Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK1-MK2 => : XoxO 2007 October 13, 14:55:28 PM
-
Sziasztok
Kicsereltem a spiralt de az ora nem mukodik :) mi hajtja ? lehet azal van problema? jah meg a fordulatszameros muszerfal utolag lett berakva es a fordulatszamerot ra akartuk kotni a trafora de a kocsi megindult... olyan volt mintha 1 esbe akartam volna beinditani az autot:S tudnekem valaki segiteni?
Udv
XoxO
-
Tudtommal a kilóméter spirál másik vége a váltóba illenék bekötve lenni, de ez típusfüggő, vannak már elektomos jel alapján működő órák! TE MIBE MIT TETTÉL?
-
Hi
Hat a spiralt a valtoba tettem... alap :) de nem porgeti a spiralt..... az ora az mukodik...
-
Ez volt a legközelebbi téma uh ide irom: 88as dízelbe szeretnék fordulatszámmérőt. Mennyire bonyolult a feladat? És egyáltalán megoldható-e?
-
Dizeleknél a generátorról szokás levenni a jelet mivel, hogy azokban nincs elektronika. Hogy pontosan, hogyan kell kivitelezni azt viszont nemtom....még nem csináltam... :-\
-
Hi
Hat a spiralt a valtoba tettem... alap :) de nem porgeti a spiralt..... az ora az mukodik...
vedd ki a spirált vagy betett állapotban forgasd meg, ha forog - a másik vége a váltóban van! - akkor vagy törött vagy le van nyalva a meghajtó fogaskerék
-
Ez volt a legközelebbi téma uh ide irom: 88as dízelbe szeretnék fordulatszámmérőt. Mennyire bonyolult a feladat? És egyáltalán megoldható-e?
ha gyárit akarsz akkor igen , valamivel bonyolultabb :( a jeladók miatt, de van olyan adaptálható amihez a szíjtárcsára vagy ahová tudod fel tudsz erősíteni egy kis jeladót és egy-két vezetéket behúzol az utastérbe adsz neki tápot ost annyi :)
-
Sziasztok, keresek fordulatszámmérős műszeregységet, és vmi dokumentumot vagy segítséget a beépítéshez. (MKII-1989es a kicsike) Vagy a másik alternatíva(lehet, h hülyeség): az analóg óra helyére csak magát a mérőt. (beépíthető vagy nem???)
-
2009-es fórumtakarítás alkalmából a témát lezárom és a topkitemetőbe kerül.
Az összefoglalója fel lett töltve a MK1-MK2 szériák részlegébe!
Moderátor: DVZs