Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : akos1015 2008 April 13, 14:53:00 PM
-
Sziasztok.
1.4 TDCi-m van 4600kilométerrel,és a turbó után a műanyag cső y elágazásánál a vékonyabbik cső összetételnél szivárog az olaj.Volt már valakinek hasonló gondja?Holnap robogok is a szervizbe vele.Csak nehogy rámondják,hogy ez ilyen.Kösz a segitséget
-
Szia!
Ha nem felejtem el, holnap ránézek :P
De nem rémlik, hogy láttam volna olajfolyást....
-
Nálam nincs az tuti 84000km üdv
-
Megtapiztam a csövet, és .. semmi.
-
akos1015 : A szervízben mit szóltak hozzá?
-
Sziasztok.
1.4 TDCi-m van 4600kilométerrel,és a turbó után a műanyag cső y elágazásánál a vékonyabbik cső összetételnél szivárog az olaj.Volt már valakinek hasonló gondja?Holnap robogok is a szervizbe vele.Csak nehogy rámondják,hogy ez ilyen.Kösz a segitséget
Dobj egy fotót arról a csőről hátha okosabbak leszünk.
-
Sziasztok!
Nekem egy 2006-os évjáratú 1.3-as fiestám van, és a motor váltó illesztésénél folyik az olaj!
Bevittem a szervizbe, elsőnek azt mondták hogy nem baj, egy kis veszekedés után azt mondták szét kell húzni, és tömítést tesznek közzé!
Megbeszéltük az időpontot, elvittem, aztmondták 2 nap, persze csereautó semmi!
5 órával később hívtak, hogy kész a kocsi, csodálkoztam is, megnéztem, és faszául összecsumizolták az egész alját a kocsinak, persze az olaj utánna is csepegett, amíg el nem fogyott!
Sajnos ezzel járok dolgozni, és hát addig járok vele, amíg meg nem ragad, mert csak így kapok csereautót!
-
Megtudhatjuk, hogy melyik szervízbe ne vigyük a kocsit? >:(
-
Sziasztok.
1.4 TDCi-m van 4600kilométerrel,és a turbó után a műanyag cső y elágazásánál a vékonyabbik cső összetételnél szivárog az olaj.Volt már valakinek hasonló gondja?Holnap robogok is a szervizbe vele.Csak nehogy rámondják,hogy ez ilyen.Kösz a segitséget
Hali
Van valami fejlemény, mert az enyém is ilyen 1300km nél de már 200 nál láttam
:(
-
Sziasztok!
Nekem azt mondta a szerelő,hogy a féltengelyszimeringet kellene cserélni,merthogy állitólag azért csöpög az olaj. De azt csak olajcserénél lehet. Ez igaz? Mert én nem értek hozzá sajnos. Amúgy 1.3 as fityesz. 70000km nan benne. Előre is köszi a válaszokat. Űdv!!
-
Nem! Ez nem igaz. Akkor cserélsz féltengely szimeringet amikor csak akarsz. Pont 10 perc.:)
ha a bal oldali akkor csak hat!!! :notworthy: Az anyagár kb 1000Huf.
-
Sziasztok!
Nekem is szivárog az olaj a turbóba vezető cső alján. Azt mondták, hogy nem tömítés probléma és nem kell vele foglalkozni. Engem azonban aggaszt. Ha valaki esetleg tudja, hogy milyen módon lehet orvosolni a problémát kérem írja meg.
Üdv
-
Szisztok!!!
Szeretnék pár szót szólni!!Elöször Varynak.Ahogy leírod két dolog folyhat nálad az illesztésnél fékoil vagy motor oli.A kissebb gond a motor a nagyobb a fékoil folyás de azt valószinüleg jobban javítoták volna.Na most ebből jön hogy neked a hátsó főtengely szimeringed szívárog amiből tul nagy gondod nem lesz.amugy a cseréje pár órába bele telk mert le kell venni váltót kuplungot lendítő kereket.Ezzeknek azért költséges a munkadíja bár nem tom hogy garis e a kocsi.Azt meg hogy megál ne is várd meg soha nem fog!Ja és szégyen nekem mint márkaszervízben dolgzonak hogy ilyen szervízek vannak.Sokal egyszerűbb megoldani a hibát mint taknyolni.
A másik turbós olajfolyás.Azon a műanyag csövöm van egy vékony zöld színű gumitőmítés és az szokot elszakadni cseréje nem nagy ügy,árat nem tok.
Remélem tudtam segíteni sziasztok.
Ja még egy kis kötöszködés grat annak aki fiestán 6 meg 10 perc akat féltengely szimeringet cserél 1000Ft ból!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv gyikusz
-
Szia Gyikusz!
A következő gondolatodat kifejthetnéd nekem. Vagyis, hol tudok ilyen tömítést beszerezni illetve hogy esetleg magam is ki tudom cserélni?
"A másik turbós olajfolyás.Azon a műanyag csövöm van egy vékony zöld színű gumitőmítés és az szokot elszakadni cseréje nem nagy ügy,árat nem tok."
Üdv
-
Na sziasztok akkor itt van egy kép hogy pontos képünk legyen aról kinek hol is szivárog.
Mindenki írja meg melyik számnál szivárog.
Üdv Gyikusz
[a csatolmányt egy admin törölte]
-
Nekem a 4-es "pontnál" észlelhető kis olaj szivárgás. Nem tudom hogy ez baj-e, sokaktól halom, hogy turbós kocsiknál az olaj szivárgás nem új jelenség. Bár nem tudom, hogy ezt elkel-e fogadni de ha valakinek van orvossága a "4-es szám" orvosolására, azt megköszönöm.
-
Egy másik kérdés, 2-es számnál megy egy vezeték, az minek a vezetéke és mire szolgál?
-
Szia Gyikusz!
Nagyon jó a kép. Nekem a 4. pontnál szivárog. Nem tudom, hogy ezzel kell e valamit kezdeni és ha kell mit lehet tenni, hogy ne szivárogjon.
Köszönjük a képet. Üdv
-
Na sziasztok!!!
A 1-3 as csatlakozásnál egy gumikarika van a 3 mas biztos hogy cserélhető, az 1 nem tom hogy meg lehet e venni mert az a légtömegmérő de nem is jelemző ott a folyás.
A 2-4 csatinál pedig ha valakit zavar a folyás akkor cső cserével orvoslhatja vagy féktisztítós mosásal.
Turbos autóknál főleg a dieselnél jellemző az e fajta szivárgás,ezek a gumik nem igazán birják husszú távon elviselni ezt a koszos kormos olajat.A turbo pedig felépítéséből adódoan szorja az olajat benzinesnél tisztább olaj miat kevésbé észlelhető de ott se lehetetlen.Inkább a hosszú gumicsöveknél problémás mert széthasadhat és elfuja a levegőt telj csökenésel és piszok füstel jár.
Remélem segíthetem
Üdv Ati
-
Sziasztok!
2003-as 1.3-as 69 LE A9JA. 180.000 Km.
Az olaj betöltő nyílás mellett végig van repedve a (műanyag???!!!) szelepfedél. Sajnos fújja ki itt az olajat és az veri össze a motorteret. Levenném és elvinném műanyag hegesztőhöz.
Mire figyeljek oda a levételkor ?
Köszönöm.
-
Sziasztok!
2003-as 1.3-as 69 LE A9JA. 180.000 Km.
Az olaj betöltő nyílás mellett végig van repedve a (műanyag???!!!) szelepfedél. Sajnos fújja ki itt az olajat és az veri össze a motorteret. Levenném és elvinném műanyag hegesztőhöz.
Mire figyeljek oda a levételkor ?
Köszönöm.
Szia, sajnos én is hasonló cipőben járok. Az új szelepfedél 38 egységbe fájna. Kíváncsi vígyok, hogy sikerült a műanyag hegesztés, és ki merte bevállalni?
Köszi