sziasztok!
Csipi testvérem kivánatára megosztom veletek az elmúlt 3 hét átélt kálváriát!
tehát, a dolog onnan indult, hogy bevittem a fityot, ford petrányi (kerepesi út) azzal a problémával, hogy a motor tér felől egy érdekes surlódó hang hallatszott, mintha vmi hozzá ért volna vmihez. Beviszik a műhelybe a sápadtarcu szerelő emberek, két óra várakozás után jönnek a kulccccsal, hogy sajna de nem tudják megmondani mi is a baja konkrétan a kocsinak. - Gondoltam magamba, hát ez kisvirágos jó - , akkor mi tévő legyek kérdem a szerelőt? mondja h visszakéne majd jönni amikor pár napra ott tudom hagyni az auto. Mondom oké, mikor? két hét mulvára sikerült is találnunk egy mind a kettőnk számára megfelelő időpontot.
Amig vártam, hogy vihessem az autót szervízbe az első problémával, addigra jelentkezett egy másik hiba. Mégpedig: tolattam be egy helyre, és láss csodát, benyomott kuplungnál a kocsi tovább haladt hátrafelé. na gonoltam akkor tegyük ki üresbe, de a váltókar meg sem mozdult! sirály...
Nem maradt más hátra , le állítottam a verdát. Így, egy kis kuplungrápumpálással kijött sebességből. hmmm. na mondom biztos én vagyok ilyen béna..., szóltam haweromnak, hogy mit tapasztaltam, és erre mentünk egy tesztkört, - természetesen a körözés alatt semmi gond nem volt, már majdnem felattuk amikor az utolsó tolatásnál a hawernál is produkálta eme jelenséget. Hazafelé menet is tolatva álltam be az udvarra és akkor is csinálta. Eljött a szervíz időpontja. Mondom h mi van. Mondják, hogy majd értesitenek a dologról. Egy hétig állt bent a kocsi petrányiéknál, és egyhét eltelte után kaptam egy telefonhívást, hogy az auto nagy valószínűséggel kuplungos, és hogy most fogják levenni a kuplungot a váltóról, és vihetek magammal vki és ott lehetünk megnézni. Gondoltam magamba dejo,dejó, de kit vigyek magammal fél 3ra??? (Kuti tanácsára Kobold lett az áldozat
Akinek ezúton is szeretném megköszönni a segítőkézségét,és az emberségét!) A szemrevételezés után kiderült, hogy a kuplung szinte még megkopva sincs, és látszolag semmi vezetéstechnikai hiba nincs rajta, mert ha az lett volna, akkor fizetnem kell kemény 120 000 Ft-ot a javításért.
De nehogy már 1x-ű legyen az élet, ezért írni kellett egy kérelmet a ford felsőbb vezetésének,hogy megcsinálhassák ingyen, mivel a kuplung egy kopó alkatrész és az autóm extragaranciás..... A kérelem elbírálása kemény két hétig tartott...vicc kategória. Tehát ez a kuplung mizéria 3 hétbe telt.
Közben a kérelem elbírálására várva, még volt egy érdekes kérdése a szervizfelvevő kollegának, hogy mivel szoktam leszedni a felniket a kocsimról. Mondom neki, hogy wazze, hát biztos nem állok neki otthol egyedül! Mert hogy nekik nincs a felnimhez való kulcsuk, és hogy külön flexelni kellett hozzá egyet.... (akkor már láttam lelki szemeim előtt hogy szétbarmolták a felnit) A kocsi átvételekor első tekintetem a felnikre irányult, és amikor megláttam, hogy hogy nézz ki az első kettő, azt hittem agyérgörcsöt kapok
! Szóltam a szervizvezetőnek, Mondom neki, hogy miért kellett ezt csinálni? mért nem tudtak szólni, hogy vigyek be 3 000 Ft-ot , vagy hozzak olyan kulcsot amivel lelehet szedni!!!??? és ha már az egyik csavarhoz nem volt jo a kulcs mért kellett még a másik hetet is össze...kisvirágozni??? ráadásul még a hátsó kerekeknél is probálkoztak, de ott nem volt vészes a leverődés! hogy száradt le volna a keze aki ezt csinálta....a szervízfőnök meg ott hebegett habogott, hogy ő erről a problémáról nem is tudott stb stb... mondtam neki hogy engem nem érdekel, csináljanak vele vmit, mert nagy gondok lesznek.......! hát addig addig mondtam a magamét, hogy másnap visszavittem az autót felnifestésre. Másfél napig megint ott volt az autó! És a nagy bocsánatkérések mellé, elsem hiszitek hogy mit kaptam ajándéba GRÁTISZKÉNT?
egy 17-es imbuszkulcsot!!!
(majdnem lefejeltem a szevizest
)
Ja, az előről hallatszó hang pedig, ékszíj és feszítőgörgő probléma volt, azt szó nélkül kicserélték garanciába!
na bocsi a hosszú beszámolóért!
Remélem Csipi nénjjjjjeeeeeee elégedett vagy???