Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK3-MK4-MK5 => : FordTom 2008 August 11, 11:15:52 AM
-
a frissen felújított motorom pompásan működik de viszont bánt egy kis dolog vagy inkább nagy... generátor melől olaj szivárgás van feltehetőleg főtengely van ott. hogyan álljak neki a műveletnek? lekell szedni a henger fejet? nézegettem a dolgot de nem merek neki állni barbár módjára... a szerelőhöz meg nem akarok vissza vinni mert megint 4 hétig ott lesz a kocsi... válaszokat és a hozzászólásokat köszönöm! :notworthy:
-
főtengelyhez inkább az olajteknő felől lehet hozzáférni.
-
kocsi fel emel olaj teknő le aztán már mehet is a csere? nagyon még nem bontogattam szét a motort dee van érzékem hozzá :D valaki leírja nekem a főbb irányokat akkor megtudom csinálni
-
kocsi fel emel olaj teknő le aztán már mehet is a csere? nagyon még nem bontogattam szét a motort dee van érzékem hozzá :D valaki leírja nekem a főbb irányokat akkor megtudom csinálni
előtte azért az olajat engedd le :D vicces képsoroktól kíméled meg magad. még nem cseréltem főtengelyszimeringet, de sztem alulról kell miután leszedted az olajteknőt, hogy mást kell-e leszedni azt nemtudom, ha ki kell szedni a főtengelyt akkor az tuti hogy a vezérlést is le kell bontani és újra beállítani utána. de sztem ezt amúgyis meg kell csinálni hogy hozzáférj.
-
akkor az aksit is vegyem ki mi ? basszus de az ülések maradhatnak? ;D gondoltam olaj le vezérlés le generátor le olaj teknő le aztán hosszas anyázás és vissza jön a fórumra a hibákkal :D félek hogy a főtengelyt kikell szedni :-\ most beszéltem egy szerelővel egy ropogós 20 ért megcsinálja de valahogy sajnálom rá a lóvét
-
akkor az aksit is vegyem ki mi ? basszus de az ülések maradhatnak? ;D gondoltam olaj le vezérlés le generátor le olaj teknő le aztán hosszas anyázás és vissza jön a fórumra a hibákkal :D félek hogy a főtengelyt kikell szedni :-\ most beszéltem egy szerelővel egy ropogós 20 ért megcsinálja de valahogy sajnálom rá a lóvét
sztem is, elég a vezérlés meg az olaj le. de nem vagyok benne biztos mivel még nem csináltam.
-
Most már annyi pénzed van benne, hogy nem ezen a huszason kellene múljon. Gondold el, hogy ha elszúrod mégis, akkor nemhogy a felújított autód megint nem fog járni hanem akkor már több lesz mint húsz. :(
Vidd vissza, és mondd meg neki hogy 20ért nézze+cserélje, és nem szeretnél újra visszajönni hibával. Csak keményen! :D
-
egy darabig eljárkálok vele figyelve az olaj szintet most köbö úgy csinálom hogy 20km ként nézem 4 liter olaj a csomagtartóban aztán majd lesz valahogy :-\
-
Na a vezérlésnek semmi köze hozzá! Olaj leenged, olajteknő le szíjtárcsa le szimering ki!
új szimering be tárcsa fel, teknő fel olaj be,szaladhat is tovább a paripa.
Mindez egy 1000-be került kb! és maradt 19 ezred benzinre!!!
Én 1.1-es mocin csinálta ezt. Szerintem a tiéd is láncos akkor meg semmit nem tudsz elrontani! ;)
-
Na a vezérlésnek semmi köze hozzá! Olaj leenged, olajteknő le szíjtárcsa le szimering ki!
új szimering be tárcsa fel, teknő fel olaj be,szaladhat is tovább a paripa.
Mindez egy 1000-be került kb! és maradt 19 ezred benzinre!!!
Én 1.1-es mocin csinálta ezt. Szerintem a tiéd is láncos akkor meg semmit nem tudsz elrontani! ;)
vezérműszíjas!
-
Na a vezérlésnek semmi köze hozzá! Olaj leenged, olajteknő le szíjtárcsa le szimering ki!
új szimering be tárcsa fel, teknő fel olaj be,szaladhat is tovább a paripa.
Mindez egy 1000-be került kb! és maradt 19 ezred benzinre!!!
Én 1.1-es mocin csinálta ezt. Szerintem a tiéd is láncos akkor meg semmit nem tudsz elrontani! ;)
CVH szíjas!
-
a válaszokat köszönöm! majd holnap elmegyek a cromaxba és megkérdezem őket hogy mennyi egy szimering mert ha 2000 alatt van akkor holnap műtök persze képekkel adoptálom a folyamatott :)
-
Akkor bocsi! De azt is meg lehet otthon műteni!Nem vészes.
-
Akkor bocsi! De azt is meg lehet otthon műteni!Nem vészes.
Ékszíj le, ékszíjtárcsa le, vezérműszíj le, szimmering kicserél, vezérlés vissza, ékszíjtárcsa vissza, ékszíj vissza, indít, vezet. :icon_thumright:
Olajat nem kell leengedni. Elég, ha csak megemeled az autót. Olajteknőt sem kell levenni.
-
pénteken lesz kicserélve a történet szerelőre bízom sajnos :-\ nem merek neki állni pedig muszály lesz bele tanúlnom 1x mert drága ez a szerelőhöz viszem és talán 1x készen lesz tőrténet :(
-
A helyedben én elbeszélgetnék a szerelőddel. Mert kicsit gyanús, hogy most volt generálozva (tehát kivolt véve) a motor és nincsenek kicserélve a szimmeringek. Egy normális, hozzáértő szerelő megcsinálta volna ezt is...
Sőt továbbmegyek: csinálja meg garanciába!!! Ha akkor nem volt annyi esze, hogy kicserélje, akkor fizessen, azaz dolgozzon mégegyszer. Csak mert a belső szimmering cseréjéhez (ha azt sem cserélte) kikell venni megint a motort...
-
oda van horvát országban szoval ezt most még lenyelem mert olcsón megcsinálják olaj cserével együtt de a következő hibánál megyek kerék anya kulcsal... sajnos már volt neki szólva a 4 hét alatt hogy haladjon mert sose lesz kész de nem halatt... elhoztam a kocsit mikor "készen" lett füstőlt meg kormolt vissza vittem és fizetnem kellett 97 ezret az injektorosnak szoval nálam leírta magát a szerelő :-\ és jó formán nem is nagyon akarok már vele foglalkozni. jól dolgozik meg minden csak néha bele szarik a dolgokba faterom hordja hozzá az autóit több éve már és az utóbbi 3 évben mindig volt valami :-\
-
sikerűlt a dolog... cask a vezérlést kellett lebombázni és könnyedén sikerűlt kicserélni. A probléma az volt hogy túl sok olajat dűtöttem bele én elveteműlt embernek nevezhető élőlény. Néztem én a nívó pálcát csak nem vártam meg míg leér a "hideg" olaj és így több lett benne. Tanuló pénznek elég volt ez :( szoval embörök ha olaj kell a kocsiba és sietsz akkor ne menj kocsival majd csak akkor ha van pluszban 10 perced!! mert úgy jársz mint én ;)