Csevegő > Szervizek

Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.

<< < (2/4) > >>

Kuti:
Itt eltűnt egy hozzászólásom rögtön pótlom is :)

Z00L: Petrányinál ott a váróban a kamera kezelő amin semmit nem látsz, műhelybe nem mehetsz mert "kicsi a hely" :)

Nos miért utáltam meg a márkaszervizeket? Az Ivanics tehet főként róla. Lehúzós banda az már tény.
Autó még garanciális volt és rengeteg, de apró hiba volt a kocsimban, amik említésre méltóak sem voltak, de ha egyszer a 22 éves Ladámba működtek ezek a dolgok akkor egy új Fiestába miért nem? Ötödik tételnél már a munkafelvevő szemrehányóan kérdezte, hogy ott vettem-e az autót. (Nem mindegy? Ott a Ford logó az épületen és a ruhádon. Behoztam egy Fordot tessék dolgozni, ne kifogást keresni! Amúgy igen volt a válaszom.)
Lent a szervizbe a szerelő minden hibajelenséget szinte elutasított és azt mondta nem hiba (khmm nem volt kedve dolgozni) majd jött az amin kiborultam. 2 éves volt a kocsi és 3 év garancia. Utóbbi egy évet nem nem tudta a szerelő, így elkezdett játszani. A kocsi dadogott, erre ő feldugta neki a kézi kütyüjét azt röhögve közli, hogy haha eddig nem volt felprogramozva a járgány, nem tudta a gép milyen motorja van, biztos sokat fogyasztott, stb-stb. Itt írom még egyszer 2 éves volt a kocsi és eddig nem volt felprogramozva? szóval azóta is kevesebbet iszik az autó 6-7,5 l ről 8-8,5-re nőtt a fogyasztás a programozás óta :D
Közli velem, ha ez nem jött be akkor öntsek bele tisztító adalékot és menjek a sztrádán. Ha ez nem jön be akkor szeleppucolást kell csinálni, majd ha ez sem akkor motorblokk pucolás és a költségeim nőnek ezáltal.
Na itt esett le az állam. Miért is az én költségeim nőnek egy garanciális autónál????

Ezt a hibajelenséget még 3 márkaszervizbe próbálták megoldani. Petrányi komputer darabot cserélt 1 évig jó volt, Szelecky pillangószelepet pucolt, probléma ideiglenesen megoldódott, de újabb probléma jött elő, ami egy forgalmas úton életveszélyes, de ez egy másik téma.

Szóval ha lesz GPS-m akkor Ivanics környéki utcákat tiltólistára is teszem rajta.

Gyikusz:
Helo!
Éz én autóm idén májusban tölti be a 3-ik életévét és az autó 10e km rendszeresen ebbe a márkaszervízbe jár mostmár 9szer tetem náluk tiszteletemet 7 átvizsgálás illetve köztes olajcserén és 2 garanciális problémával.Telefonon és személyesen is nagyon kedvesen odafigyelve végezték a munkájukat.A szervizbe én is bemehetem és a szerelő minden kérdésemre válaszolt és mindent szépen megmutatot.A köztes olajcsere ára minden éveben némileg változott hol + hol - irányban de soha nem túlzóan.A szervizek ára pedig a km függvényében nőt mivel minden egyes átvizsgálásnál + munkát végeztek (pl.:40e hátsó fék pucolás,60e üzemanyagszűrő csere).Én egyszóval mindig elégedett voltam a nyújtót munkával és kiszolgálásal csak ajánlani tudom a céget.
Kuti ha meg valamiről nem vagy tájékozot akkor ne szídjál senkit gondolok itt pl.: garanci!Egy márkaszervíz számára egyáltalán nem mindegy hogy náluk veted és csináltatod a garidat vagy nem.És amint már írtam a szerviz ára a km szerint nő így ne csodálkoz hogy drágbb mint az előző szervized.

Littleb:
Légyszíves magyarázd el miért nem mindegy egy márkaszervíznek, hogy ott vett autót javít garanciában vagy sem.. Egyre megy. Arról nem beszélek, hogy ha tegyük fel neki ráfizetés (hozzáteszem semmivel sem nagyobb mintha ott vásárolt autót javít gariban) akkor sem érdekel senkit! Kötelessége javítani ezért fizettél az új autóért. Nem érdekel neki mi a jó én fizettem valamiért és elvárom vagy Kuti elvárja, hogy teljesítsenek. Kötelességük javítani. Nem tetszik? Nem kötelező Ford márkaszervíznek lenni!

Az, hogy a szervízek árai a km-el nőnek khmmm.. nem igaz. (itt most tekintsünk el attól, hogy elromlik valami csak a kötelezően cserélendő dolgokról beszélek). Van egy szervízelőírás azt kell (kéne) csinálniuk a megfelelő km-nél. Ezek periodikusan ismétlődnek. Pl a 80 ezres szervíz dettó ugyanaz mint a 20-as.
Ha kíváncsi vagy rá http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do itt megnézheted.

Végezetül Téged tudlak idézni: "...ha meg valamiről nem vagy tájékozot akkor..." minek kötekszel

Amúgy a kérdéses szervízzel én is elégedett vagyok/voltam..

sUdYe:
Márkaszerviz nem szerviz...  ne legyél benne biztos hogy egyszer is volt olaj cserélve az autódban. került hozzám olyan autó  már amiben nem cseréltek még soha olajat, pedig szalonból vett és végig márkaszervizben szervizelt autó volt... persze a számlán rajta volt az olaj csere.

Kuti:
Nananana! Csak finoman, nem kell senki torkának esni.

2 dolog:
1 - ha minden évben nőne a szervízdíj, akkor megértem. (Ez most feltételező, elfogatós mód.) Akkor miért van az, hogy Ivanicsnál végzett 2005-ös szerviz 78000.- volt és a 2006-os Más márkaszervizben meg 45000.- ?
2 - ne mán! Ha én veszek egy Fordot és utána leköltözök 200km-vel arrébb, nehogy már vissza keljen vinnem garis javítás miatt oda ahol vettem, mikor 10 km-s területen az új lakhelyhez van egy másik "FORD MÁRKASZERVIZ" feliratú épület. Ha például veszek az Eu***icsnél egy mosógépet, azt is bármelyik lánchoz tartozó üzletben megreklamálhatod.
Meg biztos vagyok benne, hogy - bár ezt nem tudom - megkapják ezt a garanciális javítás néven futtatott szervizelést, csak nem annyit amennyit ők a 300% haszonkulccsal számolnak el nekünk.
Egy szó mint 100 a Ford is egy országos hálózat, mely mindegyik tagja köteles teljesíteni a FONTOS vevő óhaját, sóhaját ha az jogos.
Ha nem teszik a vevő megutálja őket és soha többet nem vesz szalonból autót. Ez kinek a legrosszabb? Annak aki undok volt az emberekről, ugyanis nem egy emberről beszélünk hanem többről.

Csak a márkaszervizek még nem jutottak el arra a szintre (agyilag) hogy ezt felfogják.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version