatt nem javasolná nekem a kocsi megvételét?
-
Szia,
Ebben a topikban találsz MK8-ról véleményeket, olvasd végig, biztosan van benne hasznos info :)
-
köszi nézegettem én, csak gondoltam valami összefoglaló is létezik valahol :)
-
http://nepitelet.hu/autok/ford/fiesta_2008/a_gagyi_fiesta/
jelezném h mindenféle illatosító megfogja a műanyagot tök mind1 mien műanyag :-\
én pl középső tükörre szoktam rakni nem tom h el... hova rakta ;D
peches volt ennyi meg hülye is ....
-
Következő autója? Yaris , Megérte a pénzét? igen !!!!!ez kicsoda ;D ;D ;D
műszerfal ferde.ilyen létezik?????
-
ha ferdén nézi igen xD ;D
-
csak azért kérdem mert dolgoztam itt kecson a hoványnál és eccese volt ilyen panasz egy autonál se pedig itt árultak vagy 10 fajta kocsit.... pl.:Ford,nissan,mercedes stb stb.....;D
-
Csao!
Szeretnék beszerezni egy ilyen kocsit. Van valakinek olyan szintű negatív tapasztalata ami miatt nem javasolná nekem a kocsi megvételét?
Na hol kezdjem?!
Volt már sok fifim de ez... inkább egy mk6-7!!!
-
Majd meséld el anyának is, hátha leugrik a témáról...áldalak, mióta mondtad neki...
-
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=911
-
Azért az érdekes, hogy MK7-hez hirdetik.
Holott tudhatnák, hogy Magyarhonban ez már MK8
:D
-
De csak Mo.-on MK8, hivatalosan MK7, az enyém meg MK6... :)
-
Csak FiestaKlubon MK8... :) Legalábbis hivatalos állásfoglalást nem találok.
De tény, hogy nyugatra MK7nek hívják. Volt feldobva, hogy igazodjunk-e ahhoz a számozáshoz, de a maradásra szavaztunk.
-
Ugye.
Engem meg mindenki hülyének néz, mikor visszakérdezek, hogy "oké hogy mk7 de mikori?".
-
De csak Mo.-on MK8, hivatalosan MK7, az enyém meg MK6... :)
Csak a pontosság kedvéért a tied MK6 facelift... ;)
-
Sziasztok!
Párommal úgy döntöttünk, hogy eljött a gépkocsi váltás ideje.
Mk8 Fiesta a kiszemelt célpont. Mi a véleményetek a kocsiról? Mik a negatív, pozitív tapasztalat? 2009-2011 évjárat körüli 1.25 vagy 1.4 benzinesben gondolkozunk.
Minden napi használatban hogyan állja meg a helyét?