Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : gpixel 2011 December 14, 13:11:21 PM
-
Üdv mindenkinek új vagyok itt, azért írok mert már egyszerűen kifogytam az ötletekből!
Van egy 89es évjáratú 1.1-es ohv fiestám, nem megy a 4.henger, illetve ugy vettem észre hogy mikor szívatón van akkor megy (ha nem is 100%-ban).
új trafót kapott, 4 új gyertyát, a 4es henger új kábelt, a motoron lett mérve nyomásveszteség, kompresszió, minden jó ilyen szempontból, de a 4. henger csak nem akar menni :(
az eddigi próbálkozások során még megfigyeltem hogy a gyertya a 4. hengerben be van köpve üzemanyaggal, szóval száraznak nem száraz, most a szikra az tuti le lett testelve a gyertya és hibátlan.
egyszerűen tanácstalan vagyok!
ja szelephézag és be van patentra állítva (20-30).
Kérnék szépen segítséget!!!
Előre is köszönöm!
-
Szerintem nem jut elég üzemagyag abba a hengerbe. Próbáltáok már leellenőrizni? Illetve ok, hogy gyújt, de jókor?
-
Ha megkérhetlek ezt kifejtenéd picit bővebben? megköszönném!
-
az hogy jókor gyújt-e? ha jól értelmezem azt írod, hogy ha ebbe mechanikus gyújtás elosztó van akkor. De ebbe nem az van ebbe már a 4 kimenetes trafó van.
az üzemanyagot hogy lehet meglesni? hogy kap-e?
-
Nem ismerem ezt a motort így csak általánosságban tudok okoskodni :D Ha hengerenkéni injektoros akkor minden injektor által fecskendezett mennyiséget fel kell fogni egy kalibrált mérőedénybe (külön külön) és megnézni, hogy egyezik-e.
-
központi... és a befecskendezéshez nem tudom hogy álljak neki.. :(
-
milyen gyertyát kapott?
-
Akkor lehet dugulás van. Ha leveszitek az egész szívósort úgy elvileg meg lehet nézni, hogy melyik hengernek mennyit ad nem?
-
felesleges levennie...
vagy kap az egész vagy nem ....
úgy nézki mint egy tus aminek 4 lefolyója van kb...
gyújtás lesz ott a ludas nem benzin.
igaz én azért a benzinszűrőt lecserélném. ártani nem ártasz vele és évente úgyis kéne :-\
-
Ha benzines a gyertya akkor talán szerintem is inkább elektromosság... sorrendbe talán gyerta, gyertyakábel, gyujtótrafó, aztán ha ezek se akkor talán edis modul... azt mondod gyertya zsír, kábel zsír, meg kéne nézni a gyújtótrafót is, aztán ha az se akkor EDIS... De ez is csak egy ötlet, hátha...
Ryannel viszont egyetértek, nem hiszem hogy úgy dugulás lenne.... vagy mind a 4 kap, vagy egyik se..
-
Én abból indultam ki amit leírt. Amit mondtatok mind lecserélte már és letestelve a gyertyán van szikra. Innentől vagy az lehet, hogy rosszkor gyújt vagy nincs elég benya. Szerintem. Aztán ezen felül kb bármi lehet :D
-
köszönöm mindenkinek az eddigieket, holnap kap egy uj benzinszűrőt, és kérdezném hogy az edis az a kis egység amibe bemegy egy vákumcső a szívósorról? és egy "százlábú csati van rajta? és azzal mit lehet bíbelődni? valahogy kinullázni? vagy csere?
-
egyenlőre a gyertyára még nem jött válasz ;) fordba csak gyári Motorcraft-ot szabad tenni!
íratlan szabály!
Edis a sok lábú. sokat nem lehet vele csinálni vagy megkotlik vagy nem.
a másik a MAP szenzor.
-
nekem mig motorcraft volt az mk3-ba addig szarul is járt.
aztán tönkre is ment a gyertya.
érdekes mod miután nem gyárit vettem bele gyertyát hanem ha jol emlékszem densot máris jobb lett.
persze ez nem jelenti azt hogy sz*r a gyári csak nálam nem jött be.
-
nekem a motorcraft gyertyusz bevált viszont olyan kütyüm van ha köll az az edis meg map senzorom is igaz 1.4clx ha jó neked vidd el
-
hívjál fel!
húsz kilencvennégy kilencvennégy kilenc kilenc három
-
Próbáld meg átcserélni a 2-es hengerre menő kábellel a 4-esét. Mivel a gyujtás 2trafós igy 2 henger mindig egyszerre kap szikrát és menni fog úgy is. Ha továbbra sem megy akkor méress kompressziót, mert más már nemnagyon lehet a baj. Ha viszont igy a 2-es henger szaraxik akkor kábel vagy trafócsere....