Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK3-MK4-MK5 => : jocc 2008 May 09, 19:38:02 PM
-
Hali!
Amikor kiengedem a kéziféket, akkor kialszik a két (!) (P) lámpa, de menet közben (főleg rosszabb minőségű úton) be-bevilann mindkét lámpa. Nem folyamatosan világít, csak pislákolnak egyszerre. Teljesen kiszámíthatatlanul. Ez miért van? Fékfolyadék-szintem OK, szerintem a kézifék sem fog be. Vagy már csereérett a kézifékkötelem? Lehet, hogy csak kontakthiba? Hogyan tudnám orvosolni? Ja: nem ABS-es.
-
hali, nekem is volt ilyen.. a féktartály 'kupakja' -úgy emléxem abban van a szintmérő is- na az nem volt rendesen felcsavarva a helyére, és az ugrálhatott rossz úton, de én akkor inkább lejtőn tapasztaltam a jelenséget.. valószínűleg valami kontakt hiba lehet nálad..
-
Valószínüleg a kapcsoló lett kontaktos, de azért jobb lenne átnézni a fékrendszert is.
A lámpát 2 dolog kapcsolhatja tudtommal: a kézifékkapcsoló és a fékolajszintérzékelő. Bár ABS-esnél elképzelhető ebben változtatás.
-
igaz nem lámpa problémám van de fék probléma... a bal első tárcsám mozog mint az állatt.. oldal irányba meg a csavarokat tudom mozgatni egy kis darabon úgy hogy a tárcsa egyhelyben van... szoval értitek... hogy lehet levenni eggyátalán a féktárcsákat és a fék dobokat? meg persze mi lehet a probléma ezzel a tárcsa lötyögéssel? csak ha kicsit fékezek akkor érezhető hogy laza egy picit laza lenne... kopog mint az zállat.. a válaszotokat előre is köszönöm! :notworthy:
-
Nem tudom, h lehet laza ha jól emlékszem a tárcsát maga a kerék csavarok szorítják oda a kerékkel együtt,
elvileg nem lenne szabad lötyögnie!!!
-
Nem tudom, h lehet laza ha jól emlékszem a tárcsát maga a kerék csavarok szorítják oda a kerékkel együtt,
elvileg nem lenne szabad lötyögnie!!!
Én ezt találtam róla:
A féktárcsa öntöttvasból készül és egy rugós rögzítővel, valamint a kerék tőcsavarokkal van a kerékagyhoz erősítve.
-
és ha cserélni akarja az ember? egyszerűen leveszi a féknyerget aztán lehúzza? picit érdekes megoldás :o
-
és ha cserélni akarja az ember? egyszerűen leveszi a féknyerget aztán lehúzza? picit érdekes megoldás :o
pedig ugy kell
a töcsavarok rögzitik meg a féknyereg valamien szinten!
teljességgel kizért h az lötyög max "eldeformálodott" nekem a jobb oldali rázz kicsit ha fékezek magasabb sebességnél!
-
detto nekem is csak bal oldalt... majd megnézem rendesen az enyémet a tárcsát felszabályoztatom vagy nem tom aztán majd ha nálam jó lett a tőrténet akkor nálad is az lesz a baj :)
-
bizony a kerékcsavarok és a kerék fogja oda a kerékagyhoz a tárcsát. maga a tárcsa biztosítja a közvetlen kapcsolatot a kerékagy és a kerék között. a funkciója ennek a megoldásnak ez, és így emiatt fölösleges is lenne egyéb más rögzítés
-
Ha szabályoztatsz akkor már érdemes betéteket is cserélni. kb 6 rupó a 2 pár.
-
2009-es fórumtakarítás alkalmából a témát lezárom és a topiktemetőbe kerül.
Moderátor: DVZs