Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK3-MK4-MK5 => : David007 2007 July 23, 23:50:13 PM
-
keresek sport vezérműtengelyt 92 es 1,3 as fiestához!
használt érdekel!
minden megoldás érdekel
elöre is köszi
:headbang:
-
Helló!
Vez.tengelyt sajna nem tudok viszont annyi fűznék a témához, hogy asszem elég nehéz fába vágtad a fejszéd...az OHV-tuning nem egyszerű móka lesz a sok tehetetlen alkatrész miatt. De ha már itt tartasz, akkor irhatnál valamit a gépedről. Gondolom nem ez az egyetlen változtatás a mocin :-X
Nemtudom megéri-e (és, hogy van-e) használt veztengelyt venni. Az új(gyári) tengely ára meg ugyi ~50e magyar forint, ebből következtetve elég húzós lesz a sporttengely :-\
-
keresek sport vezérműtengelyt 92 es 1,3 as fiestához!
használt érdekel!
minden megoldás érdekel
elöre is köszi
:headbang:
minek???
-
Kicsit talán késő, de ma találtam egy oldalt ahol sportvezérműtengelyt kínálnak viszonylag olcsón 1.1-es és 1.3-as OHV mocikhoz plusz 22 lóerőt igérve. Sőt ha jól látom ez komplett szett...
http://www.larkspeed.com/index.pl?p=391FST11&a=i
-
Én megnéztem!
Viktor te akkor kened vágod az angolt mert én semmit sem értek!
Ha anyagilag nem vészes majd engem is érdekel! :-X
-
Nekem meg lenne egy kérdésem, hogy MK5-ös Fiestába (Zetec 1.25 16V motor) milyen motort lehet betenni váltócsere és egyéb átalakítások nélkül?
Legalább 1.7-est. Remélem van ilyen. :-\
-
Robi!
Kérlek ennek inkább nyiss egy új topikot! Köszi.
Én megnéztem!
Viktor te akkor kened vágod az angolt mert én semmit sem értek!
Ha anyagilag nem vészes majd engem is érdekel! :-X
Átszámolva kb 58ezer körülre jön ki az ára, ami elég olcsónak mondható. Főleg, hogy múltkor néztem a gyárit, az kb 50ezer....
Ráadásul ezt szettben árulják!!! Van hozzáminden ami az átalakításhoz kell: szelepszárszimmering, keményebb szeleprugók, fogaskerék és egyéb nyalánkságok :-X
-
wow ez igaz lehet? ???, +22LE!! hát ez naggyon kemény :-X :-X, ráadásul semmilyen "komolyabb átalakítást" nem igényel (mint pl. turbó) :laugh:
engem is érdekel a dolog...
-
Reális lehet, de azért számításba kell venni, hogy a motort megbontva egyéb költségek is felmerülhetnek, főleg egy kopottabb motornál...
-
illetve gondolom ezt a teljesítménynövekedést nagyrészt at anyagok könnyítésével, kisebb súrlódással érik el ami sok esetben gyorsabb elhasználódáshoz is vezet :'(
meg a másik kérdés hogy hogy bírják mindezt a többi "gyári" alkatrészek ???
-
illetve gondolom ezt a teljesítménynövekedést nagyrészt at anyagok könnyítésével, kisebb súrlódással érik el
Rosszul gondolod. A teljesítménynövekedést a szelepvezérlés megváltoztatásával érik el.
Viszont a megnövekedett teljesítmény egy kopott motornál
1. Nem hozza a várt eredményt
2. gyorsabb kopást eredményezhet
Egy jóállapotú motornál semmiféle kockázat nincs, hisz ennyi pluszteljesítményt még elkell viseljen a motor gyári alkatrészekkel is. Persze csak akkor, ha nem taposod ki a lelkét napiszinten. Ha meg igen akkor meg amúgyis tönkrevágod a gyári motort is....
-
2009-es fórumtakarítás alkalmából a témát lezárom és a topiktemetőbe kerül.
Moderátor: DVZs