Szériák fórumai > MK6-MK7

Ford Fiesta - inditas utani fulladas

<< < (2/5) > >>

bundi:
Hali!
A helyzet az hogy nem én járok az autóva álltalában,hanem a feleségem.
Amikor a gyújtókábeleket sötétben ellenőriztem hogy nem-e szikrázik a kábel,akkor másnap
regggel volt ilyesféle lefulladás a feleségem szerint.A próba közben megturáztattam a motort,
hogy nem-e húz át a gyertyakábel.Eddig úgy nézki a dolog hogy amikor meg lett túráztatva az autó akkor volt ilyen gond másnap reggel!
Igazából akkoriban csak egyszer -kétszer fordult ez elő,de mostanában napi szinten.
Szerncsére a gyújtásszett cseréje az akkori problémát megoldotta,tehát gyorsításkor menet közben
nincs rángatás,csak ez a fulladás jött elő.

Meg fogom nézni hogy gyújtás ráadásakor van-e az üzemanyagszivattyúnak hangja.
Köszönöm a segítséget,majd írok hogy mi a helyzet!

Üdv: Bundi

fiesta2002:
Szia!

Nem csak arra gondoltam, hogy van-e hangja=működik-e a benzinszivattyu. Hanem arra, hogy esetleg a benzinrendszeren keletkezett egy kis lyuk, ahol bejön a levegő és a benzin állás közben vissza tud folyni a tankba. Ha többször ráadod a gyujtást, akkor a benzinszivattyú a sokszor egy másodperc alatt feltöltheti a vezetéket. Ha ilyenkor jobban indul, akkor az azt mutatja, hogy ilyesféle benzinhiány lehet az ok. Azért kérdeztem, hogy gyújtásszerelés után jött-e elő, mert a szerelés közben esetleg meg lett mozgatva a benzincső és az elöregedett gumi kicsit megrepedhetett. Vagy egy csőcsatlakozás elmozdult/meglazult. Nem mondom, hogy ez a hiba, de lehet.

A másik kérdés a túráztatás. Ezt hogy kell érteni? A régi autóknál (pl. trabant) volt egy olyan ajánlás, hogy fel kell pörgetni a motort és úgy levenni a gyujtást. Akkor másnap jobban indult. Ezt a modern autóknál nem kell csinálni. Hogy történik ez a felpörgetés?
(Nem a szikravizsgálatra gondolok, mert az a teszt miatt indokolt volt.)

Esetleg lehet olyan is, hogy valamelyik injektor nem zár rendesen és az állás alatt benzint csöpögtet a rendszerbe. De ezt nem tudom, hogy milyen gyakori hiba a mi motorunknál.

bundi:
Hali!

A túráztatást csak vagy kétszer csináltam a gyújtásvizsgálat miatt.
Amúgy nem szoktam/szoktuk csinálni.
Azért írtam a túráztatást,mert akkoriban észleltük először  ezt a hibajelenséget.
Ma délután hideg indításkor háromszor ráadtam a gyújtást,majd úgy indítottam de nem észleltem
a problémát.
Még nem tudtam tüzetesen utánajárni a problémának,mert a másik autót javítottam.(Renault Megane folytószeleptisztítás)
Holnap megnézem tüzetesebben az üzemanyagrendszert,amenyire tőlem telik!
Az lenne a kérdésem hogy,szerinted érdemes lenne-e beruházni egy hibakódkiolvasóba?
Milyet és mennyiért érdemes venni?
Ha valamire jutok megírom,de jövő héten műtenek ezért nem leszek egy ideig gépközelben.

Köszönöm a segítséged!
Üdv: Bundi

bundi:
Hali!

Kipróbáltam hogy többszöri gyújtásráadás után indu-e az autó,de sajnos nem lett így jobb.
Beindul, majd utána rögtön le is áll, kivéve ha adok egy kis gázt rögtön indulás után.
A motortérben nem találtam laikus szemmel smmi rendellenességet,vagy csepegést folyást!
Lehet megint el kell majd vinnem szerelőhöz,hogy hátha megtalálja a hiba okát.

Üdv: Bundi

bundi:
Hali fiesta2002 !

A probléma továbbra is fenn áll,az lenne a kérdésem hogy az alapjárati motor
nem csinálhat-e ilyen problémát?
Benéztem a motortérbe de nem találtam hogy merre lehet!
Meg tudnád mondani hogy merre keressem az alapjárati motort?
Esetleg ennek tisztítása megoldhatja a problémát?

Üdv:Bundi

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version