Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : Dugo 2008 February 19, 20:03:34 PM
-
Helló sziasztok!
Csak azt akarom megérdeklődni hogy most az ültetés az arról szól kiveszünk négy rugót és beteszünk helyette másik négy rugót?Mert haverom azt mondta hogy az nem jó mert a futóműcet tönkrevágja meg a lengéscsillapítókat is!Azt mondta hogy ha má ültetek vegyek komplett állítható futóművet ami kb 150 000 huf!Mondom neki bolond vagy ennyit adjak ki egy ültetésért!Most ez vajon igaz lehet?150 000 huf az ültetés ami normális és tartós?Nem gondolom!Légyszives akinek vannak tapasztalatai segítsen én kb 4 cm ültetésre gondoltam de ezé nem akkarok 150 000 kiadni inkább lemondok az egészről!
-
a fordnak van gyári rugo szette,szerintem ez elég. az árat csak csütörtökön tudom megirni mert akkor megyek csak dolgozni.ha megfelel?
-
Nagyon jó lenne köszi szépen ja és légyszives azt is kérdezd meg mekkora ültetés érhető el vele!
-
nekem azt mondták több tuningboltban is,hogy 4 cm-es ültetésig jó a gyári teló ;D
hiszek nekik,mert amúgy is hosszú a teleszkóp útja,és nincs teljesen kihasználva,jóval túl van biztosítva.
ismerek olyanokat,akik így közlekednek(3-4 cm-es ültetéssel)már évek óta,gond nélkül ;)
egyébként én is most tervezek,3 cm-es ültetést a fiestámhoz,és az fk rugóra az egyik helyen nagyon jó ajánlatot kaptam(26ezer huf) ;D
-
a gyári rugó Eibach,ha jól tudom,és 3-3 cm-t ültet elől-hátul
az árára én is kíváncsi vagyok
-
csütörtök estére megvan.
-
köszönjük !! :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
-
csütörtök estére megvan.
Kösszi
a segítséget be is jelölöm hogy segítettél!
-
nekem azt mondták több tuningboltban is,hogy 4 cm-es ültetésig jó a gyári teló ;D
hiszek nekik,mert amúgy is hosszú a teleszkóp útja,és nincs teljesen kihasználva,jóval túl van biztosítva.
ismerek olyanokat,akik így közlekednek(3-4 cm-es ültetéssel)már évek óta,gond nélkül ;)
egyébként én is most tervezek,3 cm-es ültetést a fiestámhoz,és az fk rugóra az egyik helyen nagyon jó ajánlatot kaptam(26ezer huf) ;D
A kw nem sokkal drágább, de nagyságrendekkel jobb. Ez 100%.
-
ültetés azt jól hallottad ha kontár munkát végeznek ültetéskor akkor tönkremegy a futómű. Attól hogy a kasztni lejjebb kerül megváltozik a futómű geometriája, ezzel számolni kell. először is az első út futóműbeállítás, ezt mindenképp muszáj megcsinálni. a gátlóról annyit, hogy igaz 4 centi ültetésig tökéletes a fölött azt is cserélni kell. az ültetés alapból futómű átalakítás, nem csak annyi hogy kicserélem a rugókat.
-
Miért kéne a futóművet átalakítani? Ha okosan számolod ki a felni és kerékméretet, akkor megoldhatod, hogy ne érjen a sárvédőbe bele.
Mást meg nem hiszem, hogy kéne csinálni.
Én egyébként egy 60/40-en gondolkodom. Egyforma semmiképpen nem lesz, mert hülyén fog kinézni. Legalábbis nekem az orra magasabban lenne ha 40/40-be ültetném... Érdekes nem? :)
-
sziasztok,megvan az ár-32,500. egy a probléma rendelni kel.az idö durván egy hét.mk6-mk7 megegyezik3-5ajtosé,talán 2centit.inkáb keményebb lesz.
-
Hi!
Iván-ban EIBACH ProKit rugók vannak 2006. novembere óta (elöl -35, hátul -30mm), gátlót én sem cseréltem, mondták az okosok, hogy egy ilyen mértékű, viszonylag szolid ültetéshez nem szükséges a gátlócsere.
Nekem semmi gondom vele, a férjemébe (Carmen-be) is hamarosan ugyanilyen szett kerül, csak persze dieselbe való.
Menettulajdonságok szempontjából sokat jelent, lentebb kerül a súlypont, kanyarban érezhető a különbség.. Nagyon megérte. Nekem a Ford Hovány cserélte, szereléssel együtt kb. 38000 Ft volt (és még kaptam hozzá grátisz egy horpadást a sárvédőre, amit két napra rá, csereautó biztosítása mellett javítottak. És persze nem szóltak, még jó, hogy észrevettem, mikor átvettem az autót, hogy fénytörése van az első sárvédőnek.)
A kw rugókról is jókat hallottam.
Remélem, segítettem. :)
-
sziasztok, ma megnéztem a rugót és 3-4centi.
-
Hy!
Én az Mk7-et gyárilag eibach 3cm-es (elől,hátul) rugókkal rendeltem. 30000ft volt a felár.
Extrákkal jobban néz ki, és ahogy Iván is monta a kanyarban jobban tapad.Bőven elég!Igaz nekem 195-ös gumival van szerelve a vas.
Zs2
-
sziasztok, ma megnéztem a rugót és 3-4centi.
helló akkor azt mondod hogy 3-4 centis rugókat lehet rendelni a szalonba és 32 500 ft az ára??
És vajon lehet úgy is hogy 4 centis előre és 3 centis hátra???De ez jó ár szerintem!!! ;D
-
A gyári rendelés csak egy méretü lehetőség volt. Hogy 4 cm-es van e szalonba nem tudom, de a C-max-ot 4cm-essel ültetik gyárilag ha kéred. Ugyhogy lehetséges. Zs2
-
Miért kéne a futóművet átalakítani? Ha okosan számolod ki a felni és kerékméretet, akkor megoldhatod, hogy ne érjen a sárvédőbe bele.
Mást meg nem hiszem, hogy kéne csinálni.
Én egyébként egy 60/40-en gondolkodom. Egyforma semmiképpen nem lesz, mert hülyén fog kinézni. Legalábbis nekem az orra magasabban lenne ha 40/40-be ültetném... Érdekes nem? :)
Robi! nem a sárvédőbe való beleérésről beszélünk! az egy dolog... ha nem alakítod hozzá a futóművet az ültetéshez, bizony nézni fogsz, mikor két hónap alatt megeszi a zsír új gummáidat...
-
ezt nem tudom,a szett 4rugó. ezt tudom és az árat,bocs az iket csak ezt hozza.
-
Ja, akkor rossz példát írtam. Sorry. :)
A futómű meglesz csinálva majd rendesen. :)
-
Nekem is kb 1 éve van ugyanolyan kitt mint Ivánban, de semmi gondom vele. Mondjuk mostanában kicsit kopog az eleje de szerintem nem az ültetés miatt!
Mondjuk én nem árulom el mennyiért vettem a rugót, mert ti horror árakat irtok!
Amugy meg én a gyári eibachnál maradnék! Mégiscsak gyári!
-
Szia én egy éve járok a gyári einbach ültető rugóval semmi baj nincs vele csak a berakás után be kell állítani a futóművet 3 cm az űltetés ára 33.000-bruttó jelen pillanatban. Hidd el értek az autókhoz.(ARIEL)
-
Csá kösszi a biztató valaszt és még valami azt akkarom kérdezni ebbe már a berakás is benne van vagy az mé plussz???
-
Nincs a rugót én raktam be!
-
Rugót kb 8-10e körül szoktak berakni! Én 25-ért vettem az enyémeket, de már 22-ért is lehet venni! :) JA és eibach!
-
És te hol vetted mert a szalonba 32 500 ft??Ha szabad megkérdezni? ;D
-
háááát! van ismeretség! tudom h a szalonban ennyi! de ugye ők sem ennyiért kapják! :)
-
Nézzétek meg!!!!!!
Nagyon jól dolgoznak és olyan rugót készít az öreg amilyet csak akartok!!!
Az előző autómat Ő csinálta!
www.lengescsillapitokszivak.hu
-
Hááát mit is mondjak? Engem nem győzött meg! Akkor inkább az eibach! Milyen rugó az amelyikért szereléssel együtt egy 10-est kérnek?
-
Lehet hogy olyanok amikre nem költenek több milliós nagyságrendben marketingre :)
Üdv
-
Sziasztok! Szerintem az einbach nem rossz 33.000-ért és az gyári.
-
Nah skaclik!
megvan az eibach pro kit, be is van szerelve jol!
elmenyek: atomjo, meggokartosabb, kemenyebb, de nem is engedi "lepufanni" ugy mint a gyari pl. egy fekvorendornel... kanyarban stabilabb stb-stb :angel11:
ATOMJO!!44 :laugh:
-
Én Monroe Reflex-ekkel próbálkozok.
Előre is, hátulra is, majd jöhet a 40/35-ös rugószett.
-
Nah skaclik!
megvan az eibach pro kit, be is van szerelve jol!
elmenyek: atomjo, meggokartosabb, kemenyebb, de nem is engedi "lepufanni" ugy mint a gyari pl. egy fekvorendornel... kanyarban stabilabb stb-stb :angel11:
ATOMJO!!44 :laugh:
És ez elől 30/hátul 30,vagy elől 35,hátul 30mm??
-
Van egy olyan tippem, hogy 40-40
-
Csak azért így kérdeztem,mert a fiestám prospektusában,amit vásárlás előtt kaptam,benne van az eibach,és30/30-at ír.
De van ahol 35/30-ast említenek eibachból.
Nekem inkább az utóbbi teszene,mert most elől nagyobb hézag van mint hátul,és így nem tetszik.Úgy viszont tetszene,ha egy 35/30-as,vagy egy 40/30-as egyformára hozná elől,hátul.
-
40,40! ;)
es igy lejebb vagyok 25,25-tel, mivel ST gyarilag mar 15ot ul elvileg, ha joltudom^^
-
és mivan akkor ha a gyári rugómból levágok? mondjuk 1 menetet.
-
az kókány megoldás, nem fog felfeküdni rendesen a rugó és félő lesz hogy kiugrik a helyéről, eltörik a nem megfelelő erőeloszlás miatt.
-
találtam a neten 5000 ft körül rugóösszehúzút ültetéshez AUTO-PLUS Tuningszaküzletben az milyen lehet?
http://shop.kabex.hu/index.php?page=shop.browse&category_id=213&option=com_virtuemart&Itemid=1
-
Ehhez gondolom kell valami rugó összehúzó, de nem tudom, hogy megéri-e kockáztatni 10 ezer forintért :-\
-
lehet igazad van inkább rugószett
-
egyértelműen ültetőrugó, vagy rugókovács. bár az utóbbi általában 2-3 év alatt visszarúgja magát az eredeti állapotra.
-
Hy!
Igaz hogy nem MK6-7, de ültetés, szóval gondoltam ide írom... :)
Nekem az Mk3- asom 4cm-et van ültetve most. Viszont nemrég láttam mk3-hoz 75\60 as szettet :-X :D ... valami FK automitve.
Szerintetek ahoz nem kell már a lengéscsillapítókat is cserélni? Nem túl sok az a gyári alkatrészekhez? (Erősen gondolkodom rajta, csak aztán a kátyúkkal óvaosan kell bánni :-\ )
-
Általában a gyári teleszkópokkal, -4 cm az a határ,ameddig még optimálisan tudnak működni.Ennél nagyobb mértékű ültetéshez muszály telót cserélni :P
A haver Focusa kb 9 centivel van lejjebb,és egy év alatt elszálltak a gyári telók :-\
-
Az ültetés hosszú távon hogyan hat a futóműre? Azt hallottam, hogy 1/3-ra csökken az élettartam, tönkremennek a toronycsapágyak stb... Igaz jobban fekszik az úton meg jól is néz ki, csak szétvágja az egész futót. ???
-
Ez így nem igaz. a túlzott ültetés igen. mert nem jó irányban kapja majd a terhelést a futómű. Tapasztalat azt mutatja, hogy normál ültetésnél, (4-6cm) (nekem 10 centit ül a verda, és arra is igazak ezek a tapasztalatok) a szilentek gömbfejek, csapágyak nem kopnak el sokkal hamarabb mint a normál futóműnél. Sajnos a magyarországi, budapesti utaknak hála normál futóművel is KO a futómű elég hamar. És cserélgetni kell benne a kopó alkatrészeket.
-
Akkor egy olyan 35 v. 40 miliméteres ültetést nyugottan be lehet vállalni a fiestán?
-
Szerintem simán. Gyári rugó ki, ültetőrugó be...aztán egy futóműbeállítás és kész ;)
-
Akkor egy olyan 35 v. 40 miliméteres ültetést nyugottan be lehet vállalni a fiestán?
nyugodtan! nem lesz vele probléma ;)
-
Nemsokára nekem is jobban fog hasalni a gép. Eiback Pro Kit lesz betéve -4 cm. Majd megírom a tapasztalatokat. ;)
-
Én csak azért nem mertem eddig ültetni, mert így is alig tudok felállni a járdára :(
-
Amitöl én rettegek jelenleg ha megültetem a verdát ( Látva Gabez verdáját ) :D
Melohelyen felállni a kereskedés elötti parkolóba... sztem felejtős lesz...
Otthon begurulni az udvarba... az Escortnál nem volt gond... de majd kiderül...
Mivel járdára nem igen állok ez a veszély nem fenyeget.
-
Ha a nyári felni 16" 195/45 gumikkal, a téli pedig 14" 175/60 gumikkal, akkor belefér egy 40 mm-s ültetés?? Az érdekelne, hogy simán elfordul-e kerék, nem lesz-e valamivel gáz ??? ??? El?re is :notworthy: :D
-
a 195/45/16,az a gyári váltómérete a kerekeknek,szóval nem lesz semmi gáz ;)
Ha ez nem lenne jó,miután leülteted,akkor nem lenne jó a 195/50/15,vagy a 175/65/14 sem. ::)
-
Hali! Ha leültettem az autót müszakin nem fognak basztatni vagy esetleg a rendőrök.Esetleg erre is van műbizonylat?
-
gyári alkatrész :)
Nekem holnap fogják ültetni, van hozzá egy kis papíros, szerintem az lesz a műbizonylat. Információim szerint egy szempnotot mérlegelnek az ültetéskor, hogy 12cm-re legyen az autó alja a földtől. Ha ez megavn akkor mehetsz utadra boldogan.
Egyébként azon filózom, hogyha agyontuningolom a kocsit és a németeknél levizsgáztatom, akkor azt vajon el kell e fogadni az itthoni zsaruknak? Mivel EU-ban vagyunk, EU tagország megfelelőségi nyilatkozata a jogharmonizáció miatt idehaza is érvényes kell hogy legyen. Németeknél lehet fóliáztatni, ültetni szabadon.... szerintetek?
-
magyar rendszámos autót csak magyarországon vizsgáztathatsz a NKH szabályai, azaz a magyar szabályok szerint.
-
Ma voltam ültetni a kocsit, gyári eibach 4cm-es ültetés ment a 15 colos 195/50-es kerekekre, esőben, vízátfolyáson szinte irányíthatatlan, annyira lent van az alja, szóval markolni kell a kormányt.
-
az nem attól függ hogy mennyire van lenn az alja. a futómű merevsége szabja meg hogy mennyire irányítható nyomvájún vagy egyenetlen úton az autó. A vizen való irányíthatóság meg 90%-ban gumitól függ. ;)
-
Viszont ültetés után mindenképpen Kötelező a futómű beállítása,a megváltozott futómű-dőlésszögek miatt!Ha nem volt beállítva még a futómű,akkor az is okozhatta az irányíthatatlanságot,mivel a guminak nem az egész felülete kapta a terhelést,hanem csak a belső fele kb.Ez hosszú távon csúnya gumikopást is eredményez!
Ha Max kocsiján ez be volt állítva,akkor nem szóltam :notworthy: de gondoltam mások miatt mindenképpen muszáj megemlítenem :P
-
teljesen jogos és helytálló az észrevétel! :)
-
Teszem fel a kérdést, MK2-MK3 -nál hogy állítasz kerékdőlést? :-X
Engem egyszer megetettek vele 36000 2db excenteres csavar munkadíj és szarabb lett mint volt, azóta magam csinálok mindent.
Az újabb tipusokról nem tok nyilatkozni.
Ja és nem kötekedésként irtam.
-
házilag is kivitelezhető bármikor az állítás, csak nem szabad megfeledkezni róla. mi is úgy szoktuk hogy beállítjuk utána meg irány műszeres helyre nézzenek rá :) 1500-ból megvan az állítás így még a legdrágább helyen is ha nem kell állítani rajta. :)
-
Nálam 32000ft-os munkadíjat akartak ford szalonban kiszámlázni 4 óra munkáért. Másik szervízben töredék áron 2 óra alatt megvolt. Az idő is válságban van? :)
(futómű állítással)
Sudye: Egyébként BF Goodrich gumik vannak rajta, de amilyen brutális esőzés volt pár napja.... no azon tökmindegy milyen gumim lett volna. Egyébként nagyon éreztem az alvázon ahogy felverődik a víz, és befolyásolja az autó mozgását. Tehát ez nem a gumitípus miatt volt, hanem az özönvíz miatt.
-
de nem is az ültetés miatt :) csak mert olyan esőben a ültetés nélküli kocsi is vezethetetlen szinte. ;)
-
Szerény véleményem hogy a sok víz nem azt nézi hogy ül e a kocsi avagy nem. A víz csak azt nézi hogy van e barázda a gumin avagy nincs.
Ültetés ?totál mindegy hogy mennyire van megcsinálva az tük nem befolyásolja a vizen való közlekedést.
-
nana. Ha átgázolsz egy jelentős vízmennyiségen, akkor az felverődik az alvázra, a kerékívbe, akadályozza a mozgást. Az autó alá begyűrődő vízmennyiségtől változik a menetstabilitás. Tapasztalat. Ültetés előtt is vezettem árvízben és nem tapasztaltam ekkora ütéseket alulról, most pedig jelentősen befolyásolják a menetdinamikát.
De a kinézet mindent kárpótol :)
-
elenyésző tényező az autó mozgási energiájához képest a felverődő víz ereje. a Mély tócsába hirtelen behajtás más eset mert az extrém mennyiség, de az gyári magas autónál is így van. :) tudom milyen vezettem escortot 18, 15, és 10 cm-es hasmagassággal, mindegyiket szárazban, felhőszakadásban, és kis esőben is :) semmi különbség nem volt, a különbség akkor jelentkezett mikor a 175 helyett a 185-ös gumi került fel, vagy mikor a kopott 195-ös gumit lecseréltem egy hibátlan 90%-os 195-ös gummára, ami feszítve van a 7.5 coll széles kerékre, és peremvédős. na ekkor volt különbség érezhető. :) ültetéskor semmi, és aki ismeri a vezetési stílusom, hát kanyarba kap mindig az autó :)
-
sziasztok semmi okosat nem írok csak aminek nagyon örülök
végre jó idő vagy legalább nem fagy ..
15-ös peremes felni olyan színű lett mint a tütü belseje "bézs" + gyári eibach rugószett is belekerült így meseszép lett számomra :DDD
szép napokat :)
-
Képet :)
-
szevasztok
azt szeretném megkérdezi mi a különbség a dízelesbe és a benzines ültető rugók között? mert akárhol nézem vagy csak dízelre jó vagy csak benzinesre
-
szevasztok
azt szeretném megkérdezi mi a különbség a dízelesbe és a benzines ültető rugók között? mert akárhol nézem vagy csak dízelre jó vagy csak benzinesre
a diesel motor nehezebb mint a benzines,ezért erősebb rugók mennek az elejébe.
-
és ha dízeles ültető rugó megy be benzinesbe az menyire gáz?
-
Sima benzines rugó helyett dízeles ültetőrugó?
Háromesélyes:
- kevesebbet ültet, mint dízelnél
- nem ültet semennyit
- emel rajta
:)
-
a hátulját azt biztos leülteti a hátsó rugók ugyan azok.de,hogy az elejével mit csinál az passz.de biztos hogy magasabb lesz az eleje mint a hátulja.csak benzinesbe való rugókat tegyél bele.
-
Egy olyan kérdésem lenne,hogy ti hol a fenében találtatok 30 körűl ültető szettet. Mert mindenhol 60 körűl mondják nekem az árakat Fiesta MK6 2008-hoz...
Legyen az szakszervíz vagy kisbolt. Segítsetek kérlek ha van 5-letetek! :-)
-
hali
pl
http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=83&termek=5379
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOMŰ-ALKATRESZEK/ULTETŐRUGOK/FK-Automotive-ULTETŐRUGO/FORD/FIESTA/FKFO029-R178-Ford-Fiesta-FK-High-Tec-Ultetőrugo-35-40mm-es.html
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOMŰ-ALKATRESZEK/ULTETŐRUGOK/TA-Technix-ULTETŐRUGOK/FORD/FIESTA/EVOFO083F-R580-Ford-Fiesta-35/35mm-es-Ta-Technix-Uletőrugo-Evj.-2001.11-2008.09.html
-
egyet értek pocokkal,gyári eibachot ne keress már 30 ért mert nincsen de fk-t ta-technix-et kapsz.ezek közül inkább fk szerintem jobb minőség.
-
pontosan eibach nincsen olcsón, de az fk az nem rossz
-
Hali nekem lesz pár hét mulva eladó gyári eibachom 40/40 es nem új de hát gyári cuc ha érdekel egy 25 ért elviheted
-
Hi!
Az a baj a 40/40 nekem sok lenne úgy gondolom.
Gyárit akartam igen de lehet marad az FK akkor :-(
-
Sajnon FK-ból is 40mm-es van csak
-
Full: Én ezt néztem ki:http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/ULTET%C5%90RUGOK/TA-Technix-ULTET%C5%90RUGOK/FORD/FIESTA/EVOFO033F-R578-Ford-Fiesta-30/30mm-es-Ta-Technix-Ulet%C5%91rugo-Evj.-2001.11-2008.09.html (http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/ULTET%C5%90RUGOK/TA-Technix-ULTET%C5%90RUGOK/FORD/FIESTA/EVOFO033F-R578-Ford-Fiesta-30/30mm-es-Ta-Technix-Ulet%C5%91rugo-Evj.-2001.11-2008.09.html) Árba szerintem nem rossz, örök garanciás és 30mm-t ültet. 40-t nem merem én sem bevállalni, mert szeretem megtalálni a gödröket és felénk is (mint mindenhol máshol) kegyetlen rosszak az utak... Viszont tapasztalatom nincs a márkától.
-
a 40/40 egy nagyon baráti ültetés :) nekem 80/80 volt az escort alatt :D
-
szerintem a 40/40 simán használható utcán.
-
sUdYe: Az baráti. :D
Pocok: Azt elbírja még a gyári lengéscsillapító? mert az nem akarok cserélni.
-
Gyikusznak is olyan van/volt bent, neki sem volt vele semmi gondja.
-
a 40/40-et simán elbírja a gyári :)
-
ezek után megjegyzem hogy még áll az ajánlat
nekem semmi bajom nem volt a 40/40 el és a gyári gátlón van rajta
-
Mióta van meg? garis még? Ezeken is élettartam gari van?
-
Lehet, hogy hülye kérdés, de ez ettől mennyire lesz kemény a futómű? Tehát nagyon pattog az autó? :)
-
picit keményebb, de nem pattog nagyon. nekem kevés is :)
-
Meggyőztél, akkor nyár előtt ezt meg is kapja az autó. ;) Viszont alufelni várat magára még egy évet, mert van 4 gumim, amik még egy szezont bőven elmennek. Kár lenne venni másikat. :)
-
Pocok 20+ coláért o-ért odaadod? ;D ;D ;D
-
én tuti nem de Gyikusszal talán egyezkedhetsz :)
-
Akarom mondani Gyikusz:-)
-
nekem 40/40 es bilstein b12 futómű van bent és az már nem kecés.nem pattog nagyon ezeken a sz*r utakon sem.ületőrugóhoz meg lehet venni a lengéscsillapító szárra összeütés gátló gumibakot pár száz forintos tétel darabja én tennék rá és akkor a telót sem tudja szétverni ha
-
há hogy a viharba ne adnám 20 ért. amugy 3 éves gari és örök gari sincs rajta de nem lesz vele semmi bajod. Patogni nem patog amit én észrevettem hogy egy egy nagyobb gödörnél hangos a felütés de baja nincs.
Annyi hogy még várj egy picit mert amig nem jön meg az új gumim nem tom kivenni a szetet a kocsi alól.
Amugy van két hátsó koni sport narancssárga gátlóm 8000km futot a 2 egy 15 ért ha valakinek kő.
-
És mit produkál a koni gátló a gyárihoz képest? :)
-
Összinte leszek fogalmam nincs róla, valószinüleg itt a tél miat nem igen éreztem + hogy csak hátul van, de elégé nagypapa vezető vok :-)
De nem drága
-
Nagyon korrekt áron adod őket, a márkát meg szerintem nem kell bemutatni senkinek... ;)
Esetleg ha Full nem csap le az ültető rugókra, engem érdekelne, ha aktuális lesz! :)
-
okka szólok
-
Nagyon korrekt áron adod őket, a márkát meg szerintem nem kell bemutatni senkinek... ;)
Esetleg ha Full nem csap le az ültető rugókra, engem érdekelne, ha aktuális lesz! :)
MEGVÉVE! :-)))
-
Sziasztok, igaz nem MK6-7 szériával kapcsolatban (hanem 8 ) lenne kérdésem az ültetőrugókról, de lényeg-a-lényeg alapon valaki rám tudna írni, akinek már van több tapasztalata a témában? Rugókat szeretnék venni, de van pár dilemmám. Előre is köszi!