Üdv Mindenkinek!
Gondoltam, megnyitom ezt a lapot-nem tudom, Rajtam kívül még hány klubtárs életét keseríti meg a spúrolás, mely nem engedett egy kontrollámpát és hozzá tartozó jeladó szerkezetet elhelyezni a kisautóban..........emígyen vezetési stílustól és útviszonyoktól függően erősen rutinszerű találgatás tárgyát képezi a fennmaradó üzemanyagkeret kiszámítása...........
Ugyan van szintjelző műszer.......de spec. Én-az átalakítás óta (1.1 OHV-1.6 RS turbo) nem igazán tudom megsaccolni sem, hogy mikor is fogy ki az apanázs a tankból. :(
Merthogy kifogy az istenadta-s az elfekvő, a piros vonal alá merészen bele-belehajló mutató nem igazán szolgál meggyőző infoval. :-\
Tudom, tudom. tankolni kell időben..... :)
Van azonban úgy, hogy a "vezetési élmény"-nem mindig enged holmi kósza mutatók figyelésére (többek közt a kilométeróra is ezek közé tartozik) ;D -de anno az OFF RS2000-es Escortomban ON hozzá voltam szokva, hogy felvillan a sárga led-ergo irány a kút....vagy ha nincs a közelben, elő a zacskónyi tojáshéjjal és be kell csusszantani a a gázpedál alá; míg nem lelek egyet.
Utalnék például 2004' nyarán megjárt horvátországi kalandomra-ahol is a vadi új autópályán kb. négyszázsok km-en keresztül egyetlenegy meg/kiépült benzinkút sem volt még.......az OFF RS2000 ON a tartalékkanna maradék gőzén futott be végül is a célállomásra. >:(
(Igen, igen-a pálya mellett, a kis falvakban voltak eldugott kutacskák-de ezt akkor még nem tudhattam, na!) :-X
Ígyhát-agyaltam egy keveset, és kiötlöttem, hogyan is lehetne ezen problémát orvosolni..............
no para... belelestem a tartalék AC szintjelzőjébe, és ha jól látom, van benne hely hagyva gyárilag a visszajelzőnek... a műszereim most nincsenek itthon, de napokon belül visszajelzek, hogy jól láttam-e a dolgot...
Ha meglelem a képsorozatot, visszatöltöm!
Nézd meg,ma meglesem én is,hátha látok valamit ;D
na, ma "unatkoztam" annyira, hogy megnézzem pontosan a helyzetet.
a mellékelt képen a jeladó lapkája látható, ahol a karikázott részre lehet a "szegénységjelző" testjét forrasztani.
Érdekesség, hogy az elektromos csatlakozó, ami a jeladót meg az üzemanyagszivattyút köti be, 5 ágú, viszont csak 4 van bekötve... az ötödik üres... szóval vagy valamelyik változathoz szükséges az ötödik, vagy csak ennyire spórolós volt a gyártó... mindenesetre be lehet kötni egy "kalibrált" kvázi gyári visszajelzőt erre a szálra.
képes leírás nemsokára készül...