Csevegő > Szervizek

Ladik Autó Komárom Szervíz

(1/1)

Gyurgyo:
A bejelentkezéskor már kikötöttem, hogy az autó mellett akarok lenni és viszek plajat, szűrőt, pollenszűrőt. Tudomásulvették. Nem volt gond. Belépéskor előre köszöntem. Nem fogadták. A szervízelés maga 2 és fél óra (!!!) volt mert legalább egy óra a szerszámkeresgéléssel ment el. Megtísztitotta az ember a hátsó fékeket majd kiedrül, hogy nincs csak egy porvédő kupakjuk ezért egy használtat rakott vissza igaz nem is számolták fel. Az olajfeltöltéskor 3,7 litert öntött bele. Itthon egy decit még rátöltöttem, mert megnéztem és a gépköny 3, 8 decit írt olajszűrővel együtt. Nem tudta? A pollenszűröt csak kifújta mert azt mondta ez még bőven jó lesz. Ez korrekt volt. Amit a http://www.ford.hu/ie/ind_op/-/ind_rep_info/-/-/-/-# oldalon találta szervízleírást abból sokmindent nem csináltak meg. Pl: vízleeresztés a tüzelőanyag szűrőből, keréknyomás, tengelykapcsoló ellenőrzése, keréknyomás ellenőrzése stb. Jeleztem két hibát : nem illeszkedik a szélvédő alatt műanyag elem és olajsaras a blokk a turbo mellett. Az előbbit megnézték és sikerült eltörniük egy alkatrészt... állítólag hívnak majd mert garanciában kicserélik amit kell. Az olajfolyást lefújta tiszítósprével az ember és soha vissza nem tért már rá... elfelejtette? Majd meglátom hívnak-e? Ha nem megy a levél a Ford Hungáriának! Összességében: NEM ajánlom ezt a szervízt. Felületesek, nem felkészültek, lassúak de nagyon!!! 14500 ft -be került a dolog úgy, hogy én vittem olajat ( a maradékot úgy kellett visszakérnem...), olajszűrőt. Elszámoltak a kocsimra egy doboz féktisztítót, de kb 10 fújást kapott ebből a kocsim. Vicces.

Újabb fejlemény: behívtak, hogy megjött az alkatrész és cserélik. Bementem ( 40km) majd kiderült, hogy ők nem arra gondoltak amire én és nem is azt rendelték meg hanem amit eltörtek! Cserét akkor csináltak volna ha nem marad a helyén amire panaszkodtam. Elmondtam nekik hogy az már egy éve nem marad ott és most sem maradt mert gyári hibás. Megjegyeztem, hogy emiatt autózok most majdnem 100 km-t. A pultos hölgy erre megjegyezte gúnyosan, hogy akkor közelebbi szervízt javasol. Hálából elkértem a panaszkönyvet és beleírtam az ügykezelést na meg azt, hogy eltanácsoltak máshova... botrányos ez a hozzáállás! Most bevittem a tatabányaiakhoz ahol megint  arohadt megragasztást erőltetik. Ezt nem fogom engedni mert ha egyszer szét kell szedni a ragasztás után vehetek új alkatrészt! Hát nem! Felvettem a kapcsolatot egy jogász/ ügyvéd társasággal és majd meglátjuk ki nyer. De hihetetlen hogy a garancia ennyire csak reklám. Írtam a Ford Hungáriának és képpekkel tarkított levelet és megkérdeztem ha egyszer garanciális az autó akkor miért akarják ragasztgatni meg sufnituningolni? Én eredeti Ford autót akarok melynek minden eleme gyári! Én ezt fizettem ki!

Ödön1115:
Sziasztok

Azért írok erre a régi témára, mert frissebb élményem van velük kapcsolatban.
Én egy másik megyéből kényszerültem hozzájuk, telefonos egyeztetés után.
Pontos, érthető válaszokat kaptam, problémám megértették, gyors fogadás.
Sajnos az első nekifutásra nem sikerült megoldani a problémám,
de ez nem az Ő hibájuk, a vásárolt cserealkatrész hibája miatt csak.
Barátságos fogadás, szimpatikus emberek, sallangmentes párbeszéd.
(Órabér is kevesebb..., de nem emiatt választottam)

Eddig 100% elégedettség.

Majd, ha vége lesz a történetnek, akkor megírom véleményem,
addig ezt megelőlegezem :)



Ödön1115:
Üdv.

Történet vége. Mindenki boldog.
Nem ázott be, nem hibás, kapja az energiát és semmi gondja.
Nem hibás a motorvezérlő!
Üdvözlöm innen is a győri Ford szervizét!
Kicsit sokba fájt a rossz diagnózis. :pottytrain5:


Szénkefe tartó 7600-ért, fel-le, ki-be... generátor.
Szerencsére itt rámértek a kocsimra és nem kellett vennem 400 ezresért új ECU-t, sem javíttatni,
és a köszönés után nem számláznának nekem 45 ezer forintot,
hogy folytassák a munkát és keressék a hibát!   

Ladik Autó Komárom  :thumbsup:

Navigation

[0] Message Index

Go to full version