Szériák fórumai > MK3-MK4-MK5

kormány és fék

(1/4) > >>

pereszte:
Sziasztok!

Két gondom is lenne, ami rázza a kormányt :)

Az első, hogy 90 felett van egy enyhe rázása a kormánynak. Tegnap voltam újracentíroztatni, de még mindig maradt valami. Mondjuk az is kiderült, hogy az első alkalommal felcserélték a hátsó kereket az elsővel...
Ezt tudom próbálni.

A másik probléma nagyobb.
Fékezéskor durván rángat a kormány. Ez volt a fő indok, amiért mentünk centíroztatni.
Ha keményebben rálépek, és majdnem satu van, akkor elmarad a rázás.
Volt az autó fékpadon, ami a jobb hátsó dobnál mutatott némi ütést, de a szerelő szerint nem rázhatna ettől a kocsi.
Futoművet két hete állították be.
Tapasztalt már valaki hasonlót? mi volt a megoldás?

Néztük a szerelővel az alkatrészeket, és találtunk hűtött tárcsát, hozzá illeszkedő nagyobb fékbetétekkel.
Ugye ehhez kell cserélni a féknyerget, meg a tartóját. Csinált már valaki ilyet?
Az autóm egy 1,3-as 98 fityesz :) Elvileg létezik MK4-nél ilyen hűtött tárcsa, csak nem tudom melyik változatnál. Esetleg valaki tudja, hogy melyik típus jó rá?

Köszi a segítséget előre is!

Sziszko:
Elvileg a féktárcsa egyenletlen kopásakor szokott rándatni ha fékezel, vagy amikor csak fékbetétet cserélsz de tárcsát nem! nekem autopályán volt ilyen mikor 140 röl fékeztem. kétszer háromszor eljátszotam és megvasaltam a tárcsát és jo lett! féktárcsa illetve fékbetét cseréjét javaslom!
Nagyobb fékbetéteket fölösleges beraknod!
A gumik állapota is okozhat elhuzás, a rendellenes kopást! van olyan kopás is amit szemel nem biztos hogy észreveszel csak ha végigsimogatod a gunit!
Hirtelen ezek jutottak eszembe!!!


 :-X

pereszte:
A betétek cserések lesznek :)
A tárcsát azért szeretném lecserélni hűtöttre, nagyobbra, mert a normál tárcsa könnyebben deformálódik.
És ha találok nyerget meg tartót bontóban... Nem sokkal több anyagilag, és jobb a fékem is :)
Elhúzni nem húz a kocsi, csak ráz...

De amíg el nem vittük centíroztatni, nem volt fékezés nélküli rázás 90-nél :)
 :D

Layosh:
Nekem is ráz fékezésnél. Régebbi a kocsim, 93-as, de ugyanez a jelenség. 90-100 felett fékezésnél rázza a kormányt, de el nem húz. Elsőkörben én is centíroztatni vittem el, ott megnéztem a féket, amikor a kerék nem volt rajta, még jónak tűnik a tárcsa és a betét is.

Nem tudom mitől lehet.

pereszte:
Végigolvastam pár fórumot, szeretni is fog a szerelőm érte.
Lehet szilent, vagy bármi az első futóműben, ami kotyog, vagy laza...
Ez majd jövő héten kiderül...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version