Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : Gergely1000 2007 November 06, 16:25:35 PM
-
Sziasztok!
1.6 TDCI (90 le) Keresnék valami tuning lehetőséget a chipen kívül. Mert azt csak a végére szeretném tartogatni.:) Nem nagyon vagyok benne a diesel adta lehetőségekben.
Ha valaki tudna valami okosságot előre is köszönöm :-X
-
Nos hát... akkor kezdem.
- Sport gyújtókábelek és sport gyertyák (együtt érdemes),
- Papír légszűrő helyett egy direktszűrő és mögé egy Spirex (gázgyorsító magyarul :) ),
- Sport kipufogó rendszer (értem ez alatt: sport végdob, sport katalizátor, 4 leömlő. Kezdetnek már a sport végdob is segít),
- Nos a 4 leömlő már kicsit költségesebb, de hallottam olyat, hogy drasztikus a változás,
- Ha még jobban bele akarsz menni, akkor hengerfej polírozás (vagy mi a túró :) ),
- ha ennél is jobb kell, akkor egy nagyobb turbó & lefújószelep és egy rövid fogazású váltó (de ez már kezd egy rallyautónak kinézni),
- és végül a Chip. (amivel megírják, hogy kb 2 bar-ra is felmehet a turbónyomásod a 0.7 helyett. :) Ha bírja a kocsi.)
Azt hiszem nem hagytam ki semmit. Ha igen, pótolom! :)
Sok sikert és nyúlj jó mélyen a zsebedbe. Ez összesen kb 1.5 millió HuF. (Hirtelen hasra ütéssel! :) )
-
Hali!
...Talán egy direktszűrő indulásnak.Úgy hallottam hogy a kipufogó tuning nem annyira eredményes dízeleknél. :(
De a dízeles haverok mind a chiptuningra esküsznek.minden erőfeszítés nélkül ki lehet hozni a mocidból 125-130 lovat ;D
Tuningboltokban kapni utólag beszerelhető tuningmodulokat,azok is jók.
Meg chippel csökken a fogyasztásod (persze csak változatlan vezetési stílus mellett) :D
Üdv Lacccus
ja,és ROBÍÍÍÍÍ sportkábel és gyertya dízelbe??!!?? :-X
-
Ha erőt és nyomatékosságot szeretnél akkor nem csökken a fogyasztásod! Sőt... nő.
Erőt csak benzinből tud szedni az autód (robbanások).
Attól függ, hogy íratod meg. :)
Én turbódízeleken is látok sport rendszert. :)
-
Ha jól tudom ez a motor megfelel a PSA ( Peugeot-Citroen ), 1,6-os HDI-vel, lehet, hogy érdemes lenne azokon az oldalakon is szétnézni...a Dacia Logan tulajoknál most ez a divat állítólag ( a lebutított 1,5-ös dci-nek írják át a vezérlését a Renaultéra ), de ez más tészta...
-
Nos hát... akkor kezdem.
- Sport gyújtókábelek és sport gyertyák (együtt érdemes),
- Papír légszűrő helyett egy direktszűrő és mögé egy Spirex (gázgyorsító magyarul :) ),
- Sport kipufogó rendszer (értem ez alatt: sport végdob, sport katalizátor, 4 leömlő. Kezdetnek már a sport végdob is segít),
- Nos a 4 leömlő már kicsit költségesebb, de hallottam olyat, hogy drasztikus a változás,
- Ha még jobban bele akarsz menni, akkor hengerfej polírozás (vagy mi a túró :) ),
- ha ennél is jobb kell, akkor egy nagyobb turbó & lefújószelep és egy rövid fogazású váltó (de ez már kezd egy rallyautónak kinézni),
- és végül a Chip. (amivel megírják, hogy kb 2 bar-ra is felmehet a turbónyomásod a 0.7 helyett. :) Ha bírja a kocsi.)
Azt hiszem nem hagytam ki semmit. Ha igen, pótolom! :)
Sok sikert és nyúlj jó mélyen a zsebedbe. Ez összesen kb 1.5 millió HuF. (Hirtelen hasra ütéssel! :) )
a szokásos sorozat mi Robi? ;D
amugy dízelbe más gyertya van amiből nincs sport nem? ::)
üdv!
-
Nos hát... akkor kezdem.
- Sport gyújtókábelek és sport gyertyák (együtt érdemes),
- Papír légsz?r? helyett egy direktsz?r? és mögé egy Spirex (gázgyorsító magyarul :) ),
- Sport kipufogó rendszer (értem ez alatt: sport végdob, sport katalizátor, 4 leöml?. Kezdetnek már a sport végdob is segít),
- Nos a 4 leöml? már kicsit költségesebb, de hallottam olyat, hogy drasztikus a változás,
- Ha még jobban bele akarsz menni, akkor hengerfej polírozás (vagy mi a túró :) ),
- ha ennél is jobb kell, akkor egy nagyobb turbó & lefújószelep és egy rövid fogazású váltó (de ez már kezd egy rallyautónak kinézni),
- és végül a Chip. (amivel megírják, hogy kb 2 bar-ra is felmehet a turbónyomásod a 0.7 helyett. :) Ha bírja a kocsi.)
Azt hiszem nem hagytam ki semmit. Ha igen, pótolom! :)
Sok sikert és nyúlj jó mélyen a zsebedbe. Ez összesen kb 1.5 millió HuF. (Hirtelen hasra ütéssel! :) )
a szokásos sorozat mi Robi? ;D
amugy dízelbe más gyertya van amib?l nincs sport nem? ::)
üdv!
ott csekély tudásom szerint izzitó gyertya van!
-
Igen a szokásos! ;)
Gőzöm nincs milyen gyertya van dízelnél... sose volt dízelem...
Jóformán autóm se... ez is apum nevén van és még csak nem is Én vettem, csak hát "enyém". :D
Én tartom fent. Jó magasan, hogy el ne érjék! :D
-
Igen Ryan!az van benne!
-
Köszönöm srácok az infókat....... ;D
-
Otto motor ( benzines működési elve ):
http://www.mgvac.sulinet.hu/trabi/motorok/techn.htm
Diesel motor :
http://hu.wikipedia.org/wiki/D%C3%ADzelmotor
A lényeg a két motor közötti különbségről....
-
Nos, azt hiszem megint okosabb lettem egy kicsit. :)
Köszi!
A sport gyertya & gyújtókábel részt ne számítsátok az írásomba! :D
-
Na sziasztok :)
Nekem is diesel van Carmen. Én nekem a chipről az a véleményem, hogy inkább nem rakok bele, mert így is megy mint állat a gép :)
Ha chip akkoor már kuplung csere is kell, mert a gyári nem fogja bírni a hirtelen támadt erőt...szerintem...
Na ezt most nem azért írtam, hogy el vegyem annak a kedvét aki tuningolni akarja a kicsikéjét, de én úgy vagyok, hogy a motorhoz semmi féle képpen nem nyúlok, mert nekem hosszú ideig kell az autó..... :notworthy:
Üdv: Carmen