Author Topic: MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!  (Read 21415 times)

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #30 on: 2011 March 08, 21:10:53 pm »
Új fejlemény!
Karosszériás megszenvedett az ajtó csapszegjeivel...
Kicserélte az MK3-as ajtajait a 4-esre!
Sajnos az első nem nyitható, a hátsó sem tökéletessen (első doblemezt át kellene alakítani)
Így mennek vissza a régiek :-( pedig olyan szép lett volna, simább, nincs benne annyi törés stb...
Szóval így eladó lesz a 4db Mk4-es ajtó sötétzöld színben.

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #31 on: 2011 March 09, 21:09:38 pm »
Lassan Blog-nak minősítem:-)
Szóval a gond az, hogy az MK3-as ajtóban van lépcső a csík alatt, az MK4-nek nincs!
Megoldható lenne, de nem akarok hegeszteni és fényezni...
Most úgy néz ki pakolom át a belsejét... hétvégén jön a műszerfal!

Offline Xerxes

  • Xerxes, A Tiszteletbeli
  • *****
  • Posts: 327
  • Segített?: +8/-1
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #32 on: 2011 March 09, 22:05:44 pm »
A blogokkal semmi baj....
Majd úgyis lesz akinek jól jön! ;)

RyAn

  • Guest
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #33 on: 2011 March 09, 23:26:57 pm »
Lassan Blog-nak minősítem:-)
Szóval a gond az, hogy az MK3-as ajtóban van lépcső a csík alatt, az MK4-nek nincs!
Megoldható lenne, de nem akarok hegeszteni és fényezni...
Most úgy néz ki pakolom át a belsejét... hétvégén jön a műszerfal!

http://fiestaguides.co.uk/content/interior.html

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #34 on: 2011 March 11, 15:10:10 pm »
Köszi, hogy állandóan belinkeled az oldalt, de ismerem :-)
Amúgy én a komplett műszerfalat (műanyagot) akarom átrakni, nem az elektronikát...
Tegnap megcsináltam az egyik hátsó ajtó belsejének (ablakemelő, központi zár, tartó) és kárpitjának az átköltöztetését -állat lett!
Majd dobok fel képeket!

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #35 on: 2011 March 11, 21:05:36 pm »

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #36 on: 2011 March 12, 21:05:21 pm »
Első ajtóból mindent kiszedtem a kocsin lévő+ az MK4-esből is.
Elsőre ez egy csomó időben került... a második kipakolása a kis műanyag patentekkel együtt is kevesebb volt, mint egy óra...
Szokásos szívás.. az ablakemelő beszerelése: az újnál az ajtó lemeze van odahajtva, a réginél pedig kb 2cm-es U alakkal van beállítva a vezető sín távolság - na egy ilyet kellett gyártanom.
Voltam bontóban, beszereztem még pár hiányzó műanyag elemet + fejtámlás hátsó ülést! + ovális lapos oldal indexet...
Most kezdhetem előről az ülés takarítást...

Más: tudom, hogy volt előttem is törve az autó... az utas oldalon oldalmerevítés van az ajtókban, bal oldalt meg nem...
Csak nem tudom, melyik az eredeti... (Az autóm 1992 decemberi)



Offline kombusz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 438
  • Segített?: +33/-8
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #37 on: 2011 March 12, 23:12:10 pm »
nekem a 95-ös volt fityeszemben volt merevités az ajtoban
persze ezzel nem biztos segitettem mert a 92-esben ettöl még nem biztos hogy volt
de ha tippelnem kéne akkor inkább neked a merevités nélküli az eredeti gondolom a  merevitéses ajtokat késöbb alkalmazták

RyAn

  • Guest
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #38 on: 2011 March 13, 14:48:38 pm »
mk3ban is van merevités az ajtóba...
egyik nap megnézem majd melyik csak legyen jobban  :-\

Offline kombusz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 438
  • Segített?: +33/-8
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #39 on: 2011 March 13, 14:54:04 pm »
a 95-ös fityeszem amiröl beszéltem is mk3 volt   ;)
a kérdés az volt hogy az övében volt e már anno eredetileg merevités vagy sem

RyAn

  • Guest
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #40 on: 2011 March 13, 15:29:00 pm »
enyém '91-es és bontottam '89-es mk3at is... abba is volt...

Offline kombusz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 438
  • Segített?: +33/-8
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #41 on: 2011 March 13, 20:35:28 pm »
na az akkor jo
akkor miben lehetett merevités nélküli ajto?   :-\

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #42 on: 2011 March 14, 19:18:52 pm »
Nekem 2-ben van, 2-ben nincs.
Ma kiszedtem a műszerfalat és beraktam az MK4-esét.
Hát... nem csereszabatos! Kellett szabni rendesen! A műszer marad az MK3-asé, de a kapcsolók a 4-esé.
Most vadászom, hogy a ködlámpa kapcsolót és a hátsó szélvédő fűtés melyik vezetékét hova kell kötni...

Nagyon macerás! Utoljára hagyom a levegő elosztás átalakítását...

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #43 on: 2011 March 14, 20:47:18 pm »
már bocsi hogy belepofa, de ha megkérdezed ezt elmondtuk volna simán ha már nem mondtuk, a Ryan által belinkelt oldalon meg ha alaposan végigbogarászod magad rájöhettél volna hogy ezek nagy része ott le vagyon írva. De én az escortomba raktam újabb fajta műszerfalat és tapasztalatból is tudom hogy hogyan megy ez. és szerintem az hogy valamivel dolgozni kell nem jelenti hogy nem csereszabatos  ;)

Offline Xedos

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 34
  • Segített?: +1/-0
Re:MK3-MK4 csereszabatos alkatrészek!
« Reply #44 on: 2011 March 15, 18:59:57 pm »
Bocsi ismerem az oldalt :-)
Én nem a műszereket rakom át, hanem a teljes műszerfalat! A műanyagot! Ilyenről ott nem írnak...
Sőt a hátsó ajtó kárpitról se sokat... Csak annyit, hogy az ablakemelő tengelye rövid a ha az MK4 kárpitját rakod fel.
Ezen márt túl vagyok:-) költözött az ablakemelő is.

A műszerek érdekesek! Egy csomó izzó meghalt! De mi a fenétől? Most mehetek vadászni...
Meghalt a műszerfal világítás, a generátor és a fék visszajelző...
Ami érdekes: átraktam egy jó izzót, de ógy sem világított!!!! Semmi kábelt nem szedtem szét!

Aminek viszont nagyon örültem! A biztosíték táblába be volt kötve a központi zár és ablakemelő kábelei és biztosítékai!
Így nem kellett buherálni! Megtaláltam az üres csatlakozót, amibe beköthettem az MK4 kábelkötegét!
A biztosítéktábla is kompatibilis az MK4-el :-) Simán bement a helyére!

A levegő átvezetések lesz a legkeményebb!!!! Valami flakonokból kell összeollózni...
A kilométer óra is beljebb kerül, így a spirállal is birkózni kell