Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : Deviance 2013 May 18, 10:05:17 AM
-
Szevasztok!
Nekem hatalmas segítségre lenne szükségem mert a Fiestám olyat csinál hogy nem indul, ha indul is akkor csak húzásra, önindító teker szépen de még úgysem indul! Cserélve ezidáig: Gázolajszűrő, akkumulátor. Egy szerelő azt mondta hogy magasnyomású szivattyú a baj de kipróbáltuk másikkal és ugyanúgy nem indul és ugyanaz a hiba. Amivel kipróbáltuk szivattyút azt vissza rakva a másik autóba, azzal tökéletesen indult,járt,ment! Mi lehet a hiba? Mi hamarabbi válaszotok várom! Válaszotok előre is köszönöm! :notworthy:
-
Szevasztok!
Nekem hatalmas segítségre lenne szükségem mert a Fiestám olyat csinál hogy nem indul, ha indul is akkor csak húzásra, önindító teker szépen de még úgysem indul! Cserélve ezidáig: Gázolajszűrő, akkumulátor. Egy szerelő azt mondta hogy magasnyomású szivattyú a baj de kipróbáltuk másikkal és ugyanúgy nem indul és ugyanaz a hiba. Amivel kipróbáltuk szivattyút azt vissza rakva a másik autóba, azzal tökéletesen indult,járt,ment! Mi lehet a hiba? Mi hamarabbi válaszotok várom! Válaszotok előre is köszönöm! :notworthy:
Neked is azt tudom javasolni, hogy nem találgatni kell, meg tippre cserélgetni a drága alkatrészeket, hanem diagnosztikával kell kezdeni! Hozzáértő emberhez kell vinni!
Szakszervízben kb 5000-10000 HUF a gyári diag.
Vagy tudok ajánlani igazi Ford szerelőt Pesten, bár Tiszafüredtől ez messzebb van.
-
Volt valami előzménye a hibának,vagy előtte indult könnyen.
Ha húzásra indul,akkor én gyenge kompresszióra tippelnék.
Gyürű hiba,rosszul záró szelep.
Kompira dugjátok föl mit ír,mint ahogy a kedves klubbtárs mondja,úgy sokkal egyszerűbb.
-
Szevasztok!
Nekem hatalmas segítségre lenne szükségem mert a Fiestám olyat csinál hogy nem indul, ha indul is akkor csak húzásra, önindító teker szépen de még úgysem indul! Cserélve ezidáig: Gázolajszűrő, akkumulátor. Egy szerelő azt mondta hogy magasnyomású szivattyú a baj de kipróbáltuk másikkal és ugyanúgy nem indul és ugyanaz a hiba. Amivel kipróbáltuk szivattyút azt vissza rakva a másik autóba, azzal tökéletesen indult,járt,ment! Mi lehet a hiba? Mi hamarabbi válaszotok várom! Válaszotok előre is köszönöm! :notworthy:
Ja és katalizátoros autót nem húzgálunk! Szerelőd nem mondta?
-
Már volt számítógépre dugva de azt mondták hogy nem írt semmit... Egyébként tudom hogy nem lehet húzgálni, de kell a kocsi hogy el tudjak jutni A-ból B-be mert mondhatni munkaeszköz!
-
Már volt számítógépre dugva de azt mondták hogy nem írt semmit... Egyébként tudom hogy nem lehet húzgálni, de kell a kocsi hogy el tudjak jutni A-ból B-be mert mondhatni munkaeszköz!
Gyári diagnosztika volt?
-
Húh hát azt nem tudom gyári diagnosztika volt-e... De köszi a tippet holnap felkeresem az egyik :ford:-os ismerősömet! :notworthy:
-
Már volt számítógépre dugva de azt mondták hogy nem írt semmit... Egyébként tudom hogy nem lehet húzgálni, de kell a kocsi hogy el tudjak jutni A-ból B-be mert mondhatni munkaeszköz!
Nincs semmi baj a behúzással. :)
A használati utasítás szerint:
"A katalizátor károsodásának elkerülése érdekében nem szabad a járművet betolni, vagy behúzni üzemmeleg motornál.
...
Ha a motor hideg, betolhatja, vagy behúzhatja a gépkocsit."
A problémával kapcsolatban, meg meg kellene nézni, hogy nincs-e valahol apró lyuk az üzemanyag vezetékben, amin keresztül fellevegőződik. Pl. nyomás vagy vákuum ellenőrzéssel.
Más autóknál (Focus) gyakori, hogy az utángyártott gázolajszűrő feltágítja a vezetékeket, és utána a gyári szűrővel sem jó a csatlakozás.
-
Hétvégén kitakarítottuk a tankot és teli volt dzsuvával, de ugyanúgy rossz, de viszont a gázolajcső meg volt csavarodva...Esetleg hol lehet légteleníteni?
-
A levegőszűrő mellett bal oldalon van egy kis tojás alakú pumpa. Azzal menni fog, de nem túl gyorsan ;)
-
Azzal sem működik mi már próbáltuk!