Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => : Dare 2006 November 30, 22:31:01 PM
-
na szval van egy kis '94es 1.1i-s fiestám, amit nagyon szeretek... szeretném persze kicsit szebbé, erősebbé tenni, csak hát a nadrágszíj elég szoros.
Szóval a lérdésem az lenne, viszonylag kevés pénz ráfordítással, hogy tudnám picit fürgébbé tenni a gépet?
A tippeket előre is kösz!
-
Hali!
Erre választ keveset kapsz, szerintem!
Érd be ennyivel!
Pl.: motorcsere, .......stb.
De ami fontos, sose cserélj márkát!!!!!!!!!
Üdv.: goford
-
Ez a motor nem tuningolásra született. A FORD ezen motorok tervezésénél nem vette figyelembe a tuningolhatóságot és inkább az alacsony fogyasztást valamint a hosszú élettartamot helyezte előtérbe.
Tehát, ha száguldozni akarsz, akkor inkább cseréld le egy erősebb fityeszre - vagy egy másik Fordra ;)
-
Egy 0,6 báros diesel golf1-es turbóval komoly eredményt tudsz kihozni. 20Le körül fog emelkedni a teljesitmény!
De a motorcsere a megfelelő megoldás. 1.6 16v! Azt fel lehet huzni 120-130Le-re!
Vagy egy 1,4 carbis-ra! Azt 100Le-re lehet huzni kololyíabb beavatkozás nélkűl! ::) ;)
na szval van egy kis '94es 1.1i-s fiestám, amit nagyon szeretek... szeretném persze kicsit szebbé, erősebbé tenni, csak hát a nadrágszíj elég szoros.
Szóval a lérdésem az lenne, viszonylag kevés pénz ráfordítással, hogy tudnám picit fürgébbé tenni a gépet?
A tippeket előre is kösz!
-
20Le körül fog emelkedni a teljesitmény!
Kérdés, hogy bírják-e, illetve medig bírják majd pl. a motorban lévő csapágyak a megnövekedett teljesítményt? Persze ha ki is lesz használva!
-
20 Le növekededés nem számit egy ilyen motornak! A lényeg,hogy hagyni kell lehülni,vagyis menet után 1 percig alapjáraton járatni kell! Illetve a motorolajat nem árt 5w40-es-re cserélni!
De én már tettem fel turbót nem egy autóra,és egyikkel sem lett probléma!
Csak a lényeg,hogy ne oriásturbó legyen 2 bár nyomással,mert akkor biztos csapágyas lesz a motor rövid idő alatt!
20Le körül fog emelkedni a teljesitmény!
Kérdés, hogy bírják-e, illetve medig bírják majd pl. a motorban lévő csapágyak a megnövekedett teljesítményt? Persze ha ki is lesz használva!
-
Hi
Nekem is et volt a problémám.Át meneti megoldásnak vettem bele sportlégszüröt sport gyertyát lambdaszonada-tuningot.dinamikusabb lett az auto de azért nem az igazi!!!
A legjobb a motorcsere!!
Én is azon dolgozom csak donort kell taláni. :-\
-
A legjobb a motorcsere!!
Én is azon dolgozom csak donort kell taláni. :-\
Az Apróhirdetések között van egy 1.8i Xr2-es moci kompletten. ;)
-
Motorcsre jó megoldás DE!!!!
Mi van 1.1I cserélünk 1.8-ra?
Az ügymenet a következő; mivel lényegesen nagyobb motor kerülne az autóba így mindenféleképp csak tisztán lehet lejátszani:
- Ford Magyarország vezérképviselet hivatalos állásfoglalása, hogy a jelenlegi gk-ba beépíthető-e szerkezetileg a motor,
- Hivatalos állásfoglalás, mérésekkel igazolva, hogy a környezetvédelmi előírásokat a beépítendő motor ugyan úgy tudja produkálni, mint a mostani. (Környezetvédelmi besorolási osztály lefelé nem változhat, csak fölfelé.)
- Átalakítási engedély megkérése a közlekedési felügyelettől + felügyeleti vizsga kb. 24 - 25.000,-Ft.
- Szakműhely nyilatkozata a szakszerű beépítésről, számlák a beépített anyagokról.
- Regisztrációs adó megfizetése a két motor közötti cm3 különbségről kb. 300.000,-Ft
Átírási illeték, új forgalmi, új zöldkártya, stb.
Tehát ha mindet össze adunk és
LEGÁLISAN akarjuk megcsinálni kb 500.000 HUF-ben megáll.
Ez azért combos össszeg!!!
-
Szasztok
Ezen már én is gondolkodtam, de szerintem akkor ha izmosabb mocit vagy kocsit akarsz akkor vegyél másik kocsit!!!!!!!!
-
ez biza így van... az említett 500k-ból már kijön egy jó állapotú xr2-es (pont ma néztem a neten).
-
500k ért már viheted is a xr2i-m 1.8 16v..na ez megy rendesen130le..
-
Vagy!
99 benzót tankolni! De 98 mindenképpen egyszer kétszer jót tesz a verdának!
Tudom javasolni!
Vagy ha valakinek mersze van próbálja meg a kerozint!:)
Tájékoztatást kérnék ha valaki megpróbálja!