Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
MK6-MK7 / Fiesta 1.4 TDCI beszívott levegő visszapuffogás
« Last post by KannaDani on 2019 September 28, 07:23:15 am »
Sziasztok !

Az olajpára lecsapatóból elég sok olaj szivárgott, emiatt ki lett tisztítva,
Workshop manual alapján csináltam az egészet, tömítések cserélve lettek (szelepfedél és szívósor is), nyomatékkal lett minden meghúzva.
3 flakon féktisztítót fújtam bele , az elején koromfekete, a végén szürke lé csorgott ki.
Hagytam kiszáradni és utána szereltem vissza.
Az első indítás egy picit döcögős lett, kellett pár másodperc, hogy összeszedje magát, de ez szerintem betudható annak, hogy üzemanyagszűrő is cserélve lett egyúttal.
Utána pöccre indult, semmi különöset nem vettem észre, kivéve egy dolgot, amiben nem vagyok biztos, hogy eddig is ilyen volt-e.
A képen pirossal bekarikázott részen a beszívott levegő csőből visszapuffog a motor ütemére egy kis levegő.
Ez másnál is így van? Őszintén, nem emlékszem, hogy előtte is csinálta-e.

https://imgur.com/a/Xqze6Ti
22
MK6-MK7 / Re:Hidegebb időben nehéz indítás (1.4 Tdci)
« Last post by KannaDani on 2019 September 27, 22:08:16 pm »
Szia !

Kiderült mi okozza?


23
MK6-MK7 / Re:Ablakmosó
« Last post by magiist on 2019 September 20, 12:25:35 pm »
Szia!
Úgy emlékszem, olyan 3,5-4 körül lehet. De könnyű utánajárni, mert ott megy a motortér vezetőoldali szélén. Van benne egy Y toldás is, ahogy szétoszlik a két első fúvóka között. Ott meg lehet bontani a belső átmérő méréséhez.

Köszi az infókat, úgy fogok eljárni!
24
MK6-MK7 / Re:Ablakmosó
« Last post by fiesta2002 on 2019 September 19, 22:11:47 pm »
Megtudnátok írni az ablakmosó cső belső átmérőjét?
Szia!
Úgy emlékszem, olyan 3,5-4 körül lehet. De könnyű utánajárni, mert ott megy a motortér vezetőoldali szélén. Van benne egy Y toldás is, ahogy szétoszlik a két első fúvóka között. Ott meg lehet bontani a belső átmérő méréséhez.
25
MK6-MK7 / Re:Ablakmosó
« Last post by magiist on 2019 September 18, 08:52:48 am »
Sziasztok!

Megtudnátok írni az ablakmosó cső belső átmérőjét?
Kilyukadt a hátrafelé menő és még a kaszni bontása előtt venni akarok toldókat + csövet, csak nem tudom a méretét)!

Köszi előre is!!!
26
MK6-MK7 / Re:1.4 TDCI olajcsere sokkal egyszerűbben (leszívás)!
« Last post by magiist on 2019 August 06, 19:02:09 pm »
Eddig hagyományosan cseréltem. 2 kocsi, 2 kuncsorgás az "üres" műhelyért (aknával). Leteszteltem, megfelelő a leszívás, így bármikor a garázs előtt elvégzem magam. Koksz nincs egyik esetben sem (persze egy használt autó vásárlását követő olajcserénél ragaszkodnék a "hagyományos" aknás első cseréhez). Csak mint érdekesség: a másik típusú kocsinál nem maradt a leszívás után 1/2 dl sem a motorba...
Nagy segítség ez nekem!
27
MK6-MK7 / Re:1.4 TDCI olajcsere sokkal egyszerűbben (leszívás)!
« Last post by fiesta2002 on 2019 August 05, 18:54:44 pm »
Hát lehetne, de az évi olajcserék alatt nem sok kokszot találtam eddig és a kényelem+függetlenség nekem sokat nyom a LAT-ba (2 autót kell kezelgetnem).  ;D

Bocs, de nem értem a hozzászólásodat.

Leszívással szoktál olajat cserélni a két autóban, azért írod, hogy "kényelem+függetlenség".
Hol találod a "kokszot"? A leszívott olajban levő üledéket érted alatta?

Nem kötekedés, egyszerűen nem bírom kihámozni a mondandót.  ;)
28
MK6-MK7 / Re:1.4 TDCI olajcsere sokkal egyszerűbben (leszívás)!
« Last post by magiist on 2019 August 05, 17:20:59 pm »
Szia Magiist!

Ha van még kedved ezzel foglalkozni, akkor eszembe jutott még egy teszt, amit a következő olajcserekor meg lehetne csinálni:
- szivattyúval le kellene szívni az olajat. Üllepíteni és/vagy szűrni.
- visszatölteni
- hagyományos módon leereszteni és üllepíteni

Ebből kiderülne, hogy valóban hatékonyabban hozza-e ki az üledéket a hagyományos módszer vagy ez tévedés.

Üdv
fiesta

Hát lehetne, de az évi olajcserék alatt nem sok kokszot találtam eddig és a kényelem+függetlenség nekem sokat nyom a LAT-ba (2 autót kell kezelgetnem).  ;D
29
MK6-MK7 / Re:1.4 TDCI olajcsere sokkal egyszerűbben (leszívás)!
« Last post by fiesta2002 on 2019 August 05, 13:54:54 pm »
...Kipróbáltam egy olajleszívó szivattyút ...

Szia Magiist!

Ha van még kedved ezzel foglalkozni, akkor eszembe jutott még egy teszt, amit a következő olajcserekor meg lehetne csinálni:
- szivattyúval le kellene szívni az olajat. Üllepíteni és/vagy szűrni.
- visszatölteni
- hagyományos módon leereszteni és üllepíteni

Ebből kiderülne, hogy valóban hatékonyabban hozza-e ki az üledéket a hagyományos módszer vagy ez tévedés.

Üdv
fiesta
30
MK8 / Re:Lendkerék
« Last post by oktato on 2019 August 01, 10:32:17 am »
Köszi ! De a márkaszervíz  alvázszám alapján sem tudott biztos választ adni. Ezért gondoltam hogy hátha van valami biztos infó, valaki cserélt már stb......
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10