Author Topic: MK7 típushiba!!!  (Read 57483 times)

Norby

  • Guest
MK7 típushiba!!!
« on: 2007 March 02, 12:15:37 pm »
.Üdv nektek.

Remélem hasznát vetéttek a szervíz trükköknek.
Már hetek óta akarok a fórumba írni , de csak most lett rá időm.

Most tölti a 9. hónapját nálam a kis fiesta mk6 TDCI-im.
27.000 km megtétele után van néhány negatív tapaszatalatom.
1, 6000 km -nél kormányzúgás -a min . szint alá eset a kormányszervó folyadék
                      a szerviz rögtön orvosolta , utántöltött!
2, 12.00km-nél , megint csak a bőven a min alá eset a folyadékszint
                   - szerviz orvosolta , kormányműcsere gariban!

3, 14.000 km-nél furcsa kopogó hang az első futómű felől
                      - szerviz orvosolta -stabil rúd csere
4, 23.000km volt egy kis balesetem , egy szőke nő befékezett a zöld lámpa alatt és én voltam a 3. a sorban aki koccant , ráadásul egy vonóhorognak.
                 -lökhárítócsere, homlokfal csere, zárhíd csere...stb egyéb apróságok
                 cascora ment a biznisz :250.000 eft.
5, 26.000 km rázz a kormány mint a fene , már előtte is kezdtem érezni 90 km/h -nál meg felette    még     a         kasznit is rázta.

6, 27.000 aminél most járok és elő vagyok jegyezve a szervízbe komplett lengővilla cserére.
      mk6 -oknál széria hiba.
      A feleségem is egy 1.4 TDCI nyúz,neki is cseréltek lengővillát mert az is borzalom volt ahogy rázzot.
     Neki külön story volt  ezzel kapcs.Kb. 17.000 km-nél jár most , jött a "tél" felraktam neki a téligumit és a utána való napokban elkezdte rázni a kormányt és a kasznit is. Gondoltam megsérült  a gumi.
Elvittem a gumis "ismerősömhöz " lecseréltette velem mindkét első gumit és egy acélfelnit is.
Ő szerinte eldobandó a 2000 km-es szinte új gumi , na meg 1 felni is mert sérültek.---de mikor?---
Kifizettem a számlát és ugyanúgy rázott , mint előtte---cseréljük le a hátsó gumikat is mondta a gumis..................., :-(
A lényeg a storyban , hogy a szerviz látogatásakor megemlítettem ezt a problémát és a lengővilla cserével orvosolták azt.....!

Sokminden zavar még , pl. apró kis furcsa hangok az utastérben, de ez már tényleg apróság.
A fogyasztása ami megnyugtat, 4, 4 L-es átlagot is ki lehet hozni egy hosszú távu 120 Km/ h kocsikázásnál.
Meg korrekt emberek dolgoznak a szervizben--FORD Vagép Nyíregyháza.

Ui.remélem nem volt untató
     
« Last Edit: 2007 March 02, 12:27:46 pm by Norby »

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: mk7=sok hiba!
« Reply #1 on: 2007 March 02, 12:40:47 pm »
Nem untató a dolog! Ezek után meghiszem hogy már úgy jársz a szervízbe, mintha haza mennél.
Erre csak azt tudom mondani, hogy sajna kifogtad!
Nekem tegnap állt a km órám 39000km-re és egyetlen problémám volt csak, az t rögtön orvosolták is (50000ft elektronika kihalt) garanciába cserélték. mindez 28000 km-nél (FORD Petrányi)
A 14000km nél belém is jöt egy hölgyemény, de a biztosítójának 37000ft be kerültem (2 ajtó csere+hátsó kerékív javítás) na a munkások miatt akkor legalább 12xszer mentem vissza a szervízbe. (FORD Ivanics)

Ennél több bajom nincsen vele, nekem is vannak főeg nyáron belső nyikorgások, meg stb de azok tényleg apró problémák
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Petya

  • Guest
Re: mk7=sok hiba!
« Reply #2 on: 2007 March 03, 17:14:17 pm »
Sziasztok.  nekem egy 2005ös fiesta s-em van. Tudom, h néhány dologban különbözik az s verzió, főleg a futóműben, de nekem 23 e km alatt még semmi baj nem volt vele. se kormányrázás se szervó semmi. csatlakozok norbyhoz, kifogtad.
viszont a fogyasztást is, mert nekem az 1.6 a lábam alatt 9 lityót megeszik. de ezért városban vagy kanyargós úton a haverom 3000res 200le-s omegáját magasan odaverem.

egyedüli probléma amit találtam rajta az a belső tér műanyagjainak a minősége. egy szóval: gagyi. nekem nagyon nyekliknyaklik, hangos. tom kemény futómű alatt más. nektek is hangos?

+Valaki fel tudna világosítani hogy vannak a típusjelzések? mk6-7, ezeket pontosan melyikre értjük?

Offline Virgonc

  • Látott már fiestát
  • ***
  • Posts: 58
  • Segített?: +1/-1
Re: mk7=sok hiba!
« Reply #3 on: 2007 March 03, 17:41:34 pm »
csá!

 az mk6-7 típusvitáról az ablakfóliázás című topikban olvashatsz egy kicsit

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: mk7=sok hiba!
« Reply #4 on: 2007 March 03, 19:14:00 pm »
mk6 2002től 2005ig gyártották, olíyan mint az enyém,  az mk7 az 2005-től napjainkig (a mikra fílinges lápályú) ilyen Tomakynak van.
A hivatalos Ford lehet hogy a kettőt nem szedi külön 6ra és 7re, de mi igen és a ford szervízek is különszedik. majd ha megjelenik az új fityesz és megmondják az hanyas, akkor majd következtetünk kinek volt igaza.
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline Virgonc

  • Látott már fiestát
  • ***
  • Posts: 58
  • Segített?: +1/-1
Re: mk7=sok hiba!
« Reply #5 on: 2007 March 04, 19:44:55 pm »
találtam egy érdekességet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiesta

itt meg lehet nézni hogy hogyan is vannak elnevezve a típusok és miért , mettől meddig

Tomek

  • Guest
norby
« Reply #6 on: 2007 August 06, 10:47:48 am »
Írtam egy gondolatot a kormányrázásról a csináld magad oldalra. Ugyan ezen menten keresztül mint te. Nem bizti, hogy jó helyre írtam de mindenképpen olvasd el . Csáó.

Offline donmilcsi

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 307
  • Segített?: +9/-3
  • GHIA
MK7 típushiba!!!
« Reply #7 on: 2008 January 28, 19:51:01 pm »
Sziasztok!
Előjött az autó első hibája: :( A múlthéten vettem észre hogy kevés a folyadék a hűtővíz kiegyenlítőtartájában, ezért a megjelölt szintig felöntöttem fagyállóval. Másnap reggel állok ki a garázsból, az autó alatt meg egy hatalmas tócsa....elfolyt a beleöntött fagyálló.
Ma reggel elvittem szervízbe, kiderült hogy az egyik cső repedt meg, ott folyt el az összes folyadék.
A szerelő jó ismerősöm, azt mondta nem én vagyok az első ezzel a gonddal, mert ez a cső ami elrepedt se nem gumi se nem műanyag, hanem valami keverék cucc, és nem bírja sokáig, állítólag TÍPUSHIBA!!(benzinesnél és dízelnél egyaránt) Garira megcsinálják, szóval semmi probléma, csak annak a csődarabnak a kicseréléséhez szinte ki kell bontani a fél motorteret, mert hozzáférhetetlen helyen van. Szóval ajánlom mindenkinek a figyelmébe, hogy nézegesse gyakrabban a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartájt:)
Vissza kettő, padló ;)

andris007

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #8 on: 2008 January 28, 20:01:56 pm »
Köszi az infot! :notworthy:   :angry4:

Offline bitmester

  • Vezetett már fiestát
  • *****
  • Posts: 180
  • Segített?: +1/-0
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #9 on: 2008 January 30, 13:57:48 pm »
Ez az új széria?

Ford Fiesta locsolókocsi?  >:(

Offline donmilcsi

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 307
  • Segített?: +9/-3
  • GHIA
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #10 on: 2008 January 30, 15:32:47 pm »
Hát sajnos ez van, de hát minden autónak vannak típushibái....
Vissza kettő, padló ;)

janosz.nagy

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #11 on: 2008 January 30, 17:50:42 pm »
De csak 1 cső! És nem váltó gond mint az új swift-nél!15 e szerviz!Panasz:Nem ugy húz mint hasonló társai!Hiba:Váltóba valami fordítva lett betéve!A gyár akkor hogy atta ki??? ???   FORD :notworthy:

Robi

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #12 on: 2008 January 30, 21:28:14 pm »
Ugyanmár! Lehet, hogy az az egyetlen autó, amivel lehetne R-ben 120-al menni. :D
Fordítva... komolyan lol! :D Azt is mondhatnák, hogy az eleje a háta...

Streetee

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #13 on: 2008 March 30, 23:09:33 pm »
Típushiba egyébként még a T nyomócső repedése...nekem elrepedt még az elsőben olyan 2 hónaposan, aztán 1,5 hónapig majdnem nem is tudtak szerezni, csak mikor már ordítottam velük...egyből előkerült egy db az egyik szervizből... ??? >:(

kb 5 perc alatt kicserélték azt a 25cm-es kis csövet... >:(

Amadeusboy

  • Guest
Re: MK7 típushiba!!!
« Reply #14 on: 2008 March 31, 08:30:36 am »
A hűtővíz nálam is kevesebb volt mk6nál,de nincs víztócsa... :D

amúgy a mercedest csípem. Igazgató ahol dolgozom vette egy C-s mercit...hatalmas folt a kocsi alatt..szerelőhöz visszavitték és má úgy fogadták,hogy el se kellett mondani a hibát...tudták egyből és már várták a kocsit. :D a légkondihoz építenek bele gyárilag rossz alkatrészt :DDD