Author Topic: Hengerfej  (Read 13588 times)

gatya

  • Guest
Re: Hengerfej
« Reply #30 on: 2010 June 08, 12:03:03 pm »
Én az alkoholra szavazok - már csak az íze miatt is...  :)

De komolyan: értem én, hogy véleménye mindenkinek van, és szívesen meg is osztja, de a gyakorlatban próbálta már valaki azt a beszerelhető kütyüt? Vagy legalább az ismerősének az ismerőse?

Azt is értem, hogy a legjobb megoldás nagyobb üzemanyag rendszert betenni. De majd mi lesz akkor, ha Alsómellékparasztfalvára kell mennem, ahol nincs E85? Teszek bele benzint, és? Belefullad a kocsi és tolhatom haza?

Offline bull84

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1241
  • Segített?: +42/-0
Re: Hengerfej
« Reply #31 on: 2010 June 08, 12:14:30 pm »
Ismerősöm altoban tisztán használja átalakítás nélkül egyedül az inditásnál venni észre hogy nem benzin, próbálta motorban is valami honda cbr az még le is fuladt abban nagyon rossz volt. Láttam már ilyen átalakítót 2 hónapja használják az ára már visszajött mert tankolásonként 2500-3000fog, te ki tudja mi lesz 2 év múlval :-\

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Hengerfej
« Reply #32 on: 2010 June 08, 12:26:29 pm »
harciger, kicsit vegyél vissza sztem, szabyk az aki elég sokat kipróbált ezen a téren, és neki lehet hinni, ha már annak nem hiszel aki ezekről is tanul. Hidd el nyugodtan hogy tönkreteszed a motort vele, nem arra az üzemanyagra tervezték. továbbá a benzin témára mitől is jobb a 98-as mint a 95-ös?
igen nekem az 1.6-os CVH 250ekm-el megbontatlanul jobban ment azzal mikor sz*r volt a gyújtásom. aztán mikor az meg lett javítja nem lehetett érezni semmi különbséget, csak azt hogy mikor 98-ast kapott akkor a pénztárcám jobban karcsúsodott.
attól érzed seggre jobbnak mert annak akarod érezni. ez nem fizika, és nem tény, ez szimplán pszichológia. :) azt meg egy technikai témába légyszives ne vegyük bele. olcsó átalakítás sosincs ha normálisan nem kókány módon akarod megcsinálni.

gatya

  • Guest
Re: Hengerfej
« Reply #33 on: 2010 June 08, 12:35:54 pm »
Láttam már ilyen átalakítót 2 hónapja használják

És így normális nyomaték és fogyasztás van? Az én Fiestám is elment etanollal még a fúrás előtt is, de városban csak padlón és még úgy is ledudáltak az útról. És Egerről beszélek, nem Pestről...

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Hengerfej
« Reply #34 on: 2010 June 08, 12:41:52 pm »
Sudye.
Nekem semmi bajom a szabykkal, elhiszem, hogy ügyes és jól ért ehhez. Én nem is elleneztem az ő állításait. Egyszerűen csak támadott azzal, hogy ugyan mi a külömbség ezzel azzal. Egyébként ha elovasnád az előzményeket ő sérteget, Nem sértődőm meg mert nincs miért. ;D Én most arról nem tehetek, hogy pont az én autóm motorja reagál a két fajta üzemanyagra. Nem is szándékozom egyhuzamban folyamatosan csak E85 közlekedni. Ilyen nem is volt szó.  Nem vagyok h_lye, hogy tönkre tegyem ismét a motort. Tehát nem is értem az egésznek a lényegét, hogy mit akar ezzel? Csak kipróbáltam, ezt vettem észre. leírtam. Ennyi.
Erre fel írtam, hogy valami félreértés volt.
Az, hogy mi a külömbség az üzemanyagok között... a Mol csportnál dolgozom és több száz vegyszerrel.  :hello:  
Tehát az is lehet, hogy pszichológiai úton befolyásolt.....  :sign13:
« Last Edit: 2010 June 08, 12:58:18 pm by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

AniBaba

  • Guest
Re: Hengerfej
« Reply #35 on: 2010 June 08, 13:26:28 pm »
Úgy tudom az etanolnak nincs oktánszáma :)

Egyébként az 1.1 és 1.3 motorok szerintem soha nem fognak meglódulni. Ha etanol, ha Super Racing 100 V-Power, ha csodaelektronika, akkor sem. Mert egyszerűen annyit tud az a motor. A-ból B-be, olcsón, megbízhatóan - aki erőset akar ne olyannal járjon.

Költségcsökkentés ÉS teljesjtménynövekedés ÉS életartam-növekedés egyszerre szerintem nem létezik - valamit valamiért.

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: Hengerfej
« Reply #36 on: 2010 June 08, 13:40:58 pm »
Quote
Egyszerűen csak támadott azzal, hogy ugyan mi a külömbség ezzel azzal

miért is?
mert kíváncsi vagyok??
ugyanmár  ;D

Quote
Egyébként ha elovasnád az előzményeket ő sérteget

maradjunk annál,hogy objektív vagyok  ;D ;D

Offline bull84

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1241
  • Segített?: +42/-0
Re: Hengerfej
« Reply #37 on: 2010 June 08, 14:25:44 pm »
Az emberke akinek bent van az átalakító azt mondta hogy alacsony fordulaton jobb, magasabb fordulaton nem jobb az etanol, mondjuk neki 2000 volvo-ja van, sokat jár ezért neki megéri. Én nem tenném a saját autómba elektronika ide vagy oda :-[

Offline Roxin

  • A mester
  • *****
  • Posts: 435
  • Segített?: +6/-1
Re: Hengerfej
« Reply #38 on: 2010 June 08, 15:32:32 pm »
Erre mindig azt mondom : Nem mindenkinek megy jobban etanollal a kocsija!  ;D  :laugh:

Offline DVZs

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Posts: 2064
  • Segített?: +56/-9
Re: Hengerfej
« Reply #39 on: 2010 June 08, 16:45:13 pm »
"Javaslom" az etanol-témát a megfelelő topikban folytatni, ez a téma nem erről szól. Ott lehet tovább vitatni, ki mire esküszik vele kapcsolatban.
D.V.Zs.